Menu w najbliższym tygodniu - Dieta wege

2020-04-06 (poniedziałek) ;I śniadanie: Serek wiejski z wasabi i koperkiem z chrupiącymi warzywami i chlebem ;II śniadanie: Owsianka tiramisu ;obiad: Pieczone kotlety jajeczne z oliwkowym sosem z ryżem i mieszanką warzyw ;podwieczorek: Pudding z tapioki z musem malinowym ;kolacja: Ratatouille z pęczakiem i serem feta ;alergeny: gluten, mleko, jaja 2020-04-07 (wtorek) ;I śniadanie: Smoothie banan-marchew-pomarańcza ;II śniadanie: Wegetariański pasztet z suszonymi pomidorami, sałatką warzywną i chlebem ;obiad: Spaghetti w kremowym sosie z zielonego groszku z mozzarellą i warzywami ;podwieczorek: Trufle daktylowo-migdałowe ;kolacja: Burgery z ciecierzycy z pieczonymi warzywami i chutneyem mango-chilli ;alergeny: gluten, mleko, jaja, orzechy, soja 2020-04-08 (środa) ;I śniadanie: Porzeczkowy baton z jogurtem sezamowym ;II śniadanie: Pasta z czarnej fasoli z kaparami ze świeżymi warzywami i waflami ryżowymi ;obiad: Danie kebab z falafelkami, ryżem i surówką z kapusty pekińskiej z sosem czosnkowym ;podwieczorek: Panna cotta z galeretką z owoców leśnych ;kolacja: Domowa zupa pieczarkowa z makaronem ;alergeny: jaja, gluten, mleko, orzechy 2020-04-09 (czwartek) ;I śniadanie: Mleczna ryżanka z musem śliwkowym ;II śniadanie: Sałatka z burakiem, gruszką i mixem serów z sosem żurawinowym i chlebem ;obiad: Potrawka z soczewicy w sosie BBQ z kaszą i gotowanym brokułem ;podwieczorek: Egzotyczna sałatka owocowa ;kolacja: Pomidorowy bigos z boczniakami z ziemniakami oprószonymi koperkiem ;alergeny: mleko, gluten, seler, orzechy 2020-04-10 (piątek) ;I śniadanie: Wrapy z pastą jajeczną i świeżymi warzywami ;II śniadanie: Truskawkowe smoothie z nasionami chia ;obiad: Tajski pad-thai z pieczonym tofu ;podwieczorek: Ciasteczka jaglane z rodzynkami i jabłkiem ;kolacja: Terrina serowa z groszkiem z warzywami i chlebem ;alergeny: gluten, jaja, mleko, orzechy, soja 2020-04-11 (sobota) ;I śniadanie: Domowa granola z orzechami i jogurtem naturalnym ;II śniadanie: Naleśniki z pastą z czerwonej soczewicy z chrupiącą sałatką warzywną ;obiad: Kukurydziane klopsy z fasoli na buraczanym puree z ryżem i surówką ;podwieczorek: Jogurtowa galaretka agrestowa ;kolacja: Paprykowy krem z pestkami dyni i chrupiącymi grzankami ;alergeny: mleko, gluten, orzechy, jaja 2020-04-12 (niedziela) ;I śniadanie: Czekoladowe muffinki owsiane z frużeliną ananasową ;II śniadanie: Brokułowa fritatta z włoskim sosem i pumperniklem ;obiad: Szpinakowe kotlety z fasoli z niepaloną kaszą gryczaną i duszoną marchewką ;podwieczorek: Babka cytrynowa z rodzynkami ;kolacja: Chana masala z pieczonymi warzywami i ryżem basmati ;alergeny: jaja, gluten, mleko 2020-04-13 (poniedziałek) ;I śniadanie: Czekoladowe muffinki owsiane z frużeliną ananasową ;II śniadanie: Brokułowa fritatta z włoskim sosem i pumperniklem ;obiad: Szpinakowe kotlety z fasoli z niepaloną kaszą gryczaną i duszoną marchewką ;podwieczorek: Babka cytrynowa z rodzynkami ;kolacja: Chana masala z pieczonymi warzywami i ryżem basmati ;alergeny: jaja, gluten, mleko 2020-04-15 (środa) ;I śniadanie: Leśna owsianka ;II śniadanie: Twarożek ze szczypiorkiem i papryką z cząstkami pomidora i chlebem ;obiad: Klopsy z białej fasoli w pikantnym sosie paprykowym z kaszą jaglaną i parowanym brokułem ;podwieczorek: Czekoladowy pudding z tapioki ;kolacja: Makaron tagiatelle w sosie dyniowym z duszonymi warzywami i orzechami ;alergeny: mleko, gluten, orzechy 2020-04-16 (czwartek) ;I śniadanie: Hummus z wędzoną papryką, świeżymi warzywami i pieczywem chrupkim ;II śniadanie: Smoothie wiśniowo - jabłkowe ;obiad: Mini klopsiki z tofu w sosie curry z ryżem basmati i surówką z czerwonej kapusty ;podwieczorek: Kulki ferrero rocher ;kolacja: Sałatka z oliwkami, makaronem orzo, serem feta i dressingiem bazyliowym ;alergeny: mleko, gluten, orzechy 2020-04-17 (piątek) ;I śniadanie: Chlebek bananowy z waniliowym jogurtem ;II śniadanie: Różowy serek wiejski z chrupiącymi warzywami i chlebem ;obiad: Kaszotto z duszonymi warzywami i mozzarellą ;podwieczorek: Zapiekany ryż z jabłkiem i cynamonem ;kolacja: Barszcz czerwony z ziemniakami i jajkiem ;alergeny: gluten, jaja, mleko, seler 2020-04-18 (sobota) ;I śniadanie: Pasta z czerwonej fasoli z majerankiem, kiszonym ogórkiem i bułką grahamką ;II śniadanie: Budyń jaglany z malinami ;obiad: Kotlety jajeczne w sosie kurkowym z puree ziemniaczanym i surówką z kapusty pekińskiej ;podwieczorek: Fit napoleonka ;kolacja: Makron udon w sosie słodko - kwaśnym z mieszanką warzyw chińskich i pieczonym tofu ;alergeny: jaja, gluten, mleko, orzechy, soja 2020-04-19 (niedziela) ;I śniadanie: Gofry marchewkowe z frużeliną gruszkową ;II śniadanie: Tarta razowa z cukinią, pomidorem, serem kozim i pikantnym sosem ;obiad: Kotlety z tofu w sosie śliwkowym z kaszą jęczmienną i duszonymi buraczkami ;podwieczorek: Waniliowe ciasto z truskawkami ;kolacja: Zupa krem z brokuła z grzankami pełnoziarnistymi ;alergeny: mleko, jaja, gluten, seler, soja
Wybierz dietę
Dieta Wege

Dieta Wege

98,99 zł1100 pkt.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel