Menu w najbliższym tygodniu - 6-pack

2018-06-16 (sobota);I śniadanie: owsiane płatki z amarantusem, żurawiną i laskowymi orzechami, migdałowe mleko z porzeczkowym musem;II śniadanie: szaszłyki z kurczaka z sałatką z papryki;Obiad: dietetyczne mielone kotlety z sałatą i jaglaną kaszą;Podwieczorek: sałatka z kurczakiem i kaparami, balsamiczny winegret;Kolacja: filet z łososia z cytryną i lubczykiem, pieczone warzywa 2018-06-17 (niedziela);I śniadanie: jaglane gofry z tropikalnym musem;II śniadanie: filet z kurczaka z warzywami i pieczarkami;Obiad: cielęca pieczeń, ryżowa komosa, pieczne pomidory i szparagi;Podwieczorek: sałatka z indykiem i brukselką, winegret z natką pietruszki;Kolacja: pikantny kebab z i grillowanymi warzywami 2018-06-18 (poniedziałek);I śniadanie: owsiane płatki z kokosowymi wiórkami, morelami i babką płesznik, migdałowe mleko z malinowym musem;II śniadanie: filet z kurczaka, małosolne ogórki;Obiad: ziólwy filet z indyka , czerwona komosa, warzywne puree;Podwieczorek: sałatka z jajkiem i tuńczykiem, czosnkowy winegret;Kolacja: sataje z warzywami 2018-06-19 (wtorek);I śniadanie: bezglutenowy chlebek bananowy z orzechami, bananowo - żurawinowy mus;II śniadanie: grillowany filet z indyka, pomidorowa sałatka;Obiad: cytrynowe risotto z kurczakiem i warzywami;Podwieczorek: sałatka z szarpaną wołowiną i arbuzem, bazyliowy winegret;Kolacja: krem z papryki 2018-06-20 (środa);I śniadanie: waniliowy ryż z jagodowym musem;II śniadanie: pieczony filet z kurczaka, pomidorowa sałatka z papryką;Obiad: sos bolognese z drobiowym mięsem i gryczanym makaronem, pieczony kalafior i szparagi;Podwieczorek: sałatka z kurczakiem curry i czerwoną kapustą, miodowo - musztardowy winegret;Kolacja: pieczony filet z dorsza z warzywami 2018-06-21 (czwartek);I śniadanie: baton musli, truskawkowy mus;II śniadanie:grillowany filet z kurczaka, sałatka z rzodkiewkami;Obiad: wołowa pieczeń, gryczana kasza, surówka z białej rzodkwi;Podwieczorek: sałatka z wędzonym indykiem i fetą, winegret z natką pietruszki;Kolacja: drobiowy kebab, duszona kapusta z koperkiem 2018-06-22 (piątek);I śniadanie: kokosowa jaglanka ze śliwkami;II śniadanie: jajeczny omlet ze szczypiorkiem, sałatka z papryką i kalarepką;Obiad: filet z tęczowego pstrąga, ziemniaki, sałata;Podwieczorek: sałatka z indykiem i roszponką, balsamiczny winegret;Kolacja: grillowany filet z indyka z duszonym jarmużem 2018-06-23 (sobota);I śniadanie: owsiane płatki z laskowymi orzechami, siemieniem i białą morwą, migdałowe mleko z porzeczkowym musem;II śniadanie: pieczony filet z indyka z sałatą i koperkowym sosem;Obiad: faszerowany indyk, basmati z wasabi, surówka z marchewki i chrzanu;Podwieczorek: sałatka z kurczakiem i włoskim koprem, cytrusowy winegret;Kolacja: filet z łososia, duszony szpinak 2018-06-24 (niedziela);I śniadanie: waniliowe naleśniki z malinowym musem;II śniadanie: pieczony filet z kurczaka z warzywami;Obiad: cielęcina z kapustą i pomidorami, jaglana kasza;Podwieczorek: sałatka z indykiem i szparagami, winegret z natką pietruszki;Kolacja: cukinia faszerowana drobiowym mięsem 2018-06-25 (poniedziałek);I śniadanie: owsiane płatki z migdałami, rodzynkami i amarantusem, migdałowe mleko z wiśniowym musem;II śniadanie: pieczony filet z indyka, pasta z pieczonych buraków;Obiad: filet z kurczaka w zielonej paście curry z warzywami, brązowy ryż;Podwieczorek: sałatka z kurczakiem i oliwkami, bazyliowy winegret;Kolacja: grillowamy filet z indyka z warzywnym leczo
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel