Czas na rzeźbę!

CZAS NA

RZEŹBĘ!

SPRAWDŹ NIEZWYKŁE RABATY

Nie stój jak posąg! Weź dłuto w swoje dłonie i zaprojektuj zdrowe nawyki w odżywianiu, a idealna rzeźba stanie się wypadkową Twojej wizji! W tym przypadku tylko długofalowe projekty mają racje bytu, dlatego przygotowaliśmy specjalne rabaty obowiązujące dla wszystkich oferowanych diet:

14% zniżki za zamówienie na min. 45 dostaw - kod zniżkowy: FIT14 [aktywuj kod]
16% zniżki za zamówienie na min. 60 dostaw - kod zniżkowy: FIT16 [aktywuj kod]
18% zniżki za zamówienie na min. 90 dostaw - kod zniżkowy: FIT18 [aktywuj kod]
20% zniżki za zamówienie na min. 120 dostaw - kod zniżkowy: FIT20 [aktywuj kod]

POWITAJ NIEZWYKŁE RABATY

Nie stój jak posąg! Weź dłuto w swoje dłonie i zaprojektuj zdrowe nawyki w odżywianiu, a idealna rzeźba stanie się wypadkową Twojej wizji! W tym przypadku tylko długofalowe projekty mają sens, dlatego przygotowaliśmy specjalne rabaty obowiązujące dla wszystkich oferowanych diet:
14% zniżki za zamówienie na min. 45 dostaw - kod zniżkowy: FIT14 [aktywuj kod]
16% zniżki za zamówienie na min. 60 dostaw - kod zniżkowy: FIT16 (aktywuj kod)
18% zniżki za zamówienie na min. 90 dostaw - kod zniżkowy: FIT18 (aktywuj kod)
20% zniżki za zamówienie na min. 120 dostaw - kod zniżkowy: FIT20 (aktywuj kod)

START.

Zacznij od tego co powinieneś robić i jeść na co dzień aby osiągnąć swój cel. Jeżeli celem jest redukcja masy ciała to potrzebne jest wyznaczenie odpowiedniego bilansu kalorycznego. Następnie warto obliczyć taki deficytu kaloryczny, który w skali tygodnia będzie dawał założoną utratę wagi. Z drugiej strony jeżeli celem jest poprawa ogólnego stanu zdrowia to zamiast ograniczać wszystkie “niezdrowe” produkty można spróbować spożywania od 8-10 porcji warzyw i owoców każdego dnia lub wypijać od 2-3 litrów dobrze zmineralizowanej wody dziennie. W tych scenariuszach celem nadrzędnym nie jest restrykcyjne podejście, ale raczej spożywanie więcej tego, co jest naprawdę potrzebne.

pasja

ZMIANA

Przygotowanie do zmiany stylu życia wymaga czasu, dlatego na początku warto wsłuchiwać się w organizm. Warto postawić na małe zmiany, ale wprowadzane regularnie i konsekwentnie. Po pierwsze organizm powinien być zregenerowany. Długotrwałe zaburzenie snu doprowadzi organizm do mniejszej produkcji hormonu wzrostu i zaburzy homeostazę pomiędzy hormonami głodu i sytości. Dodatkowy trening to dla organizmu jeszcze więcej stresu, którego na co dzień jest dosyć sporo. Dlatego hierarchia priorytetów, szczególnie w początkowych etapach wprowadzania trwałych zmian, powinna wyglądać następująco: 1. Regeneracja, sen i redukcja stresu; 2. Wprowadzanie zdrowych nawyków żywieniowych; 3. Trening.

WYZNACZAJ CELE

Wyznacz sobie konkretne cele i podziel je na etapy, podczas których wypracujesz trwałe nawyki. Budowanie nowych nawyków wymaga niemałej siły mentalnej, dlatego lepiej podzielić wszystkie długofalowe cele na mniejsze etapy, które konsekwentnie realizowane doprowadzą do zamierzonych efektów. Skuteczna może się okazać tutaj metoda SMART. Polega ona poprawnym formułowaniu celów, w której sprawdza się czy pojedynczy cel jest: S- sprecyzowany M- mierzalny A- atrakcyjny (istotny) R- realistyczny T- terminowy (określony w czasie.) Kiedy cel spełnia wszystkie założenia wtedy można uznać, że jest poprawnie sformułowany i prawdopodobieństwo jego realizacji na pewno wzrośie.

Kup produkty

PATRZ PRZED SIEBIE

Potraktuj rady innych i potoczną wiedzę z dystansem. Jeżeli coś nie działa to znaczy, że warto spróbować innego rozwiązania. Nie traktuj wcześniejszych niepowodzeń jako porażek. W tym momencie wiadome jest już to, że nie warto wprowadzać zbyt dużych restrykcji na samym początku, a podejście “wszystko albo nic” nie jest efektywne. Warto zapamiętać, że każdy ma inny rytm dobowy i wrodzony chronotyp czyli nie każdy powinien i musi wstawać o 5:00. Być może styl życia i praca pozwalają na jedzenie tylko 3 posiłków dziennie. Skuteczne odchudzanie jest możliwe nie tylko w trybie 5-ciu posiłków. Podsumowując warto szukać rozwiązań i inspiracji u innych, ale nie należy myśleć, że jeżeli nie robi się czegoś co robią wszyscy, nie ma szans na osiągnięcie jakichkolwiek celów.i

...DO

DZIEŁA!

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel