Menu w najbliższym tygodniu - Dieta Low IG

2020-01-20 (poniedziałek) ;I śniadanie: Sałatka z paprykowymi polędwiczkami z kurczaka z klasycznym sosem winegret ;II śniadanie: Serek wiejski z pastą ajwar z kiszoną marchewką i gruboziarnistym chlebem ;obiad: Pierś z indyka w sosie słodko-pikantnym z brązowym ryżem i duszonymi warzywami ;kolacja: Makaron penne w kremowym sosie z suszonych pomidorów z jajkiem w koszulce ;alergeny: mleko, gluten, orzechy, gorczyca, jaja 2020-01-21 (wtorek) ;I śniadanie: Pasta wieprzowa z oliwkami ;II śniadanie: Koktajl gruszkowy z siemieniem lnianym i wiórkami kokosowymi ;obiad: Pieczeń wołowa w sosie cebulowym z kaszą bulgur i surówką z białej kapusty ;kolacja: Sałatka z wędzonym twarogiem, warzywami i winegret balsamicznym ;alergeny: gluten, mleko, sezam, orzechy, gorczyca 2020-01-22 (środa) ;I śniadanie: Pasta twarożkowa z kurkumą, świeżym ogórkiem i orzechami ;II śniadanie: Truskawkowo-ananasowy baton owsiany z jogurtem naturalnym ;obiad: Pierś z kurczaka w sosie mango z kaszą pęczak i brokułami ;kolacja: Krem z pomidorów z serem pleśniowym, piersią z indyka i makaronem gryczanym ;alergeny: mleko, gluten, jaja, orzechy 2020-01-23 (czwartek) ;I śniadanie: Sałatka z piersią indyka, gruszką, świeżymi warzywami i dressingiem cytrusowym ;II śniadanie: Wegetariański pasztet z suszonymi grzybami i świeżymi warzywami ;obiad: Pulpety drobiowe w sosie z zielonego pieprzu z komosą ryżową i surówką z kapusty pekińskiej ;kolacja: Ryż brązowy z tofu i orientalną mieszanką warzyw ;alergeny: mleko, gluten, jaja, orzechy, soja, seler 2020-01-24 (piątek) ;I śniadanie: Budda bowl z jajkiem ;II śniadanie: Komosanka z pomarańczową konfiturą ;obiad: Fasolka po bretońsku ;kolacja: Trójkąty owsiane z pieczonymi warzywami i wytrawnym jogurtem ;alergeny: gluten, mleko, jaja 2020-01-25 (sobota) ;I śniadanie: Pasta z tuńczyka z kiszonymi warzywami ;II śniadanie: Placuszki razowe z serkiem i musem truskawkowym ;obiad: Rolada z indyka z kaszą gryczaną i surówką z marchewki i pora ;kolacja: Greckie souvlaki z duszoną kapustą, kaszą bulgur i salsą pomidorowo-kolendrową ;alergeny: gluten, mleko, jaja, orzechy, ryby 2020-01-26 (niedziela) ;I śniadanie: Pierś z kaczki z duszonymi gruszkami ;II śniadanie: Razowa tarta z kozim serem i szpinakiem ;obiad: Polędwiczka wieprzowa w sosie koperkowym z kaszą bulgur i duszoną kapustą ;kolacja: Zupa brokułowa z makaronem gryczanym ;alergeny: gluten, mleko, jaja, seler 2020-01-27 (poniedziałek) ;I śniadanie: Sałatka z serem mozzarella, szynką szwardzwaldzką z cytrynowym sosem winegret ;II śniadanie: Owsianka z konfiturą morelowo-brzoskwiniową ;obiad: Spaghetti pełnoziarniste w sosie śmietanowo-szpinakowym z czosnkowym kurczakiem ;kolacja: Risotto z zielonym groszkiem i indykiem w majeranku ;alergeny: mleko, gluten 2020-01-28 (wtorek) ;I śniadanie: Pasta jajeczna z chrupiącymi warzywami ;II śniadanie: Koktajl leśny z chia ;obiad: Bigos z łopatką wieprzową duszoną w majeranku i kaszą bulgur ;kolacja: Hamburger drobiowy ze świeżymi warzywami i sosem sweet chilli ;alergeny: jaja, gluten, mleko 2020-01-29 (środa) ;I śniadanie: Sałatka z serem halloumi, świeżymi warzywami i sosem chałwowym ;II śniadanie: Dorsz pieczony z warzywami ;obiad: Sznycle z indyka w sosie śliwkowym z kaszą gryczaną i surówką z kapusty pekińskiej i papryki ;kolacja: Krem z cebuli z pieczonym salami, czarnym sezamem i grzankami pełnoziarnistymi ;alergeny: gluten, mleko, sezam, ryby 2020-01-30 (czwartek) ;I śniadanie: Pasztet z podrobów z kolorowym pieprzem, dipem chrzanowym i pomidorami ;II śniadanie: Granola z orzechami, jogurtem greckim i frużeliną truskawkowo-imbirową ;obiad: Wołowina w sosie z cydru i pieczonych jabłek z ryżem basmati i surówką z kapusty i pora ;kolacja: Makaron pełnoziarnisty z pikantnym sosem serowym, duszonymi warzywami i polędwiczką wieprzową ;alergeny: gluten, mleko, orzechy 2020-01-31 (piątek) ;I śniadanie: Frittata ze szparagami, cukinią, chorizo i sosem pomidorowym ;II śniadanie: Migdałowa gryczanka z prażonymi gruszkami ;obiad: Pulpety wieprzowe w sosie koperkowym z kaszą gryczaną niepaloną i duszonym brokułem ;kolacja: Zupa jarzynowa z makaronem pełnoziarnistym ;alergeny: mleko, gluten, jaja, orzechy 2020-02-01 (sobota) ;I śniadanie: Twarożek z pieprzem grubomielonym i chrupiącymi warzywami ;II śniadanie: Koktajl wiśniowo-kokosowy ;obiad: Pierś kurczaka w sosie panang curry z dzikim ryżem i surówką z sałaty i cukinii ;kolacja: Pełnoziarnista zapiekanka makaronowa z kalafiorem ;alergeny: mleko, gluten, jaja 2020-02-02 (niedziela) ;I śniadanie: Szakszuka z pomidorami i papryką ;II śniadanie: Placuszki owsiano-amarantusowe z jogurtem naturalnym ;obiad: Schab w sosie własnym z pęczotto jarmużowym i pieczonymi warzywami ;kolacja: Naleśniki pełnoziarniste z soczewicą i pieczarkami ;alergeny: gluten, mleko, jaja
Wybierz dietę
Dieta Low IG

Dieta Low IG

103,99 zł1100 pkt.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel