Menu w najbliższym tygodniu - Dieta gluten less no dairy

2019-06-15 (sobota) ;I śniadanie: leśna jaglanka ;II śniadanie: sałatka z indykiem, brokułami, sosem balsamicznym i pieczywem bezglutenowym ;obiad: potrawka z kurczaka z brązowym ryżem i surówką z kapusty i marchewki ;podwieczorek: ciasto cytrynowe ;kolacja: chłodnik szpinakowy z jajkiem i ziemniakami ;alergeny: orzechy, jaja 2019-06-16 (niedziela) ;I śniadanie: pizza gryczana z pieczarkami i szpinakiem ;II śniadanie: placuszki z musem wiśniowym ;obiad: schab duszony w sosie cebulowym z kaszą i fasolką szparagową ;podwieczorek: fit tofurnik waniliowy ;kolacja: papryka faszerowana soczewicą i kaszą ;alergeny: jaja 2019-06-17 (poniedziałek) ;I śniadanie: malinowa owsianka ;II śniadanie: kremowe tofu z chrupiącymi warzywami i ciemnym pieczywem ;obiad: makaron gryczany z kurczakiem w sosie pomidorowym ;podwieczorek: kakaowy pudding z tapioki ;kolacja: kaszotto z młodą kapustą i wegańską mozzarellą ;alergeny: orzechy, soja 2019-06-18 (wtorek) ;I śniadanie: waniliowa ryżanka z musem truskawkowym ;II śniadanie: chłodnik z botwinki bez zabielania z jajkiem i ziemniakami ;obiad: indyk faszerowany szpinakiem z ryżem i surówką z kapusty pekińskiej ;podwieczorek: sałatka z arbuza oprószona miętą ;kolacja: pomarańczowa pasta z soczewicy z ogórkami małosolnymi i waflami ryżowymi ;alergeny: jaja 2019-06-19 (środa) ;I śniadanie: bezglutenowy baton owsiany z musem wiśniowym ;II śniadanie: pasta jajeczna ze świeżymi warzywami i chlebem bezglutenowym ;obiad: gulasz wołowy z kaszą i warzywami na ciepło ;podwieczorek: sernik z tofu z galaretką agrestową ;kolacja: meksykańska sałatka wegetariańska z brązowym ryżem ;alergeny: jaja, soja, orzechy 2019-06-21 (piątek) ;I śniadanie: pasta z białej fasoli z kolorowymi warzywami i z pieczywem bezglutenowym ;II śniadanie: koktajl truskawkowy z nasionami chia i siemieniem lnianym ;obiad: pieczony łosoś z młodymi ziemniaczkami i surówką ;podwieczorek: waniliowy budyń z kaszy jaglanej ;kolacja: makaron ryżowy z warzywami w bazyliowym pesto ;alergeny: ryby, orzechy 2019-06-22 (sobota) ;I śniadanie: gofry owsiane z musem z owoców leśnych ;II śniadanie: gryczana tarta z warzywami ;obiad: polędwiczki wieprzowe w sosie musztardowym z marchewką z groszkiem i ryżem ;podwieczorek: bezglutenowe muffinki waniliowe z rabarbarem ;kolacja: czerwone curry na mleczku kokosowym z pieczonym tofu ;alergeny: jaja, soja, orzechy 2019-06-24 (poniedziałek) ;I śniadanie: paprykowy hummus z zielonymi warzywami i pieczywem bezglutenowym ;II śniadanie: bezglutenowa owsianka kakaowo-wiśniowa ;obiad: pieczona pierś z kurczaka w sosie z czerwonej porzeczki z fasolką szparagową i ryżem ;podwieczorek: waniliowy pudding z tapioki z musem śliwkowym ;kolacja: makaron ryżowy ze szpinakiem w mleczku kokosowym i wegańską mozzarellą ;alergeny: sezam, orzechy 2019-06-25 (wtorek) ;I śniadanie: chlebek bananowy z jogurtem sojowym ;II śniadanie: pasta z kurczaka z pieczywem i pomidorem z cebulką ;obiad: chilli sin carne z czerwoną fasolą ;podwieczorek: sałatka owocowa ;kolacja: duszona młoda kapusta z kurczakiem i makaronem gryczanym ;alergeny: jaja 2019-06-26 (środa) ;I śniadanie: leśna bezmleczna ryżanka ;II śniadanie: frittata ze świeżymi warzywami i chlebem bezglutenowym ;obiad: klopsy drobiowe w sosie pieczarkowym z kaszą jaglaną i surówką z kapusty pekińskiej ;podwieczorek: kokosowy bezsernik tiramisu ;kolacja: sałatka marokańska z ryżem, warzywami i piersią kurczaka ;alergeny: orzechy, jaja 2019-06-27 (czwartek) ;I śniadanie: chleb naszego wypieku z pastą z białej fasoli i pieczonego buraka ;II śniadanie: makaron ryżowy na słodko z musem truskawkowym ;obiad: pieczeń wołowa w sosie winnymi z brokułami i młodymi ziemniakami ;podwieczorek: bezglutenowa szarlotka bez pieczenia ;kolacja: leczo z tofu i ryżem ;alergeny: orzechy, soja 2019-06-28 (piątek) ;I śniadanie: pasta jajeczna z warzywami i chlebem bezglutenowym ;II śniadanie: bezglutenowe musli porzeczkowe ;obiad: ryba w sosie pietruszkowo-koperkowym z kaszą jaglaną i surówką z młodej kapusty ;podwieczorek: bezglutenowe i bezmleczne brownie ;kolacja: warzywne risotto z ziołami ;alergeny: jaja, ryby
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel