Self-care

Menu wzmacniające odporność
Najnowszy wpis

Menu wzmacniające odporność

Data publikacji: 21/09/2021
Jesienią nie trudno o przeziębienie i wychłodzenie organizmu, a objawy choroby, w tym jej nasilenie, często są uzależnione od kondycji naszego ustroju. Zmniejszonej odporności może sprzyjać niewłaściwe odżywianie, przemęczenie fizyczne i psychiczne, przewlekły stres, mała ilość snu czy brak świeżego powietrza.
Czytaj dalej
Co warto suplementować jesienią?

Co warto suplementować jesienią?

Data publikacji: 02/09/2021
Pogoda za oknem nieubłaganie zwiastuje nadejście jesieni, która sprzyja gorszemu samopoczuciu fizycznemu i psychicznemu. W związku z tym warto się do niej dobrze przygotować m.in.: wzmocnić swoją odporność. W tym wszystkim ważną rolę odgrywa zdrowa dieta, regularna aktywność fizyczna oraz odpowiednia ilość snu, ale czasem konieczna jest suplementacja cennych składników odżywczych.
Czytaj dalej
Szklanka czystej wody dla ochłody?

Szklanka czystej wody dla ochłody?

Data publikacji: 18/08/2021
W czasie podwyższonych temperatur, wzmożonego wysiłku, ale także w codziennym życiu warto dbać o nawodnienie. Jednym z lepszych rozwiązań w tej sytuacji jest dbanie o odpowiednią ilość spożycia wody. Ale czy powinniśmy skupiać się tylko na wodzie? Odpowiednie będą także izotoniki, które łatwo można przygotować w domu.
Czytaj dalej
Dieta na lepszy nastrój

Dieta na lepszy nastrój

Data publikacji: 25/06/2021
Różne rodzaje stresu wpisane są w naszą codzienność, począwszy od stresu motywującego nazywanego eustresem, aż po paraliżujący określany dystresem. Jeśli długotrwale doświadczamy tego drugiego rodzaju stresu, może on sprzyjać wystąpieniu nadciśnienia tętniczego, zaburzeń rytmu serca, depresji czy stanów lękowych z objawami somatycznymi włącznie czyli np. bólami brzucha, migreną czy napięciem mięśniowym, odczuwanymi pomimo braku choroby w sensie fizycznym. Sprawdź jak dieta może wpłynąc na Twój nastrój!
Czytaj dalej
Stres i emocje a jedzenie

Stres i emocje a jedzenie

Data publikacji: 09/06/2021
Wśród różnych czynników mających wpływ na sposób odżywiania wymieniane są czynniki psychologiczne, w tym m.in. stres. Jego powiązania z zachowaniami żywieniowymi mogą być rozpatrywane w ujęciu zarówno fizjologicznym jak i psychologicznym. Sprawdź jak stres działa na Twój organizm!
Czytaj dalej
Odpowiednia dieta może skutecznie wspomóc nas w walce z obniżonym nastrojem i „jesiennym” samopoczuciem. Odpowiednia – czyli jaka? Bezglutenowa, ketogeniczna, śródziemnomorska?
Czytaj dalej
Bądź fit, ale z umiarem!

Bądź fit, ale z umiarem!

Data publikacji: 25/09/2020
Kilka słów o ortoreksji, czyli potrzebie zdrowego żywienia, która może stać się problemem
Czytaj dalej
Dasz radę!

Dasz radę!

Data publikacji: 18/05/2020
Okres kwarantanny spowodowanej koronawirusem w Polsce trwa już ponad dwa miesiące. Wiele się w tym czasie wydarzyło i każdy ma prawo odczuwać ogólne zmęczenie psychiczne, spadek motywacji i chęci do działania. Jak pokierować swoim życiem na co dzień, aby żyło nam się lepiej? Aktualnie mamy więcej czasu na zadbanie o siebie, ale czy na pewno zajmujemy się tym, co najważniejsze?
Czytaj dalej
Najlepsze maseczki na twarz

Najlepsze maseczki na twarz

Data publikacji: 01/03/2020
Kluczem do promiennej skóry twarzy jest nie tylko zbilansowana dieta, ale i pielęgnacja, a co za tym idzie regularne stosowanie maseczek. Podpowiadamy kilka sprawdzonych przepisów na domowe naturalne maseczki do twarzy!
Czytaj dalej
Dodaj mocy swoim włosom

Dodaj mocy swoim włosom

Data publikacji: 01/03/2020
Nasze włosy codziennie muszą zmierzyć się z wieloma wyzwaniami: suszenie, układanie, trening czy zmienne warunki atmosferyczne. Aby nasze włosy były zdrowe i lśniące należy o nie odpowiednio zadbać. Przedstawiamy nasze sprawdzone przepisy na domowe maseczki na włosy.
Czytaj dalej
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel