Menu w najbliższym tygodniu - 6-pack

2019-10-07 (poniedziałek) ;I śniadanie: bezglutenowa jabłkowo-gruszkowa owsianka z młodym jęczmieniem ;II śniadanie: bazyliowa pasta jajeczna z suszonymi pomidorami i kolorową papryką ;obiad: pieczeń z indyka w sosie żurawinowym z kaszą gryczaną niepaloną i kalafiorem ;podwieczorek: kolorowa sałatka z tuńczykiem i porzeczkowym winegret ;kolacja: pierś kurczaka z duszonymi w sosie pomidorowym warzywami i prażonymi orzechami ;alergeny: jaja, ryby, orzechy, gorczyca 2019-10-08 (wtorek) ;I śniadanie: bezglutenowe cinnamon buns z truskawkowym mlekiem migdałowym ;II śniadanie: fit paprykarz rybny z ogórkami kiszonymi ;obiad: spaghetti bolognese z brokułami ;podwieczorek: szaszłyki z kurczaka ze świeżymi warzywami i sosem czosnkowym ;kolacja: sałatka tabbouleh z paprykową piersią indyka i bazyliowo-pietruszkowym pesto ;alergeny: ryby 2019-10-09 (środa) ;I śniadanie: proteinowe gofry bezglutenowe i koktajl dyniowo-pomarańczowy na mleku kokosowym ;II śniadanie: jajka na twardo w sosie koperkowym na bazie oliwy ze świeżymi warzywami ;obiad: stripsy z kurczaka w sezamie z ziemniaczanymi łódeczkami, zieloną cukinią i salsą verde ;podwieczorek: papryka faszerowana drobiowym mięsem mielonym ;kolacja: zupa pho z szarpaną wołowiną ;alergeny: jaja, sezam 2019-10-10 (czwartek) ;I śniadanie: ryżanka na mleku roślinnym z musem jabłkowo-cynamonowym ;II śniadanie: paprykowa pasta drobiowa z ogórkiem zielonym ;obiad: wołowina sweet chilli z kaszą jaglaną w kurkumie i surówką z selera i marchewki ;podwieczorek: pieczony pomidorowy udziec indyka ze świeżymi warzywami i bazyliową oliwą ;kolacja: zapiekanka jajeczna z brokułami, sos paprykowy ;alergeny: jaja, seler, orzechy, gorczyca 2019-10-11 (piątek) ;I śniadanie: proteinowy bezglutenowy baton dyniowy na mleku roślinnym z musem porzeczkowym ;II śniadanie: sałatka z ziołową piersią indyka w oliwie sezamowej ;obiad: dorsz czarny w sosie pomidorowym z zielonym puree ziemniaczano-brokułowym i surówką z czerwonej kapusty ;podwieczorek: drobiowe cevapcici z surowymi warzywami i wiśniowym chutney ;kolacja: pieczona pierś kurczaka ze szpinakiem duszonym z papryką i prażonymi orzechami ;alergeny: jaja, sezam, orzechy, ryby 2019-10-12 (sobota) ;I śniadanie: tapioka z bezglutenowymi płatkami owsianymi na mleku roślinnym z musem brzoskwiniowym ;II śniadanie: meksykańska pasta z kurczaka z rzodkwią w słupkach ;obiad: burgery z indyka i kalafiora w sosie pieczeniowym z komosą ryżową i surówką ;podwieczorek: sałatka z piersią kurczaka na parze w koperkowej oliwie ;kolacja: krem z pieczonej cuknii z piersią kurczaka i płatkami migdałów ;alergeny: orzechy, seler 2019-10-13 (niedziela) ;I śniadanie: batony jaglane z czekoladą i musem malinowym ;II śniadanie: jajko sadzone ze świeżymi warzywami z cebulką ;obiad: kurczak kung pao z makaronem ryżowym i warzywami na ciepło w sezamie ;podwieczorek: sałatka z piersią indyka i oliwą czosnkowo-ziołową ;kolacja: mięso mielone drobiowe z duszonymi warzywami w ziołach ;alergeny: jaja, orzechy, sezam 2019-10-14 (poniedziałek) ;I śniadanie: proteinowa owsianka truskawkowa na mleku migdałowym ;II śniadanie: sezamowa pasta drobiowa z warzywami w słupkach ;obiad: ziołowa pierś kurczaka w sosie cytrynowo-miętowym z brązowym ryżem i gotowanymi brokułami ;podwieczorek: sałatka z piersią indyka na parze i sosem mango-chili ;kolacja: udko kurczaka w tureckiej potrawce ;alergeny: sezam, orzechy, nabiał 2019-10-15 (wtorek) ;I śniadanie: jabłkowo-cynamonowy baton bezglutenowy z domową frużeliną żurawinową ;II śniadanie: zielona papryka faszerowana pastą jajeczną ;obiad: klopsiki drobiowe w sosie szpinakowo-kokosowym z makaronem ryżowym i pomidorkami koktajlowymi ;podwieczorek: sałatka z szarpaną wołowiną i pietruszkową oliwą ;kolacja: dorsz z warzywami po azjatycku ;alergeny: sezam, ryby, orzechy, jaja 2019-10-16 (środa) ;I śniadanie: bezglutenowa bakaliowa kaszola z jogurtem porzeczkowym ;II śniadanie: sałatka z piersi kurczaka na parze z limonkowym sosem na bazie oliwy ;obiad: rozmarynowa rolada z indyka w sosie śliwkowym z pieczonymi ziemniakami i surówką z białej kapusty ;podwieczorek: cukinia nadziewana mięsem mielonym drobiowym w ziołach z sosem pomidorowym ;kolacja: krem z dyni z imbirem i piersią kurczaka ;alergeny: orzechy 2019-10-17 (czwartek) ;I śniadanie: koktajl truskawkowy z jaglanymi pralinkami ;II śniadanie: pasztet z wątróbką drobiową, świeżym pomidorem i sosem cumberland z czerwonej porzeczki ;obiad: gulasz wołowy po burgundzku z kaszą gryczaną niepaloną, duszoną kalarepą i papryką w ziołach ;podwieczorek: sałatka z piersią indyka z żurawinowo-ziołowym sosem ;kolacja: burgery drobiowe z cebulką i duszonymi warzywami ;alergeny: jaja, orzechy 2019-10-18 (piątek) ;I śniadanie: czekoladowa ryżanka na mleku roślinnym z wiśniami ;II śniadanie: jajka na twardo z oliwkowym pesto i świeżymi warzywami ;obiad: caponata z pieczonym indykiem i kaszą jaglaną ;podwieczorek: sałatka z piersią kurczaka w kurkumie i sosem kolendrowym ;kolacja: zupa kalafiorowa z udźcem indyka ;alergeny: jaja, orzechy 2019-10-19 (sobota) ;I śniadanie: bezglutenowy budyń owsiany na mleku migdałowym z musem malinowym ;II śniadanie: koperkowa pasta drobiowa ze świeżymi warzywami i prażonymi orzechami ;obiad: ryba w fit panierce z kaszą gryczaną i surówką ;podwieczorek: mini klopsiki wołowo-wieprzowe na świeżych warzywach z oliwą bazyliową ;kolacja: sałatka jarzynowa ;alergeny: nabiał, gluten, ryby, jaja, orzechy 2019-10-20 (niedziela) ;I śniadanie: bezglutenowe gofry z musem brzoskwiniowym ;II śniadanie: warzywna frittata ;obiad: pierś z kaczki w pikantnym sosie pomarańczowym z ziemniaczanym puree i duszoną cukinią w ziołach ;podwieczorek: szaszłyk z kurczaka z pieczonymi warzywami i oliwą pomidorową ;kolacja: gulasz węgierski z boczniakami i udźcem indyka ;alergeny: gluten, nabiał, jaja
Wybierz dietę
Dieta 6-pack

Dieta 6-pack

131,00 zł1100 pkt.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel