Menu w najbliższym tygodniu - Dieta dr Dąbrowskiej post

2020-10-17 (sobota) ;I śniadanie: Pasta brokułowo-kalafiorowa z curry, pomidorki, papryka, rzodkiewka (-) ;II śniadanie: Krem cukiniowo-porowy (-) ;obiad: Kotlety z kiszonej kapusty na puree z marchewki, surówka z kiszonej czerwonej kapusty i pieczona papryka (-) ;podwieczorek: Smoothie jabłko, marchew, truskawka (-) ;kolacja: Warzywa w sosie pomidorowo-czosnkowym z natką (-); 2020-10-18 (niedziela) ;I śniadanie: Pasta karotka-chilli + frytki z kalarepy, selera, marchewki + krążki grillowanej cukinii (Seler) ;II śniadanie: Krem pomidorowy z "pesto" ze szpinaku (-) ;obiad: Bigos z dynią, surówka z kiszonych buraków, papryki, natki i talarki pieczonej marchewki w ziołach (-) ;podwieczorek: Smoothie ogórek, jabłko, limonka, mięta, imbir (-) ;kolacja: Postna pizza na spodzie z kalafiora ze szpinakiem, marchewką, cukinią, papryką, plastrem pomidora i tartym kalafiore, sos pomidorowe-oregano (-); 2020-10-19 (poniedziałek) ;I śniadanie: Pasta z pieczonej dyni i marchewki z nutką chilli, plastry grillowanej kalarepki, pomidorki, papryka, ogórek, seler naciowy (Seler) ;II śniadanie: Sok sirtuinowy z jabłek i śliwek z matchą (Seler) ;obiad: Gołąbki z włoskiej kapusty z farszem warzywnym na sosie pomidorowym, pieczona cukinia i surówka z kiszonej czerwonej kapusty, marchewki i natki (-) ;podwieczorek: Krem z kalafiora z wiórkami marchewki (-) ;kolacja: Postna potrawka z papryki, cukinii, cebuli, kapusty, pomidorów, brokuła i kalafiora z ziołami w czosnkowym sosie pomidorowym (-); 2020-10-20 (wtorek) ;I śniadanie: Frytki z marchewki, selera i pietruszki, sos pomidorowy z bazylią i mix sałat, cherry, ogórek, rzodkiewka, szpinak, kiełki rzodkiewki (Seler) ;II śniadanie: Postna zupa na bulionie warzywnym z kalafiorem, marchewką i brokułem (Seler) ;obiad: Kotleciki z kalafiora, marchewki i szpinaku na puree z selera, sałatka z ogórka małosolnego, cherry, szczypiorku i pieczona kalarepa (Seler) ;podwieczorek: Smoothie z szpinaku, selera, jabłka i herbaty matcha (Seler) ;kolacja: Blanszowana marchewka baby ze szpinakiem, selerem naciowym, cebulą, imbirem i papryczkami chilli w sosie pomidorowym (Seler); 2020-10-21 (środa) ;I śniadanie: Pasta z bakłażana i suszonych pomidorów z mixem sałat, pomidorkami, papryką i rzodkiewką (-) ;II śniadanie: Pomarańczowy sok sirtuinowy z truskawkami i matchą (Seler) ;obiad: Burger z marchewki i kalafiora na puree z buraka, pieczona marchewka baby i kiszony kalafior (-) ;podwieczorek: Krem z marchewki i dyni z różą brokuła (-) ;kolacja: Papryka nadziewana szpinakiem z wiórkami marchewki, puree z cukinii i marchewki, kalafior curry i kiszony pomidor (-); 2020-10-22 (czwartek) ;I śniadanie: Pasta pietruszka-seler-marchewka, mix sałat i ćwiartki pomidora, rzodkiewka, ogórek (Seler) ;II śniadanie: Krem pomidorowo-cukiniowy (-) ;obiad: Pulpeciki z selera, pietruszki, marchewki i jabłka na musie kalafiorowo-ziołowym, pieczone brokuły i tarta marchewka z koperkiem i jagodami goi (Seler) ;podwieczorek: Smoothie malina jabłko, porzeczka, jagoda (-) ;kolacja: Pieczone "caprese" z pomidora, cukinii, bakłażana, cebuli z oregano, mus pomidorowy z chilli, marchewka i cukinia pieczona w tymianku (-); 2020-10-23 (piątek) ;I śniadanie: Pasta brokułowa ala guacamole, mix sałat i słupki marchewki, cherry, ogórek małosolny (Gorczyca) ;II śniadanie: Zielone smoothie - szpinak, ogórek, kiwi, jabłko, limonka (-) ;obiad: Kotlety warzywne na puree z marchewki, kapusta duszona z koperkiem i kiszony pomidor (-) ;podwieczorek: Prażone jabłko pod cynamonową kruszonką z kalafiora + mus z jabłek (-) ;kolacja: Pieczone pomidory nadziewane kiszoną kapustą z natką na musie z dyni i marchewki i kostki pieczonej marchewki, kalarepy i papryki (-);
Wybierz dietę
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel