Menu w najbliższym tygodniu - Carb back loading

2018-06-16 (sobota);I Śniadanie: filet z łososia, sałata z laskowymi orzechami;II śniadanie: żeberka duszone w kokosowym mleczku, sałatka z papryki;Obiad: dietetyczne mielone kotlety z sałatą ;Kolacja: pieczone warzywa z ryżową komosą 2018-06-17 (niedziela);I Śniadanie: jajeczne omlety z salami, sałatka z rukolą i papryką;II śniadanie: schab karkowy z warzywami i pieczarkami;Obiad: cielęca pieczeń, pieczne pomidory i szparagi;Kolacja: grillowane warzywa z jaglaną kaszą 2018-06-18 (poniedziałek);I śniadanie: rolada z boczku i kiełbasy, małosolne ogórki;II śniadanie: pieczony schab z warzywnym puree;Obiad: golonka duszona w piwie, surówka z młodej kapusty, czerwona komosa;Kolacja: warzywa z ryżem basmati 2018-06-19 (wtorek);I śniadanie: sałatka z szarpaną wołowiną i arbuzem, bazyliowy winegret;II śniadanie: grillowany filet z indyka, pomidorowa sałatka;Obiad: karkowy schab z pieczonymi warzywami ;Kolacja: papryka faszerowana niepaloną kaszą gryczaną 2018-06-20 (środa);I śniadanie: kabanosy, pomidorowa sałatka z papryką i brazylijskimi orzechami;II śniadanie: pieczone udka kurczaka, sałatka z kiszonych ogórków;Obiad: sos bolognese z drobiowym mielonym, pieczony kalafior i szparagi;Kolacja: waniliowy ryż z jagodowym musem i kokosowymi wiórkami 2018-06-21 (czwartek);I śniadanie: chorizo, sałatka z rzodkiewkami, guacamole;II śniadanie: karkowy schab, sałatka z kiszonych ogórków z parażonymi ziarnami słenecznika;Obiad: wołowa pieczeń, gryczana kasza, surówka z białej rzodkwi;Kolacja: drobiowy kebab, mieszanka parabolicznego i dzikiego ryżu, duszona kapusta z koperkiem 2018-06-22 (piątek);I śniadanie: jajeczny omlet z salami, sałatka z zielonych warzyw;II śniadanie: żeberka w sosie bbq z brokułami;Obiad: filet z tęczowego pstrąga, surówka z kiszonej kapusty;Kolacja: kokosowa jaglanka ze śliwkowym musem 2018-06-23 (sobota);I śniadanie: koktajl ala kuloodporna kawa;II śniadanie: wołowe szaszłyki, sałatka z kiszonych ogórków;Obiad: faszerowany indyk, basmati z wasabi, surówka z marchewki i chrzanu;Kolacja: jaglana kasza z porzeczkowym musem i orzechami; 2018-06-24 (niedziela);I śniadanie: jajeczny omlet z boczkiem, sałatka z kiszonych ogórków;II śniadanie: smażony schab z warzywnym leczo;Obiad: cielęcina z kapustą i pomidorami, jaglana kasza;Kolacja: brązowy ryż z migdałowym mlekiem, migdałami i malinowym musem; 2018-06-25 (poniedziałek);I śniadanie: tatar ze śledzia, sałatka z kiszonych ogórków z orzechami;II śniadanie: bigos;Obiad: filet z kurczaka w zielonej paście curry z warzywami, brązowy ryż;Kolacja: jaglana kasza z kokosowymi wiórkami i wiśniowym musem
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel