Menu w najbliższym tygodniu - Dieta gluten less no dairy

2020-03-30 (poniedziałek) ;I śniadanie: Owsianka banoffi ;II śniadanie: Pasta z zielonego groszku z marchewką i bezglutenowym pieczywem chrupkim ;obiad: Kurkumowa pierś z indyka w sosie szpinakowym z makaronem ryżowym i duszonymi warzywami ;podwieczorek: Kisiel jabłkowy ;kolacja: Chakalaka z ryżem i duszonymi warzywami ;alergeny: orzechy, soja 2020-03-31 (wtorek) ;I śniadanie: Jajko na twardo z sosem chrzanowym, świeżym ogórkiem i chlebem bezglutenowym ;II śniadanie: Owocowe smoothie ;obiad: Wegetariańska pieczeń w sosie pieczeniowym z komosą ryżową i surówką z tartych buraczków ;podwieczorek: Jaglana trufle czeko - śliwka ;kolacja: Gazpacho z makaronem bezglutenowym ;alergeny: orzechy 2020-04-01 (środa) ;I śniadanie: Migdałowy baton owsiany z frużeliną malinową ;II śniadanie: Sałatka śledziowa z ziemniakami i sosem z musztardy francuskiej ;obiad: Klopsy po bałkańsku w sosie pomidorowym z kaszą gryczaną i kalafiorem ;podwieczorek: Orzechowe ciastka ;kolacja: Twarożek z tofu z świeżymi warzywami i waflami ryżowymi ;alergeny: ryby, soja, orzechy, gorczyca 2020-04-02 (czwartek) ;I śniadanie: Smalec z fasoli z kiszonym ogórkiem i chlebem bezglutenowym ;II śniadanie: Shake z mango na mleku roślinnym ;obiad: Gulasz wołowy po myśliwsku z puree ziemniaczanym i surówką wielowarzywną ;podwieczorek: Bezmleczny sernik kokosowy z chia ;kolacja: Makaron gryczany z pieczarkami, szpinakiem i wegańskim serem ;alergeny: 2020-04-03 (piątek) ;I śniadanie: Naleśniki z waniliowym tofu i owocami ;II śniadanie: Sałatka z prażoną ciecierzycą z kaszą jaglaną i miodowym sosem winegret ;obiad: Zębacz w sosie ziołowym z różowym ryżem i surówką z kapusty ;podwieczorek: Bezglutenowe brownie z cukinii ;kolacja: Krem z marchewki z grzankami bezglutenowymi ;alergeny: seler, gorczyca, jaja, ryby 2020-04-04 (sobota) ;I śniadanie: Pasta drobiowa z oliwkami, świeżymi warzywami i chlebem ;II śniadanie: Domowa granola z waniliowym jogurtem sojowym ;obiad: Carbonara z pulpecikami z ciecierzycy i pieczoną cukinią ;podwieczorek: Śmietankowe kulki ryżowe z sosem chałwowym ;kolacja: Azjatycki bowl warzywny z sosem carrot miso ;alergeny: orzechy, soja, jaja 2020-04-05 (niedziela) ;I śniadanie: Omlety owsiane z wiśniami i kremem orzechowo - bananowym z dodatkiem kakao ;II śniadanie: Pasztet z kaszy gryczanej niepalonej, szpinaku i fasoli z chutneyem śliwkowym ;obiad: Pierś z kurczaka w sosie teryaki z kaszą jaglaną i fasolką szparagową ;podwieczorek: Bezglutenowa babka waniliowa z porzeczkami ;kolacja: Papryka faszerowana soczewicą ;alergeny: jaja, orzechy 2020-04-06 (poniedziałek) ;I śniadanie: Pasta z fasoli z wasabi i koperkiem z chrupiącymi warzywami i chlebem owsianym ;II śniadanie: Owsianka tiramisu ;obiad: Polędwiczki wieprzowe w oliwkowym sosie z ryżem i mieszanką warzyw ;podwieczorek: Pudding z tapioki z musem malinowym ;kolacja: Ratatouile z kaszą gryczaną niepaloną ;alergeny: 2020-04-07 (wtorek) ;I śniadanie: Smoothie banan-marchew-pomarańcza ;II śniadanie: Pasztet drobiowy z suszonymi pomidorami, sałatką warzywną i chlebem ;obiad: Bezglutenowy makaron w kremowym sosie z zielonego groszku na roślinnej śmietance z warzywami ;podwieczorek: Trufle daktylowo-migdałowe ;kolacja: Burgery z ciecierzycy z pieczonymi warzywami i chutneyem mango-chilli ;alergeny: jaja, orzechy, soja 2020-04-08 (środa) ;I śniadanie: Baton porzeczkowy z sezamowym roślinnym jogurtem ;II śniadanie: Pasta z tuńczyka z kaparami ze świeżymi warzywami i waflami ryżowymi ;obiad: Danie kebab z ryżem i surówką z kapusty pekińskiej z sosem czosnkowym ;podwieczorek: Panna cotta z galaretką z owoców leśnych ;kolacja: Domowa zupa pieczarkowa z makaronem ;alergeny: orzechy, ryby, jaja 2020-04-09 (czwartek) ;I śniadanie: Mleczna ryżanka na mleku roślinnym z musem śliwkowym ;II śniadanie: Sałatka z burakiem, gruszką i wędzonym tofu z sosem żurawinowym i chlebem ;obiad: Mini klopsiki drobiowe w sosie BBQ z kaszą i gotowanym brokułem ;podwieczorek: Egzotyczna sałatka owocowa ;kolacja: Pomidorowy bigos z boczniakami z ziemniakami oprószonymi koperkiem ;alergeny: soja, seler, orzechy 2020-04-10 (piątek) ;I śniadanie: Pasta jajeczna ze świeżymi warzywami i chlebem ;II śniadanie: Truskawkowe smoothie na mleku roślinnym z nasionami chia ;obiad: Tajski pad-thai z pieczonym tofu ;podwieczorek: Ciasteczka jaglane z rodzynkami i jabłkiem ;kolacja: Pasta z groszku z wędzonym łososiem z warzywami i chlebem ;alergeny: ryby, jaja, soja, orzechy 2020-04-11 (sobota) ;I śniadanie: Bezglutenowa domowa granola z orzechami i jogurtem roślinnym ;II śniadanie: Bezglutenowe naleśniki z pastą z czerwonej soczewicy z chrupiącą sałatką warzywną ;obiad: Kukurydziane polędwiczki z kurczaka na buraczanym puree z ryżem i surówką ;podwieczorek: Kokosowa galaretka owocowa ;kolacja: Paprykowy krem z pestkami dyni i chrupiącymi grzankami ;alergeny: orzechy, jaja 2020-04-12 (niedziela) ;I śniadanie: Bezglutenowe czekoladowe muffinki owsiane z frużeliną ananasową ;II śniadanie: Brokułowa fritatta z włoskim sosem i bezglutenowym chlebem witalnym ;obiad: Schab w sosie pieczeniowym z niepaloną kaszą gryczaną i duszoną marchewką ;podwieczorek: Bezglutenowa babka cytrynowa z rodzynkami ;kolacja: Chana masala z pieczonymi warzywami i ryżem basmati ;alergeny: jaja
Wybierz dietę
Gluten less & no dairy

Gluten less & no dairy

137,99 zł1100 pkt.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel