Menu w najbliższym tygodniu - Dieta Low IG

2020-09-23 (środa) ;I śniadanie: Sałatka z pieczoną piersią indyka i sosem z sera pleśniowego (mleko) ;II śniadanie: Terrina serowa z jajkiem i groszkiem ze świeżymi warzywami i chlebem (gluten) ;obiad: Pieczone polędwiczki wieprzowe w sosie słodko - kwaśnym z brązowym ryżem i duszonymi warzywami ;kolacja: Zupa kapuśniak z żeberkami wieprzowymi (seler) 2020-09-24 (czwartek) ;I śniadanie: Pieczona pierś kaczki z selerowo - gruszkowym puree ;II śniadanie: Jajka na twardo z kolorową papryką, sosem czosnkowym i chlebem (gluten, jaja, mleko) ;obiad: Pieczeń wołowa w sosie cebulowym z czarnym ryżem i gotowanym kalafiorem ;kolacja: Potrawka warzywna z makaronem pełnoziarnistym, kruszonym twarogiem i orzechami (mleko, orzechy, gluten) 2020-09-25 (piątek) ;I śniadanie: Szaszłyki z kurczaka z warzywami i dressingiem musztardowym (gorczyca) ;II śniadanie: Pietruszkowy twarożek z warzywami i grahamką (mleko, gluten) ;obiad: Gulasz wieprzowy w sosie pieczarkowym z kaszą pęczak i surówką (gluten) ;kolacja: Makaron w sosie curry z tofu i duszonymi warzywami (gluten, mleko) 2020-09-26 (sobota) ;I śniadanie: Sałatka z polędwiczkami z kurczaka, warzywami i sosem paprykowym ;II śniadanie: Hummus klasyczny ze świeżymi warzywami i pieczywem (sezam, gluten) ;obiad: Kotlety drobiowe w sosie pomidorowym z ryżem i surówką (seler) ;kolacja: Zapiekanka makaronowa z pieczonymi warzywami (gluten, jaja) 2020-09-27 (niedziela) ;I śniadanie: Pieczona ryba z duszonym jarmużem i mozzarellą (ryby, mleko) ;II śniadanie: Baton owsiany z owocami i musem truskawkowym (mleko, jaja) ;obiad: Rolada z indyka w sosie szpinakowym z kaszą gryczaną i puree z brukselki (orzechy, gluten) ;kolacja: Krem z cukinii z serem pleśniowym, kurczakiem i grzankami pełnoziarnistymi (mleko, gluten) 2020-09-28 (poniedziałek) ;I śniadanie: Kolorowe kuleczki twarogowe z pomidorem i cebulką (mleko) ;II śniadanie: Malinowa owsianka z sokiem z czarnego bzu (mleko, orzechy) ;obiad: Pierś kurczaka w sosie cytrynowo - miętowym z komosą ryżową i parowanym brokułem ;kolacja: Gulasz węgierski z kaszą gryczaną, pieczoną karkówką i serem feta (mleko, gluten) 2020-09-29 (wtorek) ;I śniadanie: Sałatka warzywna z wędzonym indykiem i sosem jogurtowo - majonezowym (mleko, jaja) ;II śniadanie: Szaszłyki z kurczaka z warzywnymi frytkami, sosem miodowo - musztardowym i chlebem (seler, gluten, gorczyca) ;obiad: Risotto cukiniowe z pieczonymi warzywami i mozzarellą (mleko) ;kolacja: Domowy rosół z pieczonym udkiem kurczaka i makaronem pełnoziarnistym (gluten, seler) 2020-09-30 (środa) ;I śniadanie: Sałatka z tuńczykiem i koperkowym sosem winegret (ryby, gorczyca) ;II śniadanie: Pasztet z ciecierzycy i pieczarek z warzywami i bułką grahamką (gluten) ;obiad: Pieczeń z indyka w kremowym sosie kurkowo - cebulowym z batatami i surówką ;kolacja: Pełnoziarniste roladki z tortilli z pastą z pieczonej papryki i twarożku z wędliną drobiową (gluten, mleko) 2020-10-01 (czwartek) ;I śniadanie: Serek wiejski a'la tzatziki z warzywami (mleko) ;II śniadanie: Koktajl truskawkowy (mleko) ;obiad: Gulasz wołowy po burgundzku z kaszą pęczak i surówką z kiszonej kapusty (gluten) ;kolacja: Wegetariańska lasagne pełnoziarnista z soczewicą (gluten, mleko) 2020-10-02 (piątek) ;I śniadanie: Pasta jajeczna z suszonymi pomidorami i chrupiącymi warzywami (jaja) ;II śniadanie: Pełnoziarniste naleśniki z twarożkiem i śliwkami (jaja, mleko, gluten) ;obiad: Caponata z pieczonym serem halloumi i kaszą jaglaną (mleko) ;kolacja: Zupa cebulowo - serowa z szynką wieprzową i grzankami (mleko, seler, gluten) 2020-10-03 (sobota) ;I śniadanie: Papryka faszerowana koperkową pastą drobiową (jaja) ;II śniadanie: Pieczona pierś kaczki z warzywami, talarkami batatów i oliwą paprykowo - ziołową ;obiad: Pieczony dorsz pod porową pierzynka z ryżem i surówką (ryby) ;kolacja: Sałatka z wędzonym serem, kaszą bulgur i sosem żurawinowym (mleko, gluten) 2020-10-04 (niedziela) ;I śniadanie: Kofty wołowe z pieczonymi warzywami i sosem czosnkowym (seler) ;II śniadanie: Czekoladowe placuszki pełnoziarniste z frużeliną wiśniową (jaja, mleko, gluten) ;obiad: Schab faszerowany śliwką w sosie śliwkowym z komosą ryżową i duszoną kapustą ;kolacja: Imbirowa zupa krem z białych warzyw z pieczoną piersią kurczaka (seler)
Wybierz dietę
Dieta Low IG

Dieta Low IG

103,99 zł1100 pkt.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel