Menu w najbliższym tygodniu - Dieta Vegan

2020-10-21 (środa) ;I śniadanie: Naleśniki z malinowym jogurtem kokosowym i mango (gluten, orzechy) ;II śniadanie: Rozmarynowy pasztet z grochu z pieczonym czosnkiem, chutney cebulowo-śliwkowym i pieczywem (gluten) ;obiad: Gołąbki z suszonymi grzybami i wędzonym tofu w sosie pomidorowym z surówką warzywną (soja) ;podwieczorek: Wegańska panna cotta latte macchiato ;kolacja: Krem z topinamburu i gruszki z oliwą truflową 2020-10-22 (czwartek) ;I śniadanie: Wegański twarożek z nerkowców z warzywną sałatką, sosem żurawinowym i bajglami (orzechy, gluten) ;II śniadanie: Pomarańczowa jaglanka z kurkumą, imbirem i daktylami ;obiad: Jesienny gulasz z fasoli Jaś z warzywami i pieczonymi ziemniakami ;podwieczorek: Budyń czekoladowy z awokado i banana ;kolacja: Wegańska tarta kalafiorowa z tofu, prażonymi płatkami migdałów i chutneyem pomidorowym po indyjsku (orzechy, soja) 2020-10-23 (piątek) ;I śniadanie: Pancakes migdałowo-kokosowe z frużeliną wiśniową ;II śniadanie: Wrap ze strączków ze szpinakiem, chrupiącymi warzywami i quacamole (seler, orzechy) ;obiad: Wegańska ryba z suszonymi pomidorami, dynią, ryżem i czarną soczewicą (seler) ;podwieczorek: Sałatka owocowa ;kolacja: Pieczone ziemniaki w mundurkach z sałatką z awokado i prażoną ciecierzycą 2020-10-24 (sobota) ;I śniadanie: Puszysta pasta słonecznikowa z pieczoną dynią, kaparami i pumperniklem (gluten) ;II śniadanie: Zielone smoothie z młodym jęczmieniem na wodzie kokosowej (orzechy) ;obiad: Kotleciki marchewkowe z sosem tahini, kaszą bulgur i stekiem z kalafiora (gluten, sezam) ;podwieczorek: Wegańskie babeczki owsiano-orzechowe w mlecznej czekoladzie (orzechy) ;kolacja: Tabbouleh z panierowanymi pieczarkami i zielonym groszkiem (gluten) 2020-10-25 (niedziela) ;I śniadanie: Pieczone banany w cieście z sosem chałwowym (sezam) ;II śniadanie: Kiełbaski wegańskie z pieczonym pomidorem, sosem czosnkowo-ananasowym i pieczywem magnat (soja, gluten) ;obiad: Pad thai z bobem w sosie sojowo-limonkowym (soja) ;podwieczorek: Korzenne ciasto marchewkowe z kremem kokosowym (gluten, orzechy) ;kolacja: Krem z pieczonej papryki i pomidorów z gremolatą i grzankami pełnoziarnistymi (gluten, seler) 2020-10-26 (poniedziałek) ;I śniadanie: Owsianka leśna z suszonymi malinami (orzechy) ;II śniadanie: Pasta z białej fasoli z suszonymi pomidorami, świeżymi warzywami i pieczywem chrupkim (gluten) ;obiad: Pad thai w sosie sojowo-tamaryndowym i pieczonym tofu (soja) ;podwieczorek: Pudding chia z mango (orzechy) ;kolacja: Risotto szpinakowe z czarną soczewicą i wiórkami kokosowymi (orzechy) 2020-10-27 (wtorek) ;I śniadanie: Koktajl gruszkowy z dodatkiem cytryny i imbiru ;II śniadanie: Sałatka z kiszonym burakiem, pestkami dyni, orzechami włoskimi, sosem migdałowym i grzankami (orzechy, gluten) ;obiad: Kotlet a'la mielony z ciecierzycy i pieczarek w sosie pomidorowo-bazyliowym z ziemniakami i surówką z kapusty (orzechy, sezam) ;podwieczorek: Wegański Snickers (orzechy) ;kolacja: Awokado faszerowane pastą z wędzonego tofu i sosem z nerkowców (soja, gorczyca) 2020-10-28 (środa) ;I śniadanie: Czekoladowy baton owsiany z bananem i kokosowym jogurtem straciatella ;II śniadanie: Calzone orkiszowe z grzybami (orzechy) ;obiad: Warzywa po indyjsku z mango, pulpecikami z zielonego groszku i ryżem (orzechy) ;podwieczorek: Wegańska karpatka ;kolacja: Flaczki z boczniaka z chlebem (gluten, seler) 2020-10-29 (czwartek) ;I śniadanie: Wegańskie gofry z kminkiem, pastą z nasion słonecznika i warzywami ;II śniadanie: Granola z marchewkowym smoothie z mango (orzechy) ;obiad: Pieczeń z grochu w sosie chrzanowym z kaszą pęczak i pieczoną brukselką z żurawiną (orzechy) ;podwieczorek: Pikantne kulki migdałowe z morelami (orzechy) ;kolacja: Frytki warzywne z sosem z orzechów nerkowca (orzechy, seler) 2020-10-30 (piątek) ;I śniadanie: Muffinki wegańskie z konfiturą różaną i musem mirabelkowym (gluten) ;II śniadanie: Szaszłyki z tempehu z sałatką warzywną, sosem bbq i pumperniklem (soja, gluten) ;obiad: Pulpety z białej fasoli na musie buraczanym z dzikim ryżem i pieczonymi warzywami ;podwieczorek: Jedwabisty mus kakaowy z tofu (soja, orzechy) ;kolacja: Wytrawna tarta warzywna z chutney pomidorowym z curry 2020-10-31 (sobota) ;I śniadanie: Roladki z tortilli z "boczkiem" z bakłażana, awokado i klasycznym hummusem (gluten, orzechy) ;II śniadanie: Koktajl malinowy z sokiem z żurawiny i acerolą ;obiad: Gnocchi z topinambura z gulaszem z kolorowej soczewicy (gluten) ;podwieczorek: Wegański makowiec z pomarańczami (gluten) ;kolacja: Sałatka z granatem, komosą ryżową i sosem tahini (orzechy) 2020-11-01 (niedziela) ;I śniadanie: Wegańskie naleśniki z twarożkiem z nerkowców i konfiturą porzeczkową (gluten, orzechy) ;II śniadanie: Ziołowe omlety z pieczonymi warzywami ;obiad: Szwedzkie klopsiki wegańskie w sosie koperkowym z kaszą gryczaną i pieczonym brokułem (gluten, orzechy) ;podwieczorek: Wegański tofurnik z matchą (soja, orzechy) ;kolacja: Słoneczna zupa krem z żółtej papryki z pieprzem cayenne
Wybierz dietę
Dieta Vegan

Dieta Vegan

115,99 zł
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel