Menu w najbliższym tygodniu - Dieta gluten less no dairy

2019-11-12 (wtorek) ;I śniadanie: Gruszkowa owsianka na mleku roślinnym ;II śniadanie: Pasta jajeczna z kaparami, świeżymi warzywami i bezglutenowym chlebem ;obiad: Makaron gryczany z duszoną kapustą i pieczarkami ;podwieczorek: Bezglutenowa waniliowa babka budyniowa ;kolacja: Warzywne frytki z buraczkowym hummusem ;alergeny: jaja, orzechy 2019-11-13 (środa) ;I śniadanie: Antyoksydacyjny koktajl aroniowo-wiśniowy ;II śniadanie: Sałatka ala big-mac z pełnoziarnistymi grzankami ;obiad: Kurczak tikka masala z ryżem i kalafiorem ;podwieczorek: Ciasteczka orzechowe z dżemem śliwkowym ;kolacja: Domowa zupa fasolkowa ;alergeny: gorczyca, jaja, orzechy, seler 2019-11-14 (czwartek) ;I śniadanie: Bezglutenowe piernikowe placuszki z pastą pomarańczową ;II śniadanie: Pomidorowa pasta z tuńczyka z kiszonymi warzywami i chleb bezglutenowy ;obiad: Wołowina w sosie czekoladowym z kaszą gryczaną i surówką z kapusty ;podwieczorek: Crumble jabłkowe ;kolacja: Makaron ryżowy w sosie teryaki z warzywami i tofu ;alergeny: jaja, ryby, soja, sezam 2019-11-15 (piątek) ;I śniadanie: Dyniowy pasztet z ciecierzycy z kolorową papryką i bezglutenowym pieczywem chrupkim ;II śniadanie: Bezglutenowy bakaliowy baton z musem z mango ;obiad: Ryba w sosie z perłowej cebuli, różowym puree z gotowaną brukselką i marchewką ;podwieczorek: Ptasie mleczko z agrestową galaretką i czarną porzeczką na mleku z orzechów laskowych ;kolacja: Risotto z bakłażanem i wędzonym tofu ;alergeny: ryby, orzechy, gorczyca 2019-11-16 (sobota) ;I śniadanie: Pasta drobiowa z wątróbką i szczypiorkiem, chrupiącymi warzywami i chlebem bezglutenowym ;II śniadanie: Zapiekany cynamonowy ryż z porzeczkowym jogurtem ;obiad: Wegetariańskie burgery z czerwonej fasoli w sosie paprykowym z komosą ryżową i surówką z marchewki ;podwieczorek: Bezglutenowa wiśniowa delicja ;kolacja: Rozgrzewające leczo z kaszą jaglaną i wegańską tartą mozzarellą ;alergeny: brak 2019-11-17 (niedziela) ;I śniadanie: Kukurydziane muffinki na mleku roślinnym z kawałkami czekolady i frużeliną truskawkową ;II śniadanie: Bezglutenowa pizza grecka z sosem pomidorowym ;obiad: Cielęcina w sosie chrzanowym z brązowym ryżem i fasolką szparagową ;podwieczorek: Bezglutenowy miodownik ;kolacja: Zupa ogórkowa na włoszczyźnie z ziemniakami ;alergeny: jaja, orzechy 2019-11-18 (poniedziałek) ;I śniadanie: Różowy twarożek sojowy ze świeżymi warzywami i bezglutenowym chlebem ;II śniadanie: Owsianka tiramisu z bananami na roślinnym mleku ;obiad: Pieczona pierś z kurczaka na musie kalafiorowym z kaszą i duszonymi buraczkami ;podwieczorek: Bezglutenowe rogaliki drożdżowe z konfiturą żurawinową ;kolacja: Szpinakowe risotto z mixem papryk i wegańską mozzarellą ;alergeny: soja, orzechy 2019-11-19 (wtorek) ;I śniadanie: Bezglutenowy baton owsiany z wiśniami i kokosowym jogurtem ;II śniadanie: Sałatka z pieczoną polędwiczką z kurczaka, warzywami i sosem tysiąca wysp ;obiad: Makaron ryżowy w kokosowym sosie z czerwoną soczewicą i brokułem ;podwieczorek: Ananasowy pudding z tapioki na mleku roślinnym z prażonymi migdałami ;kolacja: Cytrynowe risotto z duszonymi warzywami ;alergeny: jaja, soja, orzechy 2019-11-20 (środa) ;I śniadanie: Sałatka nicejska z tuńczykiem i sosem winegret musztardowym ;II śniadanie: Ryżanka bounty ;obiad: Klopsy drobiowe w sosie pieczarkowym z kaszą gryczaną niepaloną i surówką z kapusty pekińskiej i ogórka ;podwieczorek: Sałatka owocowa ;kolacja: Flaczki z boczniaków z chlebem bezglutenowym ;alergeny: jaja, gorczyca 2019-11-21 (czwartek) ;I śniadanie: Czekoladowe gofry z musem porzeczkowym ;II śniadanie: Pasztet z marchewki i zielonego groszku z kiszonym ogórkiem i waflami ryżowymi ;obiad: Pieczeń wołowa w sosie własnym z ryżem basmati i surówką z kiszonej czerwonej kapusty ;podwieczorek: Pianka z marakują ;kolacja: Grecki briam z kaszą jaglaną, pieczonymi warzywami i wegańską mozzarellą ;alergeny: jaja 2019-11-22 (piątek) ;I śniadanie: Koktajl mango-marchew ;II śniadanie: Sałatka arabska z ciecierzycą, serem wegańskim i sosem sweet chilli ;obiad: Pulpety rybne z prażoną cebulką w sosie koperkowym z opiekanymi ziemniakami i surówką colesław ;podwieczorek: Sernik z kandyzowaną skórką pomarańczy ;kolacja: Zupa krem z pietruszki i gruszki ;alergeny: ryby, jaja 2019-11-23 (sobota) ;I śniadanie: Pasta z białej fasoli z chrupiącymi warzywami i chlebem bezglutenowym ;II śniadanie: Cynamonowa jaglanka z prażonym jabłkiem ;obiad: Polędwiczki z kurczaka w sezamie z kaszą jaglaną i pieczoną dynią ;podwieczorek: Trufle daktylowo-migdałowe ;kolacja: Hiszpańska zapiekanka ziemniaczana z papryką, chorizo i żółtym serem ;alergeny: jaja, sezam, gorczyca, orzechy 2019-11-24 (niedziela) ;I śniadanie: Bezglutenowe pancakes z serkiem kokosowo-brzoskwiniowym i gorzką czekoladą ;II śniadanie: Tarta z szynką, pieczarkami, zielonymi oliwkami i sosem czosnkowym ;obiad: Rolada z indyka nadziewana szynką parmeńską w sosie pomidorowym z ryżem i królewskim trio ;podwieczorek: Domowe ciasto ze śliwkami i kardamonem ;kolacja: Potrawka warzywna z kaszą jaglaną i wędzonym tofu ;alergeny: jaja
Wybierz dietę
Gluten less & no dairy

Gluten less & no dairy

136,99 zł1100 pkt.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel