Menu w najbliższym tygodniu - Zdrowe Odchudzanie

2020-09-23 (środa) ;I śniadanie: Makaron z serkiem twarożkowym i frużeliną z czarnej porzeczki (gluten, mleko) ;II śniadanie: Terrina serowa z jajkiem i groszkiem, świeżymi warzywami i chlebem (gluten) ;obiad: Pieczone polędwiczki wieprzowe w sosie słodko - kwaśnym z brązowym ryżem i mieszanką warzyw chińskich ;podwieczorek: Domowa strucla ze śliwkami (jaja, mleko, gluten) ;kolacja: Zupa kapuśniak (seler) 2020-09-24 (czwartek) ;I śniadanie: Baton owsiany z malinami i musem jabłkowym (mleko) ;II śniadanie: Bajgle z jajkami, kolorową papryką i sosem jogurtowo-czosnkowym (gluten, mleko) ;obiad: Pieczeń wołowa w sosie cebulowym z ziemniaczanym puree i gotowanym kalafiorem ;podwieczorek: Daktylowo - migdałowe trufle ;kolacja: Bakłażan faszerowany kuskusem, warzywami i serem pleśniowym (mleko, gluten) 2020-09-25 (piątek) ;I śniadanie: Pietruszkowy twarożek z warzywami i grahamką (mleko, gluten) ;II śniadanie: Fit monte jaglane (mleko, orzechy) ;obiad: Pieczeń z ciecierzycy w sosie pieczarkowym z kaszą jęczmienną i surówką (gluten) ;podwieczorek: Pieczone gruszki z owsianą kruszonką ;kolacja: Makaron w sosie curry z mozzarellą i warzywami (gluten, mleko) 2020-09-26 (sobota) ;I śniadanie: Domowa granola z miętowym jogurtem (orzechy, mleko) ;II śniadanie: Hummus klasyczny ze świeżymi warzywami i pieczywem chrupkim (sezam, gluten) ;obiad: Kotlety drobiowe w sosie pomidorowym z ryżem i surówką (seler) ;podwieczorek: Jogurtowa galaretka agrestowa (mleko) ;kolacja: Tortilla de patatas (jaja) 2020-09-27 (niedziela) ;I śniadanie: Baton owsiany z owocami i musem truskawkowym (mleko, jaja) ;II śniadanie: Grzybowy pasztet drobiowy z pieczoną papryką i pumperniklem (gluten) ;obiad: Rolada z indyka w sosie szpinakowym z kaszą jaglaną i puree z brukselki (orzechy) ;podwieczorek: Kokosowy biszkopt z brzoskwiniami (jaja, mleko, gluten) ;kolacja: Krem z buraka z serem pleśniowym i grzankami (mleko, gluten) 2020-09-28 (poniedziałek) ;I śniadanie: Malinowa owsianka z sokiem z czarnego bzu (mleko, orzechy) ;II śniadanie: Kolorowe kuleczki twarogowe z pomidorem i chlebem (mleko, gluten) ;obiad: Pierś kurczaka w sosie cytrynowo - miętowym z komosą ryżową i parowanym brokułem ;podwieczorek: Kawowy pudding chia z musem bananowym (gluten, orzechy) ;kolacja: Wegetariański gulasz węgierski z kaszą gryczaną i serem feta (mleko, gluten) 2020-09-29 (wtorek) ;I śniadanie: Sałatka warzywna z wędzonym indykiem, makaronem i sosem jogurtowo - majonezowym (gluten, mleko, jaja) ;II śniadanie: Baton owsiany ze śliwkami i waniliowym jogurtem (mleko) ;obiad: Marchewkowe risotto z pieczonymi warzywami i mozzarellą (mleko) ;podwieczorek: Zapiekane jabłka naładowane bakaliami, orzechami i miodem (orzechy) ;kolacja: Krupnik (gluten, seler) 2020-09-30 (środa) ;I śniadanie: Imbirowo - cynamonowa jaglanka z pieczonymi gruszkami (mleko) ;II śniadanie: Pasztet z ciecierzycy i buraka z warzywami i bułką grahamką (gluten) ;obiad: Pieczeń z indyka w kremowym sosie kurkowo - cebulowym z ziemniakami i surówką ;podwieczorek: Ciasto drożdżowe z jeżynami (jaja, mleko, gluten) ;kolacja: Roladki z tortilli z pastą z pieczonej papryki i twarożku (gluten, mleko) 2020-10-01 (czwartek) ;I śniadanie: Serek wiejski a'la tzatziki z warzywami i chlebem (mleko, gluten) ;II śniadanie: Koktajl jabłkowy z dziką różą i babką płesznik ;obiad: Gulasz wołowy po burgundzku z kaszą pęczak i surówką z kiszonej kapusty (gluten) ;podwieczorek: Ciasteczka kokosanki (orzechy, gluten) ;kolacja: Wegetariańska lasagne z soczewicą (gluten, mleko) 2020-10-02 (piątek) ;I śniadanie: Naleśniki z twarożkiem i winogronem (jaja, mleko, gluten) ;II śniadanie: Pasta jajeczna z suszonymi pomidorami, chrupiącymi warzywami i szpinakowymi goframi (jaja, mleko, gluten) ;obiad: Caponata z pieczonym tofu i kaszą jaglaną (soja) ;podwieczorek: Brownie z orzechami (jaja, mleko, gluten, orzechy) ;kolacja: Zupa cebulowo - serowa z grzankami (mleko, seler, gluten) 2020-10-03 (sobota) ;I śniadanie: Papryka faszerowana koperkową pastą drobiową z chlebem (gluten, jaja) ;II śniadanie: Ryżanka mango lassi (mleko) ;obiad: Pieczony dorsz pod porową pierzynka z ziemniaczanym puree i surówką (ryby) ;podwieczorek: Panna cotta cappuccino (mleko) ;kolacja: Sałatka z wędzonym serem, kaszą bulgur i sosem żurawinowym (mleko, gluten) 2020-10-04 (niedziela) ;I śniadanie: Czekoladowe placuszki z frużeliną wiśniową (jaja, mleko, gluten) ;II śniadanie: Quiche z brokułem, pomidorami, kozim serem i chutneyem paprykowym (gluten, jaja, mleko) ;obiad: Schab faszerowany śliwką w sosie śliwkowym z kaszą jęczmienną i buraczkami (gluten) ;podwieczorek: Biszkopt waniliowy z gruszkami i kardamonem (jaja, mleko, gluten) ;kolacja: Zupa krem z dyni z pomarańczą i imbirem
Wybierz dietę
Zdrowe odchudzanie

Zdrowe odchudzanie

122,99 zł1100 pkt.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel