Menu w najbliższym tygodniu - Dieta ketogeniczna

2019-08-12 (poniedziałek) ;I śniadanie: ajwarowa pasta jajeczna z pomidorem i szczypiorkiem ;II śniadanie: sałatka z piersią z indyka na parze, świeżymi warzywami i wiśniowym sosem winegret ;obiad: pieczona szynka wieprzowa w sosie mango-limonka-chilli z kolorową cukinią ;kolacja: czapsuja z piersią indyka ;alergeny: jaja, gorczyca 2019-08-13 (wtorek) ;I śniadanie: sałatka z kurczakiem, serem żółtym i czosnkowym winegret ;II śniadanie: pasta mięsna z cebulką i warzywami w słupkach ;obiad: chilli con carne z boczkiem i brokułem ;kolacja: sałatka z kabanosami, jajkiem na twardo, ogórkiem konserwowym i sosem majonezowym ;alergeny: jaja, gorczyca, mleko 2019-08-14 (środa) ;I śniadanie: sałatka z serem camembert i chorrizo w sosie winegret z suszonych pomidorów ;II śniadanie: pieczeń rzymska z jajkiem, chrzanowym winegret i zielonym ogórkiem w ziołach ;obiad: rolada z indyka nadziewana pieczarkami z surówką z kolorowej kapusty ;kolacja: zupa krem z papryki z łopatką wieprzową, boczkiem i prażonymi pestkami dyni ;alergeny: jaja, orzechy 2019-08-15 (czwartek) ;I śniadanie: keto sernik wiedeński ;II śniadanie: pasztet drobiowy ze słoniną i suszonymi pomidorami z ogórkami kiszonymi z cebulką ;obiad: burgery drobiowe z serem żółtym, duszonym szpinakiem i sosem paprykowym ;kolacja: karkówka z warzywami w sosie słodko-kwaśnym ;alergeny: sezam, jaja, gorczyca, orzechy, mleko 2019-08-16 (piątek) ;I śniadanie: drobiowe klopsiki z duszonymi warzywami w sosie chimichurri ;II śniadanie: sałatka nicejska z musztardowym winegret ;obiad: curry z kurczaka i warzyw w sosie kokosowym ;kolacja: raugut z bakłażana z dodatkiem twarogu ;alergeny: ryby, jaja, sezam, mleko 2019-08-17 (sobota) ;I śniadanie: szaszłyki z indyka z bazyliowym pesto i grillowaną kolorową papryką ;II śniadanie: wiśniowy koktajl z nasionami chia ;obiad: koltety pożarskie w sosie koperkowym z surówką z tartej kalarepki ;kolacja: sałatka z wędzonym boczkiem, indykiem i żurawinowym sosem ;alergeny: gorczyca, jaja 2019-08-18 (niedziela) ;I śniadanie: cukinia faszerowana mielonym mięsem drobiowym w sosie pomidorowym ;II śniadanie: muffiny jajeczne kebab-gyros z boczkiem ;obiad: pieczona rolada z kurczaka z ziołami w sosie pieczeniowym i duszonymi warzywami na maśle ;kolacja: zupa cytrynowa z brokułem, indykiem i prażonymi pestkami dyni ;alergeny: jaja 2019-08-19 (poniedziałek) ;I śniadanie: kiełbasa pieczona z cebulką ze świeżymi pomidorami ;II śniadanie: pieczona szynka wieprzowa z czarnymi oliwkami i kaparami, pasta orzechowa i kolorowa rzodkiew ;obiad: gulasz z udźca indyka w sosie własnym z pieczonym kabaczkiem i kalafiorem ;kolacja: pierś indyka w żurawinowym sosie z pieczonymi warzywami i orzechami ;alergeny: seler, orzechy 2019-08-20 (wtorek) ;I śniadanie: sałatka z serem żółtym i pietruszkowym winegret ;II śniadanie: szaszłyki z indyka i boczku z cebulką i kiszonymi ogórkami ;obiad: czosnkowo-bazyliowa pierś kurczaka w sosie carbonara z kiełbasą chorizo i cukinią ;kolacja: serowa zupa krem z kurczaka z prażonymi pestkami dyni ;alergeny: gorczyca, orzechy 2019-08-21 (środa) ;I śniadanie: pasta rybna z orzechami i chrupiącymi warzywami ;II śniadanie: sałatka z paprykową piersią kurczaka, jajkiem na twardo i zielonym majonezowym sosem na bazie kolendry ;obiad: meksykańskie kotlety mielone z duszonymi kolorowymi warzywami w orzechach nerkowca ;kolacja: schab zapiekany z plastrami pomidora z duszonymi warzywami i sosem pomidorowym ;alergeny: ryby, jaja, orzechy 2019-08-22 (czwartek) ;I śniadanie: pasta z wątróbki z suszonymi pomidorami i zielony ogórek z czarnuszką ;II śniadanie: koktajl śmietankowo-malinowy z nasionami chia i mieszanką orzechów ;obiad: wołowina w sosie z zielonego pieprzu z brokułami ;kolacja: sałatka ze świeżych warzyw z piersią kurczaka, serem lazur i balsamicznym winegret ;alergeny: sezam, orzechy, gorczyca 2019-08-23 (piątek) ;I śniadanie: sałatka z pieczoną piersią indyka z miętą i cytryną, chorizo i porzeczkowym winegret ;II śniadanie: pasztet drobiowy z boczkiem i kolorową papryką ;obiad: ryba z czosnkiem i imbirem z surówką z białej kapusty z sezamem ;kolacja: klopsiki drobiowe z duszonym kabaczkiem w sosie cebulowym ;alergeny: orzechy, ryba, sezam 2019-08-24 (sobota) ;I śniadanie: mięsna pasta ze szczypiorkiem i warzywami w słupkach ;II śniadanie: jajeczny omlet z migdałami i sałatką owocową ;obiad: pieczona pierś indyka w sosie kokosowo-porowym z surówką z kapusty pekińskiej ;kolacja: zupa brokułowa z serem camembert i prażonymi pestkami dyni i słonecznika ;alergeny: jaja, orzechy, seler, mleko 2019-08-25 (niedziela) ;I śniadanie: zapiekany serem żółtym bakłażan faszerowany wieprzowym mięsem mielonym ;II śniadanie: kabanosy z warzywną kiszonką ogórkowo-buraczaną ;obiad: butter chicken z pieczonymi kolorowymi warzywami ;kolacja: duszony szpinak z kalafiorem w sosie cytrynowym z mozzarellą i udźcem indyka w boczku ;alergeny: orzechy, mleko
Wybierz dietę
Dieta ketogeniczna

Dieta ketogeniczna

148,00 zł1100 pkt.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel