Menu w najbliższym tygodniu - Dieta dla cukrzyków

2020-05-25 (poniedziałek) ;I śniadanie: Cynamonowy power bowl z owocami ;II śniadanie: Jajka z sosem jogurtowym, chrupiącymi warzywami i chlebem żytnim ;obiad: Polędwiczka z indyka w sosie szpinakowym z kaszą ;podwieczorek: Pudding chia z musem morelowym ;kolacja: Ryżowa sałatka z fetą i sosem sezamowym ;alergeny: jaja, gluten, mleko, sezam, orzechy 2020-05-26 (wtorek) ;I śniadanie: Warzywna pasta z marchewką, cukinią i chrupkim pieczywem ;II śniadanie: Koktajl waniliowo-truskawkowy z kardamonem ;obiad: Boeuf Strogonow z kaszą;podwieczorek: Wiosenna sałatka ze szparagami i czosnkowym sosem ;kolacja: Placuszki z komosy ryżowej z jarmużem i orzeźwiającą salsą z ogórka ;alergeny: mleko, gluten, sezam, jaja 2020-05-27 (środa) ;I śniadanie: Pełnoziarniste naleśniki z kokosowym twarożkiem ;II śniadanie: Lunchbox z tuńczykiem ;obiad: Drobiowa rolada z szynką parmeńską, czarnym ryżem i fasolką szparagową ;podwieczorek: Sałatka owocowa ;kolacja: Zupa minestrone z bułką grahamką ;alergeny: jaja, mleko, gluten, ryby, seler 2020-05-28 (czwartek) ;I śniadanie: Pełnoziarnista tortilla z serem pleśniowym, warzywami i morelowym sosem ;II śniadanie: Komosanka z konfiturą wiśniową ;obiad: Żółte curry z kurczaka z kaszą i surówką selerowo-porową ;podwieczorek: Pełnoziarniste ciasto chałwowe ;kolacja: Makaron z duszoną czerwoną kapustą, pieczarkami i wegańskimi skwarkami ;alergeny: gluten. mleko, orzechy, seler, jaja, soja 2020-05-29 (piątek) ;I śniadanie: Makowa granola z leśnym musem i jogurtem greckim ;II śniadanie: Pasta jajeczna z serem feta, wiosennymi warzywami i bułką grahamką ;obiad: Pieczony karmazyn w sosie kurkowym z pieczonymi batatami i surówką colesław ;podwieczorek: Pełnoziarniste kruche ciasto z budyniem i brzoskwiniami ;kolacja: Ryż po chińsku z warzywami ;alergeny: gluten, mleko, jaja, sezam, ryby 2020-05-30 (sobota) ;I śniadanie: Pasztet z wątróbek drobiowych z musem jabłkowo - chrzanowym, warzywami i chlebem ;II śniadanie: Różowy koktajl energetyczny ;obiad: Makaron pełnoziarnisty z pesto z suszonych pomidorów, duszonymi warzywami i mozzarellą mini ;podwieczorek: Pianka jogurtowo - limonkowa ;kolacja: Mielone tofu w sosie pomidorowym z duszonymi warzywami i kaszą bulgur ;alergeny: gluten, mleko, soja 2020-05-31 (niedziela) ;I śniadanie: Pełnoziarniste placuszki czekoladowo - orzechowe z jogurtem truskawkowym ;II śniadanie: Zapiekanka chlebowa z boczkiem, grzybami i porem z ketchupem z cukinii ;obiad: Cielęcina w sosie śliwkowym z komosą ryżową i kalafiorem ;podwieczorek: Rumowe muffiny z rodzynkami ;kolacja: Krem z zielonych warzyw z ryżem ;alergeny: mleko, jaja, gluten, orzechy 2020-06-01 (poniedziałek) ;I śniadanie: Meksykańska pasta z fasoli ze świeżymi warzywami i gruboziarnistym chlebem ;II śniadanie: Smoothie porzeczkowe ;obiad: Pierś kurczaka w sosie koperkowym z kaszą pęczak i duszoną kapustą ze szpinakiem ;podwieczorek: Kisiel z pieczonych jabłek z rodzynkami ;kolacja: Warzywna sałatka z brązowym ryżem, serem pleśniowym i dressingiem pomarańczowym ;alergeny: gluten, mleko, gorczyca, orzechy 2020-06-02 (wtorek) ;I śniadanie: Makaron pełnoziarnisty z waniliowym serkiem brzoskwiniowym ;II śniadanie: Wege pasztet z rukolowym pesto ;obiad: Pełnoziarniste spaghetti ze szparagami ;podwieczorek: Pełnoziarniste ciasteczka bakaliowe ;kolacja: Risotto szpinakowe z orzechami ;alergeny: gluten, mleko, jaja, orzechy 2020-06-03 (środa) ;I śniadanie: Wędlina drobiowa z serkiem capresi, warzywną pastą i żytnim chlebem ;II śniadanie: Dwuwarstwowa komosanka jagodowo-truskawkowa ;obiad: Pieczarkowe kotlety z soczewicy w sosie cebulowym z mieszanką ryżu i pikantną surówką ;podwieczorek: Pełnoziarnista tarta ze śliwkami ;kolacja: Zupa chrzanowa z kiełbasą i gryczanymi paluchami ;alergeny: mleko, gluten, orzechy, sezam, jaja, seler 2020-06-04 (czwartek) ;I śniadanie: Pełnoziarnisty chlebek cytrynowy z owocowym musem ;II śniadanie: Koperkowa pasta z białej fasoli ze świeżymi warzywami i bułką grahamką ;obiad: Pieczony udziec z indyka w sosie rozmarynowym z kaszą gryczaną i surówką ;podwieczorek: Warzywna sałatka z orzechami i pikantnym sosem imbirowym ;kolacja: Pełnoziarnisty makaron świderki z warzywami, ziołowym pesto i wędzonym łososiem ;alergeny: jaja, gluten, mleko, orzechy, ryby 2020-06-05 (piątek) ;I śniadanie: Sałatka wiosenna z mozzarellą i komosą ryżową ;II śniadanie: Koktajl szpinakowy ;obiad: Pieczone tofu w sosie tikka masala z ryżem, kalafiorem i orzechami ;podwieczorek: Sernik malinowy ;kolacja: Frittata z pieczarkami, pieczoną papryką i chlebem ;alergeny: mleko, gorczyca, gluten, orzechy, jaja 2020-06-06 (sobota) ;I śniadanie: Owsianka z frużeliną truskawkową ;II śniadanie: Chłodnik pomidorowy z grzankami ;obiad: Schab w sosie grzybowym z kaszą bulgur i surówką z czerwonej kapusty ;podwieczorek: Pudding z tapioki z wiśniami ;kolacja: Bakłażan faszerowany sałatką z komosy ryżowej ;alergeny: gluten, mleko, orzechy, gorczyca 2020-06-07 (niedziela) ;I śniadanie: Pełnoziarniste placuszki waniliowe z malinowym serkiem wiejskim ;II śniadanie: Pizza z szparagami, rukolą i fetą ;obiad: Pieczeń drobiowa na pietruszkowym puree z kaszą pęczak i parowanym brokułem ;podwieczorek: Gryczane brownie ;kolacja: Szakszuka z jarmużem, pieczonymi warzywami, ciecierzycą i pumperniklem ;alergeny: jaja, gluten, mleko, seler
Wybierz dietę
Dieta dla cukrzyków

Dieta dla cukrzyków

145,99 zł1100 pkt.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel