Menu w najbliższym tygodniu - Office vegan

2020-10-28 (środa) ;I śniadanie: Czekoladowy baton owsiany z bananem i kokosowym jogurtem straciatella ;II śniadanie: Calzone orkiszowe z grzybami (orzechy) ;obiad: Warzywa po indyjsku z mango, pulpecikami z zielonego groszku i ryżem (orzechy) 2020-10-29 (czwartek) ;I śniadanie: Wegańskie gofry z kminkiem, pastą z nasion słonecznika i warzywami ;II śniadanie: Granola z marchewkowym smoothie z mango (orzechy) ;obiad: Pieczeń z grochu w sosie chrzanowym z kaszą pęczak i pieczoną brukselką z żurawiną (orzechy) 2020-10-30 (piątek) ;I śniadanie: Muffinki wegańskie z konfiturą różaną i musem owocowym (gluten) ;II śniadanie: Szaszłyki z tempehu z sałatką warzywną, sosem bbq i pumperniklem (soja, gluten) ;obiad: Pulpety z białej fasoli na musie buraczanym z dzikim ryżem i pieczonymi warzywami 2020-10-31 (sobota) ;I śniadanie: Roladki z tortilli z "boczkiem" z bakłażana, awokado i klasycznym hummusem (gluten, orzechy) ;II śniadanie: Koktajl malinowy z sokiem z żurawiny i acerolą ;obiad: Gnocchi z topinambura z gulaszem z kolorowej soczewicy (gluten) 2020-11-01 (niedziela) ;I śniadanie: Wegańskie naleśniki z twarożkiem z nerkowców i konfiturą porzeczkową (gluten, orzechy) ;II śniadanie: Ziołowe omlety z pieczonymi warzywami ;obiad: Szwedzkie klopsiki wegańskie w sosie koperkowym z kaszą gryczaną i pieczonym brokułem (gluten, orzechy) 2020-11-02 (poniedziałek) ;I śniadanie: Owsianka z czerwoną porzeczką infuzowana rozmarynem (orzechy) ;II śniadanie: Hummus z wędzoną papryką, warzywami i pieczywem chrupkim ;obiad: Jaglany de voille z pieczarkami z pikantną potrawką z soczewicy i pieczonymi warzywami 2020-11-03 (wtorek) ;I śniadanie: Sałatka z prażoną cieciorką i sosem porzeczkowym ;II śniadanie: Smoothie banan-mango-pomarańcza z acerolą i sokiem z pokrzywy ;obiad: Burger z fasoli na musie dyniowym z kaszą bulgur i surówką z marynowanego buraka (gluten) 2020-11-04 (środa) ;I śniadanie: Waniliowe pancakes na mące z płaskurki z rumowym twarożkiem z tofu i persymoną z kardamonem (gluten) ;II śniadanie: Pasztet ze słonecznika, szałwii i żurawiny z salsą z melona i papryki i waflami ryżowymi ;obiad: Gulasz z cieciorki w kremowym sosie chrzanowym z pieczonym wężymordem i brokułem 2020-11-05 (czwartek) ;I śniadanie: Pomidory faszerowane kus kus, bobem i pieczarkami (gluten) ;II śniadanie: Ryżanka kokosowa z tahini i granatem (orzechy, sezam) ;obiad: Wegański bigos z borowikami, pieczonym tofu i batatami 2020-11-06 (piątek) ;I śniadanie: Makowo-klonowy baton owsiany z dżemem brzoskwiniowym z baobabem (sezam) ;II śniadanie: Bazyliowa pasta a'la jajeczna z sałatką i bajglami (gluten, soja) ;obiad: Bakłażanowa moussaka z wędzonym tofu w rozmarynie i tymianku z sosem z nerkowców (soja, orzechy) 2020-11-07 (sobota) ;I śniadanie: Naleśniki z matchą z serkiem z nerkowców i mango (orzechy, gluten) ;II śniadanie: Koktajl pomidorowy z selerem naciowym, bazylią i chili (seler) ;obiad: Placuszki z ciecierzycy i marchewki z kozieradką w sosie paprykowo-pomarańczowym z kaszą i makaronem warzywnym 2020-11-08 (niedziela) ;I śniadanie: Muffinki migdałowe z malinowo-różanym musem ;II śniadanie: Pizza z karczochami i suszonymi pomidorami z sosem chapotle (gluten) ;obiad: Pieczony tempeh w sosie z czarnej fasoli i hoisin z komosą ryżową i pieczonym pak choi (soja)
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel