Menu w najbliższym tygodniu - 6-pack

2020-07-08 (środa) ;I śniadanie: Baton jaglany z rodzynkami i frużeliną jagodową (jaja) ;II śniadanie: Pieczona pierś indyka z pastą warzywną ;obiad: Polędwiczki drobiowe w pikantnym sosie paprykowym z komosą ryżową i parowanym kalafiorem ;podwieczorek: Sałatka z truskawkami, parowanym kurczakiem balsamico i ziołowym sosem ;kolacja: Kofta drobiowa z duszonymi warzywami i oliwą pietruszkową (seler) 2020-07-09 (czwartek) ;I śniadanie: Bezglutenowe muesli z kakaowym jogurtem kokosowym ;II śniadanie: Pasztet wołowy z orzechami włoskimi i świeżymi warzywami (orzechy) ;obiad: Rolada z indyka z nerkowcami w sosie żurawinowym z kaszą i surówką (orzechy) ;podwieczorek: Szaszłyk z łopatki wieprzowej z duszonymi warzywami ;kolacja: Wiosenna sałatka ze szczawiem i oliwą ziołowo-czosnkową 2020-07-10 (piątek) ;I śniadanie: Ryżanka z morelą ;II śniadanie: Szpinakowa pasta jajeczna z kiszonymi warzywami (jaja) ;obiad: Pieczony łosoś w sosie pomidorowym z puree ziemniaczanym i surówką (ryby) ;podwieczorek: Sałatka z polędwiczkami drobiowymi i szparagowym pesto ;kolacja: Pieczeń drobiowa w sosie rozmarynowym z warzywami 2020-07-11 (sobota) ;I śniadanie: Owocowe smoothie z babką płesznik i ciastkami owsianymi ;II śniadanie: Pasta drobiowa z cebulką i świeżym ogórkiem ;obiad: Klopsiki w sosie chrzanowym z kaszą i surówką z kapusty pekińskiej ;podwieczorek: Sałatka z pieczonym łososiem i pesto z rukoli (ryby) ;kolacja: Papryka faszerowana 2020-07-12 (niedziela) ;I śniadanie: Proteinowe placuszki cynamonowe z musem jabłkowo - rabarbarowym (jaja) ;II śniadanie: Pasztet drobiowy z duszonymi warzywami (jaja) ;obiad: Pierś kurczaka w sosie porowo - kokosowym z brązowym ryżem i duszoną cukinią (orzechy) ;podwieczorek: Burgery drobiowe z pieczonymi warzywami i domowym ketchupem ;kolacja: Zupa ogórkowa z pieczony udkiem kurczaka (seler) 2020-07-13 (poniedziałek) ;I śniadanie: Proteinowa owsianka porzeczkowa ;II śniadanie: Polędwiczki w sezamie z ajwarem paprykowym i ogórkiem (sezam) ;obiad: Pierś kurczaka w sosie brzoskwiniowym z kaszą jaglaną i brokułem ;podwieczorek: Sałatka z czosnkowym indykiem i oliwą ziołową ;kolacja: Pieczony udziec z indyka w sosie pieczarkowym z duszonymi warzywami (orzechy) 2020-07-14 (wtorek) ;I śniadanie: Bezglutenowy makaron z jogurtem kokosowym i owocowym musem ;II śniadanie: Pasztet wołowy z żurawiną z musem z owoców leśnych i warzywami ;obiad: Kotlety jajeczne w sosie cukiniowo - koperkowym z ryżem i mizerią (jaja, orzechy) ;podwieczorek: Burger drobiowy ze świeżymi warzywami i dressingiem pietruszkowym ;kolacja: Sałatka z szarpaną wołowiną z sosem chili 2020-07-15 (środa) ;I śniadanie: Proteinowy koktajl truskawkowy z waniliowymi muffinami (jaja) ;II śniadanie: Bazyliowa pasta z tuńczyka z pomidorem i orzechami (orzechy, ryby) ;obiad: Wołowina w sosie z cebuli perłowej z młodymi ziemniakami i surówką z młodej kapusty ;podwieczorek: Sałatka z paprykowym kurczakiem, warzywami i musztardowym winegretem (gorczyca) ;kolacja: Udziec indyka w szpinakowym sosie z pieczonymi warzywami (orzechy) 2020-07-16 (czwartek) ;I śniadanie: Cynamonowa ryżanka z musem gruszkowym ;II śniadanie: Pasta jajeczna z rzodkiewką ze świeżymi warzywami (jaja) ;obiad: Spaghetti Napoli ;podwieczorek: Sałatka z rybnymi klopsikami z wasabi i oliwą cytrusową (ryby) ;kolacja: Cebulowa zupa krem 2020-07-17 (piątek) ;I śniadanie: Chlebek cytrynowy z jogurtem kokosowym straciatella ;II śniadanie: Sałatka z tuńczykiem i ziołową oliwą (ryby) ;obiad: Duszona młoda kapusta z pieczonym udźcem indyka i komosą ryżową ;podwieczorek: Tajskie sataje z sosem sezamowym i pieczonymi warzywami (sezam) ;kolacja: Frittata warzywna z chutneyem paprykowo-cebulowym (jaja) 2020-07-18 (sobota) ;I śniadanie: Proteinowy koktajl brzoskwiniowy z kakaowymi goframi (jaja) ;II śniadanie: Papryka nadziewana chrzanową pastą wołową ;obiad: Polędwiczki w panierce kukurydzianej z sosem słodko-pikantnym i ryżem ;podwieczorek: Sałatka z szarpaną wołowiną i kolendrowym sosem ;kolacja: Udko kurczaka w sosie tymiankowym z warzywnymi frytkami (seler) 2020-07-19 (niedziela) ;I śniadanie: Proteinowe placuszki cukiniowe z frużeliną malinową (jaja) ;II śniadanie: Jajko sadzone z duszonymi warzywami (jaja) ;obiad: Pieczeń drobiowa w ziołowym sosie z kaszą i puree z brokuła ;podwieczorek: Kofty wieprzowe z szałwią i masełkiem ziołowym ;kolacja: Zupa chrzanowa z kurczakiem
Wybierz dietę
Dieta 6-pack

Dieta 6-pack

132,99 zł1100 pkt.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel