Menu w najbliższym tygodniu - Dieta Vegan

2020-09-23 (środa) ;I śniadanie: Makaron z serkiem sojowym i frużeliną z czarnej porzeczki (gluten, soja) ;II śniadanie: Terrina z zielonego groszku ze świeżymi warzywami i chlebem (gluten, soja) ;obiad: Pieczone falafele w sosie słodko - kwaśnym z brązowym ryżem i mieszanką warzyw chińskich ;podwieczorek: Warzywna sałatka z kaszą gryczaną i zielonym pesto ;kolacja: Zupa kapuśniak 2020-09-24 (czwartek) ;I śniadanie: Baton owsiany z malinami i musem jabłkowym ;II śniadanie: Pasta z ciecierzycy i słonecznika z kolorową papryką i bajglem (gluten) ;obiad: Pikantne klopsy fasolowe w sosie cebulowym z kaszą jęczmienną i gotowanym kalafiorem ;podwieczorek: Daktylowo - migdałowe trufle ;kolacja: Bakłażan faszerowany kuskusem, warzywami i orzechami (orzechy, gluten) 2020-09-25 (piątek) ;I śniadanie: Pietruszkowy smalczyk z nerkowca z warzywami i grahamką (orzechy, gluten) ;II śniadanie: Fit monte jaglane (orzechy) ;obiad: Pieczeń z ciecierzycy w sosie pieczarkowym z kaszą jęczmienną i surówką (gluten) ;podwieczorek: Pieczone gruszki z owsianą kruszonką ;kolacja: Makaron w sosie curry z tofu i duszonymi warzywami (gluten, soja, orzechy) 2020-09-26 (sobota) ;I śniadanie: Domowa granola z miętowym jogurtem kokosowym (orzechy) ;II śniadanie: Hummus klasyczny ze świeżymi warzywami i pieczywem chrupkim (sezam, gluten) ;obiad: Kotlety z białej fasoli w sosie pomidorowym z ryżem i surówką (seler) ;podwieczorek: Kokosowa galaretka agrestowa ;kolacja: Tortilla de patatas (orzechy) 2020-09-27 (niedziela) ;I śniadanie: Baton owsiany z owocami i musem truskawkowym ;II śniadanie: Pasztet z soczewicy i grzybów z pieczoną papryką i pumperniklem (gluten) ;obiad: Burgery z bobu w sosie szpinakowym z kaszą jaglaną i puree z brukselki (orzechy) ;podwieczorek: Wegański biszkopt kokosowy z brzoskwiniami (gluten) ;kolacja: Krem z buraka z pieczonym tofu i grzankami (soja, gluten) 2020-09-28 (poniedziałek) ;I śniadanie: Malinowa owsianka z sokiem z czarnego bzu (orzechy) ;II śniadanie: Szpinakowa pasta z tofu z pomidorem i chlebem (soja, gluten) ;obiad: Mini klopsiki z zielonego groszku w sosie cytrynowo - miętowym z komosą ryżową i parowanym brokułem ;podwieczorek: Kawowy pudding chia z musem bananowym ;kolacja: Wegetariański gulasz węgierski z kaszą gryczaną i kruszonymi orzechami (gluten, orzechy) 2020-09-29 (wtorek) ;I śniadanie: Sałatka warzywna z czerwoną fasolą, makaronem i sosem jogurtowo - ziołowym (gluten, soja) ;II śniadanie: Baton owsiany ze śliwkami i musem ;obiad: Kotlety ryżowo - marchewkowe na musie marchewkowym z pieczonymi warzywami ;podwieczorek: Zapiekane jabłka naładowane bakaliami, orzechami i syropem klonowym (orzechy) ;kolacja: Krupnik (gluten, seler) 2020-09-30 (środa) ;I śniadanie: Imbirowo - cynamonowa jaglanka z pieczonymi gruszkami ;II śniadanie: Pasztet z ciecierzycy i buraka z warzywami i bułką grahamką (gluten) ;obiad: Ziołowe klopsy z tofu w kremowym sosie kurkowo - cebulowym z ziemniakami i surówką (soja) ;podwieczorek: Sernik na zimno ze skórką pomarańczy ;kolacja: Wegańskie placuszki z pastą z pieczonej papryki i pestek dyni 2020-10-01 (czwartek) ;I śniadanie: Wegański serek wiejski a'la tzatziki z warzywami i chlebem (soja, gluten) ;II śniadanie: Koktajl jabłkowy z dziką różą i babką płesznik ;obiad: Kotlet sojowy panierowany w sezamie w sosie koperkowym z kaszą pęczak i surówką z kiszonej kapusty (gluten, sezam, soja) ;podwieczorek: Ciasteczka kokosanki (orzechy, gluten) ;kolacja: Wegetariańska lasagne z soczewicą (gluten) 2020-10-02 (piątek) ;I śniadanie: Wegańskie naleśniki z cieciorellą i winogronem (gluten) ;II śniadanie: Pasta z suszonych pomidorów i słonecznika z chrupiącymi warzywami i szpinakowymi goframi (gluten) ;obiad: Caponata z pieczonym tofu i kaszą jaglaną (soja) ;podwieczorek: Wegańskie brownie z orzechami (gluten, orzechy) ;kolacja: Zupa cebulowo - serowa z grzankami (seler, gluten) 2020-10-03 (sobota) ;I śniadanie: Papryka faszerowana koperkową pastą z białej fasoli z chlebem (gluten) ;II śniadanie: Ryżanka mango lassi ;obiad: Seleryba pod porową pierzynka z ziemniaczanym puree i surówką (seler) ;podwieczorek: Panna cotta cappuccino ;kolacja: Sałatka z wędzonym tofu, kaszą bulgur i sosem żurawinowym (soja, gluten) 2020-10-04 (niedziela) ;I śniadanie: Czekoladowe placuszki wegańskie z frużeliną wiśniową (gluten) ;II śniadanie: Quiche z brokułem, pomidorami i chutneyem paprykowym (gluten) ;obiad: Śliwkowy gulasz fasolowy z kaszą jęczmienną i gotowanymi buraczkami (gluten) ;podwieczorek: Wegański biszkopt waniliowy z gruszkami i kardamonem (gluten) ;kolacja: Zupa krem z dyni z pomarańczą i imbirem
Wybierz dietę
Dieta Vegan

Dieta Vegan

115,99 zł1100 pkt.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel