Menu w najbliższym tygodniu - Dieta wege

2020-02-17 (poniedziałek) ;I śniadanie: Owsianka wiśniowa ;II śniadanie: Pasta z zielonego groszku z miętą z pomidorami i chlebem ;obiad: Czerwone curry z soczewicą, warzywami i mieszanką ryżu parabolicznego z dzikim ;podwieczorek: Pudding chia z musem mango ;kolacja: Łazanki z kapustą i pieczarkami ;alergeny: mleko, orzechy, gluten 2020-02-18 (wtorek) ;I śniadanie: Koktajl brzoskwiniowo-pomarańczowy ;II śniadanie: Twarożek ze szczypiorkiem, warzywami i macą ;obiad: Pieczeń wegetariańska z kaszą jaglaną i surówką ;podwieczorek: Cieciorella a'la nutella ;kolacja: Tortilla z warzywami i serowym sosem ;alergeny: mleko, gluten, gorczyca, orzechy, sezam 2020-02-19 (środa) ;I śniadanie: Sałatka z jajkiem sadzonym i cytrusowym sosem dijon z bułką grahamką ;II śniadanie: Jaglanka monte ;obiad: Gryczotto ratatouille z mozzarellą ;podwieczorek: Sałatka owocowa ;kolacja: Krupnik ;alergeny: jaja, gorczyca, gluten, mleko, orzechy, seler 2020-02-20 (czwartek) ;I śniadanie: Ryżanka mango lassi ;II śniadanie: Sałatka grecka ;obiad: Spaghetti wegetariańskie ;podwieczorek: Fit mazurek ;kolacja: Włoska polenta z duszonymi warzywami ;alergeny: orzechy, gorczyca, jaja 2020-02-21 (piątek) ;I śniadanie: Naleśniki z twarożkiem i owocami ;II śniadanie: Quiche z warzywami ;obiad: Mini klopsiki z tofu w sosie orzechowym z ryżem i surówką z kapusty pekińskiej ;podwieczorek: Szarlotka owsiana ;kolacja: Kartoffelsalat z prażoną ciecierzycą i sosem jogurtowo-koperkowym ;alergeny: jaja, mleko, gluten, soja 2020-02-22 (sobota) ;I śniadanie: Porzeczkowy baton owsiany z jogurtem naturalnym ;II śniadanie: Sałatka z pieczonym burakiem, gruszką i serem lazur z balsamicznym sosem winegret ;obiad: Klopsy z białej fasoli w sosie koperkowym z kaszą pęczak i surówką z czerwonej kapusty ;podwieczorek: Panna cotta z malinami ;kolacja: Duszony szpinak z wytrawnymi kulkami ryżowymi ;alergeny: mleko, gorczyca, gluten, orzechy, jaja 2020-02-23 (niedziela) ;I śniadanie: Pasztet z dyni i soczewicy z pieczonymi połówkami pomidora i chlebem ;II śniadanie: Placuszki bananowe z musem śliwkowym ;obiad: Potrawka z czarnej fasoli w sosie pomidorowym z mieszanką ryżu parabolicznego z dzikim i mixem warzyw ;podwieczorek: Mleczna kanapka ;kolacja: Zupa miso z makaronem soba i tofu ;alergeny: jaja, mleko, gluten, orzechy, soja, seler 2020-02-24 (poniedziałek) ;I śniadanie: Truskawkowa owsianka ;II śniadanie: Bazyliowy serek wiejski z pomidorem i chlebem gruboziarnistym ;obiad: Żółte curry z ciecierzycą z brązowym ryżem i brokułem ;podwieczorek: Waniliowy pudding z tapioki z musem z owoców leśnych ;kolacja: Makaron udon z sosem serowo - paprykowym, duszonymi warzywami i orzechami ;alergeny: mleko, gluten, orzechy 2020-02-25 (wtorek) ;I śniadanie: Paprykowa pasta z czerwonej soczewicy ze świeżymi warzywami i bułką grahamką ;II śniadanie: Kakaowy makaron z twarożkiem i musem brzoskwiniowym ;obiad: Kotlety jajeczne w sosie słodko - pikantnym z kaszą gryczaną i surówką colesław ;podwieczorek: Kisiel wiśniowy ;kolacja: Zupa ogórkowa ;alergeny: gluten, mleko, orzechy, jaja, seler, sezam, soja 2020-02-26 (środa) ;I śniadanie: Migdałowe muffiny owsiane z pomarańczowym jogurtem naturalnym ;II śniadanie: Zapiekanka jaglana z warzywami i pikantnym sosem pomidorowym ;obiad: Zielone risotto pietruszkowe z warzywami i mozzarellą ;podwieczorek: Kakaowy sernik chia ;kolacja: Meksykańska quesadilla ;alergeny: mleko, jaja, gluten, seler 2020-02-27 (czwartek) ;I śniadanie: Carpacio z buraków z serem feta i pieczywem chrupkim ;II śniadanie: Ryżanka bounty ;obiad: Pulpety z tofu w sosie z cebuli perłowej z kaszą bulgur i surówką z kapusty pekińskiej ;podwieczorek: Crumble owsiane ze śliwkami ;kolacja: Placek po węgiersku z sosem bakłażanowo - paprykowym ;alergeny: jaja, gluten, orzechy, mleko, soja 2020-02-28 (piątek) ;I śniadanie: Malinowa jaglanka ;II śniadanie: Sałatka z komosą ryżową, żółtym serem i bazyliowym sosem winegret ;obiad: Wegański bigos z kolorową soczewicą ;podwieczorek: Lasagne z galaretką jabłkową ;kolacja: Zupa szczawiowa z jajkiem i grzankami pełnoziarnistymi ;alergeny: mleko, gluten, jaja, gorczyca, seler 2020-02-29 (sobota) ;I śniadanie: Smalec z białej fasoli ze świeżymi warzywami i chlebem ;II śniadanie: Koktajl porzeczkowo - jabłkowy ;obiad: Klopsiki z zielonego groszku w sosie pomidorowym z mieszanką ryżu parabolicznego z dzikim i surówką z marchewki i jabłka ;podwieczorek: Tęczowe ptasie mleczko ;kolacja: Wytrawne gofry ziołowe z jogurtem greckim i pieczonymi warzywami ;alergeny: gluten, mleko, jaja 2020-03-01 (niedziela) ;I śniadanie: Kukurydziane racuszki z gruszką i frużeliną jabłkową ;II śniadanie: Muffiny jajeczne ze szczypiorkiem i mozzarellą, pieczoną papryką i pumperniklem ;obiad: Pieczeń z soczewicy z orzechami włoskimi w sosie koperkowym, dyniowym puree i różowym kalafiorem ;podwieczorek: Piernik pomidorowy ;kolacja: Naleśnik z tofu a`la bolognese i duszonymi warzywami ;alergeny: mleko, jaja, gluten, orzechy
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel