Menu w najbliższym tygodniu - Dieta dla cukrzyków

2020-01-27 (poniedziałek) ;I śniadanie: Hummus z chrupiącymi warzywami i pieczywem ;II śniadanie: Owsianka z konfiturą morelowo-brzoskwiniową ;obiad: Spaghetti pełnoziarniste w sosie śmietanowo-szpinakowym z czosnkowym kurczakiem ;podwieczorek: Pudding z tapioki z hibiskusem ;kolacja: Risotto z zielonym groszkiem i pieczonym boczkiem ;alergeny: mleko, gluten 2020-01-28 (wtorek) ;I śniadanie: Pasta jajeczna z chrupiącymi warzywami i pieczywem ;II śniadanie: Koktajl jeżynowy z chia ;obiad: Wegetariański bigos z boczniakami i kaszą bulgur ;podwieczorek: Zapiekanka owocowa ;kolacja: Hamburger drobiowy ze świeżymi warzywami i sosem sweet chilli ;alergeny: jaja, gluten, mleko 2020-01-29 (środa) ;I śniadanie: Pełnoziarnisty chlebek bananowy z serkiem homogenizowanym ;II śniadanie: Sałatka tabbouleh z czarną fasolą ;obiad: Sznycle z indyka w sosie śliwkowym z kaszą gryczaną i surówką z kapusty pekińskiej i papryki ;podwieczorek: Pianka malinowa z musem bazyliowym ;kolacja: Krem z cebuli z pieczonym salami, czarnym sezamem i grzankami pełnoziarnistymi ;alergeny: gluten, mleko, jaja, sezam 2020-01-30 (czwartek) ;I śniadanie: Pasztet z podrobów z kolorowym pieprzem, pomidorami i pieczywem ;II śniadanie: Granola z orzechami, jogurtem greckim i frużeliną truskawkowo-imbirową ;obiad: Wołowina w sosie z cydru i pieczonych jabłek z ryżem basmati i surówką z kapusty i pora ;podwieczorek: Sernik czekoladowy z wiśnią ;kolacja: Makaron pełnoziarnisty z pikantnym sosem serowym, kaparami i duszonymi warzywami ;alergeny: gluten, orzechy, mleko, jaja 2020-01-31 (piątek) ;I śniadanie: Migdałowa gryczanka z prażonymi gruszkami ;II śniadanie: Pełnoziarniste quiche ze szparagami, cukinią i sosem pomidorowym ;obiad: Pulpety wegetariańskie w sosie koperkowym z kaszą gryczaną niepaloną i duszonym brokułem ;podwieczorek: Kisiel pomarańczowy ;kolacja: Zupa jarzynowa z makaronem pełnoziarnistym ;alergeny: mleko, gluten, jaja, orzechy 2020-02-01 (sobota) ;I śniadanie: Twarożek z pieprzem grubomielonym, chrupiącymi warzywami i pieczywem ;II śniadanie: Koktajl wiśniowo-kokosowy ;obiad: Pierś kurczaka w sosie panang curry z dzikim ryżem i surówką z sałaty i cukinii ;podwieczorek: Pełnoziarniste kruche ciasteczka z bakaliami ;kolacja: Pełnoziarnista zapiekanka makaronowa z kalafiorem ;alergeny: mleko, gluten, jaja 2020-02-02 (niedziela) ;I śniadanie: Placuszki owsiano-amarantusowe z jogurtem naturalnym ;II śniadanie: Szakszuka z pomidorami, papryką i pieczywem ;obiad: Schab w sosie własnym z pęczotto jarmużowym i pieczonymi warzywami ;podwieczorek: Ciasto marchewkowe z kremem mascarpone ;kolacja: Naleśniki pełnoziarniste z soczewicą i pieczarkami ;alergeny: gluten, mleko, jaja 2020-02-03 (poniedziałek) ;I śniadanie: Kremowa owsianka orzechowa ;II śniadanie: Szynka drobiowa z kiszonymi warzywami i razowym chlebem ;obiad: Makaron razowy w sosie z zielonego groszku z kalafiorem i mozzarellą ;podwieczorek: Chrupiąca sałatka z czerwoną fasolą, marynowanym imbirem i balsamicznym sosem winegret ;kolacja: Włoska caponata z kaszą gryczaną ;alergeny: mleko, orzechy, orzechy ziemne, gluten, gorczyca 2020-02-04 (wtorek) ;I śniadanie: Koreańska sałatka bibimbap z jajkiem i sosem gochujang ;II śniadanie: Koktajl truskawkowy ;obiad: Pierś z kurczaka w sosie BBQ, kaszą bulgur i puree brokułowym ;podwieczorek: Czekoladowe trufle z fasoli ;kolacja: Frytki warzywne z twarożkowym sosem z awokado i komosą ryżową ;alergeny: mleko, jaja, sezam, gluten 2020-01-05 (środa) ;I śniadanie: Pasta z ciecierzycy i jarmużu z kiszonymi warzywami i chlebem ;II śniadanie: Pieczarkowa sałatka z żółtym serem , brązowym ryżem i koperkowym dressingiem ;obiad: Rolada z indyka a'la pizza z kaszą pęczak i surówką colesław ;podwieczorek: Sałatka owocowa ;kolacja: Azjatycka zupa laksa z makaronem i warzywami ;alergeny: mleko, gluten, jaja, sezam, orzechy, seler, gorczyca 2020-02-06 (czwartek) ;I śniadanie: Gofry waniliowe z duszonymi jabłkami ;II śniadanie: Plastry mozzarelli z sosem balsamico, salsą pomidorową i chlebem ;obiad: Wołowina w sosie chrzanowym z kaszą gryczaną i surówką z kiszonego buraczka ;podwieczorek: Sernik z makiem na zimno ;kolacja: Sałatka meksykańska z czerwoną fasolą i sosem jogurtowo- słonecznikowym ;alergeny: mleko, jaja, gluten 2020-02-07 (piątek) ;I śniadanie: Serek wiejski z suszonymi pomidorami ze świeżymi warzywami i bułką grahamką ;II śniadanie: Koktajl czeko-śliwka ;obiad: Tikka masala z ciecierzycą i ryżem basmati ;podwieczorek: Sałatka z komosą ryżową i pikantnym sosem malina-habanero ;kolacja: Zupa ogórkowa ;alergeny: jaja, gluten, mleko, sezam, seler 2020-02-08 (sobota) ;I śniadanie: Frittata z wędzonym łososiem z chrupiącymi warzywami i pieczywem ;II śniadanie: Budyń owsiany z wiśniami ;obiad: Kotlety mielone w sosie cebulowym z kaszą i pikantną surówką z marchewki ;podwieczorek: Lekka sałatka z prażoną ciecierzycą i musztardowym sosem ;kolacja: Warzywa po turecku z komosą ryżową i udźcem z indyka ;alergeny: gluten, mleko, ryby, orzechy, jaja 2020-02-09 (niedziela) ;I śniadanie: Maślankowe pancakes z porzeczkową frużeliną ;II śniadanie: Pasta z soczewicy czerwonej z kiszonymi warzywami i chlebem ;obiad: Pierś z kaczki w sosie winnym z kaszą pęczak i duszoną kapustą ;podwieczorek: Kotleciki z tofu z warzywnymi frytkami ;kolacja: Pizza hawajska ;alergeny: mleko, gluten, jaja
Wybierz dietę
Dieta dla cukrzyków

Dieta dla cukrzyków

145,99 zł1100 pkt.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel