Menu w najbliższym tygodniu - Dieta Low IG

2019-11-12 (wtorek) ;I śniadanie: Sałatka z paprykowym kurczakiem i salami z warzywami i sosem chili-mango ;II śniadanie: Pasta jajeczna z kaparami, świeżymi warzywami i gruboziarnistym chlebem ;obiad: Makaron gryczany z duszonym udźcem z indyka, kapustą i pieczarkami ;kolacja: Warzywne frytki z hummusem ;alergeny: gluten, jaja, mleko, orzechy, gorczyca 2019-11-13 (środa) ;I śniadanie: Sałatka ala big-mac ;II śniadanie: Antyoksydacyjny koktajl aroniowo-wiśniowy ;obiad: Kurczak tikka masala z ryżem i kalafiorem ;kolacja: Krem ze szpinaku z udkiem z kurczaka i razowym makaronem ;alergeny: mleko, gluten, gorczyca, jaja, orzechy, seler 2019-11-14 (czwartek) ;I śniadanie: Pomidorowa pasta z tuńczyka z kiszonymi warzywami ;II śniadanie: Pełnoziarniste piernikowe naleśniki z pomarańczowym twarożkiem ;obiad: Wołowina w sosie pieczeniowym z kaszą gryczaną i surówką z kapusty ;kolacja: Czarny ryż z sosem imbirowym z warzywami i kurczakiem ;alergeny: mleko, gluten, jaja, ryby, soja, sezam 2019-11-15 (piątek) ;I śniadanie: Pasztet wieprzowy z orzechami włoskimi i kolorową papryką ;II śniadanie: Sałatka z piersią kurczaka, komosą ryżową i malinowy winegret ;obiad: Ryba w sosie z perłowej cebuli, brązowym ryżem i gotowaną brukselką z kalafiorem ;kolacja: Kaszotto z bakłażanem i wędzonym twarogiem ;alergeny: gluten, mleko, ryby, orzechy 2019-11-16 (sobota) ;I śniadanie: Serek wiejski z koperkiem i chrupiącymi warzywami ;II śniadanie: Zapiekany cynamonowy ryż z porzeczkowym jogurtem ;obiad: Wegetariańskie burgery z czerwonej fasoli w sosie paprykowym z kaszą bulgur i surówką z marchewki ;kolacja: Rozgrzewające leczo z komosą ryżową i mozzarellą ;alergeny: mleko, gluten 2019-11-17 (niedziela) ;I śniadanie: Papryka faszerowana udkiem z kurczaka w bbq z pieczonym kalafiorem ;II śniadanie: Pełnoziarnista pizza grecka z sosem pomidorowym ;obiad: Cielęcina w sosie chrzanowym z brązowym ryżem i fasolką szparagową ;kolacja: Zupa ogórkowa na włoszczyźnie z łopatką wieprzową i makaronem gryczanym ;alergeny: mleko, gluten, jaja, orzechy 2019-11-18 (poniedziałek) ;I śniadanie: Paprykowy twarożek ze świeżymi warzywami skropionymi oliwą z oliwek ;II śniadanie: Owsianka tiramisu bez dodatku cukru ;obiad: Pieczona pierś z kurczaka na musie kalafiorowym z kaszą, pieczoną cukinią i pomidorkami ;kolacja: Szpinakowe risotto z mixem papryk i mozzarellą ;alergeny: mleko, orzechy 2019-11-19 (wtorek) ;I śniadanie: Warzywna sałatka z kurczakiem i paprykowym sosem winegret ;II śniadanie: Pełnoziarniste naleśniki z kurczakiem, warzywami i jogurtowym sosem tysiąca wysp ;obiad: Pełnoziarniste spaghetti w sosie serowym z czerwoną soczewicą i gotowanym brokułem ;kolacja: Cytrynowe kaszotto z kaszy bulgur z duszonymi warzywami ;alergeny: gorczyca, jaja, mleko, gluten 2019-11-20 (środa) ;I śniadanie: Sałatka nicejska z tuńczykiem i sosem winegret musztardowym ;II śniadanie: Komosanka bounty ;obiad: Klopsy drobiowe w sosie pieczarkowym z kaszą gryczaną niepaloną i surówką z kapusty pekińskiej i ogórka ;kolacja: Flaczki z boczniaków z łopatką wieprzową i chlebem gruboziarnistym ;alergeny: jaja, gluten, gorczyca, ryby, mleko 2019-11-21 (czwartek) ;I śniadanie: Sałatka z szarpanym udźcem indyka, warzywami i zielonym pesto ;II śniadanie: Pasztet z soczewicy i pieczarek z ogórkiem kiszonym i chlebem gruboziarnistym ;obiad: Pieczeń wołowa w sosie własnym z czarnym ryżem i surówką z kiszonej czerwonej kapusty ;kolacja: Grecki briam z kaszą pęczak, pieczonymi warzywami i piersią kurczaka ;alergeny: gluten 2019-11-22 (piątek) ;I śniadanie: Sałatka arabska z ciecierzycą, fetą i sosem sweet chilli ;II śniadanie: Koktajl mango-kokos ;obiad: Pulpety rybne z prażoną cebulką w sosie koperkowym z komosą ryżową i surówką colesław ;kolacja: Zupa krem z pietruszki i gruszki z udkiem kurczaka ;alergeny: mleko, ryby 2019-11-23 (sobota) ;I śniadanie: Jajka na twardo z chrupiącymi warzywami i sosem tzatziki ;II śniadanie: Cynamonowa gryczanka z prażonym jabłkiem ;obiad: Polędwiczki z kurczaka w sezamie z kaszą pęczak i pieczoną cukinią ;kolacja: Hiszpańska zapiekanka z batatami, papryką i chorizo ;alergeny: jaja, gluten, mleko 2019-11-24 (niedziela) ;I śniadanie: Cukinia faszerowana mięsem mielonym z kurczaka ;II śniadanie: Pełnoziarnista tarta z szynką, pieczarkami, zielonymi oliwkami i sosem czosnkowym ;obiad: Rolada z indyka nadziewana szynką parmeńską i mozzarellą w sosie pomidorowym z dzikim ryżem i brokułem romanesco ;kolacja: Potrawka warzywna z kaszą gryczaną niepaloną i mozzarellą ;alergeny: jaja, mleko, gluten
Wybierz dietę
Dieta Low IG

Dieta Low IG

102,99 zł1100 pkt.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel