Menu w najbliższym tygodniu - Dieta Samuraja

2019-08-12 (poniedziałek) ;I śniadanie: ajwarowa pasta jajeczna z chrupiącymi warzywami ;II śniadanie: sałatka z piersią z indyka na parze, świeżymi warzywami i wiśniowym sosem winegret ;obiad: pieczona szynka wieprzowa w sosie mango-limonka-chilli, kolorową cukinią i kaszą gryczaną niepaloną ;kolacja: czapsuja z piersią indyka i kaszą jaglaną ;alergeny: jaja, gorczyca 2019-08-13 (wtorek) ;I śniadanie: szaszłyk drobiowy z warzywnymi frytkami i czosnkowym winegret ;II śniadanie: pasta mięsna z cebulką i warzywami w słupkach ;obiad: chilli con carne z prażonymi orzechami, ryżem i brokułem w czerwonej papryce ;kolacja: sałatka z kabanosami, jajkiem na twardo, buraczkiem, makaronem gryczanym i sosem majonezowym ;alergeny: jaja, gorczyca, orzechy 2019-08-14 (środa) ;I śniadanie: pierś kurczaka na parze z kurkumą, chorrizo i warzywami w sosie winegret z suszonych pomidorów ;II śniadanie: pieczeń rzymska z jajkiem, chrzanowym winegret i zielonym ogórkiem w ziołach ;obiad: rolada z indyka nadziewana pieczarkami z kaszą gryczaną niepaloną i surówką ;kolacja: zupa krem z papryki z łopatką wieprzową, makaronem ryżowym i prażonymi pestkami dyni ;alergeny: jaja, orzechy 2019-08-15 (czwartek) ;I śniadanie: ziołowa pierś kurczaka z duszonymi warzywami i sosem sezamowym ;II śniadanie: pasztet drobiowy z suszonymi pomidorami i ogórkami kiszonymi z cebulką ;obiad: makaron gryczany ze szpinakiem i mięsem drobiowym ;kolacja: karkówka z warzywami w sosie słodko-kwaśnym ;alergeny: sezam, jaja, gorczyca, orzechy 2019-08-16 (piątek) ;I śniadanie: drobiowe klopsiki z duszonymi warzywami w sosie chimichurri ;II śniadanie: sałatka nicejska z musztardowym winegret ;obiad: curry z kurczaka i warzyw w sosie kokosowym z makaronem ryżowym ;kolacja: raugut z bakłażana z pieczonym udkiem z kurczaka i łódeczkami ziemniaków ;alergeny: ryby, jaja, sezam 2019-08-17 (sobota) ;I śniadanie: szaszłyki z indyka z bazyliowym pesto i grillowaną kolorową papryką ;II śniadanie: wiśniowy koktajl proteinowy z nasionami chia i mixem orzechów ;obiad: koltety pożarskie w sosie koperkowym z puree ziemniaczanym i surówką z tartej marchewki ;kolacja: góralska sałatka z komosą ryżową, indykiem i żurawinowym sosem ;alergeny: gorczyca, jaja, orzechy 2019-08-18 (niedziela) ;I śniadanie: cukinia faszerowana mielonym mięsem drobiowym w sosie pomidorowym ;II śniadanie: muffiny jajeczne kebab-gyros z kurczakiem ;obiad: pieczona rolada z kurczaka z ziołami w sosie pieczeniowym z kaszą gryczaną i marchewką ;kolacja: zupa cytrynowa z brokułem, indykiem, ryżem jaśminowym i prażonymi pestkami dyni ;alergeny: jaja 2019-08-19 (poniedziałek) ;I śniadanie: kiełbasa pieczona z cebulką ze świeżymi pomidorami ;II śniadanie: pieczona szynka wieprzowa z czarnymi oliwkami i kaparami, pasta orzechowa i kolorowa rzodkiew ;obiad: gulasz z udźca indyka w sosie własnym z ryżem i duszonymi buraczkami ;kolacja: pierś indyka w żurawinowym sosie z kaszą jaglaną, pieczonymi warzywami i orzechami ;alergeny: seler, orzechy 2019-08-20 (wtorek) ;I śniadanie: sałatka z piersią kurczaka i pietruszkowym winegret ;II śniadanie: szaszłyki z indyka i boczku z cebulką i kiszonymi ogórkami ;obiad: czosnkowo-bazyliowa pierś kurczaka w sosie carbonara z kiełbasą chorizo, cukinią i makaronem ryżowym ;kolacja: zupa krem z kurczaka z prażonymi pestkami dyni ;alergeny: gorczyca, orzechy 2019-08-21 (środa) ;I śniadanie: pasta rybna z orzechami i chrupiącymi warzywami ;II śniadanie: sałatka z paprykową piersią kurczaka, jajkiem na twardo i zielonym majonezowym sosem na bazie kolendry ;obiad: meksykańskie kotlety mielone z kaszą gryczaną niepaloną z warzywami ;kolacja: schab zapiekany z plastrami pomidora z duszonymi warzywami, ryżem i sosem pomidorowym ;alergeny: ryby, jaja, orzechy 2019-08-22 (czwartek) ;I śniadanie: pasta z wątróbki z suszonymi pomidorami i zielony ogórek z czarnuszką ;II śniadanie: koktajl malinowy na mleku kokosowym z nasionami chia i mieszanką orzechów ;obiad: wołowina w sosie z zielonego pieprzu z brokułami i ziemniakami ;kolacja: sałatka ze świeżych warzyw z piersią kurczaka, brązowym ryżem i balsamicznym winegret ;alergeny: sezam, orzechy, gorczyca 2019-08-23 (piątek) ;I śniadanie: sałatka z pieczoną piersią indyka z miętą i cytryną, chorizo i porzeczkowym winegret ;II śniadanie: pasztet drobiowy z boczkiem i kolorową papryką ;obiad: ryba w sosie teriyaki z makaronem ryżowym i surówką z białej kapusty i marchewki z sezamem ;kolacja: zielone kaszotto z puree z brokuła z duszonym kabaczkiem i klopsikami drobiowymi ;alergeny: orzechy, ryba, sezam 2019-08-24 (sobota) ;I śniadanie: mięsna pasta ze szczypiorkiem i warzywami w słupkach ;II śniadanie: jajeczny omlet z migdałami i sałatką owocową ;obiad: pieczona pierś indyka w sosie kokosowo-porowym z kaszą jaglaną i surówką z kapusty pekińskiej ;kolacja: barszcz czerwony z klopsikami drobiowymi i ziemniaczkami ;alergeny: jaja, orzechy, seler 2019-08-25 (niedziela) ;I śniadanie: bakłażan faszerowany wieprzowym mięsem mielonym ;II śniadanie: kabanosy z warzywną kiszonką ogórkowo-buraczaną ;obiad: butter chicken z ryżem basmati i pieczonymi kolorowymi warzywami ;kolacja: makaron gryczany z udźcem indyka w boczku i duszonym szpinakiem z kalafiorem w sosie cytrynowym ;alergeny: orzechy
Wybierz dietę
Dieta Samuraja

Dieta Samuraja

105,00 zł1100 pkt.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel