Menu w najbliższym tygodniu - Dieta bezmleczna

2018-06-16 (sobota);I śniadanie: owsiane płatki z amarantusem, żurawiną i laskowymi orzechami, migdałowe mleko z porzeczkowym musem;II śniadanie: szaszłyki z kurczaka z sałatką z papryki, czysto - żytni chleb na zakwasie;Obiad: dietetyczne mielone kotlety z sałatą i jaglaną kaszą;Podwieczorek: czereśnie;Kolacja: filet z łososia z cytryną i lubczykiem, mieszanka parabolicznego i dzikiego ryżu, pieczone warzywa 2018-06-17 (niedziela);I śniadanie: jaglane gofry z tropikalnym musem;II śniadanie: gryczana pizza z kurczakiem,warzywami i pieczarkami;Obiad: cielęca pieczeń, ryżowa komosa, pieczne pomidory i szparagi;Podwieczorek: nektarynka;Kolacja: pikantny kebab z jaglaną kaszą i grillowanymi warzywami 2018-06-18 (poniedziałek);I śniadanie: owsiane płatki z kokosowymi wiórkami, morelami i babką płesznik, migdałowe mleko z malinowym musem;II śniadanie: pasta z kurczaka, małosolne ogórki, gruboziarnisty chleb;Obiad: filet z indyka w miodowej glazurze z sojowym sosem, jęczmienna kasza, warzywne puree;Podwieczorek: pudding chia z kiwi i arbuzem;Kolacja: sataje z ryżem basmati i warzywami 2018-06-19 (wtorek);I śniadanie: bezglutenowy chlebek bananowy z orzechami, bananowo - żurawinowy mus;II śniadanie: grillowany filet z ndyka, pomidorowa sałatka, pumpernikiel;Obiad: cytrynowe risotto z kurczakiem i warzywami;Podwieczorek: owocowa sałatka;Kolacja: krem z papryki, orkiszowe paluszki 2018-06-20 (środa);I śniadanie: waniliowy ryż z jagodowym musem;II śniadanie: hummus z bobem, pomidorowa sałatka z papryką, ryżowe wafle;Obiad: spaghetti bolognese, pieczone buraki i szparagi;Podwieczorek: truskawkowy koktajl z migdałowym mlekiem;Kolacja: pieczony filet z dorsza z warzywami i czarnym ryżem 2018-06-21 (czwartek);I śniadanie: baton musli, truskawkowy mus;II śniadanie: grillownany filet z kurczaka, sałatka z rzodkiewkami, gryczany chleb (własny wypiek);Obiad: wołowa pieczeń, gryczana kasza, surówka z białej rzodkwi;Podwieczorek: karmelowe trufle;Kolacja: sałatka z wędzonym indykiem i fetą, winegret z natką pietruszki 2018-06-22 (piątek);I śniadanie: kokosowa jaglanka ze śliwkami;II śniadanie: jajeczny omlet ze szczypiorkiem, sałatka z papryką i kalarepką, czysto - żytni chleb na zakwasie;Obiad: filet z tęczowego pstrąga, ziemniaki, sałata;Podwieczorek: koktajl z arbuzem i rabarbarem;Kolacja: meksykańska zupa z kurczakiem 2018-06-23 (sobota);I śniadanie: owsiane płatki z laskowymi orzechami, siemieniem i białą morwą, migdałowe mleko z porzeczkowym musem;II śniadanie: gryczany wrap z indykiem i sałatą;Obiad: faszerowany indyk, basmati z wasabi, surówka z marchewki i chrzanu;Podwieczorek: sałatka z arbuza i mięty;Kolacja: filet z łososia, jaglana kasza , duszony szpinak 2018-06-24 (niedziela);I śniadanie: owsiany omlet z malinowym musem;II śniadanie: jaglana pita z kurczakiem i warzywami;Obiad: cielęcina z kapustą i pomidorami, jaglana kasza ;Podwieczorek: banan;Kolacja: cukinia faszerowana drobiowym mięsem 2018-06-25 (poniedziałek);I śniadanie: owsiane płatki z migdałami, rodzynkami i amarantusem, migdałowe mleko z wiśniowym musem;II śniadanie: szynka z indyka, pasta z pieczonych buraków, gruboziarnisty chleb;Obiad: filet z kurczaka w zielonej paście curry z warzywami, brązowy ryż;Podwieczorek: czekoladowy pudding z tapioki;Kolacja: ryżowa komosa z indykiem i warzywnym leczo
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel