Menu w najbliższym tygodniu - Zdrowe Odchudzanie

2020-01-20 (poniedziałek) ;I śniadanie: Malinowa owsianka ;II śniadanie: Serek wiejski z pastą ajwar z kiszoną marchewką i gruboziarnistym chlebem ;obiad: Pierś z indyka w sosie słodko-pikantnym z ryżem i duszoną cukinią ;podwieczorek: Pudding chia z musem porzeczkowym ;kolacja: Makaron penne w kremowym sosie z suszonych pomidorów ;alergeny: mleko, gluten, orzechy 2020-01-21 (wtorek) ;I śniadanie: Koktajl gruszkowo-jabłkowy ;II śniadanie: Hummus klasyczny z pomidorkami koktajlowymi i waflami ryżowymi ;obiad: Pieczeń wołowa w sosie cebulowym z ziemniakami i surówką z białej kapusty ;podwieczorek: Raffaello jaglane ;kolacja: Sałatka z pieczonym burakiem, wędzonym twarogiem i winegret balsamicznym ;alergeny: gluten, mleko, sezam, orzechy, gorczyca 2020-01-22 (środa) ;I śniadanie: Pasta twarożkowa z kurkumą, świeżym ogórkiem i bułką grahamką ;II śniadanie: Truskawkowo-ananasowy baton owsiany z jogurtem naturalnym ;obiad: Pierś z kurczaka w sosie mango z kaszą kuskus i duszonymi buraczkami ;podwieczorek: Fit snickers z fasoli ;kolacja: Zielona zupa krem z serem pleśniowym i groszkiem ptysiowym ;alergeny: mleko, gluten, jaja, orzechy 2020-01-23 (czwartek) ;I śniadanie: Naleśniki waniliowe z musem śliwkowym ;II śniadanie: Wegetariański pasztet z suszonymi grzybami i świeżymi warzywami ;obiad: Pulpety drobiowe w sosie z zielonego pieprzu z kaszą jęczmienną i surówką z kapusty pekińskiej ;podwieczorek: Galaretka brzoskwiniowa ;kolacja: Pad thai z tofu ;alergeny: mleko, gluten, jaja, orzechy, soja, seler 2020-01-24 (piątek) ;I śniadanie: Ryżanka z owocową konfiturą ;II śniadanie: Budda bowl z sosem jogurtowym ;obiad: Fasolka po bretońsku ;podwieczorek: Szarlotka królewska ;kolacja: Trójkąty owsiane z wytrawnym jogurtem i pieczonymi warzywami ;alergeny: gluten, mleko, jaja 2020-01-25 (sobota) ;I śniadanie: Pasta z tuńczyka z kiszonymi warzywami i pieczywem ;II śniadanie: Makaron z serkiem i musem truskawkowym ;obiad: Rolada z indyka z kaszą gryczaną i surówką z marchewki i pora ;podwieczorek: Sałatka owocowa ;kolacja: Greckie souvlaki z pieczonymi warzywami i salsą pomidorowo-kolendrową ;alergeny: gluten, mleko, jaja, orzechy, ryby 2020-01-26 (niedziela) ;I śniadanie: Racuchy serowe z porzeczkową frużeliną ;II śniadanie: Tarta z kozim serem i szpinakiem ;obiad: Polędwiczka wieprzowa w sosie koperkowym z kaszą bulgur i duszoną kapustą ;podwieczorek: Jogurtowe ciasto z morelami ;kolacja: Zupa brokułowa z makaronem orzo ;alergeny: gluten, mleko, jaja, seler 2020-01-27 (poniedziałek) ;I śniadanie: Owsianka z konfiturą morelowo-brzoskwiniową ;II śniadanie: Hummus marchewkowy z chrupiącymi warzywami i pieczywem ;obiad: Spaghetti pełnoziarniste w sosie śmietanowo-szpinakowym z czosnkowym kurczakiem ;podwieczorek: Pudding z tapioki z hibiskusem ;kolacja: Risotto z zielonym groszkiem i pieczonym boczkiem ;alergeny: mleko, gluten 2020-01-28 (wtorek) ;I śniadanie: Tortilla z pastą jajeczną, suszonymi pomidorami i ogórkiem ;II śniadanie: Smoothie green monster z nasionami chia ;obiad: Wegetariański bigos z boczniakami i ziemniakami ;podwieczorek: Zapiekanka owocowa ;kolacja: Hamburger drobiowy ze świeżymi warzywami, sosem sweet chilli i bułką grahamką ;alergeny: jaja, gluten 2020-01-29 (środa) ;I śniadanie: Chlebek bananowy z miodowym serkiem homogenizowanym ;II śniadanie: Sałatka tabbouleh z czarną fasolą ;obiad: Sznycle z indyka w sosie śliwkowym z kaszą gryczaną i surówką z kapusty pekińskiej i papryki ;podwieczorek: Pianka malinowa z musem bazyliowym ;kolacja: Krem z cebuli z pieczonym salami, czarnym sezamem i grzankami pełnoziarnistymi ;alergeny: gluten, mleko, jaja, sezam 2020-01-30 (czwartek) ;I śniadanie: Pasztet z buraków z migdałami, dipem chrzanowym i pomidorami ;II śniadanie: Granola z orzechami, jogurtem greckim i frużeliną truskawkowo-imbirową ;obiad: Wołowina w sosie z cydru i pieczonych jabłek z ryżem basmati i pieczonymi warzywami ;podwieczorek: Sernik czekoladowy z wiśnią ;kolacja: Pikantne noodle z sosem serowym, kaparami i duszonymi warzywami ;alergeny: gluten, orzechy, mleko, jaja 2020-01-31 (piątek) ;I śniadanie: Kurkumowa jaglanka z prażonymi gruszkami ;II śniadanie: Quiche ze szparagami, cukinią i ketchupem z dyni ;obiad: Pulpety wegetariańskie w sosie koperkowym z kaszą jęczmienną i duszonym brokułem ;podwieczorek: Kisiel pomarańczowy ;kolacja: Zupa jarzynowa z makaronem ;alergeny: mleko, gluten, jaja, orzechy 2020-02-01 (sobota) ;I śniadanie: Twarożek z pieprzem grubomielonym, chrupiącymi warzywami i pieczywem ;II śniadanie: Koktajl wiśniowo-jabłkowy ;obiad: Pierś kurczaka w sosie panang curry z ryżem i surówką z sałaty i cukinii ;podwieczorek: Pełnoziarniste kruche ciasteczka z bakaliami ;kolacja: Zapiekanka ziemniaczana z kalafiorem ;alergeny: mleko, gluten, jaja 2020-02-02 (niedziela) ;I śniadanie: Muffinki malinowe z jogurtem naturalnym i kardamonem ;II śniadanie: Szakszuka z pomidorami, papryką i pieczywem ;obiad: Schab w sosie własnym z pęczotto jarmużowym i duszonymi buraczkami ;podwieczorek: Ciasto marchewkowe z kremem mascarpone ;kolacja: Naleśniki z soczewicą i pieczarkami ;alergeny: gluten, mleko, jaja
Wybierz dietę
Zdrowe odchudzanie

Zdrowe odchudzanie

122,99 zł1100 pkt.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel