Menu w najbliższym tygodniu - Dieta gluten less no dairy

2021-04-14 (środa) ;I śniadanie: Kokosowy baton ryżowy z sojowym jogurtem kakaowym (soja, orzechy) ;II śniadanie: Wędlina drobiowa z pastą warzywną i chlebem bezglutenowym (brak) ;obiad: Pierś indyka w sosie własnym z kaszą jaglaną i duszonymi warzywami (sezam) ;podwieczorek: Sałatka owocowa (brak) ;kolacja: Ratatouille z brązowym ryżem, serem wegańskim i orzechami nerkowca (orzechy) 2021-04-15 (czwartek) ;I śniadanie: Sałatka z tofu, warzywami, komosą ryżową i dressingiem musztardowo-miodowym (soja, gorczyca) ;II śniadanie: Tropikalna jaglanka z ananasem i mango (orzechy) ;obiad: Gulasz z dziczyzny z figami w sosie śliwkowym, kaszą gryczaną niepaloną i warzywami (seler) ;podwieczorek: Bezglutenowe kruche ciasto z czerwoną porzeczką i bezą (jaja) ;kolacja: Kapuśniak z ziemniakami (seler) 2021-04-16 (piątek) ;I śniadanie: Granola owsiana z jogurtem kokosowym i musem wiśniowym (orzechy) ;II śniadanie: Pasta z czarnej soczewicy ze świeżymi warzywami i waflami ryżowymi ;obiad: Dorsz w sosie koperkowym z ryżem i surówką z cukinii i pomidorów (ryby) ;podwieczorek: Kisiel gruszkowy z wanilią ;kolacja: Bezglutenowa lasagne z tofu i kalafiorem romanesco (soja) 2021-04-17 (sobota) ;I śniadanie: Jajka sadzone z warzywami, winegret bazyliowym i chlebem bezglutenowym (jaja, gorczyca) ;II śniadanie: Koktajl śliwkowy (jaja, orzechy) ;obiad: Rolada z indyka w sosie cebulowym z ziemniakami i surówką z kapusty włoskiej ;podwieczorek: Ciasteczka owsiane z orzechami, sezamem i syropem klonowym (jaja, orzechy, sezam) ;kolacja: Kaszotto selerowe z warzywami i prażonymi pestkami dyni (seler) 2021-04-18 (niedziela) ;I śniadanie: Cytrynowe pancakes z musem morelowo-brzoskwiniowym (jaja, orzechy) ;II śniadanie: Krem z pieczonej papryki (seler) ;obiad: Makaron ryżowy z piersią kurczaka w sosie słodko-kwaśnym z warzywami po chińsku (seler, soja) ;podwieczorek: Brownie czekoladowe z chilli (jaja) ;kolacja: Tarta gryczana z kalafiorem, bakaliami i sosem z zielonych pomidorów (jaja, orzechy) 2021-04-19 (poniedziałek) ;I śniadanie: Makaron gryczany z waniliowym twarożkiem z nerkowców i musem malinowym (orzechy) ;II śniadanie: Pasta z czerwonej fasoli i suszonych pomidorów z warzywami i waflami ryżowymi ;obiad: Pierś z kurczaka w sosie ziołowym z duszonymi warzywami i ryżem ;podwieczorek: Czekoladowy biszkopt z nutą rumu i pomarańczą (jaja) ;kolacja: Kapuściane leczo z kaszą jaglaną i skwarkami z tofu (soja) 2021-04-20 (wtorek) ;I śniadanie: Wędlina sojowa z pomidorami, sosem balsamicznym i bułką bezglutenową (soja) ;II śniadanie: Koktajl porzeczkowy z graviolą ;obiad: Pierś indyka w sosie brokułowym z kaszą gryczaną niepaloną i surówką z kapusty ;podwieczorek: Kisiel z owoców leśnych (sezam) ;kolacja: Caponata z komosą ryżową i orzechami włoskimi (orzechy) 2021-04-21 (środa) ;I śniadanie: Baton owsiany z jabłkiem, cynamonem i musem śliwkowym (jaja) ;II śniadanie: Sałatka z polędwiczkami kurczaka, warzywami, ryżem i sosem tysiąca wysp (soja) ;obiad: Makaron sojowy w sosie porowym z duszonymi warzywami i pulpecikami z soczewicy (soja, orzechy) ;podwieczorek: Sałatka owocowa (orzechy) ;kolacja: Flaczki z boczniaków z chlebem bezglutenowym (seler) 2021-04-22 (czwartek) ;I śniadanie: Pasztet z zielonej soczewicy z pastą warzywną i pieczywem chrupkim bezglutenowym ;II śniadanie: Smoothie wiśniowo-gruszkowe z miętą i babką płesznik ;obiad: Pieczeń wołowa w sosie grzybowym z kaszą jaglaną i surówką z kiszonego ogórka ;podwieczorek: Truskawkowy pudding z tapioki (orzechy, soja) ;kolacja: Pieczone ziemniaki z frytkami warzywnymi i szaszłykami z tempehu (soja) 2021-04-23 (piątek) ;I śniadanie: Ryżanka mango lassi (orzechy) ;II śniadanie: Pasta jajeczna z warzywami i chlebem bezglutenowym (jaja) ;obiad: Bezglutenowe krokiety z tofu i duszonymi buraczkami (soja) ;podwieczorek: Czekoladowy budyń z awokado i banana (orzechy) ;kolacja: Pizza z brokułem, wegańską mozzarellą i sosem czosnkowym (soja, orzechy) 2021-04-24 (sobota) ;I śniadanie: Pasta z czerwonej soczewicy ze świeżymi warzywami i paprykowymi placuszkami (jaja) ;II śniadanie: Musli z kakaowym jogurtem sojowym (orzechy, soja) ;obiad: Cielęcina w żółtym sosie curry z ryżem brązowym i surówką z czerwonej kapusty (orzechy) ;podwieczorek: Waniliowa panna cotta z musem jagodowym (orzechy) ;kolacja: Fasolka po bretońsku z pomidorami i kaszą jaglaną 2021-04-25 (niedziela) ;I śniadanie: Chlebek bananowy z pieczonymi gruszkami (jaja) ;II śniadanie: Polenta kukurydziana z pieczoną cukinią z ziarnami kolendry (jaja) ;obiad: Gołąbki drobiowe w sosie koperkowym z ziemniakami i kalafiorem ;podwieczorek: Ciasto zielony mech z granatem (jaja) ;kolacja: Chrzanowa zupa krem z grzankami bezglutenowymi (seler)
Wybierz dietę
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel