Menu w najbliższym tygodniu - 6-pack

2020-09-23 (środa) ;I śniadanie: Bezglutenowy makaron z jogurtem kokosowym i frużeliną z czarnej porzeczki ;II śniadanie: Jajko na twardo z tapenadą z oliwek i świeżymi warzywami (jaja) ;obiad: Pieczone polędwiczki drobiowe w sosie słodko - kwaśnym z brązowym ryżem i duszonymi warzywami ;podwieczorek: Sałatka z pieczoną piersią indyka i zielonym pesto ;kolacja: Zupa kapuśniak z udźcem indyka (seler) 2020-09-24 (czwartek) ;I śniadanie: Proteinowy baton owsiany z malinami i musem jabłkowym ;II śniadanie: Jajeczna fritatta z warzywami ;obiad: Pieczeń wołowa w sosie cebulowym z ziemniaczanym puree i gotowanym kalafiorem ;podwieczorek: Pieczona pierś kaczki z selerowo - gruszkowym puree ;kolacja: Pieczeń z indyka z duszonymi warzywami 2020-09-25 (piątek) ;I śniadanie: Fit monte jaglane (orzechy) ;II śniadanie: Pietruszkowo-brokułowa pasta drobiowa z warzywami ;obiad: Pulpety z dorsza w sosie pieczarkowym z komosą ryżową i surówką (ryby) ;podwieczorek: Szaszłyki z kurczaka z warzywami i oliwą bazyliową ;kolacja: Sałatka z szarpaną wołowiną, świeżymi warzywami i sosem malina-rozmaryn 2020-09-26 (sobota) ;I śniadanie: Domowa granola z miętowym jogurtem kokosowym (orzechy) ;II śniadanie: Pasta wołowa z majerankiem i świeżymi warzywami ;obiad: Kotlety drobiowe w sosie pomidorowym z ryżem i surówką (seler) ;podwieczorek: Sałatka z polędwiczkami z kurczaka, warzywami i oliwą paprykową ;kolacja: Frittata z orzechami włoskimi i pieczonymi warzywami (jaja, orzechy) 2020-09-27 (niedziela) ;I śniadanie: Baton owsiany z owocami i musem truskawkowym (jaja) ;II śniadanie: Grzybowy pasztet drobiowy z pieczoną papryką ;obiad: Rolada z indyka w sosie szpinakowym z kaszą jaglaną i puree z brukselki (orzechy) ;podwieczorek: Pieczona ryba z duszonym jarmużem i pomidorami (ryby) ;kolacja: Krem z cukinii z nutą curry i piersią kurczaka 2020-09-28 (poniedziałek) ;I śniadanie: Proteinowa owsianka malinowa z sokiem z czarnego bzu (orzechy) ;II śniadanie: Pasta wołowa z pomidorami i cebulą ;obiad: Pierś kurczaka w sosie cytrynowo - miętowym z komosą ryżową i parowanym brokułem ;podwieczorek: Sałatka z piersią indyka, ananasem i sosem mango chilli ;kolacja: Gulasz węgierski z pieczoną udźcem indyka 2020-09-29 (wtorek) ;I śniadanie: Baton jaglany ze śliwkami i musem ;II śniadanie: Sałatka warzywna z pieczoną piersią indyka i sosem ziołowym ;obiad: Risotto cukiniowe z pieczonymi warzywami i pieczonym dorszem (ryby) ;podwieczorek: Szaszłyki z kurczaka z warzywnymi frytkami i dressingiem słodko - kwaśnym (seler) ;kolacja: Domowy rosół z pieczonym udkiem kurczaka (seler) 2020-09-30 (środa) ;I śniadanie: Imbirowo - cynamonowa jaglanka z pieczonymi gruszkami ;II śniadanie: Pasztet drobiowy z porem, warzywami i oliwą paprykową ;obiad: Pieczeń z indyka w kremowym sosie kurkowo - cebulowym z ziemniakami i surówką ;podwieczorek: Sałatka z tuńczykiem i koperkowym sosem (ryby) ;kolacja: Pieczone polędwiczki drobiowe z pastą z pieczonej papryki 2020-10-01 (czwartek) ;I śniadanie: Koktajl jabłkowy z dziką różą i babką płesznik oraz ciasteczkami kokosowymi (orzechy) ;II śniadanie: Pieczone polędwiczki indyka z zielonym pesto i warzywami ;obiad: Gulasz wołowy po burgundzku z kaszą gryczaną niepaloną i surówką z kiszonej kapusty ;podwieczorek: Bakłażan faszerowany mielonym mięsem drobiowym z tymiankową oliwą ;kolacja: Pieczona pierś kurczaka z duszonymi warzywami 2020-10-02 (piątek) ;I śniadanie: Waniliowe gofry z jogurtem kokosowym i winogronem (jaja) ;II śniadanie: Pasta jajeczna z suszonymi pomidorami i chrupiącymi warzywami (jaja) ;obiad: Caponata z pieczoną piersią kurczaka i kaszą jaglaną ;podwieczorek: Sałatka z piersią indyka i imbirowym sosem ;kolacja: Zupa cebulowa z pieczoną wołowiną (seler) 2020-10-03 (sobota) ;I śniadanie: Proteinowa ryżanka mango lassi ;II śniadanie: Papryka faszerowana koperkową pastą drobiową ;obiad: Pieczony dorsz pod porową pierzynka z ziemniaczanym puree i surówką (ryby) ;podwieczorek: Pieczona pierś kaczki z warzywami i oliwą paprykowo - ziołową ;kolacja: Sałatka z ziołowymi polędwiczkami kurczaka i sosem żurawinowym 2020-10-04 (niedziela) ;I śniadanie: Czekoladowe placuszki proteinowe z frużeliną wiśniową (jaja) ;II śniadanie: Jajko sadzone z pieczonymi warzywami (jaja) ;obiad: Indyk faszerowany śliwką w sosie śliwkowym z komosą ryżową i duszoną kapustą ;podwieczorek: Kofty wołowe z pieczonymi warzywami i sosem czosnkowym (seler) ;kolacja: Zupa krem z dyni z pomarańczą, imbirem i pieczoną piersią kurczaka
Wybierz dietę
Dieta 6-pack

Dieta 6-pack

132,99 zł1100 pkt.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel