Menu w najbliższym tygodniu - Dieta wege + ryby

2019-06-15 (sobota) ;I śniadanie: leśna jaglanka ;II śniadanie: sałatka z fetą, sosem balsamicznym i ciemnym pieczywem ;obiad: potrawka z fasoli z brązowym ryżem i surówką z kapusty i marchewki ;podwieczorek: ciasto cytrynowe ;kolacja: chłodnik szpinakowy z jajkiem i ziemniakami ;alergeny: mleko, orzechy, gluten, jaja 2019-06-16 (niedziela) ;I śniadanie: pizza pełnoziarnista z pieczarkami i szpinakiem ;II śniadanie: jogurtowe placuszki z musem wiśniowym ;obiad: pulpeciki z tofu w sosie cebulowym z kaszą i fasolką szparagową ;podwieczorek: fit sernik waniliowy ;kolacja: papryka faszerowana soczewicą i twarogiem ;alergeny: mleko, jaja, gluten 2019-06-17 (poniedziałek) ;I śniadanie: malinowa owsianka ;II śniadanie: wiosenny serek wiejski z chrupiącymi warzywami i orzechami ;obiad: spaghetti z soczewicą i kalafiorem ;podwieczorek: kakaowy pudding z tapioki ;kolacja: pęczotto z młodą kapustą i mozzarellą ;alergeny: mleko, orzechy, gluten, gorczyca 2019-06-18 (wtorek) ;I śniadanie: waniliowa ryżanka z musem truskawkowym ;II śniadanie: chłodnik z botwinki z jajkiem i ziemniakami ;obiad: kotleciki z ciecierzycy ze szpinakiem i fetą z ryżem i surówką z kapusty pekińskiej ;podwieczorek: sałatka z arbuza oprószona miętą ;kolacja: pomarańczowa pasta z soczewicy z ogórkami małosolnymi i waflami ryżowymi ;alergeny: mleko, jaja, gluten, ryby, gorczyca 2019-06-19 (środa) ;I śniadanie: baton owsiany z wiśniami i jogurtem naturalnym ;II śniadanie: chrzanowa pasta jajeczna ze świeżymi warzywami i bułką grahamką ;obiad: gulasz z fasoli mung z kaszą i warzywami na ciepło ;podwieczorek: sernik kokosowy z galaretką agrestową ;kolacja: meksykańska vege-tortilla z warzywami i mozzarellą ;alergeny: jaja, mleko, orzechy, gluten 2019-06-21 (piątek) ;I śniadanie: wytrawny twarożek z chrupiącymi warzywami i pieczywem ;II śniadanie: koktajl truskawkowy ;obiad: pieczony łosoś z młodymi ziemniaczkami i mizerią ;podwieczorek: waniliowy budyń z kaszy jaglanej ;kolacja: pełnoziarnisty makaron penne z warzywami w bazyliowym pesto ;alergeny: gluten, ryby, mleko, orzechy 2019-06-22 (sobota) ;I śniadanie: gofry owsiane z musem z owoców leśnych ;II śniadanie: wegetariańska tarta z serem camembert ;obiad: kotlety z zielonego groszku w sosie musztardowym z marchewką i kaszą jęczmienną ;podwieczorek: muffinki waniliowe z rabarbarem ;kolacja: czerwone curry na mleczku kokosowym z tofu i ryżem ;alergeny: mleko, gluten, jaja, soja, orzechy 2019-06-24 (poniedziałek) ;I śniadanie: paprykowy serek homogenizowany z zielonymi warzywami i gruboziarnistym pieczywem ;II śniadanie: owsianka kakaowo-wiśniowa ;obiad: kotlety z tofu w sosie z czerwonej porzeczki z fasolką szparagową i ryżem ;podwieczorek: waniliowy pudding z tapioki z musem śliwkowym ;kolacja: makaron ryżowy w sosie śmietanowym ze szpinakiem i mozzarellą ;alergeny: mleko, gluten, sezam, orzechy 2019-06-25 (wtorek) ;I śniadanie: chlebek bananowy z jogurtem naturalnym ;II śniadanie: pasta z pieczonego dorsza z pitą razową i pomidorem z cebulką ;obiad: chilli sin carne z czerwoną fasolą ;podwieczorek: sałatka owocowa ;kolacja: łazanki z tofu ;alergeny: mleko, gluten, jaja, ryby 2019-06-26 (środa) ;I śniadanie: leśna ryżanka ;II śniadanie: chłodnik szczypiorkowy z jajkiem na twardo i bułką grahamką ;obiad: klopsy z ciecierzycy w sosie pieczarkowym z kaszą jaglaną i surówką z kapusty pekińskiej ;podwieczorek: sernik tiramisu ;kolacja: sałatka marokańska z kaszą kuskus, warzywami i serem feta ;alergeny: mleko, orzechy, gluten 2019-06-27 (czwartek) ;I śniadanie: chleb naszego wypieku z pastą z białej fasoli i pieczonego buraka ;II śniadanie: sernikowy twarożek z musem truskawkowym ;obiad: gulasz z soczewicy zielonej z pomidorami, cebulką i młodymi ziemniakami ;podwieczorek: szarlotka bez pieczenia ;kolacja: wegetariańskie leczo ;alergeny: mleko, gluten, orzechy, soja 2019-06-28 (piątek) ;I śniadanie: pasta jajeczna z warzywami i chlebem ;II śniadanie: wielozbożowe musli porzeczkowe ;obiad: ryba w sosie pietruszkowo-koperkowym z kaszą pęczak i surówką z młodej kapusty ;podwieczorek: brownie z kaszy jaglanej ;kolacja: warzywne risotto z mozzarellą i ziołami ;alergeny: mleko, gluten, jaja, ryby
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel