Menu w najbliższym tygodniu - Dieta Vegan

2021-04-14 (środa) ;I śniadanie: Kokosowy baton ryżowy z sojowym jogurtem kakaowym (soja, orzechy) ;II śniadanie: Wędlina sojowa z pastą warzywną i chlebem (gluten, soja) ;obiad: Tarta z soczewicą, pieczarkami i warzywami (sezam, gluten, orzechy) ;podwieczorek: Sałatka owocowa (brak) ;kolacja: Ratatouille z brązowym ryżem, serem wegańskim i orzechami nerkowca (orzechy) 2021-04-15 (czwartek) ;I śniadanie: Sałatka z tofu, warzywami, komosą ryżową i dressingiem musztardowym (soja, gorczyca) ;II śniadanie: Tropikalna jaglanka z ananasem i mango (orzechy) ;obiad: Pieczeń z białej fasoli z figami w sosie śliwkowym, kaszą gryczaną i pieczonymi warzywami (seler, gluten) ;podwieczorek: Kruche ciasto z czerwoną porzeczką (gluten) ;kolacja: Kapuśniak z ziemniakami (seler) 2021-04-16 (piątek) ;I śniadanie: Granola owsiana z jogurtem kokosowym i musem wiśniowym (orzechy) ;II śniadanie: Pasta z czarnej soczewicy ze świeżymi warzywami i waflami ryżowymi ;obiad: Pulpeciki z zielonego groszku w sosie koperkowym z ryżem i surówką z cukinii i pomidorów ;podwieczorek: Kisiel gruszkowy z wanilią ;kolacja: Lasagne z tofu i kalafiorem romanesco (soja, gluten) 2021-04-17 (sobota) ;I śniadanie: Pieczone plastry tempehu a la bekon z warzywami, winegret bazyliowym i pumperniklem (soja, gorczyca, gluten) ;II śniadanie: Koktajl śliwkowy (orzechy) ;obiad: Kotlety sojowe w sosie cebulowym z ziemniakami i surówką z kapusty włoskiej (soja) ;podwieczorek: Ciasteczka owsiane z orzechami, sezamem i syropem klonowym (gluten, orzechy, sezam) ;kolacja: Kaszotto selerowe z warzywami i prażonymi pestkami dyni (seler, gluten) 2021-04-18 (niedziela) ;I śniadanie: Cytrynowe pancakes z musem morelowo-brzoskwiniowym (gluten, orzechy) ;II śniadanie: Krem z pieczonej papryki (seler) ;obiad: Makaron ryżowy z tofu w sosie słodko-kwaśnym z warzywami po chińsku (seler, soja) ;podwieczorek: Brownie czekoladowe z chilli (gluten) ;kolacja: Tarta gryczana z kalafiorem, bakaliami i sosem z zielonych pomidorów (orzechy) 2021-04-19 (poniedziałek) ;I śniadanie: Makaron z waniliowym twarożkiem z nerkowców i musem malinowym (orzechy) ;II śniadanie: Pasta z czerwonej fasoli i suszonych pomidorów z warzywami i waflami ryżowymi ;obiad: Pieczony tempeh w sosie ziołowym z duszonymi warzywami i ryżem (soja) ;podwieczorek: Czekoladowy biszkopt z nutą rumu i pomarańczą (gluten) ;kolacja: Kapuściane leczo z kaszą pęczak i skwarkami z tofu (gluten, soja) 2021-04-20 (wtorek) ;I śniadanie: Wędlina sojowa z pomidorami, sosem balsamicznym i grahamką (soja) ;II śniadanie: Koktajl porzeczkowy z graviolą ;obiad: Burger z białej fasoli w sosie brokułowym z kaszą gryczaną niepaloną i surówką z kapusty ;podwieczorek: Kisiel z owoców leśnych (sezam) ;kolacja: Caponata z komosą ryżową i orzechami włoskimi (orzechy) 2021-04-21 (środa) ;I śniadanie: Baton owsiany z jabłkiem, cynamonem i musem śliwkowym ;II śniadanie: Sałatka z nuggetsami z ciecierzycy, warzywami, ryżem i sosem tysiąca wysp (soja) ;obiad: Makaron w sosie porowym z duszonymi warzywami i pulpecikami z soczewicy (gluten, orzechy) ;podwieczorek: Sałatka owocowa (orzechy) ;kolacja: Flaczki z boczniaków z chlebem (seler, gluten) 2021-04-22 (czwartek) ;I śniadanie: Pasztet z zielonej soczewicy z pastą warzywną i pieczywem chrupkim (gluten) ;II śniadanie: Smoothie wiśniowo-gruszkowe z miętą i babką płesznik ;obiad: Pulpety z tofu w sosie grzybowym z kaszą jaglaną i surówką z kiszonego ogórka (soja) ;podwieczorek: Truskawkowy pudding z tapioki (orzechy) ;kolacja: Pieczone ziemniaki z frytkami warzywnymi i szaszłykami z tempehu (soja) 2021-04-23 (piątek) ;I śniadanie: Ryżanka mango lassi (orzechy) ;II śniadanie: Pasta z zielonego groszku z warzywami i chlebem (gluten) ;obiad: Wegańskie krokiety z tofu i duszonymi buraczkami (soja) ;podwieczorek: Czekoladowy budyń z awokado i banana (orzechy) ;kolacja: Pizza z brokułem, wegańską mozzarellą i sosem czosnkowym (gluten, soja, orzechy) 2021-04-24 (sobota) ;I śniadanie: Tortilla z pastą z czerwonej soczewicy i świeżymi warzywami (gluten) ;II śniadanie: Musli z kakaowym jogurtem sojowym (orzechy, soja) ;obiad: Burger z białej fasoli w żółtym sosie curry z ryżem brązowym i surówką z czerwonej kapusty (orzechy) ;podwieczorek: Waniliowa panna cotta z musem jagodowym (orzechy) ;kolacja: Fasolka po bretońsku z pomidorami i kaszą jaglaną 2021-04-25 (niedziela) ;I śniadanie: Chlebek bananowy z pieczonymi gruszkami (gluten) ;II śniadanie: Polenta kukurydziana z pieczoną cukinią z ziarnami kolendry ;obiad: Seleryba w sosie koperkowym z ziemniakami i kalafiorem (seler) ;podwieczorek: Ciasto zielony mech z granatem ;kolacja: Chrzanowa zupa krem z grzankami (seler, gluten)
Wybierz dietę
Dieta Vegan

Dieta Vegan

70,99 zł
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel