Menu w najbliższym tygodniu - Dieta wege + ryby

2020-03-30 (poniedziałek) ;I śniadanie: Owsianka banoffi ;II śniadanie: Pasta z zielonego groszku i fety z marchewką i pieczywem chrupkim ;obiad: Kotlety z tofu w sosie szpinakowym z makaronem i duszonymi warzywami ;podwieczorek: Kisiel jabłkowy ;kolacja: Chakalaka z ryżem i duszonymi warzywami ;alergeny: mleko, gluten, orzechy, soja 2020-03-31 (wtorek) ;I śniadanie: Jajko na twardo z sosem chrzanowym, świeżym ogórkiem i chlebem ;II śniadanie: Owocowe smoothie ;obiad: Wegetariańska pieczeń w sosie pieczeniowym z kaszą pęczak i surówką z tartych buraczków ;podwieczorek: Jaglane trufle czeko - śliwka ;kolacja: Gazpacho z makaronem ;alergeny: jaja, mleko, gluten, orzechy 2020-04-01 (środa) ;I śniadanie: Migdałowy baton owsiany z frużeliną malinową ;II śniadanie: Sałatka śledziowa z ziemniakami i sosem z musztardy francuskiej ;obiad: Klopsy z białej fasoli w sosie pomidorowym z kaszą gryczaną i kalafiorem ;podwieczorek: Orzechowe ciastka ;kolacja: Tortilla z serem feta i świeżymi warzywami ;alergeny: mleko, jaja, gluten, orzechy, gorczyca, ryby 2020-04-02 (czwartek) ;I śniadanie: Smalec z fasoli z kiszonym ogórkiem i chlebem ;II śniadanie: Jogurtowy shake z mango ;obiad: Gulasz z tofu po myśliwsku z puree ziemniaczanym i surówką wielowarzywną ;podwieczorek: Sernik kokosowy z chia ;kolacja: Rigatoni z pieczarkami, szpinakiem i serem camembert ;alergeny: gluten, mleko, jaja, soja 2020-04-03 (piątek) ;I śniadanie: Naleśniki szpinakowe z twarogiem i owocami ;II śniadanie: Sałatka z prażoną ciecierzycą z kaszą kuskus i miodowym sosem winegret ;obiad: Zębacz w sosie ziołowym z różowym ryżem i surówką z kapusty ;podwieczorek: Brownie z cukinii ;kolacja: Krem z marchewki z groszkiem ptysiowym ;alergeny: mleko, jaja, gluten, ryby, seler, gorczyca 2020-04-04 (sobota) ;I śniadanie: Burgery rybne z świeżymi warzywami i chlebem ;II śniadanie: Domowa granola z waniliowym serkiem jogurtowym ;obiad: Carbonara z pulpecikami z ciecierzycy i pieczoną cukinią ;podwieczorek: Śmietankowe kulki ryżowe z sosem chałwowym ;kolacja: Azjatycki bowl warzywny z sosem carrot miso ;alergeny: mleko, jaja, gluten, orzechy, ryby, soja 2020-04-05 (niedziela) ;I śniadanie: Omlety owsiane z wiśniami i kremem orzechowo - bananowym z dodatkiem kakao ;II śniadanie: Pasztet z kaszy bulgur, buraka i fasoli z chutneyem śliwkowym ;obiad: Tempeh w sosie teryaki z kaszą jaglaną i fasolką szparagową ;podwieczorek: Ciasto jogurtowe z porzeczkami ;kolacja: Papryka faszerowana soczewicą ;alergeny: mleko, jaja, gluten, orzechy, soja 2020-04-06 (poniedziałek) ;I śniadanie: Serek wiejski z wasabi i koperkiem z chrupiącymi warzywami i chlebem ;II śniadanie: Owsianka tiramisu ;obiad: Pieczona ryba podana z oliwkowym sosem z ryżem i mieszanką warzyw ;podwieczorek: Pudding z tapioki z musem malinowym ;kolacja: Ratatouile z pęczakiem i serem feta ;alergeny: gluten, mleko, ryby 2020-04-07 (wtorek) ;I śniadanie: Smoothie banan-marchew-pomarańcza ;II śniadanie: Wegetariański pasztet z suszonymi pomidorami, sałatką warzywną i chlebem ;obiad: Spaghetti w kremowym sosie z zielonego groszku z mozzarellą i warzywami ;podwieczorek: Trufle daktylowo-migdałowe ;kolacja: Burgery z ciecierzycy z pieczonymi warzywami i chutneyem mango-chilli ;alergeny: gluten, mleko, jaja, orzechy, soja 2020-04-08 (środa) ;I śniadanie: Porzeczkowy baton z jogurtem sezamowym ;II śniadanie: Pasta z tuńczyka z kaparami ze świeżymi warzywami i waflami ryżowymi ;obiad: Danie kebab z falafelkami, ryżem i surówką z kapusty pekińskiej z sosem czosnkowym ;podwieczorek: Panna cotta z galeretką z owoców leśnych ;kolacja: Domowa zupa pieczarkowa z makaronem ;alergeny: jaja, ryby, gluten, mleko, orzechy 2020-04-09 (czwartek) ;I śniadanie: Mleczna ryżanka z musem śliwkowym ;II śniadanie: Sałatka z burakiem, gruszką i serkiem camembert z sosem żurawinowym i chlebem ;obiad: Potrawka z soczewicy w sosie BBQ z kaszą i gotowanym brokułem ;podwieczorek: Egzotyczna sałatka owocowa ;kolacja: Pomidorowy bigos z boczniakami z ziemniakami oprószonymi koperkiem ;alergeny: mleko, gluten, seler, orzechy 2020-04-10 (piątek) ;I śniadanie: Wrapy z pastą jajeczną i świeżymi warzywami ;II śniadanie: Truskawkowe smoothie z nasionami chia ;obiad: Tajski pad-thai z pieczonym tofu ;podwieczorek: Ciasteczka jaglane z rodzynkami i jabłkiem ;kolacja: Terrina serowa z wędzonym łososiem i groszkiem z warzywami i chlebem ;alergeny: gluten, jaja, mleko, orzechy, soja, ryby 2020-04-11 (sobota) ;I śniadanie: Domowa granola z orzechami i jogurtem naturalnym ;II śniadanie: Naleśniki z pastą z czerwonej soczewicy z chrupiącą sałatką warzywną ;obiad: Kukurydziane klopsy rybne na buraczanym puree z ryżem i surówką ;podwieczorek: Jogurtowa galaretka agrestowa ;kolacja: Paprykowy krem z pestkami dyni i chrupiącymi grzankami ;alergeny: mleko, gluten, orzechy, jaja, ryby 2020-04-12 (niedziela) ;I śniadanie: Czekoladowe muffinki owsiane z frużeliną ananasową ;II śniadanie: Brokułowa fritatta z włoskim sosem i pumperniklem ;obiad: Szpinakowe kotlety z fasoli z niepaloną kaszą gryczaną i duszoną marchewką ;podwieczorek: Babka cytrynowa z rodzynkami ;kolacja: Chana masala z pieczonymi warzywami i ryżem basmati ;alergeny: jaja, gluten, mleko
Wybierz dietę
Dieta Wege i ryby

Dieta Wege i ryby

127,99 zł1100 pkt.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel