Czy catering dietetyczny można pogodzić z intensywnymi treningami?

Czy catering dietetyczny można pogodzić z intensywnymi treningami?

2019-05-12
Ciężko trenujesz – biegasz, podnosisz ciężary, chodzisz na crossfit, i to kilka razy w tygodniu? Nic dziwnego, że potrzebujesz wyjątkowego cateringu dietetycznego, który w pełni odpowie na Twoje zapotrzebowanie nie tylko na kalorie, ale i na składniki odżywcze. Sport wymaga zwiększonej podaży witamin i składników mineralnych! Ale czy dieta z dowozem faktycznie spełni swoją rolę? Sprawdźmy, czy da się pogodzić intensywne treningi z zamówieniem diety pudełkowej.

Po pierwsze: kalorie

Catering dietetyczny ma w swojej ofercie kilka różnych kaloryczności diety do wyboru. Inne zapotrzebowanie na energię ma drobna kobieta pracująca w biurze uczęszczająca na zajęcia z zumby trzy razy w tygodniu, więcej zaś będzie potrzebowała amatorka trójboju siłowego, spędzająca na siłowni razem kilka-kilkanaście godzin w tygodniu. Jeszcze więcej, i to dużo więcej energii, wymaga organizm postawnego mężczyzny trenującego crossfit, a w dodatku zajmującego się pracą fizyczną. W tym celu pierwszą kwestią, nad jaką musisz się zastanowić, wybierając dietę pudełkową, jest Twoje zapotrzebowanie. Oczywiście nikt nie wymaga od Ciebie specjalistycznej, dietetycznej wiedzy – dlatego godny zaufania catering dietetyczny umożliwi Ci konsultację z dietetykiem lub po otrzymaniu od Ciebie istotnych informacji sam dietetyk zaproponuje Ci odpowiednie rozwiązanie dietetyczne. Jeśli więc wybierasz fit catering – o odpowiedni dobór kaloryczności nie musisz się martwić.

Co z witaminami?

To jasne, że skoro trenujesz, Twój organizm wymaga więcej składników odżywczych choćby dla procesów regeneracji oraz z uwagi na zwiększone tempo przemian metabolicznych, do których witaminy i składniki mineralne są niezbędne. Czy catering dietetyczny może dostarczyć Ci odpowiednie ich ilości? Tak! Zacznijmy od tego, że oferty firm cateringowych idą z kierunkiem wytycznych specjalistów do spraw żywienia. Podstawą nowoczesnego, zdrowego cateringu są posiłki zawierające dużo świeżych warzyw, owoców, strączków czy orzechów. To te produkty są najbardziej bogate w dobroczynne składniki odżywcze, takie jak witaminy, zdrowe kwasy tłuszczowe, błonnik i mikroelementy. Tak więc nie ma powodów do zmartwień: trenuj ciężko i zaufaj diecie z dowozem.

Decydując się na dietę pudełkową masz pewność, że:

  • posiłki zawsze będą u Ciebie na czas i nie pozostaniesz nagle bez źródła energii dla trenującego ciała,
  • dania będą podane w wygodnych pudełkach, dzięki czemu nie musisz zaopatrywać się w plastikowe pojemniki na żywność, ani przekładać jedzenia do nich, by zmieścić wszystko do torby na siłownię,
  • czas, który poświęciłbyś na przygotowanie posiłków na kolejny dzień w domu, możesz przeznaczyć na kolejną jednostkę treningową albo na regenerację – niebywale istotny aspekt przyczyniający się do uzyskania wysportowanej sylwetki,
  • masz kontakt ze specjalistami, a szczególnie z dietetykiem, który w każdej chwili chętnie odpowie na Twoje pytania, wątpliwości albo po prostu pomoże Ci osiągnąć Twoje cele sportowe za pośrednictwem diety pudełkowej.
Pokaż więcej wpisów z Maj 2019
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel