Menu w najbliższym tygodniu - Dieta Low IG

2019-09-16 (poniedziałek) ;I śniadanie: papryka faszerowana twarożkiem z pieczarkami ;II śniadanie: owsianka wiśniowo-imbirowa ;obiad: kurczak w sosie słodko-kwaśnym z ryżem ;kolacja: makaron gryczany z mielonym mięsem drobiowym w sosie z białych warzyw ;alergeny: orzechy, mleko, gluten 2019-09-17 (wtorek) ;I śniadanie: sałatka z domowym wędzonym indykiem i sosem tatarskim ;II śniadanie: koktajl czeko-śliwka ;obiad: pieczeń wołowa w sosie własnym z kaszą pęczak i surówką z kiszonej kapusty ;kolacja: zupa tom-kha z kurczakiem i dzikim ryżem ;alergeny: orzechy, mleko, gluten 2019-09-18 (środa) ;I śniadanie: frittata z musem owocowym ;II śniadanie: sałatka caprese z bazyliowym pesto i chlebem razowym ;obiad: rolada z indyka nadziewana suszonymi pomidorami z kaszą gryczaną w sosie koperkowym i surówką z czerwonej kapusty ;kolacja: makaronowa sałatka z tuńczykiem, warzywami i musztardowym winegret ;alergeny: ryby, gluten, mleko, jaja 2019-09-19 (czwartek) ;I śniadanie: sałatka z jajkiem i sosem guacamole ;II śniadanie: gryczanka tiramisu ;obiad: bakłażan faszerowany mielonym mięsem drobiowym z sosem paprykowym i brązowym ryżem ;kolacja: kaszotto z pieczarkami, szynką wieprzową i pokruszonym serem lazur ;alergeny: jaja, mleko, gluten, orzechy, gorczyca 2019-09-20 (piątek) ;I śniadanie: smażona kiełbasa myśliwska z duszonym szpinakiem ;II śniadanie: cynamonowa komosanka z gruszkowym musem ;obiad: indyk w sosie neapolitańskim z pełnoziarnistym makaronem spaghetti, mozzarellą i gotowanym brokułem ;kolacja: zupa rybna z czarnym ryżem ;alergeny: ryby, mleko, gluten, orzechy 2019-09-21 (sobota) ;I śniadanie: sałatka z szarpaną wołowiną i sosem sweet chilli ;II śniadanie: hummus z warzywami w słupkach i chlebem gruboziarnistym ;obiad: pieczeń drobiowa z groszkiem w sosie pieprzowym z kasza pęczak i surówką z kalarepki, pora i jabłka ;kolacja: pieczone mięso z udźca indyka z pełnoziarnistymi placuszkami z czarnuszką, mixem warzyw i sosem jogurtowo-czosnkowym ;alergeny: sezam, gorczyca 2019-09-22 (niedziela) ;I śniadanie: jajka sadzone z warzywnymi frytkami i sosem paprykowym ;II śniadanie: pasztet mięsny z cukinią z kiszonym ogórkiem i chlebem razowym ;obiad: confit z kaczki z kaszą gryczaną i puree z zielonego groszku ;kolacja: udziec indyka w sosie garam masala z dzikim ryżem ;alergeny: sezam, mleko, gluten, jaja, orzechy 2019-09-23 (poniedziałek) ;I śniadanie: jajka na twardo z pietruszkowym sosem i pomidorem ;II śniadanie: leśna owsianka ;obiad: pierś z kurczaka w sosie paprykowym z kaszą pęczak i gotowanym brokułem ;kolacja: grzybowe risotto z brązowego ryżu z piersią indyka i papryką ;alergeny: orzechy, jaja, mleko 2019-09-24 (wtorek) ;I śniadanie: pasta drobiowa z karmelizowaną cebulką i mix warzyw ;II śniadanie: paprykowo-szczypiorkowy serek wiejski, zielony ogórek i bułka grahamka ;obiad: pieczeń wołowa w sosie rozmarynowym z kaszą gryczaną i surówką z białej kapusty ;kolacja: meksykański kociołek z klopsikami drobiowymi i mozzarellą ;alergeny: mleko, gluten, jaja 2019-09-25 (środa) ;I śniadanie: sałatka z grillowanym serem halloumi, kolorowymi warzywami i balsamicznym winegret ;II śniadanie: gryczanka migdałowo-truskawkowa ;obiad: pierś indyka z sosem chimichurri, dzikim ryżem i pieczoną cukinią ;kolacja: kremowa zupa cebulowa z piersią kurczaka i pełnoziarnistymi grzankami ;alergeny: mleko, gluten, seler 2019-09-26 (czwartek) ;I śniadanie: rollsy z kapusty pekińskiej z pieczonym indykiem, warzywami i pomidorowym winegret ;II śniadanie: pasta z czerwonej fasoli z kabanosami, kiszonym ogórkiem i chlebem gryczanym ;obiad: schab faszerowany pieczarkami i żółtym serem w sosie pieczeniowym z kaszą pęczak i surówką ;kolacja: firinda kabak z sosem tzatziki ;alergeny: jaja, mleko, gluten, sezam 2019-09-27 (piątek) ;I śniadanie: koktajl malinowy z siemieniem lnianym i nasionami chia, mix orzechów ;II śniadanie: twarożek z suszonymi pomidorami z marchewką w słupkach i razową pitą ;obiad: sandacz w sosie cytrynowo-koperkowym z komosą ryżową i surówką z kiszonej kapusty ;kolacja: hawajskie pęczotto z indykiem, warzywami i sosem słodko-kwaśnym ;alergeny: gluten, ryby, mleko 2019-09-28 (sobota) ;I śniadanie: śniadanie angielskie z jajkami sadzonymi i frankfurterkami w boczku ;II śniadanie: chałwowa gryczanka z pastą tahini ;obiad: fit carbonara z kurczakiem i pełnoziarnistym makaronem ;kolacja: sataje - tajskie szaszłyki z indyka z ryżem, warzywami i sosem brzoskwinia-chilli ;alergeny: orzechy, soja, mleko, gluten, jaja, sezam 2019-09-29 (niedziela) ;I śniadanie: warzywna sałatka z kurczakiem i paprykowym winegret ;II śniadanie: pełnoziarnista tarta ze szpinakiem, pomidorami i serem feta ;obiad: cielęcina w sosie kurkowym z ryżem brązowym i modrą czerwoną kapustą ;kolacja: kapuśniak z wędzonym indykiem i pełnoziarnistym makaronem ;alergeny: mleko, jaja, gorczyca
Wybierz dietę
Dieta Low IG

Dieta Low IG

101,00 zł1100 pkt.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel