Menu w najbliższym tygodniu - Dieta wege

2019-12-09 (poniedziałek) ;I śniadanie: Zielony twarożek z awokado i kaparami, świeżymi warzywami i razowym chlebem ;II śniadanie: Truskawkowa owsianka ;obiad: Klopsiki z zielonego groszku w kremowym sosie musztardowo-miodowym z kaszą jaglaną i buraczkami ;podwieczorek: Czekoladowy pudding z tapioki z musem porzeczkowym ;kolacja: Pad thai z tofu ;alergeny: mleko, gluten, orzechy, soja 2019-12-10 (wtorek) ;I śniadanie: Wysokobłonnikowy koktajl ananasowo-jabłkowy z otrębami i babką płesznik ;II śniadanie: Jajka na twardo z dipem z zielonego groszku, chrupiącymi warzywami i waflami ryżowymi ;obiad: Gulasz z czerwonej fasoli z grzybami, suszoną śliwką, ziemniakami i brokułem ;podwieczorek: Ciasto shrek ;kolacja: Imbirowy krem z marchewki z mozzarellą i groszkiem ptysiowym ;alergeny: jaja, mleko, gluten, orzechy 2019-12-11 (środa) ;I śniadanie: Domowa granola z jogurtem greckim i musem owocowym ;II śniadanie: Sałatka z kaszą bulgur, pieczoną dynią i pikantnym sosem pomarańczowym z jalapeno ;obiad: Kotlety jajeczne w sosie pomidorowym z ryżem i surówką z czerwonej kapusty ;podwieczorek: Sałatka owocowa z prażonym sezamem ;kolacja: Zapiekanka chlebowa z pieczarkami i szpinakiem z sosem tzatziki ;alergeny: gluten, mleko, orzechy, jaja, sezam 2019-12-12 (czwartek) ;I śniadanie: Mango sticky rise ;II śniadanie: Pasta z soczewicy i bakłażana z ogórkiem kiszonym i razową pitą ;obiad: Falafelki z tempehu w sosie wiśniowym z kaszą jęczmienną i surówką z pora i selera ;podwieczorek: Sernik marcepanowy ;kolacja: Makaron tagliatelle w sosie dyniowym z serem pleśniowym i brokułami ;alergeny: gluten, mleko, seler, orzechy 2019-12-13 (piątek) ;I śniadanie: Naleśniki z kremowym serekiem i sałatką pomidorową ;II śniadanie: Jaglany snikers z kakaową maślanką ;obiad: Tajskie red curry z ciecierzycą ;podwieczorek: Crumble gruszkowe ;kolacja: Sałatka kalafiorowa z jajkiem, sosem tatarskim i pełnoziarnistym chlebem ;alergeny: gluten, mleko, jaja, orzechy 2019-12-14 (sobota) ;I śniadanie: Serek capresi z dressingiem malinowym, świeżymi warzywami i chlebem ;II śniadanie: Koktajl brzoskwinia-szpinak-jabłko ;obiad: Pieczeń z soczewicy w sosie z zielonego pieprzu z kaszą gryczaną i surówką z kiszonej kapusty ;podwieczorek: Babka cytrynowa ;kolacja: Mini pulpeciki z czerwonej fasoli po włosku z kaszą kus kus ;alergeny: gluten, mleko, jaja 2019-12-15 (niedziela) ;I śniadanie: Chlebek z serem ricotta i wiśniową frużeliną ;II śniadanie: Tarta z papryką i serem camembert z sosem BBQ ;obiad: Szpinakowe kotleciki z tofu w sosie chrzanowym z ryżem i fasolką szparagową ;podwieczorek: Brownie z czerwonej fasoli ;kolacja: Barszcz ukraiński z ziemniakami ;alergeny: gluten, mleko, sezam, jaja, seler, soja 2019-12-16 (poniedziałek) ;I śniadanie: Gryczanka migdałowa z musem malinowym ;II śniadanie: Pasta z bobu i zielonego groszku z chrupiącymi warzywami i chlebem gruboziarnistym ;obiad: Kotleciki z białej fasoli w sosie słodko-kwaśnym z kaszą jęczmienną i surówką z kiszonej czerwonej kapusty ;podwieczorek: Kisiel jeżynowo-porzeczkowy ;kolacja: Kolorowy makaron w sosie śmietanowo-brokułowym z pieczonymi pomidorkami koktajlowymi ;alergeny: mleko, gluten 2019-12-17 (wtorek) ;I śniadanie: Sałatka z jajkiem, melonem, ogórkiem z winegret koperkowym z suszonymi pomidorami i grzankami ;II śniadanie: Ciasteczka owsiane z orzeszkami ziemnymi i jogurtem naturalnym ;obiad: Pulpeciki z wędzonego tofu i czerwonej fasoli w sosie cebulowo-kminkowym z kaszą jaglaną i surówką z selera ;podwieczorek: Ciasto brzoskwiniowe ;kolacja: Słoneczny krem z kalafiora z prażoną ciecierzycą ;alergeny: mleko, gluten, jaja, orzechy, seler, gorczyca 2019-12-18 (środa) ;I śniadanie: Smoothie truskawkowo-bananowo-pomarańczowe ;II śniadanie: Paprykowo-orzechowa terrina serowa z ćwiartkami pomidorów i chlebem bielańskim ;obiad: Kotlet z pieczarek i grochu w sosie koperkowym z ziemniakami i marchewką z groszkiem ;podwieczorek: Sałatka z serem wędzonym, świeżymi warzywami i sosem mango-habanero ;kolacja: Pęczotto dyniowe ;alergeny: mleko, gluten, orzechy 2019-12-19 (czwartek) ;I śniadanie: Tortilla z hummusem pietruszkowym i chrupiącymi warzywami ;II śniadanie: Baton owsiany z sezamem, słonecznikiem i makiem z konfiturą gruszkowo-pigwową ;obiad: Burger z batata i cieciorki w sosie z karmelizowanej cebuli z kaszą gryczaną i pieczonym selerem ;podwieczorek: Galaretka kokosowo-limonkowa ;kolacja: Buddha bowl z falafelkami i sosem orzechowym ;alergeny: mleko, gluten, sezam, orzechy 2019-12-20 (piątek) ;I śniadanie: Ryżanka z prażonymi jabłkami i suszonymi figami ;II śniadanie: Pasta jajeczna ze szczypiorkiem, ogórkiem kiszonym i bułką grahamką ;obiad: Leczo warzywne z makaronem pełnoziarnistym ;podwieczorek: Ananas w mlecznej chmurce ;kolacja: Sałatka warzywna z serem pleśniowym i winegret majerankowym ;alergeny: gluten, mleko, jaja, gorczyca 2019-12-21 (sobota) ;I śniadanie: Zielony koktajl warzywno-owocowy ;II śniadanie: Ziołowy serek wiejski z chrupiącymi warzywami i waflami ryżowymi ;obiad: Kotlet z buraka i czerwonej fasoli w sosie cytrynowo-koperkowym, kaszą pęczak i surówką warzywną ;podwieczorek: Ciasto maślankowe z porzeczkami ;kolacja: Zapiekanka ziemniaczana z brokułem, groszkiem cukrowym i żółtym serem ;alergeny: mleko, gluten, jaja 2019-12-22 (niedziela) ;I śniadanie: Pasztet jaglano-warzywny z salsą kolendrowo-limonkową ;II śniadanie: Pancakes z daktylowo-orzechowym kremem czekoladowym i wiśniami ;obiad: Pieczeń z zielonej soczewicy w sosie morelowym z ryżem basmati i duszoną kapustą włoską ze szpinakiem ;podwieczorek: Babeczki waniliowe z duszoną śliwką ;kolacja: Krem z pieczonej papryki z makaronem i mozzarellą ;alergeny: mleko, jaja, gluten, orzechy
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel