Menu w najbliższym tygodniu - Low Carb

2020-03-30 (poniedziałek) ;I śniadanie: Owsianka banoffi ;II śniadanie: Rillettes wieprzowe z kiszonym ogórkiem ;obiad: Kurkumowa pierś z indyka w sosie szpinakowym z duszonymi warzywami ;podwieczorek: Majonezowa sałatka z kabanosami i żółtym serem ;kolacja: Pieczona cielęcina w sosie chakalaka z duszonymi warzywami i ryżem z kalafiora ;alergeny: mleko, jaja 2020-03-31 (wtorek) ;I śniadanie: Owocowe smoothie z cytrynowymi goframi ;II śniadanie: Jajko na twardo z sosem chrzanowym,frankfurterką i świeżym ogórkiem ;obiad: Polędwiczka wieprzowa w sosie pieczeniowo - pieczarkowym z surówką z tartych buraczków ;podwieczorek: Sałatka z piersią kurczaka i oliwą kolendrową ;kolacja: Gazpacho z kruszonym serem i prażonymi pestkami ;alergeny: mleko, jaja, gluten 2020-04-01 (środa) ;I śniadanie: Migdałowy baton owsiany z frużeliną malinową ;II śniadanie: Sałatka śledziowa z jajkiem sadzonym i sosem z musztardy francuskiej ;obiad: Klopsy po bałkańsku w sosie pomidorowym z kalafiorem ;podwieczorek: Sałatka z piersią kurczaka i koperkowym sosem winegret ;kolacja: Schab faszerowany suszonymi pomidorami w sosie śliwkowym z duszonymi warzywami ;alergeny: gorczyca, ryby, jaja, mleko, orzechy 2020-04-02 (czwartek) ;I śniadanie: Jogurtowy shake z mango z komosowymi placuszkami ;II śniadanie: Pasta jajeczna z boczkiem i słonecznikiem z kiszonym ogórkiem ;obiad: Gulasz wołowy po myśliwsku z surówką wielowarzywną ;podwieczorek: Sernik kokosowy z chia ;kolacja: Pieczona szynka z duszonymi warzywami ;alergeny: mleko, jaja 2020-04-03 (piątek) ;I śniadanie: Naleśniki szpinakowe z twarogiem i owocami ;II śniadanie: Sałatka z szarpaną wołowiną z miodowo-balsamicznym sosem winegret ;obiad: Zębacz w sosie ziołowym z surówką z kapusty kiszonej ;podwieczorek: Frittata z truskawkami i kokosem ;kolacja: Krem z marchewki z udkiem z kurczaka i boczkiem ;alergeny: mleko, jaja, gluten, ryby, seler, gorczyca, orzechy 2020-04-04 (sobota) ;I śniadanie: Domowa granola z waniliowym serkiem jogurtowym ;II śniadanie: Pasta drobiowo - wątróbkowa z świeżymi warzywami ;obiad: Mielone mięso wieprzowe w sosie carbonara z pieczoną cukinią ;podwieczorek: Burgery rybne z świeżymi warzywami i ketchupem z papryki ;kolacja: Azjatycki bowl warzywny z sosem carrot miso i kurczakiem ;alergeny: mleko, jaja, gluten, orzechy, ryby 2020-04-05 (niedziela) ;I śniadanie: Omlety owsiane z wiśniami i kremem orzechowo - bananowym z dodatkiem kakao ;II śniadanie: Pasztet wieprzowo - wołowy z chutneyem śliwkowym i kiszonym burakiem ;obiad: Pierś z kurczaka w sosie teryaki z brokułowym puree ;podwieczorek: Udko z kurczaka w miodzie z zasmażaną kapustą ;kolacja: Papryka faszerowana mielonym mięsem wieprzowym z masełkiem ziołowym ;alergeny: mleko, jaja, orzechy 2020-04-06 (poniedziałek) ;I śniadanie: Owsianka tiramisu ;II śniadanie: Serek wiejski z wasabi i koperkiem z chrupiącymi warzywami ;obiad: Polędwiczka wieprzowa w sosie oliwkowym z mieszanką warzyw ;podwieczorek: Sałatka z indykiem w sosie chimichurri ;kolacja: Ratatouile warzywne z udkiem z kurczaka ;alergeny: mleko 2020-04-07 (wtorek) ;I śniadanie: Smoothie banan-marchew-pomarańcza z truflami daktylowymi ;II śniadanie: Pasztet drobiowy z suszonymi pomidorami, sałatką warzywną i oliwą z oliwek ;obiad: Pierś z indyka nadziewana śliwką i orzechami w kremowym sosie groszkowym z warzywami ;podwieczorek: Jajka sadzone z pieczonymi warzywami ;kolacja: Okoń w sosie cytrynowym z pieczonymi warzywami i chutneyem mango-chilli ;alergeny: orzechy, mleko, jaja, ryby 2020-04-08 (środa) ;I śniadanie: Porzeczkowy baton z jogurtem sezamowym ;II śniadanie: Pasta z tuńczyka z kaparami ze świeżymi warzywami ;obiad: Danie kebab z surówką z kapusty pekińskiej w sosie jogurtowo-czosnkowym ;podwieczorek: Sałatka z szarpaną wołowiną w sosie imbirowym z chilli ;kolacja: Domowa zupa pieczarkowa z udźcem z indyka ;alergeny: mleko, orzechy, ryby, jaja 2020-04-09 (czwartek) ;I śniadanie: Mleczna ryżanka z musem śliwkowym ;II śniadanie: Sałatka z burakiem, gruszką i serkiem camembert z sosem żurawinowym ;obiad: Mini klopsiki drobiowe w sosie BBQ z gotowanym brokułem ;podwieczorek: Pieczone piersi z indyka z duszonymi białymi warzywami ;kolacja: Pomidorowy bigos z boczniakami i kiełbasą myśliwską ;alergeny: mleko, gluten, seler, orzechy 2020-04-10 (piątek) ;I śniadanie: Truskawkowe smoothie z nasionami chia i ciasteczkami jaglanymi ;II śniadanie: Pasta jajeczna ze świeżymi warzywami ;obiad: Tajski pad-thai z warzywami i pieczonym dorszem ;podwieczorek: Sałatka z mozzarellą i paprykowym sosem winegret ;kolacja: Terrina serowa z wędzonym łososiem i groszkiem z warzywami ;alergeny: mleko, ryby, gorczyca, orzechy, jaja 2020-04-11 (sobota) ;I śniadanie: Domowa granola z orzechami i jogurtem naturalnym ;II śniadanie: Pasta drobiowa z płatkami chili i chrupiącą sałatką warzywną ;obiad: Kukurydziane polędwiczki z kurczaka na maślanym puree z buraka z surówką ;podwieczorek: Galaretka jogurtowo- kokosowa z owocami i odżywką białkową ;kolacja: Paprykowy krem z drobiowymi klopsikami ;alergeny: mleko, orzechy, jaja 2020-04-12 (niedziela) ;I śniadanie: Czekoladowe muffinki owsiane z frużeliną ananasową ;II śniadanie: Brokułowa fritatta z włoskim sosem ;obiad: Schab w sosie pieczeniowym z duszoną marchewką ;podwieczorek: Cukinia faszerowana mięsem mielonym z sosem tatarskim ;kolacja: Chaat masala z wołowiną i pieczonymi warzywami ;alergeny: jaja, gluten, mleko
Wybierz dietę
Dieta Low Carb

Dieta Low Carb

132,99 zł1100 pkt.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel