Menu w najbliższym tygodniu - Dieta Low IG

2020-11-25 (środa) ;I śniadanie: Serek capresi z wędliną drobiową i pastą warzywną (mleko) ;II śniadanie: Kokosowy baton gryczany z jogurtem cappuccino (jaja, mleko) ;obiad: Rolada z indyka w sosie musztardowym z pieczonymi batatami i surówką (gorczyca, sezam) ;kolacja: Krem z zielonych warzyw z mozzarellą i piersią kurczaka (seler, mleko) 2020-11-26 (czwartek) ;I śniadanie: Pieczona polędwiczka wieprzowa z warzywami i winegret z czarnego bzu (orzechy, gorczyca) ;II śniadanie: Serek z koperkiem i wędzonym łososiem, warzywami i grahamką (mleko, ryby, gluten) ;obiad: Potrawka z kurczaka w sosie panang curry z czarnym ryżem i duszonymi warzywami ;kolacja: Placek kalafiorowo-batatowy z boczniakami, babką jajowatą i ziołami prowansalskimi (jaja, mleko, gluten) 2020-11-27 (piątek) ;I śniadanie: Szaszłyki drobiowe z boczkiem, warzywami i sosem majonezowo - miętowym (jaja) ;II śniadanie: Granola z sezamem, makiem i suszoną morwą z leśnym musem owocowym i jogurtem greckim (sezam, mleko) ;obiad: Udziec z indyka w sosie śmietanowo - szpinakowym z kaszą bulgur i surówką colesław (gluten) ;kolacja: Chilli sin carne z ryżem, duszonymi warzywami i czerwoną fasolą 2020-11-28 (sobota) ;I śniadanie: Sałatka z kozim serem, twarogiem i granatem (mleko) ;II śniadanie: Koktajl kokosowy z blue matchą (orzechy) ;obiad: Pełnoziarnisty makaron w sosie z suszonych pomidorów z duszonymi warzywami i mozzarellą mini (gluten, mleko) ;kolacja: Pasztet drobiowy z warzywami, guacamole i wytrawnymi placuszkami 2020-11-29 (niedziela) ;I śniadanie: Omlety jajeczne z wędzonym boczkiem i pieczonymi warzywami (jaja) ;II śniadanie: Pełnoziarniste bułeczki cynamonowe z musem morelowo - grejpfrutowym (jaja, mleko, gluten) ;obiad: Cielęcina w sosie cydrowo - cebulowym z komosą ryżową i kalafiorem romanesco ;kolacja: Krem pomidorowy z prażonymi migdałami i pieczoną szynką wieprzową (orzechy) 2020-11-30 (poniedziałek) ;I śniadanie: Paprykowa pasta wołowa z warzywami (jaja) ;II śniadanie: Owsianka truskawkowo - migdałowa (mleko, orzechy) ;obiad: Pierś kurczaka w sosie pomarańczowo - imbirowym z ryżem i gotowaną fasolką szparagową z orzechami (orzechy) ;kolacja: Pełnoziarniste łazanki z duszoną kapustą z grzybami, pieczoną szynką wieprzową i wegańskimi skwareczkami (gluten, soja) 2020-12-01 (wtorek) ;I śniadanie: Szaszłyki z karkówki z warzywami i sosem paprykowym ;II śniadanie: Sałatka z serem feta, gruszką, kaszą bulgur i sosem malinowym (mleko) ;obiad: Pieczona pierś indyka w czerwonym sosie curry z makaronem penne i gotowanym brokułem (mleko, gluten) ;kolacja: Cebulowa zupa krem z mozzarellą i pełnoziarnistymi grzankami (seler, gluten) 2020-12-02 (środa) ;I śniadanie: Pasztet drobiowy ze skwarkami i pastą z pasternaka (sezam) ;II śniadanie: Koktajl czeko - śliwka z otrębami (mleko) ;obiad: Kotlety jajeczne w sosie brokułowym z komosą ryżową i surówką z kiszonej czerwonej kapusty (jaja) ;kolacja: Placek po węgiersku z batatmi, boczkiem i salsą bakłażanowo - paprykową (jaja) 2020-12-03 (czwartek) ;I śniadanie: Serek wiejski z pestkami dyni i warzywami (mleko) ;II śniadanie: Ryżanka z konfiturą wiśniową i sokiem z czarnego bzu (mleko, orzechy) ;obiad: Wołowina w sosie chrzanowym z kaszą pęczak i surówką z pora i kiszonego ogórka (gluten, gorczyca) ;kolacja: Pełnoziarnisty makaron świderki w sosie szpinakowym z pieczonymi warzywami i kruszonym kozim serem (gluten, mleko) 2020-12-04 (piątek) ;I śniadanie: Pasta jajeczna z kolorową papryką (jaja) ;II śniadanie: Sałatka z piersią kaczki, pieczonymi warzywami, batatami i sosem wiśniowo - rozmarynowym (seler) ;obiad: Pieczony łosoś z czarnym ryżem i pieczonymi warzywami (ryby) ;kolacja: Pełnoziarniste naleśniki nadziewane warzywnym farszem i serem halloumi (jaja, mleko, gluten) 2020-12-05 (sobota) ;I śniadanie: Cytrynowa pianka kokosowa z musem truskawkowym (orzechy) ;II śniadanie: Sałatka z parowaną piersią kurczaka, ryżem basmati i sosem z awokado ;obiad: Rolada z indyka faszerowana szpinakiem i ricottą w sosie kaparowym z komosą ryżową i surówką z kapusty włoskiej i papryki (mleko) ;kolacja: Pełnoziarnisty makaron penne w sosie pieczarkowym z pieczonym schabem i duszonymi warzywami (gluten) 2020-12-06 (niedziela) ;I śniadanie: Polędwiczki kurczaka z warzywami i sosem porzeczkowym ;II śniadanie: Pełnoziarnista pizza caprese z sosem pomidorowo - bazyliowym (gluten, mleko) ;obiad: Gołąbki drobiowe w sosie koperkowym z kaszą bulgur i różowym kalafiorem (gluten) ;kolacja: Zupa ogórkowa z batatami i pieczoną karkówką (seler)
Wybierz dietę
Dieta Low IG

Dieta Low IG

103,99 zł
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel