Menu w najbliższym tygodniu - Dieta Low IG

2019-07-13 (sobota) ;I śniadanie: jajka na twardo z sosem majonezowo-pomidorowym i ogórkami ;II śniadanie: sałatka tymiankowa z mozzarellą i chlebem ;obiad: ser lazur i żurawina w roladzie z indyka z czarnym ryżem i surówką ;kolacja: tortilla ze świeżymi warzywami i dorszem ;alergeny: jaja 2019-07-14 (niedziela) ;I śniadanie: burger wołowy na grillowanych warzywach z sosem jalapeno ;II śniadanie: wegetariańska pizza pełnoziarnista ;obiad: polędwiczki wieprzowe w sosie pieczarkowym z kaszą gryczaną i brokułami ;kolacja: zupa gulaszowa z kurczakiem i kaszą pęczak ;alergeny: gluten, mleko 2019-07-13 (sobota) ;I śniadanie: jajka na twardo z sosem majonezowo-pomidorowym i ogórkami ;II śniadanie: sałatka tymiankowa z mozzarellą i chlebem ;obiad: ser lazur i żurawina w roladzie z indyka z czarnym ryżem i surówką ;kolacja: pełnoziarnista tortilla ze świeżymi warzywami i cytrynowym dorszem ;alergeny: gluten, mleko, jaja, soja, ryby 2019-07-14 (niedziela) ;I śniadanie: burger wołowy na grillowanych warzywach z sosem jalapeno ;II śniadanie: wegetariańska pizza pełnoziarnista ;obiad: polędwiczki wieprzowe w sosie pieczarkowym z kaszą gryczaną i brokułami ;kolacja: zupa gulaszowa z kurczakiem i kaszą pęczak ;alergeny: gluten, mleko 2019-07-15 (poniedziałek) ;I śniadanie: sałatka z szarpanej piersi indyka z zielonymi warzywami i kolendrowym sosem winegret ;II śniadanie: bezcukrowa malinowa owsianka ;obiad: kurczak po chińsku w słodko-kwaśnym sosie z ryżem i gotowanymi warzywami ;kolacja: kaszotto z piersią kurczaka i duszonymi warzywami ;alergeny: gorczyca, mleko 2019-07-16 (wtorek) ;I śniadanie: szaszłyki z kurczaka na surowych warzywach z sosem winegret ;II śniadanie: serek naturalny z koperkiem, kolorową papryką i chlebem ;obiad: mini klopsiki drobiowe w pomidorowej potrawce z czerwonej fasoli z cukiniowo-szpinakową kaszą pęczak ;kolacja: pełnoziarnisty makaron tagiatelle w sosie śmietanowo-paprykowym z kurczakiem i cukinią ;alergeny: gorczyca, mleko, gluten 2019-07-17 (środa) ;I śniadanie: pasta drobiowa z chrupiącymi warzywami i szczypiorkiem ;II śniadanie: sałatka z mozzarellą, brązowym ryżem i pietruszkowym winegret ;obiad: pierś indyka faszerowana suszonymi pomidorami w sosie cebulowym z kaszą pęczak i gotowanymi brokułami ;kolacja: pulpety z fasoli z duszonymi w mleczku kokosowym warzywami ;alergeny: jaja, mleko, gorczyca, gluten, sezam 2019-07-18 (czwartek) ;I śniadanie: pasztet drobiowy z cebulką i świeżymi chrupiącymi warzywami ;II śniadanie: bezcukrowa gryczanka z borówkami amerykańskimi ;obiad: wołowina w sosie własnym z brązowym ryżem i surówką z kapusty pekińskiej ;kolacja: zupa grzybowa z makaronem i kurczakiem ;alergeny: mleko, gluten 2019-07-19 (piątek) ;I śniadanie: zapiekany bakłażan faszerowany mięsem drobiowym ;II śniadanie: gazpacho z jajkiem ;obiad: pulpet rybny w sosie koperkowym z komosą ryżową i surówką z białej kapusty ;kolacja: sałatka z piersią indyka, makaronem pełnoziarnistym i pomidorowym winegret ;alergeny: jaja, ryba, gluten, gorczyca 2019-07-20 (sobota) ;I śniadanie: jajka sadzone ze świeżymi warzywami i pesto ;II śniadanie: sałatka z tuńczykiem, kaszą pęczak i balsamiczno-cytrusowym sosem ;obiad: pieczona pierś kurczaka w sosie musztardowym z kaszą i mizerią ;kolacja: bazyliowe pełnoziarniste naleśniki z pomidorowym twarogiem i oliwkami ;alergeny: mleko, gorczyca, jaja, gluten, jaja 2019-07-21 (niedziela) ;I śniadanie: kofta drobiowa z grillowanymi warzywami i paprykowym winegret ;II śniadanie: razowa kalafiorowa tarta ;obiad: schab w sosie pieczeniowym z kaszą i brokułami ;kolacja: smażona kasza gryczana z warzywami i mozzarellą ;alergeny: gluten, jaja, mleko, gorczyca 2019-07-22 (poniedziałek) ;I śniadanie: smażona kiełbasa z cebulką, ajwarem i zielonym ogórkiem ;II śniadanie: bezcukrowa nutella z ciecierzycy z wiśniami ;obiad: pietruszkowe risotto z mozzarellą ;kolacja: bigos z młodej kapusty z boczniakami i czerwoną fasolą ;alergeny: gluten, orzechy, mleko 2019-07-23 (wtorek) ;I śniadanie: pasta z wołowiny z kiszonymi ogórkami ;II śniadanie: wegetariański buddha bowl z sosem z awokado ;obiad: kurczak w sosie grzybowo-ziołowym z brązowym ryżem i surówką z kapusty ;kolacja: klopsiki drobiowe z kaszą pęczak i warzywami po indyjsku z prażonymi orzechami ;alergeny: jaja, sezam, gluten, orzechy 2019-07-24 (środa) ;I śniadanie: sałatka z wędzoną piersią indyka i balsamicznym winegret ;II śniadanie: łososiowy twarożek z koperkiem, świeżymi warzywami i pieczywem ;obiad: pełnoziarnista lasagne z mięsem drobiowym i fasolką szparagową ;kolacja: kabaczek w sosie śmietanowo-pieczarkowym z czarnym ryżem ;alergeny: gorczyca, mleko, gluten, ryby 2019-07-25 (czwartek) ;I śniadanie: jajeczna pasta curry z chlebem gryczanym i kolorową papryką ;II śniadanie: koktajl jagodowy z siemieniem lnianym i nasionami chia ;obiad: aromatyczna wołowina w sosie pieczeniowym z kaszą gryczaną i letnią surówką ;kolacja: zupa jarzynowa z piersią indyka, brokułami i makaronem gryczanym ;alergeny: jaja, mleko, seler 2019-07-26 (piątek) ;I śniadanie: sałatka z piersią indyka w świeżych przyprawach, prażonymi pestkami i cytrusowym winegret ;II śniadanie: sałatka caprese z bazyliowym pesto i grahamką ;obiad: pieczona ryba z warzywami w masełku i kaszą pęczak ;kolacja: danie chińskie z ryżem wasabi, prażoną ciecierzycą i orzechami nerkowca ;alergeny: jaja, mleko, gluten, soja, orzechy, ryby
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel