Menu w najbliższym tygodniu - Dieta Samuraja

2020-07-08 (środa) ;I śniadanie: Sałatka z truskawkami, parowanym kurczakiem balsamico i ziołowym sosem winegret (gorczyca) ;II śniadanie: Pieczony schab z pastą z buraka ;obiad: Polędwiczki drobiowe w pikantnym sosie paprykowym z komosą ryżową i parowanym kalafiorem ;kolacja: Wytrawne placuszki bezglutenowe z duszonymi warzywami i koftą wieprzową (jaja) 2020-07-09 (czwartek) ;I śniadanie: Pasztet wołowy z orzechami włoskimi i świeżymi warzywami (orzechy) ;II śniadanie: Szaszłyk z łopatki wieprzowej z duszonymi warzywami ;obiad: Rolada z indyka z nerkowcami w sosie żurawinowym z kaszą i surówką (orzechy) ;kolacja: Wiosenna sałatka (gorczyca) 2020-07-10 (piątek) ;I śniadanie: Sałatka z polędwicą wieprzową i szparagowym pesto ;II śniadanie: Szpinakowa pasta jajeczna z kiszonymi warzywami (jaja) ;obiad: Ryba pieczona w panierce z puree ziemniaczanym i surówką (ryby) ;kolacja: Zapiekanka makaronowa z brokułem i wegańskim serem (jaja) 2020-07-11 (sobota) ;I śniadanie: Kremowa pasta drobiowa z cebulką i świeżym ogórkiem (jaja) ;II śniadanie: Sałatka z pieczonym łososiem i sosem musztardowym (ryby, gorczyca) ;obiad: Klopsiki w sosie chrzanowym z kaszą i tartymi buraczkami ;kolacja: Papryka faszerowana 2020-07-12 (niedziela) ;I śniadanie: Pasztet wieprzowy z duszonymi warzywami (jaja) ;II śniadanie: Burgery drobiowe z pieczonymi warzywami i domowym ketchupem ;obiad: Pierś kurczaka w sosie porowo - kokosowym z brązowym ryżem i duszoną marchewką (orzechy) ;kolacja: Barszcz ukraiński z ziemniakami i pieczoną karkówką (seler) 2020-07-13 (poniedziałek) ;I śniadanie: Pieczona szynka z ajwarem paprykowym i ogórkiem ;II śniadanie: Sałatka z czosnkowym indykiem i winegretem (gorczyca) ;obiad: Pierś kurczaka w sosie brzoskwiniowym z kaszą jaglaną i brokułem ;kolacja: Bezglutenowe penne w sosie pieczarkowym z duszonymi warzywami (orzechy) 2020-07-14 (wtorek) ;I śniadanie: Burgery drobiowe ze świeżymi warzywami i dressingiem pietruszkowym ;II śniadanie: Pasztet wieprzowy z salami z musem z owoców leśnych i warzywami ;obiad: Kotlety wieprzowe w sosie cukiniowo - koperkowym z ryżem i mizerią (orzechy) ;kolacja: Sałatka z szarpaną wołowiną z sosem sweet chili i grzankami bezglutenowymi 2020-07-15 (środa) ;I śniadanie: Bazyliowa pasta wieprzowa ze świeżym pomidorem i orzechami (jaja) ;II śniadanie: Proteinowy koktajl truskawkowy z orzechami (orzechy) ;obiad: Wołowina w sosie z cebuli perłowej z młodymi ziemniakami i surówką z młodej kapusty ;kolacja: Warzywne zielone curry z udźcem indyka (orzechy) 2020-07-16 (czwartek) ;I śniadanie: Cynamonowa siemianka z musem gruszkowym ;II śniadanie: Pasta jajeczna z rzodkiewką ze świeżymi warzywami (jaja) ;obiad: Spaghetti Napoli ;kolacja: Cebulowa zupa krem 2020-07-17 (piątek) ;I śniadanie: Sałatka z tuńczykiem i ziołowym winegretem (gorczyca, ryby) ;II śniadanie: Tajskie sataje z sosem orzechowym i pieczonymi warzywami (orzechy) ;obiad: Duszona młoda kapusta z pieczoną karkówką i komosą ryżową ;kolacja: Zapiekanka chlebowa z paprykowo-cebulowym chutneyem (jaja) 2020-07-18 (sobota) ;I śniadanie: Papryka nadziewana chrzanową pastą wołową (jaja) ;II śniadanie: Koktajl jagodowy ;obiad: Polędwiczki w panierce kukurydzianej z sosem słodko-pikantnym i 31 ryżem ;kolacja: Udko kurczaka w sosie tymiankowym z warzywnymi frytkami i goframi (seler) 2020-07-19 (niedziela) ;I śniadanie: Kofty wieprzowe z szałwią z masełkiem ziołowym ;II śniadanie: Jajko sadzone z duszonymi warzywami (jaja) ;obiad: Pieczeń drobiowa w ziołowym sosie z kaszą i puree z buraka ;kolacja: Zupa chrzanowa z kiełbasą
Wybierz dietę
Dieta Samuraja

Dieta Samuraja

111,99 zł1100 pkt.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel