Menu w najbliższym tygodniu - Dieta dla cukrzyków

2019-11-12 (wtorek) ;I śniadanie: Gruszkowa owsianka ;II śniadanie: Pasta jajeczna z kaparami, świeżymi warzywami i gruboziarnistym chlebem ;obiad: Makaron gryczany z duszoną kapustą i pieczarkami ;podwieczorek: Waniliowo-czekoladowa pełnoziarnista babka ;kolacja: Warzywne frytki z hummusem ;alergeny: gluten, jaja, mleko, orzechy 2019-11-13 (środa) ;I śniadanie: Sałatka ala big-mac ;II śniadanie: Antyoksydacyjny koktajl aroniowo-jeżynowy ;obiad: Kurczak tikka masala z ryżem i kalafiorem ;podwieczorek: Ciasteczka orzechowe z dżemem śliwkowym ;kolacja: Krem ze szpinaku z razowym makaronem ;alergeny: mleko, gluten, gorczyca, jaja, orzechy, seler 2019-11-14 (czwartek) ;I śniadanie: Pełnoziarniste piernikowe naleśniki z pomarańczowym twarożkiem ;II śniadanie: Pomidorowa pasta z tuńczyka z kiszonymi warzywami i chlebem gruboziarnistym ;obiad: Wołowina w sosie czekoladowym z kaszą gryczaną i surówką z kapusty ;podwieczorek: Crumble jabłkowe ;kolacja: Pieczona pierś z kurczaka z sosem imbirowym, czarnym ryżem i warzywami ;alergeny: mleko, gluten, jaja, ryby, soja, sezam 2019-11-15 (piątek) ;I śniadanie: Pomidorowy pasztet z ciecierzycy z kolorową papryką i chlebem gruboziarnistym ;II śniadanie: Bakaliowy baton z maślanką mango ;obiad: Ryba w sosie z perłowej cebuli, brązowym ryżem i gotowaną brukselką z kalafiorem ;podwieczorek: Sałatka z pulpecikami z zielonego groszku, komosą ryżową i malinowy winegret ;kolacja: Kaszotto z bakłażanem i wędzonym twarogiem ;alergeny: gluten, mleko, ryby 2019-11-16 (sobota) ;I śniadanie: Serek wiejski z koperkiem, chrupiącymi warzywami i chlebem żytnim ;II śniadanie: Zapiekana cynamonowa kasza gryczana z porzeczkowym jogurtem ;obiad: Wegetariańskie burgery z czerwonej fasoli w sosie paprykowym z kaszą bulgur i surówką z marchewki ;podwieczorek: Wiśniowa delicja ;kolacja: Rozgrzewające leczo z komosą ryżową i mozzarellą ;alergeny: mleko, gluten 2019-11-17 (niedziela) ;I śniadanie: Kefirowe kukurydziane muffinki z kawałkami czekolady i frużeliną truskawkową ;II śniadanie: Pełnoziarnista pizza grecka z sosem pomidorowym ;obiad: Cielęcina w sosie chrzanowym z brązowym ryżem i fasolką szparagową ;podwieczorek: Papryka faszerowana udkiem z kurczaka w bbq z pieczonym kalafiorem ;kolacja: Zupa ogórkowa na włoszczyźnie z makaronem gryczanym ;alergeny: mleko, gluten, jaja, orzechy 2019-11-18 (poniedziałek) ;I śniadanie: Paprykowy twarożek ze świeżymi warzywami i gruboziarnistym chlebem ;II śniadanie: Owsianka tiramisu bez dodatku cukru ;obiad: Pieczona pierś z kurczaka na musie kalafiorowym z kaszą, pieczoną cukinią i pomidorkami ;podwieczorek: Pełnoziarniste rogaliki drożdżowe z konfiturą żurawinową ;kolacja: Szpinakowe risotto z mixem papryk i mozzarellą ;alergeny: mleko, gluten, orzechy 2019-11-19 (wtorek) ;I śniadanie: Baton owsiany z wiśniami i waniliowym jogurtem naturalnym ;II śniadanie: Pełnoziarniste naleśniki z kurczakiem, warzywami i jogurtowym sosem tysiąca wysp ;obiad: Pełnoziarniste spaghetti w sosie serowym z czerwoną soczewicą i gotowanym brokułem ;podwieczorek: Ananasowy pudding z tapioki z prażonymi migdałami ;kolacja: Cytrynowe kaszotto z kaszy bulgur z duszonymi warzywami ;alergeny: jaja, mleko, gluten, orzechy 2019-11-20 (środa) ;I śniadanie: Sałatka nicejska z tuńczykiem i sosem winegret musztardowym ;II śniadanie: Komosanka bounty ;obiad: Klopsy drobiowe w sosie pieczarkowym z kaszą gryczaną niepaloną i surówką z kapusty pekińskiej i ogórka ;podwieczorek: Sałatka owocowa ;kolacja: Flaczki z boczniaków z chlebem gruboziarnistym ;alergeny: jaja, gorczyca, mleko, gluten 2019-11-21 (czwartek) ;I śniadanie: Czekoladowe gofry z musem porzeczkowym ;II śniadanie: Pasztet z soczewicy i pieczarek z ogórkiem kiszonym i chlebem gruboziarnistym ;obiad: Pieczeń wołowa w sosie własnym z czarnym ryżem i surówką z kiszonej czerwonej kapusty ;podwieczorek: Zapiekane gruszki z orzechami w miodzie ;kolacja: Grecki briam z kaszą pęczak, pieczonymi warzywami i fetą ;alergeny: jaja, gluten, mleko, orzechy 2019-11-22 (piątek) ;I śniadanie: Sałatka arabska z ciecierzycą, fetą i sosem sweet chilli ;II śniadanie: Koktajl mango-kokos ;obiad: Pulpety rybne z prażoną cebulką w sosie koperkowym z komosą ryżową i surówką colesław ;podwieczorek: Sernik z kandyzowaną skórką pomarańczy ;kolacja: Zupa krem z pietruszki i gruszki ;alergeny: gluten, mleko, ryby 2019-11-23 (sobota) ;I śniadanie: Pasta z białej fasoli z chrupiącymi warzywami i chlebem z kiełkami żyta ;II śniadanie: Cynamonowa gryczanka z prażonym jabłkiem ;obiad: Polędwiczki z kurczaka w sezamie z kaszą pęczak i pieczoną cukinią ;podwieczorek: Trufle daktylowo-migdałowe ;kolacja: Hiszpańska zapiekanka z batatami, papryką i chorizo ;alergeny: jaja, gluten, mleko, orzechy, sezam 2019-11-24 (niedziela) ;I śniadanie: Naleśniki z serkiem brzoskwiniowym i gorzką czekoladą ;II śniadanie: Pełnoziarnista tarta z szynką, pieczarkami, zielonymi oliwkami i sosem czosnkowym ;obiad: Rolada z indyka nadziewana szynką parmeńską i mozzarellą w sosie pomidorowym z dzikim ryżem i brokułem romanesco ;podwieczorek: Domowe ciasto ze śliwkami i kardamonem ;kolacja: Potrawka warzywna z kaszą gryczaną niepaloną i mozzarellą ;alergeny: jaja, mleko, gluten
Wybierz dietę
Dieta dla cukrzyków

Dieta dla cukrzyków

144,99 zł1100 pkt.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel