Menu w najbliższym tygodniu - Dieta wege

2020-01-13 (poniedziałek) ;I śniadanie: Śliwkowo-cynamonowa owsianka ;II śniadanie: Koperkowa pasta jajeczna ze świeżymi warzywami i pieczywem ;obiad: Ragout dyniowe z kaszą gryczaną i mozzarellą ;podwieczorek: Czekoladowy pudding z tapioki ;kolacja: Żółty ryż z pieczarkami i imbirową pieczoną ciecierzycą ;alergeny: mleko, jaja, gluten, orzechy 2020-01-14 (wtorek) ;I śniadanie: Tortilla meksykańska ;II śniadanie: Koktajl ananas-pomarańcza ;obiad: Kotlety z soczewicy w sosie żurawinowym z kaszą jaglaną i surówką z selera ;podwieczorek: Pralinki bananowe ;kolacja: Pęczotto a'la pizza ;alergeny: jaja, mleko, gluten, seler 2020-01-15 (środa) ;I śniadanie: Kokosowy baton jaglany z brzoskwiniami i jogurtem ;II śniadanie: Sałatka z makaronem, serem kozim i jajkiem z balsamicznym sosem winegret ;obiad: Mini klopsiki z tofu w sosie koperkowym z puree i surówką z kiszonej kapusty ;podwieczorek: Babka kisielowa ;kolacja: Marokańska zupa harrira z razową pitą ;alergeny: orzechy, mleko, jaja, gluten, seler, soja 2020-01-16 (czwartek) ;I śniadanie: Marchewkowe gofry z musem bananowo-kakaowym ;II śniadanie: Hummus fasolowy z kiszonymi ogórkami i chlebem ;obiad: Lasagne szpinakowe ;podwieczorek: Pierniczkowe ptasie mleczko ;kolacja: Box warzywny z kaszą bulgur i mozzarellą ;alergeny: jaja, gluten, mleko, sezam 2020-01-17 (piątek) ;I śniadanie: Serek capresi z chrupiącymi warzywami i bułką grahamką ;II śniadanie: Ryżanka porzeczkowa ;obiad: Curry z ciecierzycy z brązowym ryżem i bukietem warzyw ;podwieczorek: Sałatka owocowa z orzechami ;kolacja: Barszcz ukraiński z ziemniakami ;alergeny: mleko, gluten, sezam, orzechy, seler 2020-01-18 (sobota) ;I śniadanie: Szynka sojowa z bazyliowym pesto, świeżymi warzywami i razowym chlebem ;II śniadanie: Koktajl wiśniowy ;obiad: Kotlety z fasoli w sosie śliwkowym z kaszą jęczmienną i surówką z kapusty pekińskiej ;podwieczorek: Ciasto makowe z truskawkową galaretką ;kolacja: Sałatka z makaronem orzo, serem feta i sosem jogurtowo-ziołowym ;alergeny: gluten, mleko, jaja, soja 2020-01-19 (niedziela) ;I śniadanie: Chlebek dyniowy z musem tropikalnym ;II śniadanie: Pizza cztery sery z brokułami ;obiad: Truflowe kaszotto z sosem kurkowym i duszoną marchewką ;podwieczorek: Ciastka owsiane z rodzynkami i orzechami ;kolacja: Ratatouille z perłową kaszą kus kus i fasolą adzuki ;alergeny: jaja, mleko, gluten, seler, orzechy 2020-01-20 (poniedziałek) ;I śniadanie: Malinowa owsianka ;II śniadanie: Serek wiejski z pastą ajwar z kiszoną marchewką i gruboziarnistym chlebem ;obiad: Klopsiki z cieciorki w sosie słodko-pikantnym z ryżem i duszoną cukinią ;podwieczorek: Pudding chia z musem porzeczkowym ;kolacja: Makaron penne w kremowym sosie z suszonych pomidorów ;alergeny: mleko, gluten, orzechy 2020-01-21 (wtorek) ;I śniadanie: Koktajl gruszkowo-jabłkowy ;II śniadanie: Hummus klasyczny z pomidorkami koktajlowymi i waflami ryżowymi ;obiad: Kotlety jajeczne w sosie cebulowym z ziemniakami i surówką z białej kapusty ;podwieczorek: Raffaello jaglane ;kolacja: Sałatka z pieczonym burakiem, wędzonym twarogiem i winegret balsamicznym ;alergeny: gluten, mleko, sezam, orzechy, gorczyca 2020-01-22 (środa) ;I śniadanie: Pasta twarożkowa z kurkumą, świeżym ogórkiem i bułką grahamką ;II śniadanie: Truskawkowo-ananasowy baton owsiany z jogurtem naturalnym ;obiad: Pulpety z czerwonej fasoli w sosie mango z kaszą kuskus i buraczkami ;podwieczorek: Fit snickers z fasoli ;kolacja: Zielona zupa krem z serem pleśniowym i groszkiem ptysiowym ;alergeny: mleko, gluten, jaja, orzechy 2020-01-23 (czwartek) ;I śniadanie: Naleśniki waniliowe z musem śliwkowym ;II śniadanie: Wegetariański pasztet z suszonymi grzybami i świeżymi warzywami ;obiad: Kotlety z grochu w sosie z zielonego pieprzu z kaszą jęczmienną i surówką z kapusty pekińskiej ;podwieczorek: Galaretka brzoskwiniowa ;kolacja: Pad thai z tofu ;alergeny: mleko, gluten, jaja, orzechy, soja, seler 2020-01-24 (piątek) ;I śniadanie: Ryżanka z pomarańczową konfiturą ;II śniadanie: Budda bowl z sosem jogurtowym ;obiad: Fasolka po bretońsku ;podwieczorek: Szarlotka królewska ;kolacja: Trójkąty owsiane z wytrawnym jogurtem i pieczonymi warzywami ;alergeny: gluten, mleko, jaja 2020-01-25 (sobota) ;I śniadanie: Pasta jajeczna z kiszonymi warzywami i pieczywem ;II śniadanie: Makaron z serkiem i musem truskawkowym ;obiad: Kotlety z białej fasoli w sosie serowym z kaszą gryczaną i surówką z marchewki i pora ;podwieczorek: Sałatka owocowa ;kolacja: Szaszłyk z tofu z pieczonymi warzywami i salsą pomidorowo-kolendrową ;alergeny: gluten, mleko, jaja, orzechy, ryby, soja 2020-01-26 (niedziela) ;I śniadanie: Racuchy serowe z porzeczkową frużeliną ;II śniadanie: Tarta z kozim serem i szpinakiem ;obiad: Kotlety z soczewicy w kremowym sosie kurkowym z kaszą bulgur i duszoną kapustą ;podwieczorek: Jogurtowe ciasto z morelami ;kolacja: Zupa brokułowa z makaronem orzo ;alergeny: gluten, mleko, jaja, seler
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel