Menu w najbliższym tygodniu - Dieta gluten less no dairy

2021-01-13 (środa) ;I śniadanie: Bezglutenowe naleśniki z wegańskim twarożkiem i musem z mango (jaja, orzechy) ;II śniadanie: Pasztet jaglany z czarnuszką i warzywną pastą (jaja) ;obiad: Paella z ryżem, kurczakiem, krewetkami i duszonymi warzywami (skorupiaki) ;podwieczorek: Sałatka owocowa z migdałami (orzechy) ;kolacja: Zupa Ribollita z ziemniakami (seler) 2021-01-14 (czwartek) ;I śniadanie: Wege smalczyk z kiszonym ogórkiem i waflami ryżowymi ;II śniadanie: Baton ryżowy z suszoną morelą, nasionami goji i kakaowym jogurtem kokosowym ;obiad: Wołowina w sosie żurawinowym z ziemniakami i surówką z białej kapusty ;podwieczorek: Tofurnik kokosowo - malinowy (soja) ;kolacja: Buddha bowl z sosem gochujang (sezam, orzechy) 2021-01-15 (piątek) ;I śniadanie: Budyń jaglany z brzoskwinią, syropem klonowym i nasionami chia ;II śniadanie: Wegański serek wiejski z pestkami dyni, świeżymi warzywami i bezglutenowym chlebem (soja) ;obiad: Pieczony łosoś z mieszanką ryżu i gotowanymi warzywami (ryby) ;podwieczorek: Kisiel pomarańczowy (orzechy) ;kolacja: Wegetariański bigos z boczniakami, suszoną śliwką i komosą ryżową 2021-01-16 (sobota) ;I śniadanie: Papryka nadziewana pastą z soczewicy z bezglutenową bułką ;II śniadanie: Smoothie wiśniowo - gruszkowe z babką płesznik ;obiad: Kotlety z ciecierzycy z prażoną cebulką w sosie z czerwonej cebuli z kaszą jaglaną i pikantną surówką z marchewki ;podwieczorek: Pianka truskawkowo - kokosowa (orzechy) ;kolacja: Zapiekanka makaronowa z warzywami i sosem czosnkowo - ziołowym (jaja, soja) 2021-01-17 (niedziela) ;I śniadanie: Placuszki marchewkowe z musem porzeczkowym ;II śniadanie: Pizza z smażonym tofu, brokułami i sosem pomidorowym (soja) ;obiad: Pierś indyka w sosie ziołowym z komosą ryżową i modrą kapustą ;podwieczorek: Brownie z bananami (jaja) ;kolacja: Cebulowa zupa krem (seler) 2021-01-18 (poniedziałek) ;I śniadanie: Owsianka czekoladowo - kokosowa (orzechy) ;II śniadanie: Pasta z grochu z kolorowym pieprzem, świeżymi warzywami i bezglutenowym chlebem ;obiad: Pierś indyka w sosie pomarańczowym z kaszą jaglaną i pieczonymi burakami z imbirem ;podwieczorek: Pudding z tapioki z marakują ;kolacja: Chilli sin carne z czerwoną fasolą i duszonymi warzywami 2021-01-19 (wtorek) ;I śniadanie: Jajka na twardo z pastą dyniową i bezglutenowym pieczywem chrupkim (jaja) ;II śniadanie: Koktajl wielowarzywny ;obiad: Polędwiczka wieprzowa w sosie własnym z kaszą gryczaną niepaloną i surówką z kiszonej kapusty ;podwieczorek: Czekoladowy budyń z awokado i banana ;kolacja: Sałatka ziemniaczana z pieczonymi warzywami, orzechami i płatkami migdałowymi (seler, orzechy) 2021-01-20 (środa) ;I śniadanie: Gofry waniliowe z wegańskim twarożkiem malinowo - jeżynowym (jaja, soja) ;II śniadanie: Buddha bowl z mieszanką ryżu, pieczoną piersią kurczaka i balsamicznym sosem winegret ;obiad: Makaron bezglutenowy w śmietanowym sosie z zielonym pesto, bobem i pieczonymi warzywami ;podwieczorek: Sałatka owocowa ;kolacja: Pomarańczowa zupa krem z gałką muszkatołową i bezglutenowymi grzankami (seler) 2021-01-21 (czwartek) ;I śniadanie: Wegański twarożek z wędzonym łososiem, świeżymi warzywami i bezglutenowym chlebem (orzechy, ryby) ;II śniadanie: Ryżanka z konfiturą truskawkową i imbirem (sezam) ;obiad: Pieczona pierś kaczki na musie z mango z gotowanymi ziemniakami i kalafiorem (orzechy) ;podwieczorek: Galaretka jabłkowa z granatem ;kolacja: Tabbouleh z pieczonym tofu (soja, sezam) 2021-01-22 (piątek) ;I śniadanie: Bananowy baton owsiany z suszoną żurawiną i jogurtem kokosowym (jaja) ;II śniadanie: Pasta z ciecierzycy z czerwonym curry, świeżymi warzywami i waflami ryżowymi ;obiad: Pieczony dorsz w sosie pomidorowo - paprykowym z czarnym ryżem i warzywną surówką (ryby, seler) ;podwieczorek: Ciasteczka amarantusowe z orzechami (orzechy) ;kolacja: Naleśniki ze szpinakiem i tofu oraz pieczonymi pomidorkami (soja, orzechy) 2021-01-23 (sobota) ;I śniadanie: Sałatka z prażonymi orzechami, komosą ryżową i sosem brzoskwiniowym (orzechy) ;II śniadanie: Smoothie z czerwonej porzeczki i różowej guawy z acerolą ;obiad: Pieczona pierś kurczaka w sosie miodowo - szałwiowym z kaszą jaglaną i fasolką szparagową ;podwieczorek: Jagodowa panna cotta ;kolacja: Polenta kukurydziana z salsą owocowo - warzywną i zielonym groszkiem 2021-01-24 (niedziela) ;I śniadanie: Pancakes pomarańczowe z dżemem z figi (jaja) ;II śniadanie: Omlet jajeczny ze szczypiorkiem, pieczonymi warzywami i bezglutenowym chlebem (jaja) ;obiad: Gołąbki drobiowe w sosie panang curry z ryżem i pieczonymi warzywami (orzechy) ;podwieczorek: Ciasto kawowe z kremem kokosowym (jaja) ;kolacja: Zupa pieczarkowa z makaronem bezglutenowym (seler)
Wybierz dietę
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel