Menu w najbliższym tygodniu - Carb back loading

2019-06-15 (sobota) ;I śniadanie: pasta z wędzonego łososia z ogórkami kiszonymi ;II śniadanie: sałatka z indykiem kiełbasą i balsamicznym sosem winegret ;obiad: potrawka z kurczaka z surówką z kapusty i marchewki ;kolacja: zupa pieczarkowa z ziemniakami ;alergeny: jaja 2019-06-16 (niedziela) ;I śniadanie: duszona papryka z szarpaną wołowiną ;II śniadanie: drobiowa kofta z grillowanymi warzywami i pietruszkowym pesto ;obiad: schab duszony w sosie cebulowym z kalafiorem ;kolacja: kasza z duszonym szpinakiem ;alergeny: gorczyca 2019-06-17 (poniedziałek) ;I śniadanie: sałatka z indykiem i miętowym sosem winegret ;II śniadanie: jajka na twardo z salami, wiosennymi warzywami i sosem majonezowym ;obiad: duszony kurczak w sosie pomidorowym z kalafiorem ;kolacja: gryczane kaszotto z duszoną młodą kapustą ;alergeny: gorczyca, jaja 2019-06-18 (wtorek) ;I śniadanie: sałatka z tuńczykiem z orzechami i czosnkowym sosem winegret ;II śniadanie: gazpacho z jajkiem i klopsikami drobiowymi ;obiad: indyk faszerowany szpinakiem z surówką z kapusty pekińskiej ;kolacja: truskawkowa gryczanka ;alergeny: ryby, gorczyca, orzechy, jaja 2019-06-19 (środa) ;I śniadanie: sataje z warzywnym puree i kolendrowym sosem ;II śniadanie: chrzanowa pasta jajeczna z chrupiącymi warzywami ;obiad: gulasz wołowy z warzywami na ciepło ;kolacja: pikantna sałatka z brązowym ryżem i świeżymi warzywami ;alergeny: jaja, orzechy, sezam 2019-06-21 (piątek) ;I śniadanie: pasta wieprzowa z boczkiem i chrupiącymi warzywami ;II śniadanie: koktajl kokosowo-truskawkowy ;obiad: pieczony łosoś z surówką z sałaty lodowej ;kolacja: makaron ryżowy z duszonymi warzywami w bazyliowym pesto ;alergeny: ryby, orzechy 2019-06-22 (sobota) ;I śniadanie: pieczona pierś z indyka z warzywami i balsamicznym winegret ;II śniadanie: jajko sadzone i pieczona pierś z indyka na duszonym szpinaku ;obiad: pieczone polędwiczki wieprzowe z puree z białych warzyw ;kolacja: czerwone kokosowe curry z ryżem ;alergeny: jaja, gorczyca 2019-06-24 (poniedziałek) ;I śniadanie: pasta jajeczna z tuńczykiem i zielonymi warzywami ;II śniadanie: sałatka z piersią z indyka i ziołowym winegret ;obiad: pieczona pierś z kurczaka w sosie z czerwonej porzeczki z brokułami ;kolacja: makaron ryżowy w sosie szpinakowym ;alergeny: jaja, ryby, sezam, orzechy 2019-06-25 (wtorek) ;I śniadanie: sałatka z kurczakiem, salami i sosem balsamicznym ;II śniadanie: pasta z kurczaka z pomidorem i cebulą ;obiad: chilli con carne mielonym mięsem wieprzowym i warzywami ;kolacja: makaron gryczany z duszoną młodą kapustą ;alergeny: jaja, gorczyca 2019-06-26 (środa) ;I śniadanie: frittata z boczkiem i świeżymi warzywami ;II śniadanie: szaszłyk z karkówki z imbirem i czosnkiem ;obiad: klopsy drobiowe w sosie pieczarkowym z surówką z kapusty pekińskiej ;kolacja: wegetariańska sałatka z ryżem i sosem pietruszkowym ;alergeny: jaja 2019-06-27 (czwartek) ;I śniadanie: kiełbasa myśliwska z cebulką ;II śniadanie: sałatka cytrusowa z piersią kurczaka ;obiad: pieczeń wołowa w sosie winnymi z brokułami ;kolacja: leczo z komosą ryżową ;alergeny: brak 2019-06-28 (piątek) ;I śniadanie: pasta jajeczna curry z warzywami ;II śniadanie: sałatka z mini pulpecikami i tymiankowo-bazyliowym winegret ;obiad: ryba w sosie pietruszkowo-koperkowym z surówką z młodej kapusty ;kolacja: ryż w sosie pomidorowym z ziołami ;alergeny: jaja, ryby, orzechy
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel