Menu w najbliższym tygodniu - Dieta wege + ryby

2019-02-22 (piątek);I śniadanie: jaglanka piernikowa z musem śliwkowym;II śniadanie: sałatka z serem feta i prażoną ciecierzycą z komosą ryżową i świeżymi warzywami;obiad: pulpety rybne w miętowym sosie z zielonego groszku z ryżem i surówką z marchewki;podwieczorek: cytrynowe ciasto kokosowe;kolacja: gryczana tarta z nadzieniem serowym, szpinakiem, papryką i suszonymi pomidorami 2019-02-23 (sobota);I śniadanie: bananowy pudding ryżowy z konfiturą z aronii;II śniadanie: krewetkowe sajgonki z ryżem, papryką, zielonym ogórkiem, kapustą i szczypiorkiem;obiad: klopsy z białej fasoli w kremowym sosie z zielonego pieprzu z kaszą jęczmienną i surówką z kiszonej kapusty z ogórkami i papryką;podwieczorek: kawowo-waniliowa pianka jogurtowa;kolacja: zupa z pieczonych pomidorów 2019-02-24 (niedziela);I śniadanie: placuszki z kardamonem z musem malinowym;II śniadanie: pasztet z ciecierzycy z suszoną śliwką i morelami z chlebem i paprykową pastą;obiad: pełnoziarnisty makaron z gulaszem z czerwonej fasoli i grzybami z pieczonymi pomidorkami cherry i kalafiorem;podwieczorek: czekoladowe brownie z buraków;kolacja: warzywa w sosie curry z mini mozzarellą i ryżem 2019-02-25 (poniedziałek);I śniadanie: mocno kakaowa owsianka z wiórkami kokosa, płatkami migdałów i musem wiśniowym;II śniadanie: pasta z tuńczyka i awokado z ogórkami kiszonymi i pełnoziarnistym chlebem;obiad: kotleciki z fasoli mung w kurkumie i czosnku z kaszą pęczak i tartą marchewką;podwieczorek: puding z tapioki z miętowym sosem mango;kolacja: chili sin carne z dynią, pietruszką i papryką z kaszą kuskus 2019-02-26 (wtorek);I śniadanie: serek ziarnisty z pastą ajwar i oliwkami ze świeżymi warzywami i bułką grahamką;II śniadanie: koktajl green monster ze szpinakiem, bananem i pomarańczą;obiad: pieczony grenadier w sosie żurawinowym z brązowym ryżem i surówką z białej kapusty;podwieczorek: daktylowe rafaello;kolacja: kaszotto z pieczonym tofu i duszonymi warzywami 2019-02-27 (środa);I śniadanie: fritatta z pieczarkami z chlebem i sałatką z pomidorów;II śniadanie: jabłkowa granola z orzechowym jogurtem;obiad: indyjska potrawka ze szpinakiem i ciecierzycą z ryżem jaśminowym;podwieczorek: lekki sernik bananowo-kokosowy;kolacja: sałatka grecka 2019-02-28 (czwartek);I śniadanie: owsianka z makiem, siemieniem lnianym, orzechami nerkowca i musem śliwkowym;II śniadanie: hummus pietruszkowy z chlebem gryczanym własnego wypieku, kolorową papryką, selerem naciowym i rzodkwią;obiad:kotlety z fasoli w sosie korzennym z kaszą jęczmienną i gotowanym kalafiorem;podwieczorek: ciasto z ekspandowaną kaszą jaglaną i jagodami;kolacja: makaron penne w sosie brokułowym z pieczonymi pomidorkami cherry
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel