Menu w najbliższym tygodniu - Dieta wege + ryby

2018-06-16 (sobota);I śniadanie: owsiane płatki z amarantusem, żurawiną i laskowymi orzechami, kefir z porzeczkowym musem;II śniadanie: papryka faszerowna twarożkiem, czysto - żytni chleb na zakwasie;Obiad: kotlety z czerwonej fasoli z mizerią i jaglaną kaszą;Podwieczorek: czereśnie;Kolacja: filet z łososia z cytryną i lubczykiem, mieszanka parabolicznego i dzikiego ryżu, pieczone warzywa 2018-06-17 (niedziela);I śniadanie: jaglane gofry z tropikalnym musem;II śniadanie: gryczana pita z mozzarellą i pieczarkami;Obiad: klopsiki z zielonego groszku, ryżowa komosa, pieczne pomidory i szparagi;Podwieczorek: kakaowe ciasteczka;Kolacja: wegański kebab z białej fasoli z jaglaną kaszą i grillowanymi warzywami 2018-06-18 (poniedziałek);I śniadanie: owsiane płatki z kokosowymi wiórkami, morelami i babką płesznik, maślanka z malinowym musem;II śniadanie: kozi twarożek, małosolne ogórki, gruboziarnisty chleb;Obiad: kotlety z bobu z ziołowym sosem, jęczmienna kasza, warzywne puree;Podwieczorek: pudding chia z kiwi i arbuzem;Kolacja: sałatka z jajkiem i tuńczykiem, czosnkowy winegret 2018-06-19 (wtorek);I śniadanie: bezglutenowy chlebek bananowy z orzechami, naturalny jogurt z miodem i cynamonem;II śniadanie: twarożek z suszonymi pomidorami, pomidorowa sałatka, pumpernikiel;Obiad: cytrynowe risotto z mozzarellą i warzywami;Podwieczorek: owocowa sałatka;Kolacja: krem z papryki, orkiszowe paluszki 2018-06-20 (środa);I śniadanie: waniliowy ryż z jagodowym musem;II śniadanie: hummus z bobem, pomidorowa sałatka z papryką, ryżowe wafle;Obiad: spaghetti z tofu, pieczone buraki i szparagi;Podwieczorek: magiczne ciasto;Kolacja: pieczony filet z dorsza z warzywami i czarnym ryżem 2018-06-21 (czwartek);I śniadanie: baton musli, naturalny jogurt z orzechowym masłem;II śniadanie: wiejski serek ze szczypiorkiem i kiełkami słonecznika, sałatka z rzodkiewkami, gryczany chleb (własny wypiek);Obiad: gulasz z czerwonej fasoli, gryczana kasza, surówka z białej rzodkwi;Podwieczorek: karmelowe trufle;Kolacja: sałatka z fetą, winegret z natką pietruszki 2018-06-22 (piątek);I śniadanie: kokosowa jaglanka ze śliwkami;II śniadanie: jajeczny omlet ze szczypiorkiem, sałatka z papryką i kalarepką, czysto - żytni chleb na zakwasie;Obiad: filet z tęczowego pstrąga, ziemniaki, mizeria;Podwieczorek: kruche ciasto z rabarbarem;Kolacja: meksykańska zupa z mozzarellą 2018-06-23 (sobota);I śniadanie: owsiane płatki z laskowymi orzechami, siemieniem i białą morwą, kefir z porzeczkowym musem;II śniadanie: wrap z mozzarellą i sałatą;Obiad: mini klopsiki z białej fasoli w śliwkowym sosie, basmati z wasabi, surówka z marchewki i chrzanu;Podwieczorek: sałatka z arbuza i mięty;Kolacja: filet z łososia, kasza bulgur, duszony szpinak 2018-06-24 (niedziela);I śniadanie: waniliowe naleśniki z malinowym musem;II śniadanie: jaglana pita z kozim serem i warzywami;Obiad: kotlety z zielonego groszku z kapustą i pomidorami, kasza bulgur;Podwieczorek: owsiane ciasteczka z porzeczkami;Kolacja: cukinia faszerowana twarogiem i soczewicą 2018-06-25 (poniedziałek);I śniadanie: owsiane płatki z migdałami, rodzynkami i amarantusem, maślanka z wiśniowym musem;II śniadanie: kozi ser, pasta z pieczonych buraków, gruboziarnisty chleb;Obiad: gulasz z soczewicy w zielonej paście curry z warzywami, brązowy ryż;Podwieczorek: czekoladowy pudding z tapioki;Kolacja: sałatka z mozzarellą i oliwkami, bazyliowy winegret
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel