Menu w najbliższym tygodniu - Dieta dr Dąbrowskiej - Wyjście z postu II

2021-06-05 (sobota) ;I śniadanie: Mix sałat z pomarańczą, słupkami marchewki, papryki, selera naciowego, pieczonej pietruszki, cząstka cytryny, soczewica (Seler) ;II śniadanie: Smoothie truskawka, melon, ananas (-) ;obiad: Wege kofta z pieczarkami, grillowana papryka, ryż basmati i marchewka z groszkiem (Soja) ;podwieczorek: Ratatouile warzywne (-) ;kolacja: Burger z czarnej soczewicy z marchewką i pietruszką na duszonych porach, ryż z warzywami i bukiet warzyw (Soja); 2021-06-06 (niedziela) ;I śniadanie: Czekoladowe paleo pancakes, mus truskawkowy, pomarańcza, kiwi (-) ;II śniadanie: Postna zupa ogórkowa (Seler) ;obiad: Kotleciki sojowe z śliwką na musie barbecue, kasza gryczana niepalona i kapusta modra z żurawiną (Soja) ;podwieczorek: Kokosanki i mus truskawkowy (-) ;kolacja: Zielone kotleciki z tofu, ziemniaki pieczone i sałatka z ogórka konserwowego, cherry i szczypiorku (Soja, gorczyca); 2021-06-07 (poniedziałek) ;I śniadanie: Pasta z fasoli i śliwek, pumpernikel, słupki marchewki, papryki i selera (Seler,gluten) ;II śniadanie: Smoothie kokos-marchew-banan (-) ;obiad: Wegańskie pęczotto z pieczarkami i surówka czerwonka (-) ;podwieczorek: Mix sałat z cieciorką, papryka, kiwi, ananas, orzechy nerkowca, oliwki, cząstka mandarynki + sos balsamico (Orzechy, gorczyca) ;kolacja: Leczo wegetariańskie ze strączkami, kasza gryczana i surówka z kapusty, pora i ogórka (-); 2021-06-08 (wtorek) ;I śniadanie: Hummus orzechowy, pumpernikel i słupki marchewki, pomidor, ogórek (Orzechy, gluten) ;II śniadanie: Zupa minestrone (Seler) ;obiad: Wege pulpeciki z śliwką w sosie żurawinowym, kasza jęczmienna i julienne z marchewki (Soja, gluten) ;podwieczorek: Paleo pralinki daktylowe z migdałami i wiórkami kokosa (Orzechy) ;kolacja: Cieciorka w sosie pomidorowo-czosnkowym z natką, makaron pełnoziarnisty, pieczona marchewka, cukinia i fasolka w sezamie (Gluten, sezam); 2021-06-09 (środa) ;I śniadanie: Pasta z buraka i jabłka z nutką cynamonu, vasa pełnoziarnista i cherry, papryka (Gluten) ;II śniadanie: Krem ziemniaczano-grochowy z cieciorką (-) ;obiad: Burgery z kapusty kiszonej z cebulką na musie pomidorowo-ziołowym, kasza gryczana niepalona z ziołami i surówka koperkowa (-) ;podwieczorek: Smoothie wiśnia, truskawka, porzeczka, jabłko (-) ;kolacja: Kokosowy dahl z soczewicy, ryż basmati i surówka z czerwonej kapusty (-); 2021-06-10 (czwartek) ;I śniadanie: Pikantna pasta z ciecierzycy, pieczywo razowe, pomidorki, papryka, ogórek konserwowy (Gluten, gorczyca) ;II śniadanie: Krem pomidorowy z czosnkiem (-) ;obiad: Tofu w sosie pieczarkowym z warzywami, kasza pęczak i surówka z buraczków (Soja, gluten) ;podwieczorek: Smoothie jabłko, pomarańcza, truskawka, banan (-) ;kolacja: Kofta sojowo-fasolowa z chilli na sosie hamburgerowym, kasza jaglana i surówka wiosenna (Soja); 2021-06-11 (piątek) ;I śniadanie: Pasta z czerwonej fasoli, pieczywo razowe i cherry, papryka, kalarepa (Gluten) ;II śniadanie: Krem jarzynowy z soczewicą (-) ;obiad: Burger sojowy z warzywami na szpinaku z marchewką, ryż brązowy i tradycyjna surówka z kiszonej kapusty (Soja) ;podwieczorek: Fit szarlotka z cynamonem (Gluten) ;kolacja: Kotlety z marchwii i białej fasoli na sosie indyjskim, kuskus z warzywami, surówka z marchewki z sezamem (Orzechy, gluten, sezam);
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel