Menu w najbliższym tygodniu - Dieta Low IG

2021-03-03 (środa) ;I śniadanie: Sałatka z pieczoną piersią indyka, kiełbasą chorizo i sosem ziołowym ;II śniadanie: Plasterki wędliny drobiowej i szynki parmeńskiej ze świeżymi warzywami, dipem z guacamole i pumperniklem (mleko, gluten) ;obiad: Pieczona polędwiczka wieprzowa w sosie pomidorowym z kaszą bulgur i pieczonymi warzywami (seler, orzechy, gluten) ;kolacja: Chrzanowa zupa krem z jajkiem (seler, jaja) 2021-03-04 (czwartek) ;I śniadanie: Pasta z podrobów drobiowych z czosnkiem i świeżymi warzywami (jaja) ;II śniadanie: Pełnoziarniste pancakes kokosowe z frużeliną malinową z imbirem (jaja, mleko, gluten) ;obiad: Pieczeń wołowa na warzywnym puree z kaszą gryczaną i fasolką szparagową (gluten) ;kolacja: Sałatka makaronowa z pieczoną piersią kurczaka, bazyliowym pesto i orzechami (gluten, orzechy) 2021-03-05 (piątek) ;I śniadanie: Sałatka z pieczoną piersią kurczaka i cytrynowym sosem winegret (gorczyca) ;II śniadanie: Jajka sadzone posypane serem halloumi z ajwarem paprykowym i chlebem (jaja, mleko, gluten) ;obiad: Pieczony łosoś w sosie wiśniowym z czarnym ryżem i warzywną surówką (ryby) ;kolacja: Pieczone bataty z pomidorem, kolendrowym pesto i klasycznym hummusem (sezam) 2021-03-06 (sobota) ;I śniadanie: Pikantny twarożek ze świeżymi warzywami (mleko) ;II śniadanie: Owsianka jabłkowa z orzechami (orzechy) ;obiad: Pulpeciki drobiowe w sosie z grzybów leśnych z kaszą bulgur i surówką z kiszonej kapusty (gluten, orzechy) ;kolacja: Kociołek bosmana (ryby, skorupiaki) 2021-03-07 (niedziela) ;I śniadanie: Szaszłyki drobiowe z boczkiem, pieczonymi warzywami i sosem majonezowo - jogurtowym z koperkiem (mleko, jaja, seler) ;II śniadanie: Zapiekanka chlebowa z cukinią, pomidorami, kozim serem i chutneyem śliwkowo - cebulowym (gluten, mleko, jaja) ;obiad: Pełnoziarnisty makaron spaghetti w szpinakowym pesto z pieczonymi warzywami i mozzarellą (gluten, mleko, jaja, sezam) ;kolacja: Indyjskie risotto z warzywami i pieczoną szynką wieprzową 2021-03-08 (poniedziałek) ;I śniadanie: Pasta drobiowa z suszonymi pomidorami i świeżymi warzywami (jaja) ;II śniadanie: Owsianka malinowa z wiórkami kokosowymi (orzechy, mleko) ;obiad: Makaron pełnoziarnisty w sosie pomidorowym z piersią indyka, pieczonymi warzywami i shiitake (gluten, ryby) ;kolacja: Sałatka warzywna z batatem, mozzarellą i sosem czosnkowym (mleko, jaja) 2021-03-09 (wtorek) ;I śniadanie: Granola orzechowa z jogurtem kokosowym (orzechy, sezam) ;II śniadanie: Tortilla pełnoziarnista z pastą jajeczną i świeżymi warzywami (gluten, jaja) ;obiad: Polędwiczka wieprzowa w sosie bazyliowym z kaszą bulgur i surówką z pora i selera (gluten, mleko, seler) ;kolacja: Krem z pieczonej papryki z pulpecikami drobiowymi i pieczywem (seler, gluten) 2021-03-10 (środa) ;I śniadanie: Pasztet drobiowy z salami i pastą z pieczonego pasternaku (orzechy) ;II śniadanie: Koktajl mango-brzoskwinia z chia (mleko) ;obiad: Kotlety drobiowe w sosie brokułowym z ryżem i surówką z kiszonej kapusty ;kolacja: Makaron razowy z serem ricotta, łososiem i duszonymi warzywami (gluten, mleko, ryby) 2021-03-11 (czwartek) ;I śniadanie: Pianka kokosowa z owocami leśnymi (orzechy) ;II śniadanie: Ziołowy serek homogenizowany z warzywami i grahamką (mleko, gluten ) ;obiad: Strogonow wołowy z duszonymi warzywami i kaszą bulgur (gluten) ;kolacja: Lasagne pełnoziarnista z czerwoną soczewicą i kalafiorem romanesco (gluten, mleko) 2021-03-12 (piątek) ;I śniadanie: Sałatka z prażoną cieciorką, jajkiem, warzywami i pesto ziołowym (jaja) ;II śniadanie: Komosanka bounty (mleko, orzechy) ;obiad: Pieczony dorsz z włoszczyzną i batatami (ryby, seler) ;kolacja: Zupa ogórkowa z łopatką wieprzową i chlebem (seler, gluten) 2021-03-13 (sobota) ;I śniadanie: Papryka faszerowana twarożkiem chrzanowym (mleko) ;II śniadanie: Koktajl kakaowo-kokosowy (orzechy) ;obiad: Gulasz z sarniny w sosie winnym z kaszą gryczaną niepaloną i surówką z kapusty ;kolacja: Ratatouille z brązowym ryżem, piersią indyka i fetą (mleko) 2021-03-14 (niedziela) ;I śniadanie: Kofta drobiowa z frytkami warzywnymi i masełkiem ziołowym ;II śniadanie: Muffiny jajeczne z pieczonymi pomidorami i pumperniklem (jaja, gluten) ;obiad: Pierś z kurczaka w sosie brzoskwiniowym z komosą ryżową i fasolką szparagową (orzechy) ;kolacja: Ramen z szynką wieprzową i makaronem pełnoziarnistym (seler, gluten)
Wybierz dietę
Dieta Low IG

Dieta Low IG

103,99 zł
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel