Menu w najbliższym tygodniu - Low Carb

2020-01-20 (poniedziałek) ;I śniadanie: Malinowa owsianka ;II śniadanie: Serek wiejski z pastą ajwar z kiszoną marchewką ;obiad: Pierś z indyka w sosie słodko-pikantnym z duszoną cukinią ;podwieczorek: Sałatka z paprykową polędwiczką z kurczaka i klasycznym sosem wingret ;kolacja: Pieczona szynka wieprzowa w sosie z suszonych pomidorów z duszonym kalafiorem ;alergeny: mleko, gluten, orzechy 2020-01-21 (wtorek) ;I śniadanie: Koktajl gruszkowo-jabłkowy z goframi korzennymi ;II śniadanie: Pasta wieprzowa z oliwkami ;obiad: Pieczeń wołowa w sosie cebulowym z surówką z białej kapusty ;podwieczorek: Burger wieprzowy z frytkami warzywnymi i sosem bbq ;kolacja: Sałatka z pieczonym burakiem, wędzonym twarogiem, salami i winegret balsamicznym ;alergeny: gluten, mleko, sezam, orzechy, gorczyca, jaja 2020-01-22 (środa) ;I śniadanie: Truskawkowo-ananasowy baton owsiany z jogurtem naturalnym ;II śniadanie: Rolada drobiowa faszerowana grzybami ;obiad: Pierś z kurczaka w sosie mango z duszonymi buraczkami ;podwieczorek: Sałatka z tuńczykiem z sosem ranczerskim ;kolacja: Krem z pomidorów z serem pleśniowym i łopatką wieprzową ;alergeny: mleko, gluten, jaja, orzechy, seler 2020-01-23 (czwartek) ;I śniadanie: Naleśniki waniliowe z musem śliwkowym ;II śniadanie: Pasztet wieprzowy z boczkiem i świeżymi warzywami ;obiad: Pulpety drobiowe w sosie z zielonego pieprzu z surówką z kapusty pekińskiej ;podwieczorek: Sałatka z piersią indyka, gruszką, świeżymi warzywami i dressingiem cytrusowym ;kolacja: Pierś z kurczaka z sosem sojowym i orientalną mieszanką warzyw ;alergeny: mleko, gluten, jaja, orzechy, soja, seler 2020-01-24 (piątek) ;I śniadanie: Ryżanka z owocową konfiturą ;II śniadanie: Budda bowl z polędwiczką z kurczaka ;obiad: Łosoś w sosie pomidorowym z pieczonymi połówkami pomidora i brukselką ;podwieczorek: Papryka faszerowana mielonym mięsem wieprzowym ;kolacja: Omlety jajeczne z kiełbasą i kaparami z pieczonymi warzywami ;alergeny: gluten, mleko, jaja, ryby 2020-01-25 (sobota) ;I śniadanie: Makaron z serkiem i musem truskawkowym ;II śniadanie: Pasta z tuńczyka z kiszonymi warzywami ;obiad: Rolada z indyka w sosie pieczeniowym z surówką z marchewki i pora ;podwieczorek: Polędwiczki z kurczaka ze świeżymi warzywami i winegret pietruszkowym ;kolacja: Greckie souvlaki z pieczonymi warzywami i salsą pomidorowo-kolendrową ;alergeny: gluten, mleko, jaja, orzechy, ryby, gorczyca 2020-01-26 (niedziela) ;I śniadanie: Racuchy serowe z porzeczkową frużeliną ;II śniadanie: Frittata ze szpinakiem ;obiad: Polędwiczka wieprzowa w sosie koperkowym z duszoną kapustą ;podwieczorek: Pierś z kaczki z duszonymi gruszkami ;kolacja: Zupa brokułowa z kurczakiem ;alergeny: gluten, mleko, jaja, seler 2020-01-27 (poniedziałek) ;I śniadanie: Owsianka z konfiturą morelowo-brzoskwiniową ;II śniadanie: Pasta wieprzowa z rozmarynem i chrupiącymi warzywami ;obiad: Pierś kurczaka w sosie śmietanowo-szpinakowym z pieczonym kalafiorem ;podwieczorek: Sałatka z piersią indyka, szynką szwarcwaldzką, świeżymi warzywami i dressingiem z sera pleśniowego ;kolacja: Karkówka pieczona w majeranku z duszonymi warzywami ;alergeny: mleko 2020-01-28 (wtorek) ;I śniadanie: Smoothie green monster z goframi cytrynowymi ;II śniadanie: Pasta jajeczna z chrupiącymi warzywami ;obiad: Bigos z łopatką wieprzową duszoną w majeranku ;podwieczorek: Roladki z kurczaka w czerwonym pesto na puree selerowym z estragonem ;kolacja: Burger drobiowy ze świeżymi warzywami i sosem sweet chilli ;alergeny: jaja, gluten 2020-01-29 (środa) ;I śniadanie: Chlebek bananowy z miodowym serkiem homogenizowanym ;II śniadanie: Dorsz pieczony z warzywami ;obiad: Sznycle z indyka w sosie śliwkowym z surówką z kapusty pekińskiej i papryki ;podwieczorek: Sałatka z piersią kurczaka, serem halloumi, świeżymi warzywami i sosem chałwowym ;kolacja: Krem z cebuli z pieczonym salami i czarnym sezamem ;alergeny: gluten, mleko, jaja, sezam, ryby 2020-01-30 (czwartek) ;I śniadanie: Granola z orzechami, jogurtem greckim i frużeliną truskawkowo-imbirową ;II śniadanie: Pasztet z podrobów z kolorowym pieprzem, dipem chrzanowym i pomidorami ;obiad: Wołowina w sosie z cydru i pieczonych jabłek z pieczonymi warzywami ;podwieczorek: Sernik czekoladowy z wiśniami ;kolacja: Pierś z kurczaka w pikantnym sosie serowym z duszonymi warzywami ;alergeny: orzechy, mleko, jaja 2020-01-31 (piątek) ;I śniadanie: Kurkumowa jaglanka z prażonymi gruszkami ;II śniadanie: Frittata ze szparagami, cukinią, chorizo i ketchupem z dyni ;obiad: Pulpety wieprzowe w sosie koperkowym z duszonym brokułem ;podwieczorek: Sałatka śledziowa z selerem, jabłkiem i rodzynkami ;kolacja: Rosół drobiowy z lubczykiem i piersią kurczaka ;alergeny: mleko, ryby, jaja, orzechy 2020-02-01 (sobota) ;I śniadanie: Koktajl wiśniowo-jabłkowy z babką waniliową ;II śniadanie: Pasta drobiowa z koperkiem i chrupiącymi warzywami ;obiad: Pierś kurczaka w sosie panang curry z surówką z sałaty i cukinii ;podwieczorek: Szaszłyki z indyka i ananasa ze świeżymi warzywami i winegret balsamiczno-limonkowym ;kolacja: Gulasz wieprzowy z kalafiorem i suszonymi pomidorami ;alergeny: mleko, gluten, jaja 2020-02-02 (niedziela) ;I śniadanie: Muffinki malinowe z jogurtem naturalnym i kardamonem ;II śniadanie: Szakszuka z pomidorami, papryką i smażoną kiełbasą ;obiad: Schab w sosie własnym z duszonymi buraczkami ;podwieczorek: Pieczone udko kurczaka z surówką z kiszonej czerwonej kapusty ;kolacja: Cukinia faszerowana mielonym mięsem wieprzowym z masełkiem ziołowym ;alergeny: gluten, mleko, jaja
Wybierz dietę
Dieta Low Carb

Dieta Low Carb

132,99 zł1100 pkt.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel