Menu w najbliższym tygodniu - Dieta dr Dąbrowskiej - Wyjście z postu II

2021-04-16 (piątek) ;I śniadanie: Pasta z czerwonej fasoli, pieczywo razowe i cherry, papryka, kalarepa (Gluten) ;II śniadanie: Krem jarzynowy z soczewicą (-) ;obiad: Burger sojowy z warzywami na szpinaku z marchewką, ryż brązowy i tradycyjna surówka z kiszonej kapusty (Soja) ;podwieczorek: Fit szarlotka z cynamonem (Gluten) ;kolacja: Kotlety z marchwii i białej fasoli na sosie indyjskim, kuskus z warzywami, surówka z marchewki z sezamem (Orzechy, gluten, sezam); 2021-04-17 (sobota) ;I śniadanie: Jaglanka truskawkowa, mus mango, kiwi (-) ;II śniadanie: Krem cukiniowo-porowy (-) ;obiad: Kofta sojowa z marchewką na złocistych pieczarkach, pieczone ziemniaki ziołowe, pieczona papryka (Soja) ;podwieczorek: Krem z zielonych warzyw z wiórkami marchewki (-) ;kolacja: Fusilli ze szpinakiem, suszonymi pomidorami, oliwkami, pieczone cherry i wiórkami tofu (Soja, gluten); 2021-04-18 (niedziela) ;I śniadanie: Wegański smalec ze skwarkami, pieczywo razowe, rzodkiewka, seler naciowy (Seler) ;II śniadanie: Krem cebulowy z grzankami (Gluten) ;obiad: Bigos z dynią, kasza bulgur, bukiet warzyw (Gluten) ;podwieczorek: Placuszki owsiane z bananami, mus truskawkowy (Gluten) ;kolacja: Orientalne tofu w pięciu smakach, makaron ryżowy, surówka z kapusty z ananasem (Soja); 2021-04-19 (poniedziałek) ;I śniadanie: Pasta z fasoli i cebuli czerwonej, pumpernikiel, pomidor, ogórek, rzodkiewka (Gluten) ;II śniadanie: Smoothie ananas, truskawka, mięta (-) ;obiad: Burger sojowy z pomidorowym concasse z szczypiorkiem na puree brokułowym, ryż z buraczkami, pieczony pomidor z salsą prowansalską (Soja) ;podwieczorek: Krem z kalafiora z wiórkami marchewki (-) ;kolacja: "Gyros tofu z warzywami, kasza gryczana, surówka z czerwonej kapusty z nutką jalapeno (Soja); 2021-04-20 (wtorek) ;I śniadanie: Hummus, ogórek konserwowy, pomidor, rzodkiewka, pieczywo razowe (Gorczyca, gluten) ;II śniadanie: Sok sitruinowy z mango i marchwią z matchą (Seler) ;obiad: Orientalne tofu z warzywami i sezamem, ryż smażony z warzywami (Soja, sezam) ;podwieczorek: Smoothie mango, pomarańcza, brzoskwinia (-) ;kolacja: Sałatka z pieczonych warzyw i komosy, sos słodkie chilli (Seler); 2021-04-21 (środa) ;I śniadanie: Pasta z bakłażana i suszonych pomidorów, vasa bzgl, pomidorki, papryka, rzodkiewka (-) ;II śniadanie: Zupa tikka masala z tofu, papryką, różami kalafiora, cebulką i mlekiem kokosowym (Soja) ;obiad: Pulpety sojowe z cieciorką na duszonej kapuście z pomidorami, ziemniaki pieczone z cebulą i pieczarkami, surówka z marchewki z chrzanem (Soja) ;podwieczorek: Pomarańczowy sok sirtuinowy z truskawkami (Seler) ;kolacja: Burgery z tofu z suszonymi pomidorami na musie szpinakowym, ryż basmati, pieczone warzywa z sezamem (Soja, sezam); 2021-04-22 (czwartek) ;I śniadanie: Jaglanka kokosowo - truskawkowa z musem mango (-) ;II śniadanie: Krem kalafiorowo-brokułowy z prażonymi płatkami migdałów (-) ;obiad: Burger z czerwonej fasoli na sosie hamburgerowym, kotleciki jaglane, surówka pekińska (-) ;podwieczorek: Smoothie burak, ananas, jabłko, marchew, cytryna (-) ;kolacja: Gulasz z warzywami i soczewicą w sosie żółtym curry, fasolka w sezamie (Sezam); 2021-04-23 (piątek) ;I śniadanie: Masło orzechowe, keto chlebek, pomarańcza, kiwi (Orzechy) ;II śniadanie: Zielone smoothie - szpinak, ogórek, kiwi, jabłko, limonka (-) ;obiad: Kotlety warzywno-sojowe na puree z kalafiora i buraka, kapusta duszona z koperkiem, ryż basmati (Soja) ;podwieczorek: Prażone jabłko pod cynamonową kruszonką z kalafiora, mus z jabłek (-) ;kolacja: Kofta sojowa z szpinakiem i suszonymi pomidorami na duszonym szpinaku, żółty ryż z marchewką i groszkiem, domowa surówka z kiszonej kapusty (Soja);
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel