Menu w najbliższym tygodniu - Dieta bezmleczna

2018-10-17 (środa);I śniadanie: chrzanowa pasta z wędzonego łososia, sałatka papryką, ogórkiem i rzodkiewkami, razowa pita;II śniadanie: owsiany baton, śliwkowy mus;obiad: spaghetti z bobem;podwieczorek: sałatka owocowa ;kolacja: drobiowe klopsy, leczo z patisonem, jaśminowy ryż 2018-10-18 (czwartek);I śniadanie: kokosowy budyń z kaszy manny z gruszkami;II śniadanie: wegańska pasta z pieczonej papryki i soczewicy ze świeżymi warzywami, gryczany chleb (własny wypiek);obiad: pieczeń wołowa, pieczone ziemniaki, surówka z białej kapusty;podwieczorek: ciasto czekoladowe;kolacja: proteinowa pizza gryczana z szynką, wegańską mozzarellą i warzywami 2018-10-19 (piątek);I śniadanie: pasztet jajeczny z groszkiem, świeże warzywa, żytni chleb na zakwasie;II śniadanie: koktajl z młodym jęczmieniem z musem z mango i banana;obiad: filet z pstrąga z chilli i słonecznikiem, mieszanka parabolicznego i dzikiego ryżu, surówka z marchewki i jabłka;podwieczorek: wegański sernik z nerkowców;kolacja: hiszpańska zupa z ciecierzycą 2018-10-20 (sobota);I śniadanie: płatki owsiane z bakaliami, mleko migdałowe z wiśniowym musem ;II śniadanie: hummus z fasolki adzuki, świeże warzywa, pumpernikiel;obiad: kurczak po tajsku, ryż basmati, surówka z białej kapusty;podwieczorek: agarowa galaretka z jogurtem sojowym;kolacja: filet z dorsza w sosie włoskim, frytki z batatów, brokułowe puree z pietruszką 2018-10-21 (niedziela);I śniadanie: owsiane gofry, mus brzoskwiniowy;II śniadanie: sajgonki z drobiowym mięsem;obiad: filet z kaczki z jabłkami i brązowym ryżem ;podwieczorek: ciasteczka owsiane z żurawiną i kawałkami czekolady;kolacja: pieczona cukinia faszerowana soczewicą i jajkami 2018-10-22 (poniedziałek);I śniadanie: płatki owsiane z bakaliami, mleko migdałowe z malinowym musem ;II śniadanie: pasta z białej fasoli ze świeżymi warzywami, gruboziarnisty chleb;obiad: biryani z kurczakiem i warzywami;podwieczorek: kokosowy pudding z tapioki;kolacja: barszcz ukraiński 2018-10-23 (wtorek);I śniadanie: ananasowo-pomarańczowa jaglanka;II śniadanie: pasta z kurczaka ze szczypiorkiem, sałatka pomidorowa ze szpinakiem, wafle ryżowe;obiad: dyniowe kaszotto z wegańskim serem;podwieczorek: jabłko pieczone ze śliwkowymi powidłami i waniliowym sosem;kolacja: makaronowa zapiekanka z jajkiem i warzywami
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel