Menu w najbliższym tygodniu - Dieta gluten less no dairy

2020-05-25 (poniedziałek) ;I śniadanie: Cynamonowy power bowl z owocami ;II śniadanie: Jajka z sosem jogurtowym, chrupiącymi warzywami i chlebem bezglutenowym ;obiad: Polędwiczka z indyka w sosie szpinakowym z kaszą ;podwieczorek: Pudding chia z musem morelowym ;kolacja: Ryżowa sałatka z wegańskim serem i sosem sezamowym ;alergeny: jaja, orzechy, sezam 2020-05-26 (wtorek) ;I śniadanie: Warzywna pasta z marchewką, cukinią i chrupkim pieczywem ;II śniadanie: Koktajl waniliowo-bananowy z kardamonem ;obiad: Boeuf Strogonow z kaszą gryczaną niepaloną ;podwieczorek: Orzechowe kulki mocy ;kolacja: Placuszki kukurydziane z jarmużem i orzeźwiającą salsą z ogórka ;alergeny: jaja, orzechy, sezam 2020-05-27 (środa) ;I śniadanie: Bezglutenowe naleśniki nadziane sojowym ""serkiem"" z wiórkami kokosa ;II śniadanie: Lunchbox z tuńczykiem ;obiad: Drobiowa rolada z szynką parmeńską, mieszanką ryżu i fasolką szparagową ;podwieczorek: Sałatka owocowa ;kolacja: Zupa minestrone ;alergeny: jaja, ryby, seler 2020-05-28 (czwartek) ;I śniadanie: Warzywne łódeczki z sałaty rzymskiej z kabanosem i bezglutenowymi grzankami ;II śniadanie: Ryżanka z konfiturą wiśniową ;obiad: Żółte curry z kurczaka z kaszą i surówką selerowo-porową ;podwieczorek: Bezglutenowe ciasto chałwowe ;kolacja: Makaron z duszoną czerwoną kapustą, pieczarkami i wegańskimi skwarkami ;alergeny: jaja, seler, soja 2020-05-29 (piątek) ;I śniadanie: Makowa granola z leśnym musem i jogurtem sojowym ;II śniadanie: Pasta jajeczna z wiosennymi warzywami i chlebem bezglutenowym ;obiad: Pieczony karmazyn w sosie kurkowym z pieczonymi ziemniakami i surówką colesław ;podwieczorek: Bezglutenowe kruche ciasto z budyniem i brzoskwiniami ;kolacja: Ryż po chińsku z warzywami ;alergeny: jaja, ryby, sezam, orzechy 2020-05-30 (sobota) ;I śniadanie: Pasztet z wątróbek drobiowych z musem jabłkowo - chrzanowym, warzywami i waflami ryżowymi ;II śniadanie: Różowy koktajl energetyczny ;obiad: Makaron ryżowy z pesto z suszonych pomidorów, duszonymi warzywami i wegańską mozzarellą ;podwieczorek: Pianka kokosowo - limonkowa ;kolacja: Wegańska mousaka z tofu i sosem pomidorowym ;alergeny: soja 2020-05-31 (niedziela) ;I śniadanie: Bezglutenowe placuszki czekoladowo - orzechowe z musem truskawkowym ;II śniadanie: Bezglutenowa zapiekanka chlebowa z boczkiem, grzybami i porem z ketchupem z cukinii ;obiad: Cielęcina w sosie śliwkowym z komosą ryżową i pieczonymi warzywami ;podwieczorek: Bezglutenowe rumowe muffiny z rodzynkami ;kolacja: Krem z zielonych warzyw z ryżem ;alergeny: jaja, orzechy 2020-06-01 (poniedziałek) ;I śniadanie: Meksykańska pasta z fasoli ze świeżymi warzywami i gruboziarnistym chlebem ;II śniadanie: Owocowe smoothie ;obiad: Pierś kurczaka w sosie koperkowym z brązowym ryżem i duszonymi buraczkami ;podwieczorek: Kisiel z pieczonych jabłek z rodzynkami ;kolacja: Warzywna sałatka z kaszą jaglaną i pieczonym tofu bazyliowym ;alergeny: soja, gorczyca 2020-06-02 (wtorek) ;I śniadanie: Makaron bezglutenowy z waniliowym jogurtem sojowym z brzoskwiniami ;II śniadanie: Wege pasztet z rukolowym pesto ;obiad: Spaghetti ze szparagami ;podwieczorek: Bezglutenowe ciasteczka bakaliowe ;kolacja: Risotto dyniowo - szpinakowe z orzechami ;alergeny: jaja, orzechy 2020-06-03 (środa) ;I śniadanie: Wędlina drobiowa z warzywną pastą i bezglutenowym chlebem ;II śniadanie: Dwuwarstwowa jaglanka jagodowo-truskawkowa ;obiad: Pieczarkowe kotlety z soczewicy w sosie cebulowym z mieszanką ryżu i pikantną surówką ;podwieczorek: Bezglutenowa tarta ze śliwkami ;kolacja: Zupa chrzanowa z kiełbasą ;alergeny: orzechy, sezam, jaja, seler 2020-06-04 (czwartek) ;I śniadanie: Bezglutenowy chlebek cytrynowy z owocowym musem ;II śniadanie: Koperkowa pasta z białej fasoli ze świeżymi warzywami i bezglutenowy chleb ;obiad: Pieczony udziec z indyka w sosie rozmarynowym z kaszą gryczaną i surówką ;podwieczorek: Jogurtowa galaretka agrestowa ;kolacja: Bezglutenowy makaron świderki z warzywami, buraczanym pesto i wędzonym łososiem ;alergeny: jaja, orzechy, ryby 2020-06-05 (piątek) ;I śniadanie: Sałatka wiosenna z wegańską mozzarellą i pieczywem chrupkim ;II śniadanie: Szpinakowy koktajl ;obiad: Pieczone tofu w sosie tikka masala z ryżem, duszonymi warzywami i orzechami ;podwieczorek: Malinowy tofurnik ;kolacja: Zapiekanka ziemniaczana z warzywami i różowym dipem majonezowym ;alergeny: jaja, orzechy, gorczyca 2020-06-06 (sobota) ;I śniadanie: Owsianka z frużeliną truskawkową ;II śniadanie: Chłodnik pomidorowy z grzankami ;obiad: Schab w sosie grzybowym z ziemniakami i surówką z czerwonej kapusty ;podwieczorek: Pudding z tapioki z wiśniami ;kolacja: Bakłażan faszerowany sałatką z komosy ryżowej ;alergeny: orzechy 2020-06-07 (niedziela) ;I śniadanie: Bezglutenowe placuszki dyniowe z musem malinowym ;II śniadanie: Bezglutenowa pizza z szparagami, rukolą i wegańskim serem ;obiad: Pieczeń drobiowa na puree z zielonego groszku z kaszą jaglaną i parowanym brokułem ;podwieczorek: Bezglutenowe brownie czekoladowe ;kolacja: Szakszuka z jarmużem, pieczonymi warzywami, ciecierzycą i paluchami gryczanymi ;alergeny: jaja, orzechy
Wybierz dietę
Gluten less & no dairy

Gluten less & no dairy

138,99 zł1100 pkt.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel