Menu w najbliższym tygodniu - Zdrowe Odchudzanie

2020-11-25 (środa) ;I śniadanie: Serek capresi z wędliną drobiową, pastą warzywną i bajglami (mleko, gluten) ;II śniadanie: Kokosowy baton jaglany z jogurtem cappuccino (jaja, orzechy, mleko) ;obiad: Rolada z indyka w sosie musztardowo-miodowym z pieczonymi ziemniakami i surówką (gorczyca, sezam) ;podwieczorek: Sałatka owocowa ;kolacja: Krem z zielonych warzyw z mozzarellą (seler, mleko) 2020-11-26 (czwartek) ;I śniadanie: Pęczotto z prażonymi jabłkami, cynamonem, żurawiną i syropem z agawy (gluten, mleko, orzechy) ;II śniadanie: Serek z koperkiem i wędzonym łososiem, warzywami i pieczywem chrupkim (mleko, ryby, gluten) ;obiad: Potrawka z kurczaka w sosie panang curry z ryżem i duszonymi warzywami ;podwieczorek: Migdałki w miętowej czekoladzie (orzechy) ;kolacja: Placek kalafiorowo-ziemniaczany z boczniakami, babką jajowatą i ziołami prowansalskimi (jaja, mleko, gluten) 2020-11-27 (piątek) ;I śniadanie: Pasta z jarmużu i ciecierzycy z warzywami i waflami ryżowymi ;II śniadanie: Granola z sezamem, makiem i suszoną morwą z leśnym musem owocowym i jogurtem greckim (sezam, mleko) ;obiad: Pierogi ruskie z prażoną cebulką i surówką colesław (jaja, mleko, gluten) ;podwieczorek: Sernik dyniowy z kardamonem i konfiturą pomarańczową (jaja, mleko, gluten) ;kolacja: Chilli sin carne z ryżem, duszonymi warzywami i czerwoną fasolą 2020-11-28 (sobota) ;I śniadanie: Sałatka z pieczonym batatem, kozim serem i granatem (mleko) ;II śniadanie: Koktajl kokosowo - bananowy z blue matchą (orzechy) ;obiad: Tagliatelle w sosie z suszonych pomidorów, pieczonymi warzywami i mozzarellą (gluten, mleko) ;podwieczorek: Ciasteczka migdałowo - truskawkowe (jaja, gluten, orzechy) ;kolacja: Szynka szwarcwaldzka z warzywami, guacamole i bułką grahamką (gluten) 2020-11-29 (niedziela) ;I śniadanie: Bułeczki cynamonowe z musem morelowo - grejpfrutowym (jaja, mleko, gluten) ;II śniadanie: Omlety jajeczne z wędzonym boczkiem, pieczonymi warzywami i pumperniklem (jaja, gluten) ;obiad: Cielęcina w sosie cydrowo - cebulowym z komosą ryżową i buraczkami ;podwieczorek: Makowiec z żurawiną i orzechami (jaja, mleko, gluten) ;kolacja: Krem pomidorowy z prażonymi migdałami (orzechy) 2020-11-30 (poniedziałek) ;I śniadanie: Fava - grecka pasta z grochu z warzywami i waflami ryżowymi ;II śniadanie: Owsianka truskawkowo - migdałowa (mleko, orzechy) ;obiad: Pierś kurczaka w sosie pomarańczowo - imbirowym z ryżem i gotowaną fasolką szparagową z orzechami (orzechy) ;podwieczorek: Waniliowy pudding chia z musem mango i wiórkami kokosowymi (mleko, orzechy) ;kolacja: Łazanki z duszoną kapustą z grzybami i wegańskimi skwareczkami (gluten, soja) 2020-12-01 (wtorek) ;I śniadanie: Kokosowy baton ryżowy z nasionami goji i jogurtem straciatella (mleko, orzechy) ;II śniadanie: Sałatka z serem feta, burakiem, gruszką, kaszą jaglaną i sosem malinowym (mleko) ;obiad: Pieczona pierś indyka w czerwonym sosie curry z makaronem penne i gotowanym brokułem (gluten) ;podwieczorek: Ciasto z brzoskwiniami (jaja, mleko, gluten) ;kolacja: Cebulowa zupa krem z pełnoziarnistymi grzankami (seler, gluten) 2020-12-02 (środa) ;I śniadanie: Pasztet drobiowy z suszoną morelą, pastą z pasternaka i chlebem bielańskim (sezam, gluten) ;II śniadanie: Koktajl czeko - śliwka (mleko) ;obiad: Kotlety jajeczne w sosie brokułowym z komosą ryżową i surówką z kiszonej czerwonej kapusty (jaja) ;podwieczorek: Panna cotta cappuccino (mleko) ;kolacja: Placek po węgiersku z boczkiem i salsą bakłażanowo - paprykową (jaja) 2020-12-03 (czwartek) ;I śniadanie: Ryżanka z konfiturą wiśniową i sokiem z czarnego bzu (mleko, orzechy) ;II śniadanie: Serek wiejski z pestkami dyni, warzywami i chlebem (mleko, gluten) ;obiad: Wołowina w sosie chrzanowym z kaszą jęczmienną i surówką z pora i kiszonego ogórka (gluten, gorczyca) ;podwieczorek: Ciasto marchewkowe z orzechami (jaja, mleko, gluten, orzechy) ;kolacja: Makaron rigatoni w sosie szpinakowym z pieczonymi warzywami i kruszonym kozim serem (gluten, mleko) 2020-12-04 (piątek) ;I śniadanie: Pasta jajeczna z kolorową papryką i bułką grahamką (jaja, gluten) ;II śniadanie: Smoothie z jarmużu, banana i jabłka z młodym jęczmieniem ;obiad: Wegetariańska lazania z kolorową soczewicą i pieczonymi warzywami (gluten, mleko) ;podwieczorek: Kokosowe trufle ryżowe (mleko, orzechy) ;kolacja: Naleśniki nadziewane warzywnym farszem (jaja, mleko, gluten) 2020-12-05 (sobota) ;I śniadanie: Jaglanka monte (mleko, orzechy) ;II śniadanie: Spring rollsy z ryżem, warzywami i serkiem homogenizowanym (mleko) ;obiad: Rolada z indyka faszerowana szpinakiem i ricottą w sosie kaparowym z ziemniaczanym puree i surówką z kapusty włoskiej i papryki (mleko) ;podwieczorek: Sernik na zimno z truskawkową galaretką (mleko) ;kolacja: Polenta kukurydziana z żółtym serem, sosem pieczarkowym i duszonymi warzywami (mleko) 2020-12-06 (niedziela) ;I śniadanie: Gofry dyniowe z frużeliną jabłkowo - gruszkową (jaja, mleko, gluten) ;II śniadanie: Pizza caprese z sosem pomidorowo - bazyliowym (gluten, mleko) ;obiad: Gołąbki drobiowe w sosie koperkowym z kaszą bulgur i różowym kalafiorem (gluten) ;podwieczorek: Ciasto szpinakowe z kremem twarogowo - porzeczkowym (jaja, mleko, gluten) ;kolacja: Zupa ogórkowa z ziemniakami (seler)
Wybierz dietę
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel