Menu w najbliższym tygodniu - Dieta wege

2020-07-08 (środa) ;I śniadanie: Baton jaglany z rodzynkami i frużeliną jagodową (jaja, mleko) ;II śniadanie: Serek capresi z pastą z buraka i chlebem (mleko, gluten) ;obiad: Kotlet jajeczne w sosie z bobu z kaszą pęczak i parowanym kalafiorem (gluten, jaja) ;podwieczorek: Muffiny z rabarbarem (jaja, mleko, gluten) ;kolacja: Naleśniki z warzywnym farszem (jaja, mleko, gluten) 2020-07-09 (czwartek) ;I śniadanie: Pasztet z ciecierzycy i marchewki ze świeżymi warzywami i chrupkim pieczywem (gluten) ;II śniadanie: Muesli z suszonymi owocami i kakaowym jogurtem (gluten, mleko) ;obiad: Kotlety z fasoli w sosie żurawinowym z kaszą gryczaną i surówką (orzechy) ;podwieczorek: Fasolowe praliny słony karmel ;kolacja: Wiosenna sałatka ze szczawiem, falafelkami i balsamicznym winegretem (gluten, gorczyca) 2020-07-10 (piątek) ;I śniadanie: Ryżanka z morelą (mleko) ;II śniadanie: Szpinakowa pasta jajeczna z kiszonymi warzywami i grahamką (gluten, jaja) ;obiad: Seleryba z puree ziemniaczanym i surówką (ryby, mleko) ;podwieczorek: Pianka malinowa z miętą (mleko) ;kolacja: Zapiekanka makaronowa z brokułem i mozzarellą (gluten, mleko, jaja) 2020-07-11 (sobota) ;I śniadanie: Serek wiejski z cebulką, świeżym ogórkiem i pieczywem (gluten, mleko) ;II śniadanie: Owocowe smoothie z babką płesznik ;obiad: Klopsiki wegetariańskie w sosie śmietanowo-chrzanowym z kaszą i tartymi buraczkami (gluten) ;podwieczorek: Ciasto bananowe (jaja, mleko, gluten) ;kolacja: Papryka faszerowana (soja) 2020-07-12 (niedziela) ;I śniadanie: Placuszki cynamonowe z musem jabłkowo - rabarbarowym (jaja) ;II śniadanie: Pizza bianca ze szpinkiem (gluten, mleko, orzechy) ;obiad: Kotlety z ciecierzycy w sosie porowo - kokosowym z brązowym ryżem i marchewką z groszkiem (orzechy) ;podwieczorek: Tarta cytrynowa (jaja, gluten) ;kolacja: Barszcz ukraiński z ziemniakami (mleko, seler) 2020-07-13 (poniedziałek) ;I śniadanie: Wędlina sojowa z ajwarem paprykowym, ogórkiem małosolnym i chlebem (gluten) ;II śniadanie: Owsianka porzeczkowa (mleko) ;obiad: Burgery z czerwonej fasoli w sosie serowym z kaszą i brokułem (mleko, gluten) ;podwieczorek: Kokosowy pudding chia z mango (orzechy) ;kolacja: Penne w sosie pieczarkowym z duszonymi warzywami i orzechami (gluten, orzechy) 2020-07-14 (wtorek) ;I śniadanie: Paprykowy hummus ze świeżymi warzywami i grahamką (gluten) ;II śniadanie: Makaron z twarożkiem i musem z owoców leśnych (gluten, mleko) ;obiad: Kotlety jajeczne w sosie cukiniowo - koperkowym z kaszą i mizerią (mleko, jaja) ;podwieczorek: Śliwkowo-kakaowe pralinki jaglane (orzechy) ;kolacja: Sałatka z kus kusem i fetą z sosem sweet chili (gluten, mleko) 2020-07-15 (środa) ;I śniadanie: Caprese z balsamicznym sosem i chrupkim pieczywem (mleko, gluten) ;II śniadanie: Koktajl truskawkowy z chia (mleko) ;obiad: Kotlety wegetariańskie w sosie z cebuli perłowej z młodymi ziemniakami i surówką z młodej kapusty ;podwieczorek: Brownie z cukinii (gluten, mleko, jaja) ;kolacja: Warzywne zielone curry (orzechy) 2020-07-16 (czwartek) ;I śniadanie: Gruszkowa ryżanka z cynamonem (mleko) ;II śniadanie: Pasta jajeczna z rzodkiewką, świeżymi warzywami i chlebem (jaja, gluten) ;obiad: Spaghetti Napoli (gluten) ;podwieczorek: Panna cotta ze słonym karmelem i popcornem (mleko) ;kolacja: Cebulowa zupa krem 2020-07-17 (piątek) ;I śniadanie: Sałatka z ciecierzycą, makaronem orzo i ziołowym winegretem (gluten, gorczyca, ryby) ;II śniadanie: Chlebek cytrynowy z jogurtem straciatella (gluten, mleko) ;obiad: Duszona młoda kapusta z wegańskimi skwareczkami i komosą ryżową (soja) ;podwieczorek: Szarlotka agrestowa (jaja, gluten, orzechy) ;kolacja: Zapiekanka chlebowa z paprykowo-cebulowym chutneyem (gluten, jaja) 2020-07-18 (sobota) ;I śniadanie: Papryka nadziewana twarożkiem z pieczywem (mleko, gluten) ;II śniadanie: Koktajl brzoskwiniowy (mleko) ;obiad: Klopsy z fasoli w sosie porowym z ryżem i surówką ;podwieczorek: Różowa pianka z truskawkami (mleko) ;kolacja: Wytrawne gofry z jarmużem z jogurtem greckim i frytkami warzywnymi (jaja, mleko, gluten) 2020-07-19 (niedziela) ;I śniadanie: Słodkie placuszki cukiniowe z frużeliną malinową (jaja, gluten) ;II śniadanie: Tarta ze szpinakiem, pomidorkami koktajlowymi i fetą (gluten, mleko) ;obiad: Pulpety z groszku w ziołowym sosie z kaszą i puree z buraka ;podwieczorek: Ciasto maślankowe z jeżynami (gluten, mleko) ;kolacja: Zupa fasolowa z ziemniakami
Wybierz dietę
Dieta Wege

Dieta Wege

98,99 zł1100 pkt.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel