Menu w najbliższym tygodniu - Dieta gluten less no dairy

2019-08-12 (poniedziałek) ;I śniadanie: ajwarowa pasta z tofu z chrupiącymi warzywami i chlebem bezglutenowym ;II śniadanie: bezglutenowa jabłkowa owsianka z nasionami chia na mleku ryżowym ;obiad: pierś kurczaka w sosie mango-limonka-chilli z duszoną cukinią i kaszą gryczaną niepaloną ;podwieczorek: czekoladowy pudding z tapioki z wiórkami kokosowymi na mleku migdałowym ;kolacja: wegańska czapsuja z mozzarellą i kaszą jaglaną ;alergeny: brak 2019-08-13 (wtorek) ;I śniadanie: dyniowa bezglutenowa granola z cynamonowym jogurtem sojowym ;II śniadanie: pasta z zielonego groszku z warzywami w słupkach i pieczywem bezglutenowym ;obiad: chilli con carne z ryżem i zieloną fasolką szparagową ;podwieczorek: jaglane pralinki śliwkowo-daktylowe na mleku roślinnym ;kolacja: sałatka z jajkiem na twardo, buraczkiem, makaronem gryczanym i sosem majonezowym ;alergeny: sezam, jaja 2019-08-14 (środa) ;I śniadanie: ryż jaśminowy w mleku roślinnym na słodko z truskawkowym tofu ;II śniadanie: plasterki szynki drobiowej z chrzanowym sosem, ogórkiem zielonym w ziołach i waflami ryżowymi ;obiad: rolada z indyka nadziewana pieczarkami z kaszą gryczaną niepaloną i surówką ;podwieczorek: sałatka owocowa ;kolacja: zupa krem z soczewicy z paluchem gryczanym ;alergeny: orzechy, soja 2019-08-15 (czwartek) ;I śniadanie: bezglutenowy baton owsiany z jabłkami i orzechami laskowymi z owocowym musem ;II śniadanie: pasztet drobiowy z suszonymi pomidorami, ogórkami kiszonymi i bezglutenowym chlebem witalnym ;obiad: makaron gryczany ze szpinakiem i mięsem drobiowym ;podwieczorek: tofurnik tiramisu ;kolacja: warzywa z ryżem w sosie słodko-kwaśnym ;alergeny: orzechy, jaja 2019-08-16 (piątek) ;I śniadanie: waniliowa jaglanko-gryczanka z makiem i malinowym musem ;II śniadanie: sałatka nicejska z miodowo-musztardowym dressingiem ;obiad: curry z ciecierzycy i warzyw w sosie kokosowym z makaronem ryżowym ;podwieczorek: domowy kisiel agrestowy ;kolacja: raugut z bakłażana z pieczonymi łódeczkami ziemniaków i wędzonym tofu ;alergeny: ryby, jaja, sezam, soja 2019-08-17 (sobota) ;I śniadanie: śródziemnomorska pasta z białej fasoli, świeżymi warzywami i chlebem bezglutenowym ;II śniadanie: wiśniowy koktajl z nasionami chia ;obiad: koltety pożarskie w sosie koperkowym z puree ziemniaczanym i surówką z tartej marchewki ;podwieczorek: bezglutenowa i bezmleczna szarlotka z bezą ;kolacja: góralska sałatka z komosą ryżową, wegańskim serem i żurawinowym sosem ;alergeny: brak 2019-08-18 (niedziela) ;I śniadanie: placuszki ryżowe na mleku roślinnym z musem mango ;II śniadanie: tarta jajeczna z sosem szpinakowo jogurtowo-czosnkowym ;obiad: pieczona rolada z kurczaka z ziołami w sosie pieczeniowym z kaszą gryczaną i marchewką z groszkiem ;podwieczorek: bezglutenowe i bezmleczne ciasto czekoladowe z cukinią i jagodami ;kolacja: zupa cytrynowa z brokułem i ryżem jaśminowym ;alergeny: jaja 2019-08-19 (poniedziałek) ;I śniadanie: leśna owsianka na mleku owsianym ;II śniadanie: pasta z tofu z czarnymi oliwkami, kolorową rzodkwią i chlebem bezglutenowym ;obiad: gulasz z udźca indyka w sosie własnym z ryżem i duszonymi buraczkami ;podwieczorek: cytrynowy pudding z tapioki na mleku roślinnym ;kolacja: kasza jaglana z brukselką i orzechami ;alergeny: orzechy, soja 2019-08-20 (wtorek) ;I śniadanie: sałatka z marynowanym tofu i komosą ryżową w pietruszkowym winegret ;II śniadanie: buraczany hummus z pieczywem bezglutenowym i kiszonymi ogórkami ;obiad: kokosowa carbonara z kiełbasą chorizo, wegańską mozzarellą, cukinią i makaronem ryżowym ;podwieczorek: koktajl truskawkowy na mleku migdałowym ;kolacja: zupa krem z kurczaka ;alergeny: gorczyca, soja, orzechy 2019-08-21 (środa) ;I śniadanie: śliwkowo-cynamonowa jaglanka na mleku ryżowym ;II śniadanie: sałatka z jajkiem na twardo, pomidorkami cherry, żółtym ryżem i zielonym kolendrowym sosem ;obiad: meksykańskie kotlety mielone z kaszą gryczaną niepaloną z warzywami ;podwieczorek: orzechowe praliny ryżowe na mleku migdałowym ;kolacja: pizza gryczana z wędzoną piersią indyka, warzywami, mozzarellą i sosem pomidorowym ;alergeny: jaja, orzechy 2019-08-22 (czwartek) ;I śniadanie: pasta z czerwonej soczewicy z zielonym ogórkiem i domowym chlebem gryczanym z czarnymi oliwkami ;II śniadanie: koktajl malinowy na mleku owsianym z nasionami chia i siemieniem lnianym ;obiad: wołowina w sosie z zielonego pieprzu z brokułami i ziemniakami ;podwieczorek: bezglutenowy fit mazurek ;kolacja: sałatka ze świeżych warzyw z tempehem, brązowym ryżem i balsamicznym winegret ;alergeny: sezam, orzechy, gorczyca, soja 2019-08-23 (piątek) ;I śniadanie: ryżanka pina colada ;II śniadanie: wegetariański smalec z białej fasoli z nutą jabłka i cebulki z kolorową papryką i pieczywem bezglutenowym ;obiad: ryba w sosie teriyaki z makaronem ryżowym i surówką z białej kapusty i marchewki z sezamem ;podwieczorek: bezglutenowe ciasto limonkowe na mleku roślinnym ;kolacja: zielone kaszotto z puree z brokuła z duszonym kabaczkiem i orzechami nerkowca ;alergeny: orzechy, ryba, sezam, jaja 2019-08-24 (sobota) ;I śniadanie: mięsna pasta ze szczypiorkiem, warzywami w słupkach i chlebem bezglutenowym ;II śniadanie: sałatka owocowa z jogurtem sojowym ;obiad: pieczona pierś indyka w sosie kokosowo-porowym z kaszą jaglaną i surówką z kapusty pekińskiej ;podwieczorek: tofutella ;kolacja: barszcz czerwony z ziemniaczkami ;alergeny: jaja, orzechy, seler, soja 2019-08-25 (niedziela) ;I śniadanie: bezglutenowa wytrawna granola z orzechami i wegańskim pomidorowo-jogurtowym sosem ;II śniadanie: bezglutenowe placuszki na słodko na mleku roślinnym z pieczoną gruszką i waniliowym tofu z makiem ;obiad: butter chicken z ryżem basmati i pieczonymi kolorowymi warzywami ;podwieczorek: bezglutenowe brownie z fasoli z wiśniami na mleku migdałowym ;kolacja: makaron gryczany z duszonym szpinakiem w sosie cytrynowym i prażonymi orzechami nerkowca ;alergeny: orzechy, jaja, soja
Wybierz dietę
Gluten less & no dairy

Gluten less & no dairy

135,00 zł1100 pkt.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel