Menu w najbliższym tygodniu - Zdrowe Odchudzanie

2019-11-21 (czwartek) ;I śniadanie: Czekoladowe gofry z musem porzeczkowym ;II śniadanie: Pasztet z marchewki i zielonego groszku z kiszonym ogórkiem i waflami ryżowymi ;obiad: Pieczeń wołowa w sosie własnym z ryżem basmati i surówką z kiszonej czerwonej kapusty ;podwieczorek: Zapiekane gruszki z orzechami w miodzie ;kolacja: Grecki briam z kaszą jaglaną, pieczonymi warzywami i fetą ;alergeny: jaja, mleko, gluten, orzechy 2019-11-22 (piątek) ;I śniadanie: Koktajl mango-marchew ;II śniadanie: Sałatka arabska z ciecierzycą, serem pleśniowym i sosem sweet chilli ;obiad: Pulpety rybne z prażoną cebulką w sosie koperkowym z opiekanymi ziemniakami i surówką colesław ;podwieczorek: Sernik z kandyzowaną skórką pomarańczy ;kolacja: Zupa krem z pietruszki i gruszki ;alergeny: gluten, jaja, mleko, ryby 2019-11-23 (sobota) ;I śniadanie: Pasta z białej fasoli z chrupiącymi warzywami i chlebem z kiełkami żyta ;II śniadanie: Cynamonowa jaglanka z prażonym jabłkiem ;obiad: Polędwiczki z kurczaka w płatkach kukurydzianych z kaszą jęczmienną i pieczoną dynią ;podwieczorek: Trufle daktylowo-migdałowe ;kolacja: Hiszpańska zapiekanka ziemniaczana z papryką, chorizo i żółtym serem ;alergeny: jaja, gluten, mleko, orzechy 2019-11-24 (niedziela) ;I śniadanie: Naleśniki z serkiem brzoskwiniowym i gorzką czekoladą ;II śniadanie: Tarta z szynką, pieczarkami, zielonymi oliwkami i sosem czosnkowym ;obiad: Rolada z indyka nadziewana szynką parmeńską i mozzarellą w sosie pomidorowym z ryżem i królewskim trio ;podwieczorek: Domowe ciasto ze śliwkami i kardamonem ;kolacja: Potrawka warzywna z kaszą kus kus i mozzarellą ;alergeny: jaja, mleko, gluten 2019-11-25 (poniedziałek) ;I śniadanie: Gryczano-owsiane musli z jogurtem kokosowym ;II śniadanie: Pasta z pieczonej papryki, twarogu i sera feta z ogórkiem kiszonym i chlebem gruboziarnistym ;obiad: Polędwiczka wieprzowa w sosie śliwkowym z kaszą pęczak i duszoną kapustą ;podwieczorek: Jesienna zapiekanka owocowa ;kolacja: Meksykańska kasza kus kus z warzywami i orzechami pekan ;alergeny: gluten, mleko, orzechy 2019-11-26 (wtorek) ;I śniadanie: Czekoladowy baton jaglany z musem malinowym ;II śniadanie: Twarogowa pasta rybna ze szprotkami z zielonym ogórkiem i pumperniklem ;obiad: Gulasz z indyka z dynią i kurkami z puree ziemniaczanym i pieczoną papryką ;podwieczorek: Drożdżowe ciasto makowe ;kolacja: Zupa jarzynowa z makaronem penne ;alergeny: mleko, ryby, gluten, jaja 2019-11-27 (środa) ;I śniadanie: Owsianka na soku jabłkowym z kawałkami owoców ;II śniadanie: Pieczeń rzymska ze świeżymi warzywami i chlebem razowym ;obiad: Spaghetti z pulpecikami chili z czerwonej soczewicy w sosie pomidorowo-bazyliowym ;podwieczorek: Kisiel wiśniowy ;kolacja: Zapiekanka grecka z kaszą ;alergeny: gluten, jaja, mleko, orzechy 2019-11-28 (czwartek) ;I śniadanie: Pasta jajeczna z wędzonym twarogiem i szczypiorkiem z marynowaną kalarepką i pieczywem ;II śniadanie: Chlebek bananowy z konfiturą z czarnej porzeczki ;obiad: Kaczka pieczona w sosie własnym z kaszą gryczaną i surówką kopenhaską ;podwieczorek: Fit tiramisu ;kolacja: Krem z zielonych warzyw z ziarnami ;alergeny: mleko, gluten, jaja 2019-11-29 (piątek) ;I śniadanie: Warzywne muffiny z brokułami i serem kozim z dodatkiem szczypiorkowego kefiru ;II śniadanie: Koktajl gruszka-cytryna-imbir z siemieniem lnianym ;obiad: Okoń pieczony pod śmietankową pierzynką z pora z kolorowymi frytkami warzywnymi ;podwieczorek: Kokosowy pudding mango z nasionami chia ;kolacja: Razowy quiche z kiszoną kapustą i marchewką ;alergeny: mleko, gluten, jaja, ryby, orzechy 2019-11-30 (sobota) ;I śniadanie: Ciasteczka amarantusowe z musem morelowym ;II śniadanie: Naleśniki pszenno-gryczane z mięsem drobiowym, mozzarellą i duszonymi warzywami ;obiad: Paella z kurczakiem i krewetkami ;podwieczorek: Czekoladowe ciasto z malinami ;kolacja: Zupa koperkowa z makaronem orzo ;alergeny: jaja, mleko, gluten, orzechy, skorupiaki 2019-12-01 (niedziela) ;I śniadanie: Jajka sadzone z duszonym szpinakiem i pełnoziarnistymi grzankami ;II śniadanie: Gofry owsiane z serkiem straciatella ;obiad: Sznycle z indyka z sosem z karmelizowanej cebuli z kaszą jęczmienną i marchewką ;podwieczorek: Piernik tradycyjny ;kolacja: Wegetariańska faszerowana cukinia z sosem paprykowym ;alergeny: jaja, mleko, gluten
Wybierz dietę
Zdrowe odchudzanie

Zdrowe odchudzanie

122,99 zł1100 pkt.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel