Menu w najbliższym tygodniu - Zdrowe Odchudzanie

2019-08-12 (poniedziałek) ;I śniadanie: ajwarowy twarożek ze szczypiorkiem, chrupiącymi warzywami i chlebem gruboziarnistym ;II śniadanie: jabłkowa owsianka z nasionami chia ;obiad: pierś kurczaka w sosie mango-limonka-chilli z duszoną cukinią i kaszą kus kus ;podwieczorek: czekoladowy pudding z tapioki z wiórkami kokosowymi ;kolacja: wegetariańska czapsuja z kaszą pęczak i mozzarellą ;alergeny: mleko, gluten 2019-08-13 (wtorek) ;I śniadanie: dyniowa granola z cynamonowym jogurtem ;II śniadanie: pasta z zielonego groszku z warzywami w słupkach i pumperniklem ;obiad: chilli con carne z ryżem i zieloną fasolką szparagową ;podwieczorek: jaglane pralinki śliwkowo-daktylowe ;kolacja: sałatka z makaronem, buraczkiem, jajkiem na twardo i sosem jogurtowym ;alergeny: mleko, gluten, sezam, jaja 2019-08-14 (środa) ;I śniadanie: makaron na słodko z truskawkowym serkiem ;II śniadanie: plasterki szynki drobiowej z chrzanowym sosem, ogórkiem zielonym w ziołach i waflami ryżowymi ;obiad: rolada z indyka nadziewana pieczarkami z kaszą gryczaną i surówką ;podwieczorek: sałatka owocowa ;kolacja: zupa krem z soczewicy z grzankami z tortilli ;alergeny: mleko, orzechy, gluten 2019-08-15 (czwartek) ;I śniadanie: baton owsiany z jabłkami i orzechami laskowymi z owocowym musem ;II śniadanie: pasztet drobiowy z suszonymi pomidorami, ogórkami kiszonymi i ciemnym pieczywem ;obiad: lasagne ze szpinakiem, fetą i mozzarellą ;podwieczorek: sernik tiramisu ;kolacja: warzywa z ryżem w sosie słodko-kwaśnym ;alergeny: orzechy, mleko, jaja, gluten 2019-08-16 (piątek) ;I śniadanie: waniliowa jaglanko-gryczanka z makiem i malinowym musem ;II śniadanie: sałatka nicejska z kaszą bulgur i miodowo-musztardowym dressingiem ;obiad: curry z ciecierzycy i warzyw w sosie kokosowym z makaronem ryżowym ;podwieczorek: domowy kisiel agrestowy ;kolacja: raugut z bakłażana z pieczonymi łódeczkami ziemniaków ;alergeny: mleko, jaja, ryby, gluten, sezam 2019-08-17 (sobota) ;I śniadanie: śródziemnomorska pasta z serem feta, świeżymi warzywami i chlebem razowym ;II śniadanie: wiśniowy koktajl z nasionami chia ;obiad: koltety pożarskie w sosie koperkowym z puree ziemniaczanym i surówką z tartej marchewki ;podwieczorek: szarlotka z bezą ;kolacja: góralska sałatka z komosą ryżową, oscypkiem i żurawinowym sosem ;alergeny: mleko, gluten, jaja 2019-08-18 (niedziela) ;I śniadanie: placuszki ryżowe z musem mango ;II śniadanie: tarta jajeczna z sosem szpinakowo jogurtowo-czosnkowym ;obiad: pieczona rolada z kurczaka z ziołami w sosie pieczeniowym z kaszą jęczmienną i marchewką z groszkiem ;podwieczorek: ciasto czekoladowe z cukinią i jagodami ;kolacja: zupa cytrynowa z brokułem i ryżem jaśminowym ;alergeny: mleko, gluten, jaja 2019-08-19 (poniedziałek) ;I śniadanie: leśna owsianka ;II śniadanie: kaparowy serek wiejski z kolorową rzodkwią i domową śródziemnomorską foccacią ;obiad: gulasz z udźca indyka w sosie własnym z ryżem i duszonymi buraczkami ;podwieczorek: ciasto drożdżowe z rodzynkami ;kolacja: kasza jaglana z brukselką, kruszonym twarogiem i orzechami ;alergeny: mleko, gluten, orzechy 2019-08-20 (wtorek) ;I śniadanie: sałatka z serem feta i kuskusem w pietruszkowym winegret ;II śniadanie: buraczany hummus z kiszonymi ogórkami i razową pitą ;obiad: fit carbonara z kiełbasą chorizo, cukinią, mozzarellą i pełnoziarnistym makaronem ;podwieczorek: waniliowy twarożek z musem truskawkowym ;kolacja: zupa krem z kurczaka ;alergeny: mleko, gluten, gorczyca 2019-08-21 (środa) ;I śniadanie: śliwkowo-cynamonowa jaglanka ;II śniadanie: sałatka z jajkiem na twardo, pomidorkami cherry, żółtym ryżem i zielonym kolendrowym majonezowo-jogurtowym sosem ;obiad: meksykańskie kotlety mielone z kaszą gryczaną niepaloną z warzywami ;podwieczorek: orzechowe praliny ryżowe ;kolacja: pizza gryczana z wędzoną piersią indyka, warzywami, mozzarellą i sosem pomidorowym ;alergeny: jaja, mleko, orzechy 2019-08-22 (czwartek) ;I śniadanie: pomidorowa pasta twarogowa z zielonym ogórkiem i domowym chlebem gryczanym z oliwkami ;II śniadanie: koktajl malinowy z nasionami chia i siemieniem lnianym ;obiad: wołowina w sosie z zielonego pieprzu z brokułami i ziemniakami ;podwieczorek: fit mazurek ;kolacja: sałatka ze świeżych warzyw z serem lazur, brązowym ryżem i balsamicznym winegret ;alergeny: mleko, gluten, sezam, orzechy, gorczyca 2019-08-23 (piątek) ;I śniadanie: ryżanka pina colada ;II śniadanie: wegetariański smalec z białej fasoli z nutą jabłka i cebulki z kolorową papryką i pieczywem ;obiad: ryba w sosie teriyaki z makaronem ryżowym i surówką z białej kapusty i marchewki z sezamem ;podwieczorek: ciasto limonkowe ;kolacja: zielone kaszotto z puree z brokuła z duszonym kabaczkiem i serem feta ;alergeny: mleko, gluten, orzechy, ryba, sezam, jaja 2019-08-24 (sobota) ;I śniadanie: mięsna pasta ze szczypiorkiem, warzywami w słupkach i ciemnym chlebem ;II śniadanie: sałatka owocowa z sosem jogurtowym ;obiad: pieczona pierś indyka w sosie kokosowo-porowym z kaszą pęczak i surówką z kapusty pekińskiej ;podwieczorek: fit nutella ;kolacja: barszcz czerwony z ziemniaczkami ;alergeny: gluten, mleko, jaja, orzechy, seler 2019-08-25 (niedziela) ;I śniadanie: wytrawna granola z orzechami i nasionami z ziołowym jogurtem naturalnym ;II śniadanie: złote naleśniki z pieczoną gruszką i waniliowym twarożkiem z makiem ;obiad: butter chicken z ryżem basmati i pieczonymi kolorowymi warzywami ;podwieczorek: brownie z fasoli z wiśniami ;kolacja: pełnoziarnisty makaron penne z duszonym szpinakiem w sosie cytrynowym i mozzarellą ;alergeny: gluten, mleko, orzechy, jaja
Wybierz dietę
Zdrowe odchudzanie

Zdrowe odchudzanie

121,00 zł1100 pkt.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel