Menu w najbliższym tygodniu - Dieta bezmleczna

2018-12-10 (poniedziałek);I śniadanie: bananowa jaglanka z daktylowo-orzechowym kremem posypana orzeszkami;II śniadanie: pasta z wędzonego indyka z dodatkiem kukurydzy podana z ogórkami kiszonymi i pełnoziarnistym chlebem;obiad: pierś z kurczaka w sosie paprykowym z kaszą pęczak i gotowanymi zielonymi warzywami;podwieczorek: pudding z tapioki z musem malinowo-porzeczkowym;kolacja : orientalne warzywne curry z ryżem 2018-12-11 (wtorek);I śniadanie: leśna owsianka z orzechami laskowymi i słonecznikiem;II śniadanie: pasta z czerwonej soczewicy ze świeżą sałatką i pumerniklem ;obiad: meksykańskie chili con carne z indykiem i fasolą;podwieczorek: kokosowe ciasto z gruszkami;kolacja: zupa minestrone 2018-12-12 (środa);I śniadanie: pasta jajeczna ze szczypiorkiem, świeżymi warzywami i wytrawnymi szpinakowymi muffinkami;II śniadanie: koktajl szarlotkowy;obiad: rolada z indyka w sosie morelowo- orzechowym podana z kaszą jaglaną i surówką z białej kapusty;podwieczorek: princessa truskawkowa;kolacja: pizza gryczana 2018-12-13 (czwartek);I śniadanie : tropikalny ryż z musem z mango posypany orzechami i rodzynkami;II śniadanie : pasta fasolowo-oliwkowa ze świeżymi warzywami i chlebem gryczanym z własnego wypieku;obiad: gulasz wołowy z kaszą gryczaną i marchewką z groszkiem;podwieczorek: ciasto czekoladowo-herbaciane ;kolacja : zapiekanka makaronowa z kurczakiem i szpinakiem pod pierzynką z beszamelu 2018-12-14 (piątek);I śniadanie : pasta z pieczonej dyni, fasoli i suszonych pomidorów z sałatką ze świeżych warzyw i chlebem ;II śniadanie: puszysty bananowy chlebek z cynamonowym jogurtem;obiad: pieczony dorsz w sosie chrzanowym z mieszanką ryżu parabolicznego z dzikim i surówką z kiszonej kapusty;podwieczorek: sałatka owocowa;kolacja: libański gulasz z ciecierzycy i bakłażana 2018-12-15 (sobota);I śniadanie: gryczanka brownie z wiśniami;II śniadanie: gofry z paprykowym twarożkiem tofu oraz sałatką z cukini;obiad: pieczeń z indyka w sosie kurkowym z komosą ryżową i surówką porową;podwieczorek: waniliowy budyń z galaretką;kolacja : kotleciki z tuńczyka i kaszy z grillowanymi warzywami 2018-12-16 (niedziela);I śniadanie: batonik jaglany z orzechami i jagodami;II śniadanie: fritatta z suszonymi pomidorami , mixem warzyw i chlebem;obiad: kurczak po seczuańsku podawany z mieszanką ryżu parabolicznego z dzikim i gotowanymi warzywami;podwieczorek: korzenne ciasto owsiane ;kolacja : krem z białych warzyw z pieczonym tofu i paluchami orkiszowymi
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel