Menu w najbliższym tygodniu - Low Carb

2021-06-02 (środa) ;I śniadanie: Baton ryżowy z rodzynkami i jogurtem naturalnym z syropem z agawy (mleko, jaja) ;II śniadanie: Żółta pasta twarogowa z warzywami (mleko) ;obiad: Pierś kurczaka w sosie miodowo-szałwiowym z surówką z marchewki i jarmużu ;podwieczorek: Sałatka z serem lazur, kaczką, szparagami, warzywami i jogurtowym sosem mango (mleko) ;kolacja: Pieczone polędwiczki drobiowe z salsą warzywną i płatkami migdałowymi (orzechy) 2021-06-03 (czwartek) ;I śniadanie: Pancakes kokosowe z musem z czarnej porzeczki (mleko, gluten, jaja, orzechy) ;II śniadanie: Pasztet drobiowy z orzechami włoskimi i pieczonymi pomidorami (orzechy) ;obiad: Wołowe chilli con carne z pieczoną papryką ;podwieczorek: Stripsy z kurczaka z zapiekanymi pieczarkami portobello i sosem aioli (jaja, sezam) ;kolacja: Leczo warzywne z pieczoną polędwiczką wieprzową w rozmarynie 2021-06-04 (piątek) ;I śniadanie: Jagodowa jaglanka (mleko) ;II śniadanie: Frittata ze szpinakiem i pastą warzywną (jaja, seler) ;obiad: Rolada z indyka z oliwkami w sosie cebulowym i duszonymi warzywami ;podwieczorek: Biała kiełbasa z sosem chrzanowym i pieczonymi warzywami ;kolacja: Zupa pomidorowa z mini mozzarellą (seler, mleko) 2021-06-05 (sobota) ;I śniadanie: Smoothie truskawkowo-jabłkowe z miętą i trufflami migdałowymi (orzechy, mleko, gluten) ;II śniadanie: Pikantny twarożek ze świeżymi warzywami (mleko) ;obiad: Pierś kaczki w sosie z czerwonego wina z surówką z marchewki ;podwieczorek: Burger wieprzowy z fetą, arbuzem, warzywami i guacamole (mleko) ;kolacja: Pierś kurczaka z młodą kapustą, boczniakami i koperkiem 2021-05-06 (niedziela) ;I śniadanie: Muffinki owsiane z agrestem i frużeliną z ananasa (mleko, gluten, jaja) ;II śniadanie: Jajko sadzone z pieczoną dynią i zielonymi oliwkami (jaja) ;obiad: Gulasz drobiowy w sosie własnym z duszonymi warzywami ;podwieczorek: Pierś indyka z pieczonymi warzywami i dressingiem musztardowym (seler, gorczyca) ;kolacja: Słoneczna zupa krem z żółtej papryki z łopatką wieprzową (seler) 2021-06-07 (poniedziałek) ;I śniadanie: Owsianka truskawkowa z prażonymi migdałami (mleko, orzechy) ;II śniadanie: Serek wiejski ze szczypiorkiem i kolorowymi pomidorami (mleko) ;obiad: Polędwiczka wieprzowa w sosie koperkowym z pieczoną cukinią (brak) ;podwieczorek: Omlety jajeczne z szynką drobiową i świeżymi warzywami (jaja) ;kolacja: Pierś indyka z duszonymi warzywami i orzechami nerkowca (orzechy) 2021-06-08 (wtorek) ;I śniadanie: Koktajl z owoców leśnych z goframi cytrynowymi (mleko, jaja, gluten ) ;II śniadanie: Pasta z tuńczyka ze świeżymi warzywami (jaja, ryba) ;obiad: Pierś kurczaka w sosie tymiankowo-szałwiowym z surówką z kapusty włoskiej (brak) ;podwieczorek: Buddha bowl z piersią kurczaka, warzywami i sosem azjatyckim (sezam) ;kolacja: Podudzie kurczaka pieczone w sosie bbq z warzywami (brak) 2021-06-09 (środa) ;I śniadanie: Baton owsiany z różanym jogurtem naturalnym (mleko, jaja, gluten ) ;II śniadanie: Wędlina drobiowa z pastą muhammara (brak) ;obiad: Pierś indyka w sosie pieczarkowym z surówką z kapusty pekińskiej (brak) ;podwieczorek: Galareta rybna z ogórkiem małosolnym i oliwą ziołową (ryba) ;kolacja: Zupa szparagowa z mozzarellą mini (seler, mleko) 2021-06-10 (czwartek) ;I śniadanie: Koktajl bananowo-kawowy z muffinkami kokosowymi (mleko, orzechy) ;II śniadanie: Sałatka z jajkiem, wędzonym łososiem, warzywami i sosem z zielonych pomidorów (jaja, ryba) ;obiad: Pulpety drobiowe w sosie cukiniowym z mizerią z ogórka (mleko) ;podwieczorek: Szaszłyki warzywne w sosie aioli z polędwiczkami drobiowymi i pestkami dyni (jaja) ;kolacja: Pieczony schab z konfiturą wiśniową i warzywami (brak) 2021-06-11 (piątek) ;I śniadanie: Ryżanka mango lassi (mleko) ;II śniadanie: Szpinakowe muffinki jajeczne z fetą i pomidorkami koktajlowymi (jaja, mleko) ;obiad: Klopsiki drobiowe w sosie carbonara ze skwarkami i duszonymi warzywami (brak) ;podwieczorek: Sałatka z piersią indyka, serem lazur, warzywami i winegret szczypiorkowym (mleko, gorczyca) ;kolacja: Zupa z młodej kapusty z koperkiem i łopatką wieprzową (seler) 2021-06-12 (sobota) ;I śniadanie: Placuszki serowo-marchewkowe z sosem jogurtowym z awokado i zielonym ogórkiem (mleko, jaja, gluten) ;II śniadanie: Szaszłyki drobiowe z salsą pomidorowo-bazyliową (brak) ;obiad: Gulasz z dzika w sosie śliwkowym z duszonymi warzywami (sezam) ;podwieczorek: Rolada z indyka z ziołami, warzywami i sosem chimichurri (brak) ;kolacja: Łosoś z warzywami, granatem i winegret balsamicznym (gorczyca, ryba) 2021-06-13 (niedziela) ;I śniadanie: Czekoladowe pancakes z frużeliną z czerwonej porzeczki (mleko, jaja, gluten) ;II śniadanie: Frittata z cukinią i pomidorami (jaja) ;obiad: Pierś kurczaka w sosie pieczeniowym z duszoną kapustą (brak) ;podwieczorek: Sałatka z klopsikami wieprzowymi, pieczonymi warzywami i winegret ziołowym (gorczyca) ;kolacja: Indyjska zupa krem z pietruszki z udkiem kurczaka (seler)
Wybierz dietę
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel