Menu w najbliższym tygodniu - Low Carb

2020-07-08 (środa) ;I śniadanie: Baton jaglany z rodzynkami i frużeliną jagodową (jaja, mleko) ;II śniadanie: Serek capresi z pastą z buraka (mleko) ;obiad: Polędwiczki drobiowe w pikantnym sosie paprykowym z parowanym kalafiorem ;podwieczorek: Sałatka z truskawkami, parowanym kurczakiem balsamico i ziołowym sosem winegret ;kolacja: Kofta wieprzowa z duszonymi warzywami i oliwą pietruszkową 2020-07-09 (czwartek) ;I śniadanie: Muesli z suszonymi owocami i kakaowym jogurtem (gluten, mleko) ;II śniadanie: Pasztet wołowy z orzechami włoskimi i świeżymi warzywami (orzechy) ;obiad: Rolada z indyka z nerkowcami w sosie żurawinowym z surówką (orzechy) ;podwieczorek: Szaszłyk z łopatki wieprzowej z duszonymi warzywami ;kolacja: Wiosenna sałatka (gorczyca) 2020-07-10 (piątek) ;I śniadanie: Ryżanka z morelą (mleko) ;II śniadanie: Szpinakowa pasta jajeczna z kiszonymi warzywami (jaja) ;obiad: Kokosowa ryba pieczona w kremowym sosie pomidorowym z surówką ;podwieczorek: Sałatka z polędwicą wieprzową i szparagowym pesto ;kolacja: Pieczeń wieprzowa w sosie pieczeniowym z warzywami 2020-07-11 (sobota) ;I śniadanie: Owocowe smoothie z babką płesznik i ciastkami maślanymi (gluten, mleko) ;II śniadanie: Serek wiejski z cebulką, świeżym ogórkiem i orzechami (orzechy, mleko) ;obiad: Klopsiki w sosie śmietanowo-chrzanowym z tartymi buraczkami ;podwieczorek: Sałatka z pieczonym łososiem i sosem musztardowym (ryby, gorczyca) ;kolacja: Papryka faszerowana 2020-07-12 (niedziela) ;I śniadanie: Placuszki cynamonowe z musem jabłkowo - rabarbarowym (jaja, mleko, gluten) ;II śniadanie: Pasztet wieprzowy z duszonymi warzywami (jaja) ;obiad: Pierś kurczaka w sosie porowo - kokosowym z marchewką z groszkiem (orzechy) ;podwieczorek: Burgery drobiowe z pieczonymi warzywami i domowym ketchupem ;kolacja: Barszcz ukraiński z pieczoną karkówką (seler) 2020-07-13 (poniedziałek) ;I śniadanie: Owsianka porzeczkowa (mleko) ;II śniadanie: Pieczona szynka z ajwarem paprykowym i ogórkiem małosolnym ;obiad: Pierś kurczaka w sosie serowym z brokułami ;podwieczorek: Sałatka z czosnkowym indykiem i winegretem (gorczyca) ;kolacja: Pieczona karkówka w sosie pieczarkowym z duszonymi warzywami (orzechy) 2020-07-14 (wtorek) ;I śniadanie: Makaron z twarożkiem i musem z owoców leśnych (gluten, mleko) ;II śniadanie: Pasztet wieprzowy z salami z musem z owoców leśnych i warzywami ;obiad: Kotlety jajeczne w sosie cukiniowo - koperkowym z mizerią (mleko, jaja) ;podwieczorek: Burger drobiowy ze świeżymi warzywami i dressingiem pietruszkowym ;kolacja: Sałatka z szarpaną wołowiną z sosem sweet chili 2020-07-15 (środa) ;I śniadanie: Koktajl truskawkowy z chia i waniliowymi muffinami (mleko, gluten, jaja) ;II śniadanie: Caprese z sosem balsamicznym i pomidorem (mleko) ;obiad: Wołowina w sosie z cebuli perłowej z surówką z młodej kapusty ;podwieczorek: Sałatka z paprykowym kurczakiem, warzywami i musztardowym winegretem (gorczyca) ;kolacja: Udziec indyka w zielonym curry z pieczonymi warzywami (orzechy) 2020-07-16 (czwartek) ;I śniadanie: Gruszkowa ryżanka z cynamonem (mleko) ;II śniadanie: Pasta jajeczna z rzodkiewką ze świeżymi warzywami (jaja) ;obiad: Duszone mięso drobiowe z pieczoną cukinią i orzechami ;podwieczorek: Sałatka z rybnymi klopsikami z wasabi i cytrusowym winegretem (ryby) ;kolacja: Cebulowa zupa krem 2020-07-17 (piątek) ;I śniadanie: Chlebek cytrynowy z jogurtem straciatella (gluten, mleko) ;II śniadanie: Sałatka z tuńczykiem i ziołowym winegretem (gorczyca, ryby) ;obiad: Duszona młoda kapusta z pieczoną karkówką ;podwieczorek: Tajskie sataje z sosem orzechowym i pieczonymi warzywami (orzechy) ;kolacja: Frittata warzywna z chutneyem paprykowo-cebulowym (jaja) 2020-07-18 (sobota) ;I śniadanie: Koktajl brzoskwiniowy z goframi kakaowymi (mleko, jaja, gluten) ;II śniadanie: Papryka nadziewana koperkowym twarożkiem (mleko) ;obiad: Polędwiczki w panierce kukurydzianej z sosem słodko-pikantnym i surówką ;podwieczorek: Sałatka z szarpaną wołowiną i kolendrowym sosem (gorczyca) ;kolacja: Udko z kurczaka w sosie tymiankowym z warzywnymi frytkami (seler) 2020-07-19 (niedziela) ;I śniadanie: Słodkie placuszki cukiniowe z frużeliną malinową (jaja, gluten) ;II śniadanie: Jajko sadzone z duszonymi warzywami (jaja) ;obiad: Pieczeń drobiowa w ziołowym sosie z puree z buraka ;podwieczorek: Kofty wieprzowe z szałwią i masełkiem ziołowym ;kolacja: Zupa chrzanowa z kiełbasą
Wybierz dietę
Dieta Low Carb

Dieta Low Carb

132,99 zł1100 pkt.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel