Menu w najbliższym tygodniu - Dieta gluten less no dairy

2019-09-16 (poniedziałek) ;I śniadanie: owsianka wiśniowo-imbirowa na mleku roślinnym ;II śniadanie: papryka faszerowana twarożkiem z pieczarkami i chlebem bezglutenowym ;obiad: kurczak w sosie słodko-kwaśnym z ryżem ;podwieczorek: limonkowy pudding z tapioki ;kolacja: makaron gryczany w kremowym sosie dyniowym z duszonym kalafiorem ;alergeny: orzechy, soja 2019-09-17 (wtorek) ;I śniadanie: sałatka z domowym wędzonym indykiem, wegańskim sosem tatarskim i chlebem bezglutenowym ;II śniadanie: koktajl czeko-śliwka na mleku roślinnym ;obiad: pieczeń wołowa w sosie własnym z kaszą jaglaną i surówką z kiszonej kapusty ;podwieczorek: zapiekane jabłka z orzechami i rodzynkami ;kolacja: zupa tom-kha z makaronem ryżowym ;alergeny: orzechy 2019-09-18 (środa) ;I śniadanie: bezglutenowy chlebek pomarańczowy z żurawiną i orzechami, cynamonowy jogurt sojowy ;II śniadanie: wegetariański pasztet z białej fasoli z bazyliowym pesto i chlebem bezglutenowym ;obiad: rolada z indyka nadziewana suszonymi pomidorami z kaszą gryczaną w sosie koperkowym i surówką z czerwonej kapusty ;podwieczorek: cieciorella ;kolacja: sałatka ziemniaczana z tuńczykiem, warzywami i musztardowym winegret ;alergeny: ryby, orzechy 2019-09-19 (czwartek) ;I śniadanie: sałatka z jajkiem, klasycznym sosem winegret i bezglutenowymi grzankami ;II śniadanie: jaglanka tiramisu na mleku roślinnym ;obiad: bakłażan faszerowany mielonym mięsem drobiowym z sosem paprykowym i brązowym ryżem ;podwieczorek: kolorowe winogrona ;kolacja: kaszotto z pieczarkami i brązową soczewicą ;alergeny: jaja, orzechy, gorczyca 2019-09-20 (piątek) ;I śniadanie: bezglutenowe placuszki z farszem szpinakowym ;II śniadanie: cynamonowe kulki ryżowe z gruszkowym musem ;obiad: makaron gryczany w sosie neapolitańskim z wegańską mozzarellą i gotowanym brokułem ;podwieczorek: dietetyczna princessa kokosowa ;kolacja: zupa rybna z ziemniakami ;alergeny: ryby, jaja 2019-09-21 (sobota) ;I śniadanie: koktajl malinowy na mleku kokosowym ;II śniadanie: hummus z warzywami w słupkach i chrupkim pieczywem bezglutenowym ;obiad: pieczeń drobiowa z groszkiem w sosie pieprzowym z kasza jaglaną i surówką z kalarepki, pora i jabłka ;podwieczorek: domowa babka z brzoskwiniami ;kolacja: pieczone mięso z udźca indyka z placuszkami z czarnuszką, mixem warzyw i wegańskim sosem tzatziki ;alergeny: jaja, sezam 2019-09-22 (niedziela) ;I śniadanie: kokosowo-truskawkowy baton owsiany z musem truskawkowym ;II śniadanie: wegetariański pasztet z kiszonym buraczkiem i chlebem razowym ;obiad: confit z kaczki z kaszą gryczaną i puree z zielonego groszku ;podwieczorek: crumble śliwkowe ;kolacja: chana masala z ciecierzycą i mieszkanką ryżu parabolicznego z dzikim ;alergeny: sezam, orzechy, jaja 2019-09-23 (poniedziałek) ;I śniadanie: leśna owsianka na mleku roślinnym ;II śniadanie: jajka na twardo z pietruszkowym sosem i chlebem bezglutenowym ;obiad: pierś z kurczaka w sosie paprykowym z kaszą jaglaną i gotowanym brokułem ;podwieczorek: bezglutenowe rogaliki z gruszkami ;kolacja: grzybowe risotto z dynią i piersią indyka ;alergeny: orzechy, jaja 2019-09-24 (wtorek) ;I śniadanie: baton owsiany z suszoną śliwką i orzechami nerkowca, sojowy jogurt straciatella ;II śniadanie: paprykowo-szczypiorkowa pasta z białej fasoli, zielony ogórek i chleb bezglutenowy ;obiad: pieczeń wołowa w sosie rozmarynowym z kaszą gryczaną i surówką z białej kapusty ;podwieczorek: kawowy pudding z tapioki ;kolacja: meksykański kociołek z fasolą i wegańską mozzarellą ;alergeny: jaja 2019-09-25 (środa) ;I śniadanie: makaronowa sałatka z pieczonym tofu, kolorowymi warzywami i balsamicznym winegret ;II śniadanie: ryżanka migdałowo-truskawkowa na mleku roślinnym ;obiad: pierś indyka z sosem chimichurri, pieczonymi ziemniakami i cukinią ;podwieczorek: bezglutenowe ciasteczka owsiane z żurawiną i kawałkami czekolady ;kolacja: zupa krem z buraka z bezglutenowymi grzankami ;alergeny: orzechy, seler 2019-09-26 (czwartek) ;I śniadanie: domowa granola z wegańskim jogurtem kokosowym ;II śniadanie: pasta z czerwonej fasoli z kiszonym ogórkiem i chlebem gryczanym ;obiad: schab faszerowany pieczarkami w sosie pieczeniowym z komosą ryżową i surówką ;podwieczorek: bezglutenowe waniliowe ciasto z wiśniami ;kolacja: firinda kabak z sosem pomidorowo-paprykowym ;alergeny: jaja, sezam, orzechy 2019-09-27 (piątek) ;I śniadanie: koktajl malinowy na mleku migdałowym z siemieniem lnianym i nasionami chia ;II śniadanie: pasta z czerownej soczewicy i suszonych pomidorów z marchewką w słupkach i waflami ryżowymi ;obiad: sandacz w sosie cytrynowo-koperkowym z mieszanką ryżu parabolicznego z dzikim i surówką z kiszonej kapusty ;podwieczorek: ciasto leśny mech ;kolacja: hawajskie kaszotto z warzywami i sosem słodko-kwaśnym ;alergeny: ryby, orzechy 2019-09-28 (sobota) ;I śniadanie: śniadanie angielskie z pomidorową fasolką i bezglutenowym chlebem ;II śniadanie: chałwowa jaglanka na mleku roślinnym z pastą tahini ;obiad: fit carbonara z kurczakiem i ryżowym makaronem ;podwieczorek: tęczowe ptasie mleczko ;kolacja: sataje - tajskie szaszłyki z indyka z ryżem, warzywami i sosem teryaki ;alergeny: orzechy, soja, jaja, sezam 2019-09-29 (niedziela) ;I śniadanie: bananowe pancakes z jabłkową frużeliną ;II śniadanie: bezglutenowa tarta ze szpinakiem, pomidorami i wegańską mozzarellą ;obiad: cielęcina w sosie kurkowym z ryżem brązowym i modrą czerwoną kapustą ;podwieczorek: bezglutenowa babka cytrynowa ;kolacja: kapuśniak z wędzonym indykiem ;alergeny: jaja
Wybierz dietę
Gluten less & no dairy

Gluten less & no dairy

135,00 zł1100 pkt.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel