Menu w najbliższym tygodniu - Dieta ketogeniczna

2019-10-07 (poniedziałek) ;I śniadanie: kolorowa sałatka z tuńczykiem i porzeczkowym winegret ;II śniadanie: bazyliowy serek wiejski z kolorową papryką i pesto z suszonych pomidorów ;obiad: pieczeń z indyka w sosie żurawinowym z kalafiorem ;kolacja: łopatka wieprzowa z duszonymi warzywami w sosie pomidorowym i prażonymi orzechami ;alergeny: ryby, nabiał, orzechy, gorczyca 2019-10-08 (wtorek) ;I śniadanie: szaszłyki serowe ze świeżymi warzywami i sosem czosnkowym ;II śniadanie: fit paprykarz rybny z ogórkami kiszonymi ;obiad: mielone mięso wieprzowe w sosie pomidorowym z brokułami ;kolacja: sałatka tabbouleh z boczkiem, serem feta i bazyliowo-pietruszkowym pesto ;alergeny: jaja, nabiał 2019-10-09 (środa) ;I śniadanie: jajka na twardo w bezmlecznym sosie chrzanowo-koperkowym ze świeżymi warzywami ;II śniadanie: papryka faszerowana wieprzowym mięsem mielonym z paleo-masełkiem i pomidorkami cherry ;obiad: stripsy z kurczaka w sezamie z zieloną cukinią i salsą verde ;kolacja: zupa pho z szarpaną wołowiną ;alergeny: jaja, sezam 2019-10-10 (czwartek) ;I śniadanie: pasta wieprzowa z ogórkiem zielonym i prażonymi orzechami ;II śniadanie: pudding chia z pieczonymi brzoskwiniami i cynamonem ;obiad: wołowina sweet chilli z surówką z selera ;kolacja: zapiekanka jajeczna z boczkiem i brokułami, sos paprykowy ;alergeny: nabiał, jaja, seler, orzechy 2019-10-11 (piątek) ;I śniadanie: cevapcici z boczkiem, surowymi warzywami i wiśniowym chutney ;II śniadanie: nowojorski keto-sernik ;obiad: łosoś pieczony z surówką z czerwonej kapusty ;kolacja: serowe żółte curry z pieczoną łopatką, prażonymi orzechami i duszonym szpinakiem ;alergeny: gluten, nabiał, jaja, sezam, orzechy, soja, ryby 2019-10-12 (sobota) ;I śniadanie: sałatka z serem wędzonym i salami w koperkowej oliwie ;II śniadanie: pasta z białej kiełbasy z ziołami i rzodkwią w słupkach ;obiad: burgery z indyka i kalafiora w sosie pieczeniowym z mizerią ;kolacja: krem z pieczonej cuknii z duszoną łopatką wieprzową i mozzarellą ;alergeny: nabiał, gluten, orzechy, seler 2019-10-13 (niedziela) ;I śniadanie: jajko sadzone i kiełbaska smażona ze świeżymi warzywami ;II śniadanie: sałatka z piersią indyka i musztardowym winegret ;obiad: karkówka wieprzowa kung pao z warzywami na ciepło w sezamie ;kolacja: mięso mielone drobiowe z duszonymi warzywami w ziołach ;alergeny: jaja, orzechy, gorczyca, sezam 2019-10-14 (poniedziałek) ;I śniadanie: sałatka z serem żółtym i sosem mango-chili ;II śniadanie: sezamowa pasta drobiowa z warzywami w słupkach ;obiad: karkówka z sosem cytrynowo-miętowym i gotowanymi brokułami ;kolacja: udko z kurczaka w tureckiej potrawce ;alergeny: sezam, orzechy 2019-10-15 (wtorek) ;I śniadanie: zielona papryka faszerowana serową pastą z szynki drobiowej ;II śniadanie: sałatka z szarpaną wołowiną i pietruszkowym winegret ;obiad: klopsiki drobiowe w sosie szpinakowo-kokosowym z pomidorkami koktajlowymi ;kolacja: dorsz z warzywami po azjatycku ;alergeny: sezam, ryby, orzechy, gorczyca 2019-10-16 (środa) ;I śniadanie: keto brownie z serkiem waniliowym ;II śniadanie: sałatka z wędzonym twarogiem i ziołowym winegret ;obiad: rozmarynowa rolada z indyka w sosie śliwkowym z surówką z białej kapusty ;kolacja: krem brokułowy z pieczoną golonką ;alergeny: orzechy, gorczyca 2019-10-17 (czwartek) ;I śniadanie: koktajl orzechowo-brzoskwiniowy ;II śniadanie: pasztet z wątróbką i boczkiem, świeżym pomidorem i sosem cumberland z czerwonej porzeczki ;obiad: gulasz wołowy po burgundzku z duszoną kalarepą i papryką w ziołach ;kolacja: burgery drobiowe z cebulką, serem żółtym i duszonymi warzywami ;alergeny: nabiał, jaja, orzechy 2019-10-18 (piątek) ;I śniadanie: sałatka z piersią kurczaka, kabanosami i kolendrowo-musztardowym winegret ;II śniadanie: pasta jajeczna z siekaną bazylią i świeżymi warzywami ;obiad: caponata z pieczoną łopatką ;kolacja: zupa kalafiorowa z serem camembert i udźcem indyka ;alergeny: nabiał, gluten, jaja, orzechy, soja, gorczyca 2019-10-19 (sobota) ;I śniadanie: serek wiejski à la tzatziki ze świeżymi warzywami ;II śniadanie: mini klopsiki wołowo-wieprzowe na świeżych warzywach z bazyliowym winegret ;obiad: ryba w fit panierce z surówką z białej kapusty ;kolacja: sałatka jarzynowa ;alergeny: nabiał, gluten, ryby, jaja, gorczyca, orzechy 2019-10-20 (niedziela) ;I śniadanie: szaszłyk z kurczaka z pieczonymi warzywami i oliwą pomidorową ;II śniadanie: frittata z chorizo ;obiad: pierś z kaczki w pikantnym sosie pomarańczowym z duszoną cukinią w ziołach ;kolacja: gulasz węgierski z boczniakami i udźcem indyka ;alergeny: gluten, nabiał, jaja
Wybierz dietę
Dieta ketogeniczna

Dieta ketogeniczna

148,00 zł1100 pkt.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel