Menu w najbliższym tygodniu - Dieta Low IG

2021-05-12 (środa) ;I śniadanie: Drobiowa pieczeń rzymska z jajkiem, chutneyem z czerwonej cebuli i warzywami (jaja) ;II śniadanie: Koktajl pomidorowy z selerem naciowym (seler) ;obiad: Gulasz z dziczyzny w sosie własnym z ryżem basmati i pieczonymi warzywami (brak) ;kolacja: Frytki warzywne z serkiem wiejskim i paluchami gryczanymi (mleko, jaja) 2021-05-13 (czwartek) ;I śniadanie: Kolorowe kulki twarogowe z pomidorkami (mleko) ;II śniadanie: Baton owsiany z sezamem, morwą białą i frużeliną wiśniową (jaja, mleko) ;obiad: Pieczona pierś kurczaka w sosie grzybowym z kaszą bulgur i surówką z kiszonej kapusty (gluten) ;kolacja: Zupa krem z pora z pieczonym udkiem kurczaka (seler) 2021-05-14 (piątek) ;I śniadanie: Jajko na twardo z sosem tysiąca wysp i świeżymi warzywami (jaja, mleko) ;II śniadanie: Koktajl malinowy (mleko) ;obiad: Pieczony dorsz w śmietanowym sosie zielone pesto z dzikim ryżem i pieczonymi warzywami (ryby) ;kolacja: Pierś indyka z pieczonymi warzywami, kruszonym serem lazur i wytrawnymi placuszkami z komosy (mleko, jaja) 2021-05-15 (sobota) ;I śniadanie: Pasta wołowa z świeżymi warzywami (jaja) ;II śniadanie: Imbirowo - cynamonowa gryczanka z gruszkami (mleko) ;obiad: Pieczona pierś kurczaka w sosie cytrynowo - szałwiowym z komosą ryżową i mizerią (brak) ;kolacja: Leczo z pieczonymi batatami i udźcem indyka (brak) 2021-05-16 (niedziela) ;I śniadanie: Muffinki drobiowe z pieczonymi pomidorami i bazyliowym pesto (brak) ;II śniadanie: Pełnoziarniste pancakes cytrynowe z musem jabłkowym (jaja, mleko, gluten) ;obiad: Polędwiczki wieprzowe na selerowym puree z kaszą gryczaną i duszoną kapustą ze szpinakiem (seler, gluten) ;kolacja: Ramen z makaronem pełnoziarnistym i pieczonym udkiem kurczaka (seler, gluten) 2021-05-17 (poniedziałek) ;I śniadanie: Bazyliowy twarożek ze świeżymi warzywami (mleko, seler) ;II śniadanie: Malinowa owsianka z prażonymi migdałami (mleko, orzechy) ;obiad: Makaron pełnoziarnisty w sosie groszkowym z mozzarellą i pieczonymi warzywami (gluten, mleko) ;kolacja: Risotto pomidorowe z duszonymi warzywami i szynką wieprzową 2021-05-18 (wtorek) ;I śniadanie: Galareta drobiowa z kiszonym ogórkiem i oliwą ziołową ;II śniadanie: Sałatka z tuńczykiem, basmati, warzywami i sosem ziołowym (ryby, mleko) ;obiad: Schab w sosie musztardowym z kaszą gryczaną niepaloną i surówką z marchewki i chrzanu (jaja, gorczyca) ;kolacja: Krem pomidorowy z pulpecikami drobiowymi, prażonymi migdałami i grzankami czosnkowymi (seler, orzechy, gluten) 2021-05-19 (środa) ;I śniadanie: Pomidorowa pasta wołowa z marchewką i kalarepą (jaja, sezam) ;II śniadanie: Koktajl czekoladowo-śliwkowy (mleko) ;obiad: Pierś indyka w sosie cebulowym z kaszą bulgur i surówką z białej kapusty i ogórka (gluten) ;kolacja: Pełnoziarnista zapiekanka makaronowa z brokułem, pomidorem i ketchupem z cukinii (gluten, jaja) 2021-05-20 (czwartek) ;I śniadanie: Sałatka z wędzonym indykiem, warzywami, suszonymi pomidorami i sosem chimichurri ;II śniadanie: Zupa szczawiowa z jajkiem i grahamką (seler, jaja, gluten) ;obiad: Pierś kurczaka w sosie czerwone curry z ryżem basmati i kalafiorem (orzechy) ;kolacja: Placuszki marchewkowo-cukiniowe z roladą drobiową i sosem tzatziki (jaja, mleko, gluten) 2021-05-21 (piątek) ;I śniadanie: Bakłażan faszerowany mięsem drobiowym z mozzarellą i masełkiem ziołowym (mleko) ;II śniadanie: Rolada paprykowa z makiem, rukolą i kozim serem (mleko, gluten) ;obiad: Dorsz z kaszą pęczak z surówką warzywną (ryby, gluten) ;kolacja: Azjatycki bowl z piersią kurczaka (gluten, orzechy) 2021-05-22 (sobota) ;I śniadanie: Pasztet drobiowy ze świeżymi warzywami i chutney cebulowo-śliwkowym ;II śniadanie: Koktajl antyoksydacyjny aronia-wiśnia ;obiad: Wołowina w sosie czekoladowym z chilli, kaszą bulgur i surówką z kiszonego ogórka (gluten, gorczyca) ;kolacja: Sałatka z serem halloumi, polędwiczkami kurczaka, warzywami i winegret pietruszkowym (mleko, gorczyca) 2021-05-23 (niedziela) ;I śniadanie: Jajka sadzone z pieczonymi pomidorami i cukinią (jaja) ;II śniadanie: Pełnoziarnista pizza z pomidorami, karczochami, mozzarellą i sosem chipotle (gluten, jaja, mleko) ;obiad: Gołąbki w sosie pomidorowym z ryżem, pieczoną brukselką i papryką ;kolacja: Zupa cebulowa z batatem i karkówką (seler)
Wybierz dietę
Dieta Low IG

Dieta Low IG

103,99 zł
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel