Menu w najbliższym tygodniu - Low Carb

2021-05-12 (środa) ;I śniadanie: Koktajl pomidorowy z selerem naciowym i wytrawnymi muffinkami (jaja, mleko, gluten, seler) ;II śniadanie: Drobiowa pieczeń rzymska z jajkiem, chutneyem z czerwonej cebuli i warzywami (jaja) ;obiad: Gulasz z dziczyzny w sosie własnym z pieczonymi warzywami (brak) ;podwieczorek: Pieczona kiełbasa z duszoną kapustą (brak) ;kolacja: Frytki warzywne z serkiem wiejskim i orzechami nerkowca (mleko, orzechy) 2021-05-13 (czwartek) ;I śniadanie: Baton owsiany z sezamem i morwą białą oraz frużeliną wiśniową (jaja, mleko, sezam) ;II śniadanie: Kolorowe kulki twarogowe z pomidorkami (mleko) ;obiad: Pieczona pierś kurczaka w sosie grzybowym z surówką z kiszonej kapusty (brak) ;podwieczorek: Sałatka meksykańska z mini pulpecikami wieprzowymi i żółtym serem (mleko) ;kolacja: Zupa krem z pora z pieczoną karkówką (seler) 2021-05-14 (piątek) ;I śniadanie: Koktajl buraczano - malinowy z pralinami kokosowymi (jaja, mleko, gluten, orzechy) ;II śniadanie: Jajko na twardo z kiełbasą pepperoni, sosem tysiąca wysp i świeżymi warzywami (jaja, mleko) ;obiad: Pieczony dorsz w śmietanowym sosie zielone pesto z pieczonymi warzywami (ryby) ;podwieczorek: Szaszłyki drobiowe z sosem szczypiorkowym i warzywami (seler) ;kolacja: Pierś indyka z pieczonymi warzywami i kruszonym serem lazur (mleko) 2021-05-15 (sobota) ;I śniadanie: Imbirowo - cynamonowa jaglanka z gruszką (mleko) ;II śniadanie: Pasta wołowa z świeżymi warzywami (jaja) ;obiad: Pieczona pierś kurczaka w sosie cytrynowo - szałwiowym z mizerią (brak) ;podwieczorek: Śledzie z salsą pomidorową (ryby) ;kolacja: Leczo z pieczoną szynką wieprzową (brak) 2021-05-16 (niedziela) ;I śniadanie: Cytrynowe pancakes z musem tropikalnym (jaja, mleko, gluten) ;II śniadanie: Frittata z salami, brokułem i pieczarkami (jaja) ;obiad: Polędwiczki wieprzowe na selerowym puree z duszoną kapustą ze szpinakiem (seler) ;podwieczorek: Muffinki drobiowe z pieczonymi pomidorami i bazyliowym pesto (brak) ;kolacja: Ramen z pieczonym udkiem kurczaka (seler) 2021-05-17 (poniedziałek) ;I śniadanie: Malinowa owsianka z prażonymi migdałami (mleko, orzechy) ;II śniadanie: Bazyliowy twarożek ze świeżymi warzywami (mleko, seler) ;obiad: Pierś indyka w sosie groszkowym z cukinią i pomidorkami koktajlowymi ;podwieczorek: Sałatka z piersią kurczaka, brokułem, pieczonym jabłkiem i sosem balsamicznym ;kolacja: Pieczona szynka wieprzowa w sosie pomidorowym z duszonymi warzywami 2021-05-18 (wtorek) ;I śniadanie: Porzeczkowy baton owsiany z makiem i jogurtem różanym (jaja, mleko) ;II śniadanie: Sałatka z tuńczykiem, warzywami i sosem jogurtowo-ziołowym (ryby, mleko) ;obiad: Schab w sosie musztardowym z surówką z marchewki i chrzanu (jaja, gorczyca) ;podwieczorek: Galareta drobiowa z kiszonym ogórkiem i oliwą ziołową ;kolacja: Krem pomidorowy z pulpecikami drobiowymi, koprem włoskim i prażonymi migdałami (seler, orzechy) 2021-05-19 (środa) ;I śniadanie: Koktajl czekoladowo-śliwkowy z goframi piernikowymi (mleko, gluten, jaja) ;II śniadanie: Pomidorowa pasta wołowa z marchewką i kalarepą (jaja, sezam) ;obiad: Pierś indyka w sosie cebulowym z surówką z białej kapusty i ogórka ;podwieczorek: Szaszłyki drobiowe ze świeżymi warzywami i sosem czosnkowym (mleko) ;kolacja: Frittata z brokułem, pomidorem i ketchupem z cukinii (jaja) 2021-05-20 (czwartek) ;I śniadanie: Chałka z rodzynkami i musem truskawkowym (mleko, gluten, jaja) ;II śniadanie: Zupa szczawiowa z jajkiem i pieczoną karkówką (seler, jaja) ;obiad: Pierś kurczaka w sosie czerwone curry z pieczonym kalafiorem (orzechy) ;podwieczorek: Sałatka z wędzonym indykiem, warzywami, suszonymi pomidorami i sosem chimichurri ;kolacja: Rolada drobiowa z majerankiem, świeżymi warzywami i sosem tzatziki (mleko) 2021-05-21 (piątek) ;I śniadanie: Domowa granola z migdałami, suszoną morelą i jogurtem tropikalnym (orzechy, mleko) ;II śniadanie: Pasta jajeczna z suszonymi pomidorami i świeżymi warzywami (jaja) ;obiad: Pieczony dorsz z surówką warzywną (ryby) ;podwieczorek: Bakłażan faszerowany mięsem drobiowym z mozzarellą i masełkiem ziołowym (mleko) ;kolacja: Azjatycki bowl z piersią kurczaka (orzechy) 2021-05-22 (sobota) ;I śniadanie: Koktajl antyoksydacyjny aronia-wiśnia z placuszkami kokosowymi (mleko, gluten, jaja, orzechy) ;II śniadanie: Pasztet drobiowy ze świeżymi warzywami i chutney cebulowo-śliwkowym ;obiad: Wołowina w sosie czekoladowym z chilli i surówką z kiszonego ogórka (gorczyca) ;podwieczorek: Sałatka z serem halloumi, polędwiczkami kurczaka, warzywami i winegret pietruszkowym (mleko, gorczyca) ;kolacja: Pieczone podudzie kurczaka z salsą pomidorową 2021-05-23 (niedziela) ;I śniadanie: Babeczki marchewkowe z jogurtem cynamonowym (mleko, gluten, jaja) ;II śniadanie: Jajka sadzone z pieczonymi pomidorami i cukinią (jaja) ;obiad: Gołąbki w sosie pomidorowym z pieczoną brukselką i papryką ;podwieczorek: Leczo warzywne ze smażoną kiełbasą ;kolacja: Zupa cebulowa z pieczoną karkówką (seler)
Wybierz dietę
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel