Menu w najbliższym tygodniu - Dieta dla cukrzyków

2019-09-13 (piątek) ;I śniadanie: owsianka z musem z owoców leśnych ;II śniadanie: pasta z fasoli adzuki z warzywami i bułką grahamką ;obiad: ryba w sosie muślinowym z fasolką i dzikim ryżem ;podwieczorek: jogurtowa pianka straciatella ;kolacja: klopsiki drobiowe z pieczonymi warzywami i kaszą pęczak ;alergeny: ryby, sezam, mleko, gluten, orzechy 2019-09-14 (sobota) ;I śniadanie: truskawkowy koktajl z nasionami chia i siemieniem lnianym ;II śniadanie: pasztet drobiowy z pistacjami, mix warzyw i chleb gruboziarnisty ;obiad: wegetariańska fasolka po bretońsk ;podwieczorek: warzywna sałatka z indykiem, brązowym ryżem i cytrynowym winegret ;kolacja: zupa grzybowa z makaronem gryczanym ;alergeny: seler, gorczyca, gluten 2019-09-15 (niedziela) ;I śniadanie: chlebek marchewkowo-owsiany z pomarańczowym serkiem ;II śniadanie: domowa pizza pełnoziarnista z pieczarkami, mozzarellą i sosem jogurtowo-czosnkowym ;obiad: polędwiczki wieprzowe w sosie cydrowym z kaszą gryczaną i brokułowym puree ;podwieczorek: cukinia faszerowana kaszą pęczak i serem feta ;kolacja: pierś kurczaka w sosie bbq z brązowym ryżem i duszonymi warzywami ;alergeny: gluten, mleko, jaja, sezam 2019-09-16 (poniedziałek) ;I śniadanie: owsianka wiśniowo-imbirowa ;II śniadanie: papryka faszerowana twarożkiem i pieczarkami z chlebem gruboziarnistym ;obiad: kurczak w sosie słodko-kwaśnym z ryżem ;podwieczorek: warzywna sałatka z czarną fasolą, salami i rozmarynowym winegret ;kolacja: makaron gryczany w sosie z białych warzyw ;alergeny: orzechy, mleko, gluten, gorczyca 2019-09-17 (wtorek) ;I śniadanie: sałatka z domowym wędzonym indykiem, sosem tatarskim i pumperniklem ;II śniadanie: koktajl czeko-śliwka ;obiad: pieczeń wołowa w sosie własnym z kaszą pęczak i surówką z marchewki ;podwieczorek: zapiekane jabłka z pokruszonym twarożkiem i orzechami ;kolacja: zupa tom-kha z kurczakiem i dzikim ryżem ;alergeny: orzechy, mleko, gluten 2019-09-18 (środa) ;I śniadanie: chlebek pomarańczowy z żurawiną i orzechami, jogurt cynamonowy ;II śniadanie: sałatka caprese z bazyliowym pesto i chlebem razowym ;obiad: rolada z indyka nadziewana suszonymi pomidorami z kaszą gryczaną w sosie koperkowym i surówką z czerwonej kapusty ;podwieczorek: cieciorella ;kolacja: makaronowa sałatka z tuńczykiem, warzywami i musztardowym winegret ;alergeny: ryby, gluten, orzechy, mleko, jaja 2019-09-19 (czwartek) ;I śniadanie: sałatka z jajkiem, sosem guacamole i razowymi grzankami ;II śniadanie: gryczanka tiramisu ;obiad: bakłażan faszerowany mielonym mięsem drobiowym z sosem paprykowym i brązowym ryżem ;podwieczorek: sałatka owocowa z orzechami ;kolacja: kaszotto z pieczarkami i pokruszonym serem lazur ;alergeny: jaja, mleko, orzechy, gluten, gorczyca 2019-09-20 (piątek) ;I śniadanie: pełnoziarniste naleśniki z farszem szpinakowym ;II śniadanie: cynamonowa komosanka z gruszkowym musem ;obiad: pełnoziarnisty makaron spaghetti w sosie neapolitańskim z mozzarellą i gotowanym brokułem ;podwieczorek: sałatka z kaszą pęczak, winogronem i sosem balsamiczno-imbirowym ;kolacja: zupa rybna z czarnym ryżem ;alergeny: ryby, mleko, jaja, gluten, orzechy 2019-09-21 (sobota) ;I śniadanie: serek wiejski z musem malinowym i bułką grahamką ;II śniadanie: hummus z warzywami w słupkach i chlebem gruboziarnistym ;obiad: pieczeń drobiowa z groszkiem w sosie pieprzowym z kasza pęczak i surówką z kalarepki, pora i jabłka ;podwieczorek: pudding chia z musem brzoskwiniowym ;kolacja: pieczone mięso z udźca indyka z pełnoziarnistymi placuszkami z czarnuszką, mixem warzyw i sosem jogurtowo-czosnkowym ;alergeny: mleko, gluten, jaja, sezam 2019-09-22 (niedziela) ;I śniadanie: kokosowo-truskawkowy baton owsiany z musem truskawkowym ;II śniadanie: pasztet mięsny z cukinią z kiszonym ogórkiem i chlebem razowym ;obiad: confit z kaczki z kaszą gryczaną i puree z zielonego groszku ;podwieczorek: crumble śliwkowe ;kolacja: chana masala z ciecierzycą i dzikim ryżem ;alergeny: sezam, orzechy, mleko, gluten, jaja 2019-09-23 (poniedziałek) ;I śniadanie: leśna owsianka ;II śniadanie: jajka na twardo z jogurtowo-pietruszkowym sosem i chlebem gruboziarnistym ;obiad: pierś z kurczaka w sosie paprykowym z kaszą pęczak i gotowanym brokułem ;podwieczorek: pełnoziarniste rogaliki z gruszkami ;kolacja: grzybowe risotto z brązowego ryżu z papryką i serem feta ;alergeny: ryby, mleko, orzechy, gluten 2019-09-24 (wtorek) ;I śniadanie: baton owsiany ze śliwką i orzechami nerkowca, jogurt straciatella ;II śniadanie: paprykowo-szczypiorkowy serek wiejski, zielony ogórek i bułka grahamka ;obiad: pieczeń wołowa w sosie rozmarynowym z kaszą gryczaną i surówką z białej kapusty ;podwieczorek: kolorowa sałatka z brązowym ryżem, orzechami brazylijskimi i cytrusowym winegret ;kolacja: meksykański kociołek z fasolą i mozzarellą ;alergeny: orzechy, mleko, gluten, gorczyca, jaja 2019-09-25 (środa) ;I śniadanie: makaronowa sałatka z grillowanym serem halloumi, kolorowymi warzywami i balsamicznym winegret ;II śniadanie: gryczanka migdałowo-truskawkowa ;obiad: pierś indyka z sosem chimichurri, dzikim ryżem i pieczoną cukinią ;podwieczorek: sałatka z kaszą pęczak, ciecierzycą, mixem warzyw i musztardowym sosem ;kolacja: kremowa zupa cebulowa z piersią kurczaka i pełnoziarnistymi grzankami ;alergeny: mleko, gluten, gorczyca, seler 2019-09-26 (czwartek) ;I śniadanie: bezcukrowa granola z jogurtem naturalnym ;II śniadanie: pasta z czerwonej fasoli z kiszonym ogórkiem i chlebem gryczanym ;obiad: schab faszerowany pieczarkami i żółtym serem w sosie pieczeniowym z kaszą pęczak i surówką ;podwieczorek: rollsy z pełnoziarnistych naleśników z indykiem, warzywami i pomidorowym sosem ;kolacja: firinda kabak z sosem tzatziki ;alergeny: jaja, mleko, gluten, sezam, orzechy
Wybierz dietę
Dieta dla cukrzyków

Dieta dla cukrzyków

145,00 zł1100 pkt.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel