Menu w najbliższym tygodniu - Dieta Samuraja

2018-06-16 (sobota);I Śniadanie: filet z łososia, sałata z laskowymi orzechami;II śniadanie: żeberka duszone w kokosowym mleczku, sałatka z papryki;Obiad: dietetyczne mielone kotlety z sałatą i jaglaną kaszą;Kolacja: smażony schab karkowy z pieczonymi warzywami i ryżową komosą 2018-06-17 (niedziela);I Śniadanie: jajeczne omlety z salami, sałatka z rukolą i papryką;II śniadanie: schab karkowy z warzywami i pieczarkami;Obiad: cielęca pieczeń, ryżowa komosa, pieczne pomidory i szparagi;Kolacja: pieczone udka kurczaka z grillowanymi warzywami i jaglaną kaszą 2018-06-18 (poniedziałek);I śniadanie: rolada z boczku i kiełbasy, małosolne ogórki;II śniadanie: pieczony schab z warzywnym puree;Obiad: golonka duszona w piwie, surówka z młodej kapusty, czerwona komosa;Kolacja: sataje z warzywami i ryżem basmati 2018-06-19 (wtorek);I śniadanie: sałatka z szarpaną wołowiną i arbuzem, bazyliowy winegret;II śniadanie: grillowany filet z indyka, pomidorowa sałatka;Obiad: karkowy schab z pieczonymi warzywami i ryżową komosą;Kolacja: żeberka duszone w śmietanie z pieczoną papryką i niepaloną kaszą gryczaną 2018-06-20 (środa);I śniadanie: kabanosy, pomidorowa sałatka z papryką i brazylijskimi orzechami;II śniadanie: pieczone udka kurczaka, sałatka z kiszonych ogórków;Obiad: sos bolognese z drobiowym mielonym i jaglaną kaszą, pieczony kalafior i szparagi;Kolacja: pieczony filet z dorsza z warzywami i czarnym ryżem 2018-06-21 (czwartek);I śniadanie: chorizo, sałatka z rzodkiewkami, guacamole;II śniadanie: karkowy schab, sałatka z kiszonych ogórków z parażonymi ziarnami słenecznika;Obiad: wołowa pieczeń, gryczana kasza, surówka z białej rzodkwi;Kolacja: mieszanka parabolicznego i dzikiego ryżu z truskawkowym musem i migdałami 2018-06-22 (piątek);I śniadanie: jajeczny omlet z salami, sałatka z zielonych warzyw;II śniadanie: żeberka w sosie bbq z brokułami;Obiad: filet z tęczowego pstrąga, ziemniaki, surówka z kiszonej kapusty;Kolacja: grillowany filet z kurczaka z duszonym jarmużem i ryżową komosą 2018-06-23 (sobota);I śniadanie: koktajl ala kuloodporna kawa;II śniadanie: wołowe szaszłyki, sałatka z kiszonych ogórków;Obiad: faszerowany indyk, basmati z wasabi, surówka z marchewki i chrzanu;Kolacja: filet z łososia, jaglana kasza, duszony szpinak; 2018-06-24 (niedziela);I śniadanie: jajeczny omlet z boczkiem, sałatka z kiszonych ogórków;II śniadanie: smażony schab z warzywnym leczo;Obiad: cielęcina z kapustą i pomidorami, jaglana kasza;Kolacja: cukinia faszerowana drobiowym mięsem; 2018-06-25 (poniedziałek);I śniadanie: tatar ze śledzia, sałatka z kiszonych ogórków z orzechami;II śniadanie: bigos;Obiad: filet z kurczaka w zielonej paście curry z warzywami, brązowy ryż;Kolacja: sałatka z chorizo i bekonem, bazyliowy winegret
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel