Menu w najbliższym tygodniu - Zdrowe Odchudzanie

2021-03-03 (środa) ;I śniadanie: Migdałowa ryżanka z pieczoną dynią i czekoladą (orzechy) ;II śniadanie: Plasterki wędliny drobiowej i szynki parmeńskiej ze świeżymi warzywami, dipem z guacamole i pieczywem chrupkim (mleko, gluten) ;obiad: Pierogi z oscypkiem i żurawiną z pieczonymi warzywami (jaja, mleko, gluten, orzechy, seler) ;podwieczorek: Sałatka owocowa ;kolacja: Chrzanowa zupa krem z jajkiem (seler, jaja) 2021-03-04 (czwartek) ;I śniadanie: Słonecznikowa pasta z jarmużem i sezamem, świeżymi warzywami i bajglem (sezam, gluten) ;II śniadanie: Polenta z kaszy manny z chia i frużeliną malinową z imbirem (mleko, gluten) ;obiad: Pieczeń wołowa na warzywnym puree z kaszą gryczaną i fasolką szparagową (gluten) ;podwieczorek: Cinnamon rolls (jaja, mleko, gluten) ;kolacja: Sałatka makaronowa z bazyliowym pesto i orzechami (gluten, orzechy) 2021-03-05 (piątek) ;I śniadanie: Smoothie jagodowe z melonem (mleko) ;II śniadanie: Jajka sadzone posypane serem halloumi z ajwarem paprykowym i chlebem (jaja, mleko, gluten) ;obiad: Pieczony łosoś w sosie wiśniowym z mieszanką ryżu i warzywną surówką (ryby) ;podwieczorek: Galaretka agrestowa ;kolacja: Pieczone łódeczki ziemniaczane z pomidorem, kolendrowym pesto i klasycznym hummusem (sezam) 2021-03-06 (sobota) ;I śniadanie: Tacosy z pikantnym twarożkiem i warzywami (mleko) ;II śniadanie: Owsianka jabłkowa z suszonymi owocami i orzechami (orzechy) ;obiad: Pulpeciki drobiowe w sosie z grzybów leśnych z kluskami śląskimi i surówką z kiszonej kapusty (jaja, gluten, orzechy) ;podwieczorek: Różowe praliny kokosowe (orzechy) ;kolacja: Kociołek bosmana (ryby, skorupiaki) 2021-03-07 (niedziela) ;I śniadanie: Muffinki pomarańczowe z musem czekoladowym (jaja, mleko, gluten) ;II śniadanie: Zapiekanka chlebowa z cukinią, pomidorami, kozim serem i chutneyem śliwkowo - cebulowym (gluten, mleko, jaja) ;obiad: Makaron spaghetti w buraczanym pesto z pieczonymi warzywami i mozzarellą (gluten, mleko, jaja, sezam) ;podwieczorek: Sernik miętowy z czekoladą deserową (mleko, jaja, gluten) ;kolacja: Indyjskie risotto z warzywami 2021-03-08 (poniedziałek) ;I śniadanie: Pasta z zielonego groszku z suszonymi pomidorami, warzywami i waflami ryżowymi ;II śniadanie: Owsianka malinowa z wiórkami kokosowymi (orzechy, mleko) ;obiad: Makaron w sosie słodko-kwaśnym z piersią indyka, pieczonymi warzywami i shiitake (gluten, ryby) ;podwieczorek: Brownie z buraka (mleko, gluten, jaja) ;kolacja: Sałatka ziemniaczana z warzywami, mozzarellą i sosem czosnkowym (mleko, jaja) 2021-03-09 (wtorek) ;I śniadanie: Domowa granola z waniliowym jogurtem naturalnym (orzechy, sezam, mleko) ;II śniadanie: Tortilla z pastą jajeczną i świeżymi warzywami (gluten, jaja) ;obiad: Polędwiczka wieprzowa w sosie dyniowym z kaszą jęczmienną i surówką buraczaną (gluten ) ;podwieczorek: Kawowy pudding z tapioki (mleko) ;kolacja: Krem z pieczonej papryki z prażoną cieciorką i pieczywem chrupkim (seler, gluten) 2021-03-10 (środa) ;I śniadanie: Pasztet jaglany z suszonymi pomidorami i pastą z pieczonej marchewki (jaja) ;II śniadanie: Koktajl mango-brzoskwinia z chia (mleko) ;obiad: Kotlety drobiowe w sosie brokułowym z ryżem i surówką z kiszonej kapusty ;podwieczorek: Śmietankowa panna cotta z sosem orzechowym (mleko, orzechy) ;kolacja: Makaron razowy z serem ricotta i duszonymi warzywami (gluten, mleko, ryby) 2021-03-11 (czwartek) ;I śniadanie: Focaccia na słodko z musem z owoców leśnych (gluten, mleko, jaja) ;II śniadanie: Ziołowy serek homogenizowany z warzywami i grahamką (mleko, gluten ) ;obiad: Strogonow wołowy z duszonymi warzywami i kaszą bulgur (gluten) ;podwieczorek: Sałatka owocowa (orzechy) ;kolacja: Lasagne z czerwoną soczewicą i kalafiorem romanesco (gluten, mleko) 2021-03-12 (piątek) ;I śniadanie: Sałatka z prażoną cieciorką, jajkiem, warzywami, kaszą jaglaną i pesto ziołowym (jaja) ;II śniadanie: Ryżanka bounty (mleko, orzechy) ;obiad: Pieczony dorsz z włoszczyzną i ziemniakami (ryby, seler) ;podwieczorek: Szarlotka z bezą i kruszonką (mleko, gluten, jaja) ;kolacja: Zupa ogórkowa z chlebem (seler, gluten) 2021-03-13 (sobota) ;I śniadanie: Koktajl gruszka-banan-wiśnia ;II śniadanie: Papryka faszerowana twarożkiem chrzanowym z waflami ryżowymi (mleko) ;obiad: Gulasz z sarniny w sosie winnym z kaszą gryczaną niepaloną i surówką z kapusty ;podwieczorek: Bajaderki z ciecierzycy ;kolacja: Ratatouille z brązowym ryżem i fetą (mleko) 2021-03-14 (niedziela) ;I śniadanie: Placuszki kukurydziane z frużeliną truskawkową (mleko, jaja) ;II śniadanie: Muffiny jajeczne z pieczonymi pomidorami i pumperniklem (jaja, gluten) ;obiad: Pierś z kurczaka w sosie brzoskwiniowym z komosą ryżową i fasolką szparagową (orzechy) ;podwieczorek: Babka zebra (gluten, mleko, jaja) ;kolacja: Ramen z makaronem ryżowym (seler)
Wybierz dietę
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel