Menu w najbliższym tygodniu - Dieta Samuraja

2020-11-18 (środa) ;I śniadanie: Frittata z wiórkami kokosowymi i prażonymi jabłkami z cynamonem (jaja, orzechy) ;II śniadanie: Pieczona szynka wieprzowa z pastą słonecznikową i świeżymi warzywami ;obiad: Pieczony łosoś z ryżem i surówką z kapusty pekińskiej (ryby) ;kolacja: Barszcz czerwony z ziemniakami i łopatką wieprzową (seler) 2020-11-19 (czwartek) ;I śniadanie: Sałatka z wędzonym indykiem i sosem porzeczkowym ;II śniadanie: Szaszłyk z kurczaka z warzywami i pomidorowym sosem winegret (gorczyca) ;obiad: Pieczeń wołowa w sosie musztardowym z łódeczkami ziemniaczanymi i surówką z czerwonej kapusty (gorczyca) ;kolacja: Rolada z boczku faszerowana pieczarkami w sosie grzybowym z pieczonymi warzywami i brązowym ryżem 2020-11-20 (piątek) ;I śniadanie: Polędwiczki kurczaka z puree z pasternaka z dodatkiem boczku i oliwą czosnkową ;II śniadanie: Paprykowa pasta rybna z warzywami (ryby, jaja) ;obiad: Pieczona karkówka w pikantnym sosie pomidorowym z kaszą jaglaną i brokułem ;kolacja: Tarta z warzywami i kurczakiem (jaja) 2020-11-21 (sobota) ;I śniadanie: Sałatka z szarpaną wołowiną i dressingiem z musztardy francuskiej (gorczyca) ;II śniadanie: Malinowy koktajl z acerolą i kokosowymi kulkami (orzechy) ;obiad: Pieczone kotlety pożarskie w ciemnym sosie pieczeniowym z kaszą gryczaną niepaloną i surówką z kiszonego kalafiora ;kolacja: Zupa krem z dyni z imbirem, ziemniakami i mini pulpecikami wieprzowymi 2020-11-22 (niedziela) ;I śniadanie: Pałeczki kurczaka z warzywnymi frytkami i sosem bbq (seler) ;II śniadanie: Pieczony łosoś z duszonymi warzywami (ryby) ;obiad: Potrawka z kurczaka w sosie śmietanowo - koperkowym z czarnym ryżem i duszoną marchewką ;kolacja: Ratatouille z komosą ryżową i pieczonym schabem 2020-11-23 (poniedziałek) ;I śniadanie: Pasta jajeczna ze szczypiorkiem, boczkiem i warzywami (jaja) ;II śniadanie: Polędwiczki z kurczaka z salami, warzywami i winegret musztardowo-miodowym (gorczyca) ;obiad: Pierś kurczaka w sosie tyminakowo-szałwiowym z kaszą jaglaną i pieczonymi warzywami ;kolacja: Sałatka makaronowa z pieczoną szynką wieprzową, warzywami, orzechami włoskimi i sosem balsamico (orzechy) 2020-11-24 (wtorek) ;I śniadanie: Pianka kokosowo-gruszkowa (orzechy) ;II śniadanie: Żeberka pieczone w miodzie z duszoną czerwoną kapustą i sosem bbq ;obiad: Gulasz wołowy w węgierskim sosie paprykowym z kaszą gryczaną niepaloną ;kolacja: Paprykarz z pieczoną rybą, warzywami i chlebem owsianym (ryby) 2020-11-25 (środa) ;I śniadanie: Frankfurterki z pastą warzywną z buraka i pietruszki ;II śniadanie: Galareta z golonki z oliwkami i kiszonymi warzywami ;obiad: Rolada z indyka w sosie musztardowo-miodowym z pieczonymi ziemniakami i surówką (gorczyca, sezam) ;kolacja: Krem z zielonych warzyw z piersią kurczaka (seler) 2020-11-26 (czwartek) ;I śniadanie: Pieczona polędwiczka wieprzowa z warzywami i winegret z czarnego bzu (orzechy, gorczyca) ;II śniadanie: Jajka sadzone z wędzonym łososiem, warzywami i sosem majonezowym (jaja, ryby) ;obiad: Potrawka z kurczaka w sosie panang curry z ryżem i duszonymi warzywami ;kolacja: Placek kalafiorowo-ziemniaczany z karkówką, boczniakami i babką jajowatą (jaja) 2020-11-27 (piątek) ;I śniadanie: Szaszłyki drobiowe z boczkiem, warzywami i sosem majonezowo - miętowym (jaja) ;II śniadanie: Granola kokosowo - orzechowa z jogurtem kokosowym (orzechy) ;obiad: Udziec z indyka w sosie śmietanowo - szpinakowym z kaszą jaglaną i surówką colesław ;kolacja: Chilli con carne z ryżem, duszonymi warzywami i mielonym mięsem wołowym 2020-11-28 (sobota) ;I śniadanie: Pieczona kiełbasa z duszonymi warzywami i orzechami (orzechy) ;II śniadanie: Koktajl kokosowy z blue matchą i mixem orzechów (orzechy) ;obiad: Makaron ryżowy w sosie z suszonych pomidorów z duszonymi warzywami i mini pulpecikami drobiowymi ;kolacja: Pasztet drobiowy z warzywami, guacamole i wytrawnymi placuszkami 2020-11-29 (niedziela) ;I śniadanie: Keto makowiec (orzechy) ;II śniadanie: Rolada ze schabu faszerowana mielonym mięsem drobiowym z puree marchewkowo - melonowym ;obiad: Cielęcina w sosie cydrowo - cebulowym z komosą ryżową i buraczkami ;kolacja: Krem pomidorowy z prażonymi migdałami i pieczoną szynką wieprzową (orzechy)
Wybierz dietę
Dieta Samuraja

Dieta Samuraja

111,99 zł
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel