Menu w najbliższym tygodniu - Dieta ketogeniczna

2021-01-20 (środa) ;I śniadanie: Pianka kokosowo - malinowo - jeżynowa (mleko, orzechy) ;II śniadanie: Buddha bowl z pieczoną piersią kurczaka, boczkiem i balsamicznym sosem winegret ;obiad: Pieczony sandacz w sosie śmietanowym z zielonym pesto z pieczonymi warzywami (ryby, mleko) ;kolacja: Zielona zupa krem z pieczoną piersią kurczaka (seler) 2021-01-21 (czwartek) ;I śniadanie: Terrina serowa z wędzonym łososiem i świeżymi warzywami (mleko, ryby) ;II śniadanie: Sałatka z mini pulpecikami wieprzowymi z wasabi i sosem winegret z zielonym pieprzem ;obiad: Polędwiczki z kurczaka w sosie pieczeniowo - goździkowym z gotowanym kalafiorem (orzechy) ;kolacja: Omlet jajeczny z wędliną drobiową i świeżymi warzywami (jaja) 2021-01-22 (piątek) ;I śniadanie: Sałatka z jajkiem, boczkiem i majonezem truflowym (jaja) ;II śniadanie: Pasta drobiowa z czerwonym curry i świeżymi warzywami (jaja) ;obiad: Pieczony dorsz w sosie pomidorowo - paprykowym z warzywną surówką (ryby, seler) ;kolacja: Pierś z kurczaka zapiekana z ricottą z duszonym szpinakiem i pomidorkami (mleko, orzechy) 2021-01-23 (sobota) ;I śniadanie: Sałatka z serem camembert, pieczoną piersią indyka i zielonym pesto (mleko) ;II śniadanie: Śmietanowe smoothie porzeczkowe z acerolą (mleko) ;obiad: Pieczona pierś kurczaka w sosie śmietanowo - szałwiowym z gotowanym brokułem (mleko) ;kolacja: Pieczony schab z salsą warzywną 2021-01-24 (niedziela) ;I śniadanie: Pieczona kiełbasa myśliwska z duszonymi warzywami i sosem śmietanowo - chrzanowym (mleko) ;II śniadanie: Omlet jajeczny ze szczypiorkiem, boczkiem oraz pieczonymi warzywami (jaja) ;obiad: Gołąbki drobiowe w sosie panang curry z pieczonymi warzywami (mleko, orzechy) ;kolacja: Zupa pieczarkowa z pieczoną łopatką wieprzową (seler) 2020-01-25 (poniedziałek) ;I śniadanie: Sałatka z pieczonymi polędwiczkami wieprzowymi i sosem balsamicznym (orzechy, gorczyca) ;II śniadanie: Pasta jajeczna z boczkiem, szczypiorkiem i świeżymi warzywami (jaja) ;obiad: Pierś kurczaka w sosie szparagowo - koperkowym z pieczonymi warzywami ;kolacja: Pieczona wołowina w sosie pięciu smaków z duszonymi warzywami po azjatycku 2020-01-26 (wtorek) ;I śniadanie: Pieczony łosoś z ananasową salsą i warzywami (ryby) ;II śniadanie: Keto chlebek ze smalcem, drobiową pieczenią rzymską z jajkiem i warzywami (jaja) ;obiad: Gulasz z szynki wieprzowej w sosie własnym z duszonymi warzywami ;kolacja: Kremowa zupa porowo - serowa z pieczonym udźcem indyka (seler, mleko) 2020-01-27 (środa) ;I śniadanie: Twarogowa pasta z makrelą i świeżymi warzywami (mleko, ryby) ;II śniadanie: Siemianka malinowa z orzechami (mleko, orzechy) ;obiad: Burgery wołowe w śmietanowym sosie pomidorowym z gotowanymi warzywami (mleko) ;kolacja: Sałatka z pieczoną piersią indyka, żółtym serem i sosem winegret z czerwonej porzeczki (mleko, gorczyca) 2020-01-28 (czwartek) ;I śniadanie: Cynamonowy keto serek mascarpone (mleko, orzechy) ;II śniadanie: Pasztet z podrobów wieprzowych z pastą kalafiorowo - imbirową ;obiad: Pierś indyka faszerowana mozzarellą i suszonymi pomidorami w sosie ziołowym z surówką z kiszonego ogórka (mleko, gorczyca) ;kolacja: Warzywny gulasz z pieczoną kiełbasą (orzechy) 2020-01-29 (piątek) ;I śniadanie: Sałatka buddha bowl z mozzarellą mini, polędwiczkami kurczaka w sezamie i guacamole (mleko, sezam) ;II śniadanie:Frittata jajeczna z warzywami i salami (jaja) ;obiad: Pieczony schab nadziewany boczkiem w sosie pieczeniowym z warzywną surówką ;kolacja: Zupa minestrone z mini klopsikami wieprzowymi i smażonym boczkiem (seler) 2020-01-30 (sobota) ;I śniadanie: Paprykowa pasta wołowa ze świeżymi warzywami (jaja) ;II śniadanie: Koktajl wiśniowo - kokosowy (mleko, orzechy) ;obiad: Pieczony dorsz w sosie cukiniowo - śmietanowym z surówką z białej kapusty (ryby, mleko, jaja) ;kolacja: Pulpety drobiowe nadziewane żółtym serem ze świeżymi warzywami i sosem czosnkowym (jaja, mleko) 2020-01-31 (niedziela) ;I śniadanie: Pieczona pierś kaczki w wiśniach i czerwonym winie z pieczonym kalafiorem ;II śniadanie: Zupa krem z pieczonej papryki z serem lazur i pieczoną piersią indyka (mleko) ;obiad: Pałeczki kurczaka pieczone w sosie bbq z pieczonymi warzywami ;kolacja: Zapiekanka jajeczna z warzywami i kurczakiem (jaja)
Wybierz dietę
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel