Menu w najbliższym tygodniu - Low Carb

2019-11-21 (czwartek) ;I śniadanie: Czekoladowe gofry z musem porzeczkowym ;II śniadanie: Pasztet wieprzowy z podrobami i kiszonym ogórkiem ;obiad: Pieczeń wołowa w sosie własnym z surówką z kiszonej czerwonej kapusty ;podwieczorek: Sałatka z szarpanym udźcem indyka, warzywami i zielonym pesto ;kolacja: Grecki briam z pieczonymi warzywami i piersią kurczaka ;alergeny: jaja, mleko, gluten 2019-11-22 (piątek) ;I śniadanie: Koktajl mango-marchew z muffinkami waniliowymi ;II śniadanie: Sałatka arabska z ciecierzycą, serem pleśniowym i sosem sweet chilli ;obiad: Pulpety rybne z prażoną cebulką w sosie koperkowym z surówką colesław ;podwieczorek: Sernik z kandyzowaną skórką pomarańczy ;kolacja: Zupa krem z pietruszki i gruszki z piersią z kurczaka ;alergeny: gluten, jaja, mleko, ryby 2019-11-23 (sobota) ;I śniadanie: Cynamonowa jaglanka z prażonym jabłkiem ;II śniadanie: Jajka na twardo z chrupiącymi warzywami i sosem tzatziki ;obiad: Polędwiczki z kurczaka w płatkach kukurydzianych z surówką z kiszonej czerwonej kapusty ;podwieczorek: Sałatka z wędzonym kurczakiem, warzywami i sosem miodowo-musztardowym ;kolacja: Hiszpańska frittata z papryką i chorizo ;alergeny: jaja, gorczyca 2019-11-24 (niedziela) ;I śniadanie: Naleśniki z serkiem brzoskwiniowym i gorzką czekoladą ;II śniadanie: Omlety jajeczne z siekaną papryką i duszonymi warzywami ;obiad: Rolada z szynki wieprzowej w sosie pomidorowym z królewskim trio ;podwieczorek: Cukinia faszerowana mięsem mielonym z kurczaka ;kolacja: Golonka pieczona z bakłażanem i dynią ;alergeny: jaja, mleko, gluten 2019-11-25 (poniedziałek) ;I śniadanie: Gryczano-owsiane musli z jogurtem kokosowym ;II śniadanie: Pasta z pieczonej papryki i kurczaka z ogórkiem kiszonym ;obiad: Polędwiczka wieprzowa w sosie śliwkowym i duszoną kapustą ;podwieczorek: Sałatka z tuńczykiem, suszonymi pomidorami i ogórkiem z sosem winegret paprykowo-ziołowym ;kolacja: Udziec indyka z warzywami i prażonymi orzechami pekan ;alergeny: gluten, mleko, orzechy, ryby, gorczyca 2019-11-26 (wtorek) ;I śniadanie: Czekoladowy baton jaglany z musem malinowym ;II śniadanie: Twarogowa pasta rybna ze szprotkami z zielonym ogórkiem ;obiad: Gulasz z indyka z dynią i kurkami z pieczoną papryką ;podwieczorek: Sałatka z pieczoną polędwiczką kurczaka, sosem chałwowym i świeżymi warzywami ;kolacja: Zupa jarzynowa z majerankową łopatką wieprzową ;alergeny: mleko, ryby, gluten, jaja 2019-11-27 (środa) ;I śniadanie: Owsianka na soku jabłkowym z kawałkami owoców ;II śniadanie: Pieczeń rzymska ze świeżymi warzywami i orzechami ;obiad: Pulpeciki wieprzowe w sosie pomidorowo-bazyliowym z brokułem gotowanym ;podwieczorek: Sałatka z pieczonym łososiem, warzywami i cytrynowo-koperkowym winegretem ;kolacja: Pierś indyka w ziołach greckich z duszonymi warzywami ;alergeny: gluten, jaja, mleko, orzechy 2019-11-28 (czwartek) ;I śniadanie: Chlebek bananowy z konfiturą z czarnej porzeczki ;II śniadanie: Pasta jajeczna z wędzonym twarogiem i szczypiorkiem z marynowaną kalarepką ;obiad: Kaczka pieczona w sosie własnym z surówką kopenhaską ;podwieczorek: Tatar z selera z marynowaną szynką i dressingiem musztardowym ;kolacja: Krem z zielonych warzyw z chipsami z boczku ;alergeny: mleko, gluten, jaja, seler, gorczyca 2019-11-29 (piątek) ;I śniadanie: Warzywne muffiny z brokułami i serem kozim z dodatkiem szczypiorkowego kefiru ;II śniadanie: Kokosowy koktajl gruszka-cytryna-imbir z siemieniem lnianym ;obiad: Okoń pieczony pod śmietankową pierzynką z pora z kolorowymi frytkami warzywnymi ;podwieczorek: Cynamonowe udko chili z kolorową sałatką z orzechami i winegretem jabłkowym ;kolacja: Golonka duszona w kiszonej kapuście ;alergeny: mleko, gluten, jaja, ryby, orzechy, gorczyca 2019-11-30 (sobota) ;I śniadanie: Ciasteczka amarantusowe z koktajlem proteinowym ;II śniadanie: Drobiowe mięso mielone z duszonymi warzywami ;obiad: Kalafiorowa paella z kurczakiem i krewetkami ;podwieczorek: Szaszłyk z indyka z boczkiem i warzywami z chutneyem żurawinowym ;kolacja: Zupa koperkowa z kiełbasą ;alergeny: jaja, mleko, orzechy, skorupiaki 2019-12-01 (niedziela) ;I śniadanie: Owsiane gofry z serkiem straciatella ;II śniadanie: Jajka sadzone z duszonym szpinakiem i frankfuterkami ;obiad: Sznycle z indyka z sosem z karmelizowanej cebuli z duszoną marchewką ;podwieczorek: Polędwiczki z kurczaka z racuszkami z brokuła ;kolacja: Cukinia faszerowana mięsem i pomidorami ;alergeny: jaja, mleko, gluten
Wybierz dietę
Dieta Low Carb

Dieta Low Carb

131,99 zł1100 pkt.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel