Menu w najbliższym tygodniu - Dieta gluten less no dairy

2020-01-27 (poniedziałek) ;I śniadanie: Owsianka morelowo-brzoskwiniowa ;II śniadanie: Hummus marchewkowy z chrupiącymi warzywami i pieczywem ;obiad: Makaron ryżowy w sosie szpinakowym z czosnkowym kurczakiem ;podwieczorek: Pudding z tapioki z hibiskusem ;kolacja: Risotto z zielonym groszkiem i pieczonym boczkiem ;alergeny: 2020-01-28 (wtorek) ;I śniadanie: Pasta jajeczna z chrupiącymi warzywami i pieczywem ;II śniadanie: Smoothie green monster z nasionami chia ;obiad: Wegetariański bigos z boczniakami i ziemniakami ;podwieczorek: Zapiekanka owocowa ;kolacja: Burger drobiowy ze świeżymi warzywami, kaszą jaglaną i sosem sweet chilli ;alergeny: jaja 2020-01-29 (środa) ;I śniadanie: Chlebek bananowy z miodowym jogurtem sojowym ;II śniadanie: Sałatka tabbouleh z czarną fasolą ;obiad: Sznycle z indyka w sosie śliwkowym z kaszą gryczaną niepaloną i surówką z kapusty pekińskiej i papryki ;podwieczorek: Pianka malinowa z musem bazyliowym ;kolacja: Krem z cebuli z pieczonym salami, czarnym sezamem i grzankami bezglutenowymi ;alergeny: jaja, sezam, soja 2020-01-30 (czwartek) ;I śniadanie: Pasztet z buraków z migdałami, dipem chrzanowym i pomidorami ;II śniadanie: Granola z orzechami, jogurtem kokosowym i frużeliną truskawkowo-imbirową ;obiad: Wołowina w sosie z cydru i pieczonych jabłek z ryżem basmati i pieczonymi warzywami ;podwieczorek: Tofurnik czekoladowy z wiśnią ;kolacja: Makaron ryżowy z wegańskim pikantnym sosem serowym, kaparami i duszonymi warzywami ;alergeny: orzechy, jaja 2020-01-31 (piątek) ;I śniadanie: Kurkumowa jaglanka z prażonymi gruszkami ;II śniadanie: Quiche ze szparagami, cukinią i ketchupem z dyni ;obiad: Pulpety wegetariańskie w sosie koperkowym z kaszą gryczaną niepaloną i duszonym brokułem ;podwieczorek: Kisiel pomarańczowy ;kolacja: Zupa jarzynowa z makaronem gryczanym ;alergeny: jaja, orzechy 2020-02-01 (sobota) ;I śniadanie: Pasta drobiowa z koperkiem i chrupiącymi warzywami ;II śniadanie: Koktajl wiśniowo-jabłkowy ;obiad: Pierś kurczaka w sosie panang curry z ryżem i surówką z sałaty i cukinii ;podwieczorek: Pełnoziarniste kruche ciasteczka z bakaliami ;kolacja: Zapiekanka ziemniaczana z kalafiorem ;alergeny: jaja 2020-02-02 (niedziela) ;I śniadanie: Muffinki malinowe z jogurtem sojowym i kardamonem ;II śniadanie: Szakszuka z pomidorami, papryką i pieczywem ;obiad: Schab w sosie własnym z komosą ryżową i duszonymi buraczkami ;podwieczorek: Ciasto marchewkowe ;kolacja: Bezglutenowe gofry z farszem z soczewicy i pieczarek ;alergeny: jaja, soja 2020-02-03 (poniedziałek) ;I śniadanie: Kremowa orzechowa owsianka ;II śniadanie: Szynka drobiowa z warzywną pastą i razowym chlebem ;obiad: Makaron gryczany w sosie z zielonego groszku z wegańskim serem i duszonymi warzywami ;podwieczorek: Malinowy pudding z kaszy jaglanej ;kolacja: Włoska caponata z kaszą gryczaną ;alergeny: soja, orzechy, orzechy ziemne 2020-02-04 (wtorek) ;I śniadanie: Koktajl truskawkowo-bananowy ;II śniadanie: Koreańska sałatka bibimbap z jajkiem, kimczi i ryżem ;obiad: Pierś z kurczaka w sosie BBQ, ziemniakami i puree brokułowym ;podwieczorek: Czekoladowe trufle z fasoli ;kolacja: Frytki warzywne z kremową pastą z tofu silken i awokado ;alergeny: jaja, sezam, soja 2020-01-05 (środa) ;I śniadanie: Pasta z ciecierzycy i jarmużu z kiszonymi warzywami i chrupkim pieczywem ;II śniadanie: Ciasto pomarańczowe z konfiturą porzeczkową ;obiad: Rolada z indyka a'la pizza z kaszą jaglaną i surówką colesław ;podwieczorek: Sałatka owocowa ;kolacja: Azjatycka zupa laksa z makaronem ryżowym i warzywami ;alergeny: sezam, orzechy, jaja, seler 2020-02-06 (czwartek) ;I śniadanie: Gofry budyniowe z duszonymi jabłkami ;II śniadanie: Jajka na twardo z pomidorową salsą i chlebem ;obiad: Wołowina w sosie chrzanowym z kaszą gryczaną i surówką z kiszonego buraczka ;podwieczorek: Pianka kokosowa z makiem ;kolacja: Sałatka meksykańska z czerwoną fasolą i sosem słonecznikowym ;alergeny: jaja 2020-02-07 (piątek) ;I śniadanie: Pasta z tofu silken z suszonymi pomidorami ze świezymi warzywami i chlebem ;II śniadanie: Koktajl czeko-śliwka ;obiad: Tikka masala z ciecierzycą i ryżem basmati ;podwieczorek: Ciasto sezamowe ;kolacja: Krem z dyni ;alergeny: jaja, sezam, seler, soja 2020-02-08 (sobota) ;I śniadanie: Frittata z wędzonym łososiem z chrupiącymi warzywami i waflami ryżowymi ;II śniadanie: Budyń jaglany z wiśniami ;obiad: Kotlety mielone w sosie cebulowym z kaszą i pikantną surówką z marchewki ;podwieczorek: ;kolacja: Smażony ryż z zielonymi warzywami po turecku ;alergeny: ryby, jaja, orzechy 2020-02-09 (niedziela) ;I śniadanie: Pancakes z porzeczkową frużeliną ;II śniadanie: Pasta z soczewicy czerwonej z kiszonymi warzywami i chlebem ;obiad: Pierś z kaczki w sosie winnym z puree ziemniaczanym i duszoną kapustą ;podwieczorek: Fit karpatka ;kolacja: Pizza hawajska ;alergeny: jaja
Wybierz dietę
Gluten less & no dairy

Gluten less & no dairy

137,99 zł1100 pkt.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel