Menu w najbliższym tygodniu - 6-pack

2020-03-30 (poniedziałek) ;I śniadanie: Owsianka banoffi ;II śniadanie: Paprykowa pasta drobiowa z kiszonym ogórkiem ;obiad: Kurkumowa pierś z indyka w sosie szpinakowym z makaronem ryżowym i duszonymi warzywami ;podwieczorek: Sałatka z piersią kurczaka z bazyliowym sosem ;kolacja: Pierś z kurczaka z warzywami chakalaka z duszonymi warzywami i ryżem z kalafiora ; 2020-03-31 (wtorek) ;I śniadanie: Owocowe smoothie z cytrynowymi goframi ;II śniadanie: Jajko na twardo ze szpinakowym pesto i świeżym ogórkiem ;obiad: Wołowina w sosie pieczeniowo - pieczarkowym z komosą ryżową i surówką z białej kapusty i jabłka ;podwieczorek: Sałatka z piersią kurczaka i oliwą kolendrową ;kolacja: Krem z pomidorów z piersią indyka ;alergeny: jaja 2020-04-01 (środa) ;I śniadanie: Migdałowy baton owsiany z frużeliną malinową ;II śniadanie: Sałatka z tuńczykiem, jajkiem sadzonym i sosem z musztardy francuskiej ;obiad: Klopsy po bałkańsku w sosie pomidorowym z kaszą gryczaną i kalafiorem ;podwieczorek: Sałatka z piersią kurczaka i koperkowym sosem winegret ;kolacja: Pierś z indyka faszerowana suszonymi pomidorami w sosie śliwkowym z duszonymi warzywami ;alergeny: orzechy, ryby, jaja 2020-04-02 (czwartek) ;I śniadanie: Shake z mango na mleku roślinnym z komosowymi placuszkami ;II śniadanie: Pasta jajeczna z brokułem i słonecznikiem z kiszonym ogórkiem ;obiad: Gulasz wołowy po myśliwsku z puree ziemniaczanym i surówką wielowarzywną ;podwieczorek: Sałatka z piersią kurczaka i sosem malinowo - rozmarynowym ;kolacja: Parowana pierś z indyka z duszonymi warzywami ;alergeny: jaja 2020-04-03 (piątek) ;I śniadanie: Proteinowe gofry z owocami i orzechami ;II śniadanie: Sałatka z szarpaną wołowiną, ananasem i balsamiczną oliwą ;obiad: Zębacz w sosie ziołowym z różowym ryżem i surówką z kapusty ;podwieczorek: Frittata z truskawkami i kokosem ;kolacja: Krem z pietruszki z udkiem z kurczaka i słonecznikiem ;alergeny: jaja, orzechy, ryby, seler 2020-04-04 (sobota) ;I śniadanie: Domowa granola z truskawkowym mleczkiem kokosowym ;II śniadanie: Pasta drobiowa z oliwkami i świeżymi warzywami ;obiad: Carbonara z mielonym mięsem drobiowym i pieczoną cukinią ;podwieczorek: Burgery rybne z świeżymi warzywami i ketchupem z papryki ;kolacja: Azjatycki bowl warzywny z kurczakiem ;alergeny: ryby 2020-04-05 (niedziela) ;I śniadanie: Omlety owsiane z musem wiśniowym ;II śniadanie: Pasztet wołowy z chutneyem śliwkowym i pieczonym bakłażanem ;obiad: Pierś z kurczaka w sosie cytrynowo - imbirowym z kaszą jaglaną i puree brokułowym ;podwieczorek: Udko z kurczaka z zasmażaną kapustą ;kolacja: Papryka faszerowana mielonym mięsem drobiowym z oliwą ziołową ;alergeny: jaja, orzechy 2020-04-06 (poniedziałek) ;I śniadanie: Owsianka tiramisu ;II śniadanie: Pasta drobiowa z koperkiem i chrupiacymi warzywami ;obiad: Pierś z indyka w sosie oliwkowym z ryżem i pieczonym kalafiorem ;podwieczorek: Sałatka z indykiem w sosie chimichurri ;kolacja: Ratatouile warzywne z udkiem z kurczaka ;alergeny: 2020-04-07 (wtorek) ;I śniadanie: Koktajl porzeczkowy z daktylowo-migdałowymi truflami ;II śniadanie: Pasztet drobiowy z suszonymi pomidorami, sałatką warzywną i paprykową oliwą ;obiad: Pierś z indyka faszerowana orzechami z bezglutenowym makaronem i warzywami ;podwieczorek: Jajka sadzone z pieczonymi warzywami ;kolacja: Okoń w sosie cytrynowym z pieczonymi warzywami ;alergeny: orzechy, jaja, ryby 2020-04-08 (środa) ;I śniadanie: Porzeczkowy baton z kokosowo-sezamowym mlekiem ;II śniadanie: Pomidorowa pasta z tuńczyka z kaparami ze świeżymi warzywami ;obiad: Danie kebab z kurczaka z ryżem i surówką z kapusty pekińskiej z sosem czosnkowym ;podwieczorek: Sałatka z szarpaną wołowiną z sosem imbirowym z chilli ;kolacja: Domowa zupa pieczarkowa z udźcem z indyka ;alergeny: orzechy, ryby, jaja 2020-04-09 (czwartek) ;I śniadanie: Proteinowa ryżanka z musem śliwkowym ;II śniadanie: Sałatka z ogórkiem, gruszką i kurczakiem z sosem żurawinowym ;obiad: Mini klopsiki drobiowe w sosie BBQ z kaszą i gotowanym brokułem ;podwieczorek: Pieczone piersi z indyka z duszonymi białymi warzywami ;kolacja: Pomidorowy bigos z boczniakami z pieczoną cielęciną ;alergeny: orzechy, seler 2020-04-10 (piątek) ;I śniadanie: Truskwkowe smoothie na mleku roślinnym z nasionami chia i jaglanymi ciastkami ;II śniadanie: Pasta jajeczna ze świeżymi warzywami ;obiad: Pieczony dorsz z makaronem ryżowym i warzywami po tajsku ;podwieczorek: Sałatka z jajkiem na twardo z paprykowym sosem ;kolacja: Pieczone krewetki z sosem pomidorowym i duszonymi warzywami ;alergeny: jaja, orzechy, ryby, owoce morza 2020-04-11 (sobota) ;I śniadanie: Bezglutenowe placuszki owsiane z siemieniem lnianym, orzechami i musem śliwkowym ;II śniadanie: Pomidorowa pasta drobiowa z płatkami chili z chrupiącą sałatką warzywną ;obiad: Polędwiczki z kurczaka na puree cukiniowo- szpinakowym z ryżem i surówką ;podwieczorek: Sałatka z pieczonym łososiem, brokułem i balsamicznym winegretem ;kolacja: Paprykowy krem z drobiowymi klopsikami ;alergeny: orzechy, jaja 2020-04-12 (niedziela) ;I śniadanie: Czekoladowe muffinki owsiane z dodatkiem odżywki białkowej i frużeliną ananasową ;II śniadanie: Brokułowa fritatta z włoskim sosem ;obiad: Gulasz z indyka z niepaloną kaszą gryczaną i duszoną czerwoną kapustą ;podwieczorek: Cukinia faszerowana mięsem mielonym z ziołową oliwą ;kolacja: Chaat masala z wołowiną i pieczonymi warzywami ;alergeny: jaja
Wybierz dietę
Dieta 6-pack

Dieta 6-pack

132,99 zł1100 pkt.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel