Menu w najbliższym tygodniu - Low Carb

2019-10-07 (poniedziałek) ;I śniadanie: gruszkowa owsianka z młodym jęczmieniem ;II śniadanie: bazyliowy serek wiejski z suszonymi pomidorami i kolorową papryką ;obiad: pieczeń z indyka w sosie żurawinowym z kalafiorem ;podwieczorek: kolorowa sałatka z tuńczykiem i porzeczkowym winegret ;kolacja: łopatka wieprzowa z duszonymi warzywami i prażonymi orzechami ;alergeny: nabiał, gluten, orzechy, ryby, gorczyca 2019-10-08 (wtorek) ;I śniadanie: cinnamon buns z jogurtem naturalnym ;II śniadanie: paprykarz rybny z ogórkami kiszonymi ;obiad: mięso drobiowe w sosie pomidorowym z brokułami i mozzarellą ;podwieczorek: szaszłyki z kurczaka ze świeżymi warzywami i sosem czosnkowym ;kolacja: sałatka tabbouleh z paprykową piersią indyka, serem feta i buraczanym pesto ;alergeny: gluten, nabiał, ryby 2019-10-09 (środa) ;I śniadanie: gofry pszenne i koktajl dyniowo-pomarańczowy na mleku kokosowym ;II śniadanie: jajka na twardo w sosie chrzanowo-koperkowym ze świeżymi warzywami ;obiad: stripsy z kurczaka w sezamie z zieloną cukinią i salsą verde ;podwieczorek: papryka faszerowana wieprzowym mięsem mielonym zapiekana serem żółtym ;kolacja: zupa pho z szarpaną wołowiną ;alergeny: nabiał, gluten, jaja, sezam, orzechy 2019-10-10 (czwartek) ;I śniadanie: ryżanka z cynamonowym musem jabłkowym ;II śniadanie: buraczany twarożek z zielonym ogórkiem ;obiad: wołowina sweet chilli z surówką z selera i marchewki ;podwieczorek: pieczony pomidorowy udziec indyka ze świeżymi warzywami i bazyliowym winegret ;kolacja: zapiekanka jajeczna z szynką drobiową i brokułami, sos paprykowy ;alergeny: nabiał, gluten, jaja, seler, gorczyca 2019-10-11 (piątek) ;I śniadanie: dyniowy baton owsiany z musem porzeczkowym ;II śniadanie: sałatka wegetariańska z mozzarellą i sezamowym winegret ;obiad: dorsz czarny w sosie pomidorowym z surówką z czerwonej kapusty ;podwieczorek: kakaowy sernik nowojorski ;kolacja: pieczona pierś kurczaka z duszonym z marchewką szpinakiem i prażonymi orzechami ;alergeny: gluten, nabiał, jaja, sezam, orzechy, soja, ryby 2019-10-12 (sobota) ;I śniadanie: owsianka brzoskwiniowa ;II śniadanie: pasta z kiełbasy myśliwskiej z ziołami i rzodkwią w słupkach ;obiad: burgery z indyka i kalafiora w sosie pieczeniowym z mizerią ;podwieczorek: sałatka z piersią kurczaka na parze w koperkowej oliwie ;kolacja: krem z pieczonej cuknii z mozzarellą ;alergeny: nabiał, gluten, orzechy, seler 2019-10-13 (niedziela) ;I śniadanie: batony jaglane z czekoladą i jogurtem malinowym ;II śniadanie: jajko sadzone i kiełbaska smażona ze świeżymi warzywami ;obiad: kurczak kung pao z warzywami na ciepło w sezamie ;podwieczorek: sałatka z piersią indyka i miodowo-musztardowym winegret ;kolacja: mięso mielone drobiowe z duszonymi warzywami w ziołach ;alergeny: jaja, gluten, nabiał, orzechy, gorczyca, sezam 2019-10-14 (poniedziałek) ;I śniadanie: owsianka truskawkowa ;II śniadanie: kolorowe kuleczki twarogowe z warzywami w słupkach ;obiad: ziołowa pierś kurczaka z sosem cytrynowo-miętowym i gotowanymi brokułami ;podwieczorek: sałatka z piersią indyka na parze i sosem mango-chili ;kolacja: udko kurczaka w tureckiej potrawce ;alergeny: gluten, nabiał, orzechy 2019-10-15 (wtorek) ;I śniadanie: jabłkowo-cynamonowy baton owsiany z domową frużeliną żurawinową ;II śniadanie: zielona papryka faszerowana pastą z szynki drobiowej ;obiad: klopsiki drobiowe w sosie szpinakowo-kokosowym z pomidorkami koktajlowymi ;podwieczorek: sałatka z szarpaną wołowiną i pietruszkowym winegret ;kolacja: dorsz z warzywami po azjatycku ;alergeny: gluten, nabiał, sezam, ryby 2019-10-16 (środa) ;I śniadanie: bakaliowa kaszola z jogurtem porzeczkowym ;II śniadanie: sałatka z wędzonym twarogiem i ziołowym winegret ;obiad: rozmarynowa rolada z indyka w sosie śliwkowym z surówką z białej kapusty ;podwieczorek: cukinia nadziewana mięsem mielonym wieprzowym w ziołach z sosem pomidorowym ;kolacja: krem z dyni z imbirem i piersią kurczaka ;alergeny: gluten, nabiał, orzechy, gorczyca 2019-10-17 (czwartek) ;I śniadanie: wege-pasztet z czerwonej soczewicy z pomidorem i kabanosami ;II śniadanie: koktajl orzechowo-brzoskwiniowy ;obiad: gulasz wołowy po burgundzku z buraczkami ;podwieczorek: sałatka z piersią indyka w bazyliowym pesto z balsamicznym winegret ;kolacja: burgery drobiowe z cebulką, serem żółtym i duszonymi warzywami ;alergeny: gluten, nabiał, jaja, orzechy 2019-10-18 (piątek) ;I śniadanie: czekoladowa ryżanka na mleku roślinnym z wiśniami ;II śniadanie: pasta jajeczna z siekaną bazylią i świeżymi warzywami ;obiad: caponata z pieczoną łopatką wieprzową ;podwieczorek: sałatka z piersią kurczaka w kurkumie i kolendrowo-musztardowym winegret ;kolacja: zupa kalafiorowa z udźcem indyka ;alergeny: nabiał, gluten, jaja, orzechy, soja, gorczyca 2019-10-19 (sobota) ;I śniadanie: kasza manna z musem malinowym ;II śniadanie: serek wiejski à la tzatziki ze świeżymi warzywami i prażonymi orzechami ;obiad: ryba w fit panierce z surówką z białej kapusty ;podwieczorek: mini klopsiki wołowo-wieprzowe na świeżych warzywach z bazyliowym winegret ;kolacja: sałatka jarzynowa ;alergeny: nabiał, gluten, ryby, jaja, gorczyca, orzechy 2019-10-20 (niedziela) ;I śniadanie: gofry pszenno-owsiane z musem brzoskwiniowym ;II śniadanie: frittata z chorizo ;obiad: pierś z kaczki w pikantnym sosie pomarańczowym z duszoną cukinią w ziołach ;podwieczorek: szaszłyk z kurczaka z pieczonymi warzywami i oliwą pomidorową ;kolacja: gulasz węgierski z boczniakami i udźcem indyka ;alergeny: gluten, nabiał, jaja
Wybierz dietę
Dieta Low Carb

Dieta Low Carb

130,00 zł1100 pkt.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel