Czy mogę zmieniać dni dostaw w trakcie trwania zamówienia?
Daty zamówienia można dowolnie modyfikować – zawieszać na określony czas, wykluczać wybrane dni tygodnia lub przełożyć na późniejszy termin w przypadku dłuższej nieobecności. Zawieszone dostawy zostaną przeniesione na koniec zamówienia lub inny wybrany termin. Zmian w datach dostaw można dokonywać po zalogowaniu przy użyciu zakładki „Twoje konto” i wybraniu „Moje zamówienia”. Samodzielnie modyfikacji można dokonać najpóźniej dwa dni przed planowaną dostawą lub kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta – bok@fitnesscatering.com.pl co pozwala na zawieszenie dostawy najpóźniej do 8:00 dwa dni przed planowaną zmianą. Wyjątkiem są dostawy poniedziałkowe, których zawieszenie należy zgłaszać do piątku do 12:00. Niedzielne zestawy z uwagi na podwójną dostawę w weekendy, można zawieszać do czwartku do 8:00.
Czy mogę zmienić adres dostawy w trakcie trwania zamówienia?
Zmiany miejsca dostarczania diety można dokonać po zalogowaniu przy użyciu zakładki „Twoje konto” i wybraniu „Moje zamówienia” w polu „Adresy”. Modyfikacji można dokonać samodzielnie lub kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta – bok@fitnesscatering.com.pl najpóźniej dwa dni przed planowaną dostawą do godziny 8:00. Wyjątkiem są dostawy poniedziałkowe, których zawieszenie należy zgłaszać do piątku do 12:00. Niedzielne zestawy z uwagi na podwójną dostawę w weekendy, można zawieszać do czwartku do 8:00. Nowy adres musi znajdować się w strefie objętej naszymi dostawami. Zmiana adresu może być stała lub na określoną liczbę dni. Opłata powstała po wyborze dostawy do drugiej lub trzeciej strefy w trakcie trwania zamówienia, może zostać pokryta z zebranych punktów lojalnościowych lub opłacona przelewem na konto.
Czy mogę wybrać różne adresy dostaw dla określonych diet lub dla określonych dni?
Składając zamówienie na dwie lub więcej diet, można określić różne miejsca dostaw dla każdej z nich. Zrobisz to na dwa sposoby: drogą on-line oraz poprzez kontakt z BOK. Aby przyporządkować adresy przez Panelu Klienta zaloguj się do swojego konta i przejdź do zakładki „Twoje konto”. Następnie przejdź do „Moje zamówienia” i wybierz zamówienia bieżące. Dzięki przyciskowi „Adresy” swobodnie przypiszesz adresy do poszczególnych dni. Jeśli adresu nie ma na liście możesz go dodać klikając w przycisk „Dodaj nowy adres dostawy”. Swoje preferencje możesz również przesłać do Biura Obsługi Klienta – bok@fitnesscatering.com.pl. Adresy muszą znajdować się w strefie objętej naszymi dostawami. Możliwe jest również wybranie różnych adresów dostaw dla określonych dni, np. w tygodniu adres dostarczenia paczki to miejsce pracy, a w weekend adres zamieszkania.
Czy mogę zmienić kaloryczność diety lub jej rodzaj w trakcie trwania zamówienia?
Zmiany kaloryczności diety lub jej rodzaju można dokonać na każdym etapie trwania zamówienia. Zgodnie z regulaminem zmiana realizowana jest po 3 dniach od dnia zgłoszenia zmiany przez kontakt z Biurem Obsługi Klienta – bok@fitnesscatering.com.pl. Zmiana diety na droższą wiążę się z obowiązkiem dopłaty brakującej kwoty lub skróceniem czasu trwania zamówienia. Różnica w cenie powstała po wyborze diety o niższej cenie jednostkowej, zostanie zwrócona w postaci punktów lojalnościowych.
Czy mogę skorzystać z dnia próbnego?
W naszej ofercie mamy możliwość wykorzystania zamówienia próbnego w niższej cenie niż standardowy zestaw JEDNOKROTNIE przez każdego nowego klienta. Jest to zamówienie na 3 dni, ponieważ po 3 dniach najlepiej można ocenić nasze pudełka. Wystarczy w części „Czas trwania diety” wybrać kafelek „Zamówienie próbne”.
W jaki sposób realizowane są dostawy?
Dostawcy zaczynają rozwozić paczki od wczesnych godzin porannych. Dlatego tak ważne jest podanie kodu do domofonu w przypadku mieszkań w bloku, by nie było konieczności każdorazowego wpuszczania kuriera. Możliwe jest również przekazanie chipa lub klucza do wejścia, który zostanie zwrócony wraz z ostatnią dostawą. Dieta pudełkowa przychodzi zapakowana w papierową torbę z logo i zostawiana jest pod drzwiami lub w innym określonym podczas składania zamówienia miejscu. Dostawy realizowane są codziennie, jedyny wyjątek to niedziela, która doręczana jest wraz z sobotnią paczką. By poznać orientacyjny czas dostaw pod wskazany adres prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta – bok@fitnesscatering.com.pl. Nie ma możliwości osobistego odbioru paczek.
Czy mogę wykluczać pojedyncze produkty z jadłospisu?
Wybierając jedną z dwóch diet z Wyborem Menu masz możliwość wykluczenia niektórych składników, dzięki czemu Asystent Diety automatycznie przypisze do Twojego menu posiłki bez produktów, których nie chcesz. Aby ustawić Antypreferencje przejdź do Ustawień Konta.
Jak przechowywać i podgrzewać posiłki? Czy mogę zamieniać ich kolejność?
Przygotowywane przez nas posiłki nie zawierają konserwantów. Po dostarczeniu powinny być przechowywane w temperaturze 0 – 4°C i spożyte w dniu ich dostarczenia. Posiłki oznaczone „na ciepło” można w całości podgrzewać w mikrofali. Należy nakłuć uprzednio folię, a w przypadku zup wyciąć ją przy pomocy noża. Torebek foliowych na dodatki oraz pojemniczków z sosami nie wolno wkładać do mikrofali. Kolejność posiłków można zamieniać by dopasować je do trybu dnia czy preferencji. Jednak, aby zachować założenia diety zalecamy spożywanie posiłków zgodnie z oznaczeniem.
Mam więcej pytań dotyczących diety lub zamówienia
Jeżeli masz więcej pytań, napisz do nas w sekcji KONTAKT lub zadzwoń pod 531 513 516 (od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16).