Menu w najbliższym tygodniu - 6-pack

2020-01-20 (poniedziałek) ;I śniadanie: Malinowa owsianka ;II śniadanie: Jajka na twaro z pastą z pieczonej papryki i kiszoną marchewką ;obiad: Pierś z indyka w sosie słodko-pikantnym z ryżem i duszoną cukinią ;podwieczorek: Sałatka z paprykową polędwiczką z kurczaka i duszonymi warzywami ;kolacja: Pieczony udziec z indyka w sosie z suszonych pomidorów z duszonym kalafiorem ;alergeny: orzechy, jaja 2020-01-21 (wtorek) ;I śniadanie: Koktajl gruszkowo-kokosowy z bezglutenowymi goframi korzennymi ;II śniadanie: Rolada drobiowa faszerowana grzybami ;obiad: Pieczeń wołowa w sosie cebulowym z ziemniakami i surówką z białej kapusty ;podwieczorek: Burger drobiowy z frytkami warzywami i oliwą pietruszkową ;kolacja: Sałatka z piersią indyka, warzywami i oliwą czosnkową ;alergeny: sezam, orzechy, jaja 2020-01-22 (środa) ;I śniadanie: Truskawkowo-ananasowy baton owsiany z musem owocowym ;II śniadanie: Rolada z kurczaka w sosie kaparowym z pomidorkami koktajlowymi ;obiad: Pierś z kurczaka w sosie mango z kaszą jaglaną i brokułami ;podwieczorek: Sałatka z tuńczykiem i ziołowo-czosnkowo oliwą ;kolacja: Krem z pomidorów z piersią z indyka ;alergeny: jaja, orzechy, ryby, seler 2020-01-23 (czwartek) ;I śniadanie: Waniliowe placuszki bezglutenowe z musem śliwkowym ;II śniadanie: Pasztet drobiowy ze świeżymi warzywami ;obiad: Pulpety drobiowe w sosie z zielonego pieprzu z komosą ryżową i surówką z kapusty pekińskiej ;podwieczorek: Sałatka z piersią indyka, gruszką, świeżymi warzywami i dressingiem cytrusowym ;kolacja: Pierś z kurczaka w sezamie z orientalną mieszanką warzyw ;alergeny: jaja, orzechy, seler 2020-01-24 (piątek) ;I śniadanie: Ryżanka z owocową konfiturą ;II śniadanie: Budda bowl z polędwiczką z kurczaka i dipem koperkowym ;obiad: Łosoś w sosie pomidorowym z pieczonymi warzywami i ziemniakami ;podwieczorek: Papryka faszerowana mielonym mięsem wieprzowym ;kolacja: Omlety jajeczne z pieczonymi warzywami ;alergeny: jaja, orzechy 2020-01-25 (sobota) ;I śniadanie: Gofry migdałowe z truskawkowym mleczkiem kokosowym ;II śniadanie: Pasta z tuńczyka z kiszonymi warzywami ;obiad: Rolada z indyka w sosie pieczeniowym z kaszą gryczaną niepaloną i surówką z marchewki i pora ;podwieczorek: Polędwiczki z kurczaka ze świeżymi warzywami i sosem pietruszkowym ;kolacja: Greckie souvlaki z duszoną kapustą i salsą pomidorowo-kolendrową ;alergeny: jaja, orzechy, ryby 2020-01-26 (niedziela) ;I śniadanie: Placuszki z komosy ryżowej z porzeczkową frużeliną ;II śniadanie: Fritatta ze szpinakiem ;obiad: Polędwiczka drobiowa w sosie koperkowym z kaszą jaglaną i duszoną kapustą ;podwieczorek: Pierś z kaczki z duszonymi gruszkami ;kolacja: Zupa brokułowa z kurczakiem ;alergeny: jaja, seler 2020-01-27 (poniedziałek) ;I śniadanie: Owsianka morelowo-brzoskwiniowa na mleku roślinnym ;II śniadanie: Pasta drobiowa z rozmarynem i chrupiącymi warzywami ;obiad: Makaron ryżowy w sosie szpinakowym z czosnkowym kurczakiem ;podwieczorek: Sałatka z piersią indyka, winogronami i cytrynową oliwą ;kolacja: Udziec z indyka pieczony w majeranku z duszonymi warzywami ;alergeny: 2020-01-28 (wtorek) ;I śniadanie: Zielone smoothie z chia i goframi cytrynowymi ;II śniadanie: Jajka na twardo z chrupiącymi warzywami i chutneyem paprykowym ;obiad: Bigos z piersią kurczaka duszoną w majeranku z ziemniakami ;podwieczorek: Roladki z kurczaka z czerwonym pesto na puree selerowym z estragonem ;kolacja: Burger drobiowy ze świeżymi warzywami i sosem sweet chilli ;alergeny: jaja, orzechy 2020-01-29 (środa) ;I śniadanie: Chlebek bananowy z musem owocowym ;II śniadanie: Dorsz pieczony z warzywami ;obiad: Sznycle z indyka w sosie śliwkowym z kaszą gryczaną niepaloną i surówką z kapusty pekińskiej i papryki ;podwieczorek: Sałatka z piersią kurczaka, świeżymi warzywami i sosem malinowym ;kolacja: Krem z cebuli z pieczoną piersią indyka i czarnym sezamem ;alergeny: ryby, jaja 2020-01-30 (czwartek) ;I śniadanie: Granola z orzechami z truskawkowym mlekiem kokosowym ;II śniadanie: Pasztet z podrobów z kolorowym pieprzem i pomidorami ;obiad: Wołowina w sosie z cydru i pieczonych jabłek z ryżem basmati i surówką z kapusty i pora ;podwieczorek: Sałatka z piersią indyka, jajkiem, warzywami i oliwą bazyliową ;kolacja: Pierś kurczaka z cząbrem w pikantnym sosie kurkowym z duszonymi warzywami ;alergeny: orzechy, jaja 2020-01-31 (piątek) ;I śniadanie: Kurkumowa jaglanka z prażonymi gruszkami ;II śniadanie: Frittata ze szparagami, cukinią i sosem pomidorowym ;obiad: Pulpety drobiowe w sosie koperkowym z kaszą gryczaną niepaloną i duszonym brokułem ;podwieczorek: Sałatka śledziowa z selerem, jabłkiem i rodzynkami ;kolacja: Rosół drobiowy z lubczykiem i piersią kurczaka ;alergeny: ryby, seler, jaja, orzechy 2020-02-01 (sobota) ;I śniadanie: Koktajl wiśniowo-kokosowy ;II śniadanie: Pasta drobiowa z koperkiem i chrupiącymi warzywami ;obiad: Pierś kurczaka w sosie panang curry z ryżem i surówką z sałaty i cukinii ;podwieczorek: Szaszłyki z indyka i ananasa ze świeżymi warzywami i sosem limonkowym ;kolacja: Potrawka z kurczaka z kalafiorem i suszonymi pomidorami ;alergeny: orzechy 2020-02-02 (niedziela) ;I śniadanie: Muffinki malinowe z musem owocowym ;II śniadanie: Szakszuka z pomidorami i papryką ;obiad: Kaczka w sosie własnym z komosą ryżową i pieczonymi warzywami ;podwieczorek: Pieczone udko kurczaka z surówką z kiszonej czerwonej kapusty ;kolacja: Cukinia faszerowana mielonym mięsem drobiowymz masełkiem ziołowym ;alergeny: jaja
Wybierz dietę
Dieta 6-pack

Dieta 6-pack

132,99 zł1100 pkt.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel