Menu w najbliższym tygodniu - Dieta Vegan

2021-06-02 (środa) ;I śniadanie: Żółta pasta twarogowa z tofu, warzywami i grahamką (soja, gluten) ;II śniadanie: Baton ryżowy z rodzynkami i jogurtem sojowym z syropem z agawy (soja) ;obiad: Burgery buraczane w sosie szałwiowym z kus kus i surówką z marchewki i jarmużu (gluten) ;podwieczorek: Sałatka z czarną soczewicą, szparagami, warzywami i sosem mango (soja) ;kolacja: Naleśniki z kremem kakaowo-bananowym (gluten, orzechy) 2021-06-03 (czwartek) ;I śniadanie: Pancakes kokosowe z musem z czarnej porzeczki (gluten, orzechy) ;II śniadanie: Pasztet z ciecierzycy z orzechami włoskimi, pieczonymi pomidorami i pumperniklem (orzechy, gluten) ;obiad: Babka ziemniaczana z wegańską kiełbasą i pieczonymi warzywami (soja) ;podwieczorek: Kokosowy sernik na zimno z galaretką truskawkową (orzechy) ;kolacja: Leczo warzywne z kaszą jaglaną i ziołami 2021-06-04 (piątek) ;I śniadanie: Omlety z ciecierzycy i szpinaku z pastą warzywną (gluten, seler) ;II śniadanie: Jagodowa jaglanka ;obiad: Kotlety z ciecierzycy w sosie cebulowym z brązowym ryżem i pieczonymi warzywami ;podwieczorek: Muffinki cytrynowe (gluten, orzechy) ;kolacja: Zupa minestrone z ziemniakami (seler) 2021-06-05 (sobota) ;I śniadanie: Smoothie truskawkowo-jabłkowe z miętą ;II śniadanie: Tacos z pastą z czarnej fasoli i świeżymi warzywami ;obiad: Pieczeń z ciecierzycy w sosie z czerwonego wina z kaszą jęczmienną i surówką z marchewki (gluten) ;podwieczorek: Pudding z tapioki z musem malinowym (soja, orzechy) ;kolacja: Młoda kapusta z boczniakami, koperkiem i pieczonymi ziemniakami 2021-05-06 (niedziela) ;I śniadanie: Muffinki owsiane z agrestem i frużeliną z ananasa (gluten) ;II śniadanie: Pizza truflowa z karczochami, wegańską kiełbasą i mozzarellą z sosem czosnkowym (gluten, orzechy) ;obiad: Potrawka z tofu i soczewicy w sosie pomidorowym z kaszą gryczaną niepaloną i duszonymi warzywami (soja) ;podwieczorek: Ciasto kokosowe (orzechy, gluten) ;kolacja: Słoneczna zupa krem z żółtej papryki (seler) 2021-06-07 (poniedziałek) ;I śniadanie: Owsianka truskawkowa z prażonymi migdałami (soja, orzechy) ;II śniadanie: Serek wiejski z tofu, kolorowymi pomidorami i pumperniklem (soja, gluten) ;obiad: Kotlety a la mielone ze słonecznika w sosie koperkowym z kaszą pęczak i pieczoną cukinią (gluten ) ;podwieczorek: Fit snickers z białej fasoli (gluten, orzechy) ;kolacja: Risotto buraczane z brokułem i pieczarką (brak) 2021-06-08 (wtorek) ;I śniadanie: Pietruszkowy hummus z fasoli mung z warzywami i waflami ryżowymi (sezam) ;II śniadanie: Koktajl z owoców leśnych (soja) ;obiad: Burgery z czerwonej fasoli w sosie tymiankowo-szałwiowym z puree z batata i surówką (brak) ;podwieczorek: Brownie czekoladowe z chilli (gluten, orzechy) ;kolacja: Włoska polenta kukurydziana z wegańskim żółtym serem i pieczonymi warzywami (orzechy) 2021-06-09 (środa) ;I śniadanie: Wędlina sojowa z pastą muhammara i bajglami (gluten, soja) ;II śniadanie: Baton owsiany z różanym jogurtem sojowym (soja, jaja, gluten ) ;obiad: Pierogi z soczewicą i pieczarkami z surówką z kapusty pekińskiej (gluten) ;podwieczorek: Arbuz z mięta (brak) ;kolacja: Zupa szparagowa z ziemniakami (seler) 2021-06-10 (czwartek) ;I śniadanie: Koktajl bananowo-kawowy (soja) ;II śniadanie: Tortilla z czerwoną fasolą, warzywami i sosem z zielonych pomidorów (gluten) ;obiad: Cukinia faszerowana czarną soczewicą, suszonymi pomidorami i orzechami włoskimi (orzechy) ;podwieczorek: Szaszłyki warzywne w sosie aioli z prażonymi pestami dyni (brak) ;kolacja: Kopytka z jogurtem sojowym i konfiturą wiśniową (gluten, soja) 2021-06-11 (piątek) ;I śniadanie: Ryżanka mango lassi (soja) ;II śniadanie: Szpinakowe omlety z ciecierzycy z pomidorkami koktajlowymi (brak) ;obiad: Wegańska carbonara z klopsikami z czarnej soczewicy i duszonymi warzywami (gluten, soja) ;podwieczorek: Galaretka malinowa (brak) ;kolacja: Zupa z młodej kapusty z ziemniakami i koperkiem (seler) 2021-06-12 (sobota) ;I śniadanie: Placuszki marchewkowe z sosem jogurtowym z awokado i zielonym ogórkiem (gluten, soja) ;II śniadanie: Focaccia z ziołami i salsą pomidorowo-bazyliową (gluten) ;obiad: Gulasz z soczewicy z kaszą gryczaną niepaloną i duszonymi warzywami (sezam) ;podwieczorek: Kokosowe kulki ryżowe (orzechy) ;kolacja: Sałatka z orzechami pecan, komosą ryżową, warzywami i winegret balsamicznym (orzechy, gorczyca) 2021-06-13 (niedziela) ;I śniadanie: Czekoladowe pancakes z frużeliną z czerwonej porzeczki (gluten) ;II śniadanie: Tarta wegańska z cukinią, pomidorami i orzechami włoskimi (gluten, orzechy) ;obiad: Klopsiki z zielonego groszku w sosie pomarańczowo-imbirowym z kus kus i duszoną kapustą (gluten) ;podwieczorek: Ciasto drożdżowe z rodzynkami (gluten) ;kolacja: Indyjska zupa krem z marchewki (seler)
Wybierz dietę
Dieta Vegan

Dieta Vegan

115,99 zł
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel