Menu w najbliższym tygodniu - Dieta gluten less no dairy

2020-10-28 (środa) ;I śniadanie: Czekoladowy baton owsiany z bananem i kokosowym jogurtem straciatella (jaja) ;II śniadanie: Bezglutenowe naleśniki nadziewane pastą z soczewicy i słonecznika oraz warzywami (jaja) ;obiad: Rolada z indyka faszerowana szpinakiem i orzechami w sosie porowym z mieszanką ryżu i pieczonymi warzywami (orzechy) ;podwieczorek: Jabłka pieczone w miodzie z bakaliami (orzechy) ;kolacja: Flaczki z boczniaka z bezglutenowym chlebem (seler) 2020-10-29 (czwartek) ;I śniadanie: Pasta jajeczna ze szczypiorkiem z pieczonymi warzywami i waflami ryżowymi (jaja) ;II śniadanie: Kawowa ryżanka z musem porzeczkowym (orzechy) ;obiad: Pieczona wołowina w sosie chrzanowym z komosą ryżową i marchewką paryską z groszkiem ;podwieczorek: Ciasto leśny mech (jaja) ;kolacja: Bezglutenowe łazanki z duszoną kapustą i soczewicą posypane wegańskimi skwarkami (soja) 2020-10-30 (piątek) ;I śniadanie: Placuszki z komosy z brzoskwiniowym twarożkiem z tofu (jaja) ;II śniadanie: Pasta rybna z chrupiącymi warzywami i chlebem owsianym (ryby) ;obiad: Pulpeciki z wędzonego tofu w sosie cebulowo-kminkowym z kaszą i surówką (soja) ;podwieczorek: Kokosowy biszkopt z ananasem (orzechy, jaja) ;kolacja: Makaron bezglutenowy w sosie cukiniowym z pieczonymi warzywami i orzechami (orzechy) 2020-10-31 (sobota) ;I śniadanie: Szpinakowa rolada z kremowym serkiem chrzanowym i pomidorkami koktajlowymi ;II śniadanie: Koktajl malinowy z sokiem z żurawiny i acerolą ;obiad: Pieczona pierś indyka w sosie pieczeniowym z buraczanym puree ziemniaczanym i surówką z kiszonych warzyw ;podwieczorek: Sernik na zimno oreo ;kolacja: Vege sushi (sezam) 2020-11-01 (niedziela) ;I śniadanie: Migdałowe babeczki z musem truskawkowym (jaja) ;II śniadanie: Pasztet z zielonej soczewicy z pastą z pasternaku i cebulki z waflami ryżowymi ;obiad: Wołowe spaghetti bolognese z parowanym brokułem ;podwieczorek: Bezglutenowe ciasto drożdżowe z rodzynkami (jaja) ;kolacja: Słoneczna zupa krem z żółtej papryki z pieprzem cayenne 2020-11-02 (poniedziałek) ;I śniadanie: Owsianka z czerwoną porzeczką infuzowana rozmarynem (orzechy) ;II śniadanie: Hummus z wędzoną papryką, warzywami i pieczywem chrupkim bezglutenowym (sezam) ;obiad: Pierś kurczaka w sosie tymiankowym z różowym ryżem i warzywami pieczonymi w ziołach ;podwieczorek: Kokosowy pudding chia ze śliwkami prażonymi w bourbonie i goździkach (orzechy) ;kolacja: Kaszotto z pieczarkami i orzechami włoskimi (orzechy) 2020-11-03 (wtorek) ;I śniadanie: Sałatka z wędzonym łososiem, sosem porzeczkowym i grzankami (ryby) ;II śniadanie: Smoothie banan-mango-pomarańcza z acerolą i sokiem z pokrzywy (jaja, orzechy) ;obiad: Kaczka na musie dyniowym z komosą ryżową i surówką z marynowanego buraka ;podwieczorek: Delicje jagodowe (jaja) ;kolacja: Warzywne frytki z sosem koperkowym z nerkowców (orzechy) 2020-11-04 (środa) ;I śniadanie: Pancakes waniliowe z rumowym twarożkiem z tofu i persymoną pieczoną z kardamonem (jaja, soja) ;II śniadanie: Wegetariański pasztet jaglano-warzywny z salsą z melona i papryki (jaja) ;obiad: Indyk w sosie winno-maślanym z ryżem i surówką z kapusty włoskiej (orzechy) ;podwieczorek: Migdałowa pianka z liofilizowanym burakiem (orzechy) ;kolacja: Krem z pieczonej brukselki i groszku z sezamem (sezam) 2020-11-05 (czwartek) ;I śniadanie: Szaszłyki drobiowe z sałatką, sosem chimichuri i chlebem ;II śniadanie: Ryżanka kokosowa z tahini i granatem (orzechy, sezam) ;obiad: Gulasz z jelenia w sosie z czarnego bzu i jałowca z kaszą i kalafiorem ;podwieczorek: Sałatka owocowa ;kolacja: Sałatka ziemniaczana z jarmużem, pieczonymi warzywami, orzechami pecan i migdałami (orzechy, seler) 2020-11-06 (piątek) ;I śniadanie: Makowo-klonowy baton owsiany z dżemem brzoskwiniowym z baobabem (sezam) ;II śniadanie: Bazyliowa pasta jajeczna z sałatką i bezglutenowym grissini (jaja) ;obiad: Bakłażanowa moussaka z wędzonym tofu w rozmarynie i tymianku (soja, jaja) ;podwieczorek: Sałatka owocowa ;kolacja: Makaron ryżowy w sosie żurawinowym z pulpecikami z ciecierzycy i słonecznikiem 2020-11-07 (sobota) ;I śniadanie: Naleśniki z matchą z serkiem z nerkowców i mango (jaja, orzechy) ;II śniadanie: Koktajl pomidorowy z selerem naciowym, bazylią i chili (seler) ;obiad: Rolada drobiowa z gruszką i orzechami w kremowym sosie serowym z kaszą i surówką (orzechy) ;podwieczorek: Brownie z polewą czekoladową i orzechami pecan (orzechy) ;kolacja: Warzywne zielone curry kokosowe z liściem kafiru i pieczonymi krewetkami tygrysimi (skorupiaki, orzechy) 2020-11-08 (niedziela) ;I śniadanie: Muffinki migdałowe z malinowo-różanym musem (jaja) ;II śniadanie: Pizza z karczochami i szynką parmeńską z sosem chapotle ;obiad: Polędwiczki wieprzowe w sosie sojowo - miodowym z czarnym ryżem i brokułem (soja) ;podwieczorek: Tofurnik z marakują i białą czekoladą (soja) ;kolacja: Zupa z grzybów leśnych z tymiankiem i ziemniakami (seler)
Wybierz dietę
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel