Menu w najbliższym tygodniu - Low Carb

2019-08-12 (poniedziałek) ;I śniadanie: jabłkowa owsianka z nasionami chia ;II śniadanie: ajwarowy twarożek ze szczypiorkiem i chrupiącymi warzywami ;obiad: pierś kurczaka w sosie mango-limonka-chilli z duszoną cukinią ;podwieczorek: sałatka z piersią z indyka na parze, świeżymi warzywami i wiśniowym sosem winegret ;kolacja: czapsuja z piersią indyka ;alergeny: mleko, gluten 2019-08-13 (wtorek) ;I śniadanie: dyniowa granola z cynamonowym jogurtem ;II śniadanie: pasta mięsna z cebulką i warzywami w słupkach ;obiad: chilli con carne z prażonymi orzechami i brokułem ;podwieczorek: szaszłyk drobiowy z warzywnymi frytkami i czosnkowym winegret ;kolacja: sałatka z kabanosami, jajkiem na twardo, buraczkiem i sosem majonezowym ;alergeny: mleko, gluten, sezam, jaja, gorczyca, orzechy 2019-08-14 (środa) ;I śniadanie: makaron na słodko z truskawkowym serkiem ;II śniadanie: pieczeń rzymska z jajkiem, chrzanowym winegret i zielonym ogórkiem w ziołach ;obiad: rolada z indyka nadziewana pieczarkami z surówką z kolorowej kapusty ;podwieczorek: mozzarella na świeżych warzywach z winegret z suszonych pomidorów ;kolacja: zupa krem z papryki z kurczakiem i prażonymi pestkami dyni ;alergeny: mleko, orzechy, gluten, gorczyca 2019-08-15 (czwartek) ;I śniadanie: baton owsiany z jabłkami i orzechami laskowymi z owocowym musem ;II śniadanie: pasztet drobiowy z suszonymi pomidorami i ogórkami kiszonymi z cebulką ;obiad: burgery drobiowe z duszonym szpinakiem i sosem paprykowym ;podwieczorek: sernik tiramisu ;kolacja: karkówka z warzywami w sosie słodko-kwaśnym ;alergeny: orzechy, mleko, jaja, gluten 2019-08-16 (piątek) ;I śniadanie: waniliowa jaglanko-gryczanka z makiem i malinowym musem ;II śniadanie: sałatka nicejska z miodowo-musztardowym dressingiem ;obiad: curry z kurczaka i warzyw w sosie kokosowym ;podwieczorek: drobiowe klopsiki z duszonymi warzywami w sosie chimichurri ;kolacja: raugut z bakłażana z prażonymi orzechami nerkowca ;alergeny: mleko, jaja, ryby, sezam, orzechy 2019-08-17 (sobota) ;I śniadanie: wiśniowy koktajl z nasionami chia i bananową muffinką ;II śniadanie: śródziemnomorska pasta z serem feta i świeżymi warzywami ;obiad: koltety pożarskie w sosie koperkowym z surówką z tartej marchewki ;podwieczorek: szaszłyki z indyka z bazyliowym pesto i grillowaną kolorową papryką ;kolacja: góralska sałatka z oscypkiem, indykiem i żurawinowym sosem ;alergeny: mleko, gluten, jaja, gorczyca 2019-08-18 (niedziela) ;I śniadanie: placuszki ryżowe z musem mango ;II śniadanie: muffiny jajeczne kebab-gyros z kurczakiem ;obiad: pieczona rolada z kurczaka z ziołami w sosie pieczeniowym z marchewką i groszkiem ;podwieczorek: cukinia faszerowana mielonym mięsem drobiowym w sosie pomidorowym ;kolacja: zupa cytrynowa z brokułem, indykiem i prażonymi pestkami dyni ;alergeny: jaja, mleko 2019-08-19 (poniedziałek) ;I śniadanie: leśna owsianka ;II śniadanie: serek wiejski z kaparami, pasta orzechowa i kolorowa rzodkiew ;obiad: gulasz z udźca indyka w sosie własnym z duszonymi buraczkami ;podwieczorek: sałatka z piersią kurczaka w majeranku z miodowo-musztadrowym winegret ;kolacja: pierś indyka w żurawinowym sosie z pieczonymi warzywami i orzechami ;alergeny: mleko, gluten, orzechy, gorczyca, seler 2019-08-20 (wtorek) ;I śniadanie: sałatka z serem feta i kuskusem w pietruszkowym winegret ;II śniadanie: szaszłyki z indyka z cebulką i kiszonymi ogórkami ;obiad: czosnkowo-bazyliowa pierś kurczaka w sosie carbonara z kiełbasą chorizo i cukinią ;podwieczorek: rolada jajeczna z papryką na surowych warzywach i quacamole ;kolacja: zupa krem z kurczaka ;alergeny: mleko, gluten, gorczyca, jaja 2019-08-21 (środa) ;I śniadanie: śliwkowo-cynamonowa jaglanka ;II śniadanie: sałatka z paprykową piersią kurczaka, jajkiem na twardo i zielonym kolendrowym majonezowo-jogurtowym sosem ;obiad: meksykańskie kotlety mielone z duszonymi kolorowymi warzywami ;podwieczorek: pasta rybna z orzechami i chrupiącymi warzywami ;kolacja: pierś indyka zapiekana z plastrami pomidora z duszonymi warzywami i sosem pomidorowym ;alergeny: jaja, mleko, orzechy 2019-08-22 (czwartek) ;I śniadanie: pomidorowa pasta twarogowa z zielonym ogórkiem i domowym chlebem gryczanym z oliwkami ;II śniadanie: koktajl malinowy na mleku kokosowym z nasionami chia i mieszanką orzechów ;obiad: wołowina w sosie z zielonego pieprzu z brokułami ;podwieczorek: kebab drobiowy z kolorowymi frytkami z warzyw i sosem tzatziki ;kolacja: sałatka ze świeżych warzyw z piersią kurczaka, serem lazur i balsamicznym winegret ;alergeny: mleko, gluten, sezam, orzechy, gorczyca 2019-08-23 (piątek) ;I śniadanie: ryżanka pina colada ;II śniadanie: pasztet drobiowy z boczkiem i kolorową papryką ;obiad: ryba w sosie teriyaki z surówką z białej kapusty i marchewki z sezamem ;podwieczorek: sałatka z pieczoną piersią indyka z miętą i cytryną i porzeczkowym winegret ;kolacja: klopsiki drobiowe z duszonym kabaczkiem w sosie cebulowym ;alergeny: mleko, gluten, orzechy, ryba, sezam 2019-08-24 (sobota) ;I śniadanie: bananowe gofry owsiane z sałatką owocową ;II śniadanie: mięsna pasta ze szczypiorkiem, warzywami w słupkach i orzechami brazylijskimi ;obiad: pieczona pierś indyka w sosie kokosowo-porowym z surówką z kapusty pekińskiej ;podwieczorek: sałatka z piersią kurczaka w pomidorowym pesto, zielonymi warzywami i sosem chilii ;kolacja: barszcz czerwony z klopsikami drobiowymi i prażonymi pestkami dyni i słonecznika ;alergeny: gluten, mleko, jaja, orzechy, seler 2019-08-25 (niedziela) ;I śniadanie: wytrawna granola z orzechami i nasionami z ziołowym jogurtem naturalnym ;II śniadanie: kabanosy z warzywną kiszonką ogórkowo-buraczaną ;obiad: butter chicken z pieczonymi kolorowymi warzywami ;podwieczorek: bakłażan faszerowany drobiowym mięsem mielonym ;kolacja: duszony szpinak z kalafiorem w sosie cytrynowym z mozzarellą i udźcem indyka w boczku ;alergeny: gluten, mleko, orzechy, jaja
Wybierz dietę
Dieta Low Carb

Dieta Low Carb

130,00 zł1100 pkt.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel