Menu w najbliższym tygodniu - Dieta Paleo

2019-11-21 (czwartek) ;I śniadanie: Sałatka z szarpanym udźcem indyka, warzywami i zielonym pesto ;II śniadanie: Pasztet wieprzowy z podrobami i kiszonym ogórkiem ;obiad: Pieczeń wołowa w sosie własnym z surówką z kiszonej czerwonej kapusty ;kolacja: Grecki briam z pieczonymi warzywami i łososiem w migdałach ;alergeny: ryby 2019-11-22 (piątek) ;I śniadanie: Koktajl mango-kokos z mieszanką orzechów ;II śniadanie: Burger wieprzowy ze świeżymi warzywami i sosem bazyliowym ;obiad: Pulpety rybne z prażoną cebulką w sosie koperkowym z surówką colesław ;kolacja: Zupa krem z pietruszki i gruszki z piersią z kurczaka ;alergeny: orzechy, ryby 2019-11-23 (sobota) ;I śniadanie: Jajka na twardo z chrupiącymi warzywami i sosem tzatziki ;II śniadanie: Sałatka z wędzonym kurczakiem, warzywami i sosem miodowo-musztardowym ;obiad: Polędwiczki z kurczaka w sezamie z pieczoną dynią ;kolacja: Hiszpańska frittata z papryką i chorizo ;alergeny: jaja, sezam, gorczyca 2019-11-24 (niedziela) ;I śniadanie: Cukinia faszerowana mięsem mielonym z kurczaka ;II śniadanie: Omlety jajeczne z siekaną papryką i duszonymi warzywami ;obiad: Rolada z szynki wieprzowej w sosie pomidorowym z królewskim trio ;kolacja: Golonka pieczona z bakłażanem i dynią ;alergeny: jaja 2019-11-25 (poniedziałek) ;I śniadanie: Sałatka z tuńczykiem, suszonymi pomidorami i ogórkiem z sosem winegret paprykowo-ziołowym ;II śniadanie: Pasta z pieczonej papryki i kurczaka z ogórkiem kiszonym ;obiad: Polędwiczka wieprzowa w sosie śliwkowym i duszoną kapustą ;kolacja: Udziec indyka z warzywami i prażonymi orzechami pekan ;alergeny: orzechy, ryby, gorczyca 2019-11-26 (wtorek) ;I śniadanie: Sałatka z pieczoną polędwiczką z kurczaka i sosem chałwowym ;II śniadanie: Szprotkowa pasta rybna z zielonym ogórkiem ;obiad: Gulasz z indyka z dynią i kurkami z pieczoną papryką ;kolacja: Zupa jarzynowa z majerankową łopatką wieprzową ;alergeny: ryby, jaja 2019-11-27 (środa) ;I śniadanie: Sałatka z pieczonym łososiem i cytrynowo-koperkowym winegretem z warzywami ;II śniadanie: Pieczeń rzymska ze świeżymi warzywami ;obiad: Pulpeciki wieprzowe w sosie pomidorowo-bazyliowym z gotowanym brokułem ;kolacja: Pierś indyka w ziołach greckich z duszonymi warzywami ;alergeny: jaja, ryby, orzechy 2019-11-28 (czwartek) ;I śniadanie: Majonezowa pasta jajeczna z salami i szczypiorkiem z marynowaną kalarepką ;II śniadanie: Tatar z selera z marynowaną szynką i dressingiem musztardowym ;obiad: Kaczka pieczona w sosie własnym z surówką kopenhaską ;kolacja: Krem z zielonych warzyw z chipsami z boczku i ziarnami ;alergeny: jaja, seler, gorczyca 2019-11-29 (piątek) ;I śniadanie: Cynamonowe udko chili z kolorową sałatką z orzechami i winegretem jabłkowym ;II śniadanie: Kokosowy koktajl gruszka-cytryna-imbir z siemieniem lnianym i mieszanką orzechów ;obiad: Okoń pod porową pierzynką z kolorowymi warzywnymi frytkami ;kolacja: Golonka duszona w kiszonej kapuście ;alergeny: jaja, ryby, orzechy, gorczyca 2019-11-30 (sobota) ;I śniadanie: Szaszłyk z indyka z boczkiem z warzywami i chutneyem żurawinowym ;II śniadanie: Drobiowe mięso mielone z duszonymi warzywami ;obiad: Kalafiorowa paella z kurczakiem i krewetkami ;kolacja: Zupa koperkowa z kiełbasą ;alergeny: skorupiaki 2019-12-01 (niedziela) ;I śniadanie: Jajka sadzone z duszonym szpinakiem i frankfuterkami ;II śniadanie: Polędwiczki z kurczaka z racuszkami z brokuła i dipem koperkowym ;obiad: Sznycle z indyka z sosem z karmelizowanej cebuli i duszonymi warzywami ;kolacja: Cukinia faszerowana mięsem i pomidorami z sosem paprykowym ;alergeny: jaja
Wybierz dietę
Dieta Paleo

Dieta Paleo

110,99 zł1100 pkt.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel