Menu w najbliższym tygodniu - Dieta dla cukrzyków

2019-08-12 (poniedziałek) ;I śniadanie: ajwarowy twarożek ze szczypiorkiem, chrupiącymi warzywami i chlebem gruboziarnistym ;II śniadanie: jabłkowa owsianka z nasionami chia ;obiad: pierś kurczaka w sosie mango-limonka-chilli z duszoną cukinią i kaszą gryczaną niepaloną ;podwieczorek: sałatka z makaronem pełnoziarnistym, świeżymi warzywami i wiśniowym sosem winegret ;kolacja: wegetariańska czapsuja z kaszą pęczak i mozzarellą ;alergeny: mleko, gluten, gorczyca 2019-08-13 (wtorek) ;I śniadanie: granola z cynamonowym jogurtem ;II śniadanie: pasta z zielonego groszku z warzywami w słupkach i pumperniklem ;obiad: chilli con carne z brązowym ryżem i zieloną fasolką szparagową ;podwieczorek: twarogowe pralinki śliwkowo-kakaowe ;kolacja: sałatka z jajkiem na twardo, ogórkiem konserwowym, makaronem gryczanym i sosem majonezowym ;alergeny: mleko, gluten, sezam, jaja, gorczyca 2019-08-14 (środa) ;I śniadanie: pełnoziarnisty makaron z truskawkowym serkiem ;II śniadanie: plasterki szynki drobiowej z chrzanowym sosem, ogórkiem zielonym w ziołach i chlebem gruboziarnistym ;obiad: rolada z indyka nadziewana pieczarkami z kaszą gryczaną i surówką ;podwieczorek: sałatka z ryżem, świeżymi warzywami i winegret z suszonych pomidorów ;kolacja: zupa krem z soczewicy z paluchem gryczanym ;alergeny: mleko, orzechy, gluten, gorczyca 2019-08-15 (czwartek) ;I śniadanie: baton owsiany z jabłkami i orzechami laskowymi z owocowym musem ;II śniadanie: pasztet drobiowy z suszonymi pomidorami, ogórkami kiszonymi i chlebem gruboziarnistym ;obiad: pełnoziarnista lasagne ze szpinakiem, fetą i mozzarellą ;podwieczorek: ziołowa pierś kurczaka z duszonymi warzywami i sosem sezamowym ;kolacja: warzywa z ryżem w bezukrowym sosie słodko-kwaśnym ;alergeny: sezam, jaja, gorczyca, orzechy, gluten 2019-08-16 (piątek) ;I śniadanie: waniliowa gryczanka z makiem i malinowym musem ;II śniadanie: sałatka nicejska z kaszą bulgur i miodowo-musztardowym dressingiem ;obiad: curry z ciecierzycy i warzyw w sosie kokosowym z makaronem pełnoziarnistym ;podwieczorek: domowy kisiel agrestowy na siemieniu lnianym i babce jajowatej ;kolacja: raugut z bakłażana z czarnym ryżem i twarogiem ;alergeny: mleko, ryby, jaja, sezam, gluten 2019-08-17 (sobota) ;I śniadanie: śródziemnomorska pasta z serem feta, świeżymi warzywami i chlebem razowym ;II śniadanie: wiśniowy koktajl z nasionami chia ;obiad: koltety pożarskie w sosie koperkowym z kaszą pęczak i surówką z tartej marchewki ;podwieczorek: klopsiki z białej fasoli z bazyliowym pesto i grillowaną kolorową papryką ;kolacja: góralska sałatka z komosą ryżową, oscypkiem i żurawinowym sosem ;alergeny: mleko, gluten, jaja 2019-08-18 (niedziela) ;I śniadanie: placuszki owsiane z musem z owoców lesnych ;II śniadanie: tarta jajeczna z sosem szpinakowo jogurtowo-czosnkowym ;obiad: pieczona rolada z kurczaka z ziołami w sosie pieczeniowym z kaszą gryczaną i duszonymi warzywami ;podwieczorek: bezcukrowe ciasto czekoladowe z cukinią i jagodami ;kolacja: zupa cytrynowa z brokułem i makaronem gryczanym ;alergeny: mleko, gluten, jaja 2019-08-19 (poniedziałek) ;I śniadanie: bezcukrowa leśna owsianka ;II śniadanie: kaparowy serek wiejski z kolorową rzodkwią i pełnoziarnistą domową śródziemnomorską foccacią ;obiad: gulasz z udźca indyka w sosie własnym z brązowym ryżem i pieczonym kabaczkiem i kalafiorem ;podwieczorek: sałatka z kaszą bulgur i ziołowym winegret ;kolacja: kasza gryczana niepalona z brukselką, kruszonym twarogiem i orzechami ;alergeny: mleko, gluten, orzechy, gorczyca 2019-08-20 (wtorek) ;I śniadanie: sałatka z serem feta, kolorową komosą ryżową i pietruszowym winegret ;II śniadanie: buraczany hummus z kiszonymi ogórkami i razową pitą ;obiad: fit carbonara z kiełbasą chorizo, cukinią, mozzarellą i pełnoziarnistym makaronem ;podwieczorek: waniliowy twarożek z musem truskawkowym ;kolacja: zupa krem z kurczaka z chipsami z batata ;alergeny: mleko, gluten, gorczyca 2019-08-21 (środa) ;I śniadanie: śliwkowo-cynamonowa gryczanka ;II śniadanie: sałatka z jajkiem na twardo, pomidorkami cherry, żółtym ryżem i zielonym kolendrowym majonezowo-jogurtowym sosem ;obiad: meksykańskie kotlety mielone z kaszą gryczaną niepaloną z warzywami ;podwieczorek: orzechowe praliny twarogowe ;kolacja: pizza gryczana z wędzoną piersią indyka, warzywami, mozzarellą i sosem pomidorowym ;alergeny: jaja, mleko, orzechy, ryby 2019-08-22 (czwartek) ;I śniadanie: pomidorowa pasta twarogowa z zielonym ogórkiem i domowym chlebem gryczanym z oliwkami ;II śniadanie: koktajl malinowy z nasionami chia i siemieniem lnianym ;obiad: wołowina w sosie z zielonego pieprzu z brokułami i kaszą ;podwieczorek: kebab drobiowy z kolorowymi frytkami z warzyw i sosem tzatziki ;kolacja: sałatka ze świeżych warzyw z serem lazur, brązowym ryżem i balsamicznym winegret ;alergeny: mleko, gluten, sezam, orzechy, gorczyca 2019-08-23 (piątek) ;I śniadanie: komosanka pina colada ;II śniadanie: wegetariański smalec z białej fasoli z nutą jabłka i cebulki z kolorową papryką i pieczywem gruboziarnistym ;obiad: ryba w sosie teriyaki z makaronem pełnoziarnistym i surówką z białej kapusty i marchewki z sezamem ;podwieczorek: sałatka z piersią indyka, dzikim ryżem i porzeczkowym winegret ;kolacja: zielone kaszotto z puree z brokuła z duszonym kabaczkiem i serem feta ;alergeny: mleko, gluten, orzechy, ryba, sezam 2019-08-24 (sobota) ;I śniadanie: mięsna pasta ze szczypiorkiem, warzywami w słupkach i ciemnym chlebem ;II śniadanie: sałatka owocowa z orzechowym jogurtem naturalnym ;obiad: pieczona pierś indyka w sosie kokosowo-porowym z kaszą pęczak i surówką z kapusty pekińskiej ;podwieczorek: fit nutella ;kolacja: zupa brokułowa z makaronem pełnoziarnistym ;alergeny: gluten, mleko, jaja, orzechy, seler 2019-08-25 (niedziela) ;I śniadanie: wytrawna granola z orzechami i nasionami z ziołowym jogurtem naturalnym ;II śniadanie: pełnoziarniste złote naleśniki z pieczoną gruszką i waniliowym twarożkiem z makiem ;obiad: butter chicken z ryżem basmati i pieczonymi kolorowymi warzywami ;podwieczorek: zapiekany bakłażan faszerowany brązowym ryżem z cebulką i pomidorami ;kolacja: pełnoziarnisty makaron penne z duszonym szpinakiem w sosie cytrynowym i mozzarellą ;alergeny: gluten, mleko, orzechy, jaja
Wybierz dietę
Dieta dla cukrzyków

Dieta dla cukrzyków

145,00 zł1100 pkt.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel