Menu w najbliższym tygodniu - Dieta dla cukrzyków

2020-03-30 (poniedziałek) ;I śniadanie: Kakaowa owsianka ;II śniadanie: Pasta z zielonego groszku i fety z marchewką i chlebem ;obiad: Kurkumowa pierś z indyka w sosie szpinakowym z makaronem pełnoziarnistym i duszonymi warzywami ;podwieczorek: Kisiel jabłkowy ;kolacja: Chakalaka z ryżem i duszonymi warzywami ;alergeny: mleko, gluten, orzechy 2020-03-31 (wtorek) ;I śniadanie: Jajko na twardo z sosem chrzanowym, świeżym ogórkiem i chlebem ;II śniadanie: Owocowy koktajl ;obiad: Wegetariańska pieczeń w sosie pieczeniowym z kaszą pęczak i surówką z białej kapusty i jabłka ;podwieczorek: Pieczone owoce z orzechami ;kolacja: Gazpacho z makaronem pełnoziarnistym ;alergeny: jaja, mleko, gluten, orzechy 2020-04-01 (środa) ;I śniadanie: Migdałowy baton owsiany z frużeliną malinową ;II śniadanie: Sałatka śledziowa z batatami i sosem z musztardy francuskiej ;obiad: Klopsy po bałkańsku w sosie pomidorowym z kaszą gryczaną i kalafiorem ;podwieczorek: Orzechowe ciastka ;kolacja: Śmietankowy twarożek z serem feta, świeżymi warzywami i pumperniklem ;alergeny: mleko, jaja, gluten, orzechy, gorczyca, ryby 2020-04-02 (czwartek) ;I śniadanie: Smalec z fasoli z kiszonym ogórkiem i chlebem ;II śniadanie: Jogurtowy shake z mango ;obiad: Gulasz wołowy po myśliwsku z kaszą bulgur i surówką wielowarzywną ;podwieczorek: Sernik kokosowy z chia ;kolacja: Makaron gryczany z pieczarkami, szpinakiem i serem camembert ;alergeny: gluten, mleko, jaja 2020-04-03 (piątek) ;I śniadanie: Pełnoziarniste naleśniki szpinakowe z twarogiem i owocami ;II śniadanie: Sałatka z prażoną ciecierzycą z kaszą pęczak i majonezowym sosem balsamicznym ;obiad: Zębacz w sosie ziołowym z różowym ryżem pełnoziarnistym i surówką z kapusty ;podwieczorek: Brownie z cukinii ;kolacja: Krem z pietruszki z razowymi grzankami ;alergeny: mleko, jaja, gluten, ryby, seler, gorczyca 2020-04-04 (sobota) ;I śniadanie: Pasta drobiowa z oliwkami, świeżymi warzywami i chlebem ;II śniadanie: Domowa granola z waniliowym serkiem jogurtowym ;obiad: Carbonara z pulpecikami z ciecierzycy i pieczoną cukinią ;podwieczorek: Śmietankowe kulki ryżowe z sosem chałwowym ;kolacja: Azjatycki bowl ;alergeny: mleko, jaja, gluten, orzechy 2020-04-05 (niedziela) ;I śniadanie: Omlety owsiane z wiśniami i orzechowym kremem kakaowym ;II śniadanie: Pasztet z kaszy gryczanej niepalonej, szpinaku i fasoli z chutneyem śliwkowym ;obiad: Pierś z kurczaka w sosie teryaki z kaszą pęczak i fasolką szparagową ;podwieczorek: Ciasto jogurtowe z porzeczkami ;kolacja: Papryka faszerowana soczewicą ;alergeny: mleko, jaja, gluten, orzechy 2020-04-06 (poniedziałek) ;I śniadanie: Serek wiejski z wasabi i koperkiem z chrupiącymi warzywami i chlebem ;II śniadanie: Owsianka tiramisu ;obiad: Polędwiczka wieprzowa w sosie oliwkowym z brązowym ryżem i kalafiorem ;podwieczorek: Pudding z tapioki z musem malinowym ;kolacja: Ratatouille z pęczakiem i serem feta ;alergeny: mleko, gluten 2020-04-07 (wtorek) ;I śniadanie: Pasztet drobiowy z suszonymi pomidorami, sałatką warzywną i chlebem ;II śniadanie: Koktajl porzeczkowy ;obiad: Pierś z indyka w kremowym sosie z zielonego groszku z makaronem i warzywami ;podwieczorek: Trufle migdałowe z awokado i makiem ;kolacja: Burgery z ciecierzycy i kaszy z mozzarellą i pieczonymi warzywami ;alergeny: gluten, mleko, jaja, orzechy 2020-04-08 (środa) ;I śniadanie: Porzeczkowy baton z jogurtem sezamowym ;II śniadanie: Pasta z tuńczyka z kaparami ze świeżymi warzywami i chlebem ;obiad: Danie kebab z ryżem i surówką z kapusty pekińskiej z sosem jogurtowo-czosnkowym ;podwieczorek: Panna cotta z galeretką z owoców leśnych ;kolacja: Domowa zupa pieczarkowa z pełnoziarnistym makaronem ;alergeny: jaja, ryby, gluten, mleko, orzechy 2020-04-09 (czwartek) ;I śniadanie: Ryżanka z musem śliwkowym ;II śniadanie: Sałatka z ogórkiem, gruszką i serkiem camembert z sosem żurawinowym i chlebem ;obiad: Mini klopsiki drobiowe w sosie BBQ z kaszą i gotowanym brokułem ;podwieczorek: Sałatka owocowa z orzechami ;kolacja: Pomidorowy bigos z boczniakami, pieczonymi batatami ;alergeny: mleko, gluten, seler, orzechy 2020-04-10 (piątek) ;I śniadanie: Pasta jajeczna ze świeżymi warzywami i pełnoziarnistymi placuszkami ;II śniadanie: Smoothie truskawkowe z nasionami chia ;obiad: Tajski pad-thai z pieczonym tofu ;podwieczorek: Ciasteczka gryczane z rodzynkami i jabłkiem ;kolacja: Terrina serowa z wędzonym łososiem i groszkiem z warzywami i chlebem ;alergeny: gluten, jaja, mleko, orzechy, soja, ryby 2020-04-11 (sobota) ;I śniadanie: Domowe musli owsiano-gryczane z orzechami i jogurtem naturalnym ;II śniadanie: Pełoziarniste naleśniki z pastą z czerwonej soczewicy z chrupiącą sałatką warzywną ;obiad: Polędwiczki z kurczaka na puree cukiniowo- szpinakowym z ryżem i surówką ;podwieczorek: Kokosowa galaretka owocowa ;kolacja: Paprykowy krem z chrupiącymi grzankami ;alergeny: mleko, gluten, orzechy, jaja 2020-04-12 (niedziela) ;I śniadanie: Czekoladowe muffinki owsiane z frużeliną ananasową ;II śniadanie: Brokułowa fritatta z włoskim sosem i pumperniklem ;obiad: Schab w sosie pieczeniowym z niepaloną kaszą gryczaną i duszoną czerwoną kapustą ;podwieczorek: Babka cytrynowa z rodzynkami ;kolacja: Chana masala z pieczonymi warzywami i ryżem basmati ;alergeny: jaja, gluten, mleko
Wybierz dietę
Dieta dla cukrzyków

Dieta dla cukrzyków

145,99 zł1100 pkt.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel