Menu w najbliższym tygodniu - Low Carb

2020-09-23 (środa) ;I śniadanie: Makaron z serkiem twarożkowym i frużeliną z czarnej porzeczki (gluten, mleko) ;II śniadanie: Pieczeń rzymska z jajkiem i świeżymi warzywami ;obiad: Pieczone polędwiczki wieprzowe w sosie słodko - kwaśnym z mieszanką warzyw chińskich ;podwieczorek: Sałatka z pieczoną piersią indyka i sosem z sera pleśniowego (mleko) ;kolacja: Zupa kapuśniak z żeberkami wieprzowymi (seler) 2020-09-24 (czwartek) ;I śniadanie: Baton owsiany z malinami i musem jabłkowym (mleko) ;II śniadanie: Jajeczna fritatta z warzywami (mleko) ;obiad: Pieczeń wołowa w sosie cebulowym z kalafiorem ;podwieczorek: Pieczona pierś kaczki z selerowo - gruszkowym puree ;kolacja: Pieczona karkówka z duszonymi warzywami 2020-09-25 (piątek) ;I śniadanie: Fit monte jaglane (mleko, orzechy) ;II śniadanie: Pietruszkowy twarożek z warzywami (mleko) ;obiad: Gulasz wieprzowy w sosie pieczarkowym z surówką ;podwieczorek: Szaszłyki z kurczaka z pieczonymi warzywami i dressingiem musztardowym (gorczyca) ;kolacja: Sałatka z szarpaną wołowiną, świeżymi warzywami i sosem malina-rozmaryn 2020-09-26 (sobota) ;I śniadanie: Domowa granola z miętowym jogurtem (orzechy, mleko) ;II śniadanie: Pasta wołowa z majerankiem i świeżymi warzywami (sezam, jaja) ;obiad: Kotlety drobiowe w sosie pomidorowym z surówką (seler) ;podwieczorek: Sałatka z polędwiczkami z kurczaka, warzywami i sosem paprykowym ;kolacja: Frittata z boczkiem i pieczonymi warzywami (jaja) 2020-09-27 (niedziela) ;I śniadanie: Baton owsiany z owocami i musem truskawkowym (mleko, jaja) ;II śniadanie: Grzybowy pasztet drobiowy z pieczoną papryką ;obiad: Rolada z indyka w sosie szpinakowym z puree z brukselki (orzechy) ;podwieczorek: Ryba po grecku z duszonymi warzywami (ryby) ;kolacja: Krem z buraka z serem pleśniowym i piersią kurczaka (mleko) 2020-09-28 (poniedziałek) ;I śniadanie: Malinowa owsianka z sokiem z czarnego bzu (mleko, orzechy) ;II śniadanie: Kolorowe kuleczki twarogowe z pomidorem (mleko) ;obiad: Pierś kurczaka w sosie cytrynowo - miętowym z parowanym brokułem ;podwieczorek: Sałatka z piersią indyka, ananasem i sosem mango chilli ;kolacja: Gulasz węgierski z pieczoną karkówką 2020-09-29 (wtorek) ;I śniadanie: Baton owsiany ze śliwkami i waniliowym jogurtem (mleko) ;II śniadanie: Sałatka warzywna z wędzonym indykiem i sosem jogurtowo - majonezowym (mleko, jaja) ;obiad: Risotto kalafiorowe z pieczoną cukinią i polędwiczką wieprzową ;podwieczorek: Szaszłyki z kurczaka z warzywnymi frytkami i sosem miodowo - musztardowym (seler, gorczyca) ;kolacja: Domowy rosół z pieczonym udkiem kurczaka (seler) 2020-09-30 (środa) ;I śniadanie: Imbirowo - cynamonowa jaglanka z pieczonymi gruszkami (mleko) ;II śniadanie: Pasztet wieprzowy z warzywami ;obiad: Pieczeń z indyka w kremowym sosie kurkowo - cebulowym z surówką ;podwieczorek: Sernik ze skórką pomarańczy (jaja, mleko) ;kolacja: Pieczony schab z pastą z pieczonej papryki 2020-10-01 (czwartek) ;I śniadanie: Koktajl jabłkowy z dziką różą i babką płesznik oraz ciasteczkami kokosowymi (orzechy, gluten) ;II śniadanie: Serek wiejski a'la tzatziki z warzywami (mleko) ;obiad: Gulasz wołowy po burgundzku z surówką z kiszonej kapusty ;podwieczorek: Bakłażan faszerowany mielonym mięsem drobiowym z tymiankowym masełkiem ;kolacja: Pieczona kiełbasa z duszonymi warzywami 2020-10-02 (piątek) ;I śniadanie: Naleśniki z twarożkiem i winogronem (jaja, mleko, gluten) ;II śniadanie: Pasta jajeczna z suszonymi pomidorami i chrupiącymi warzywami (jaja) ;obiad: Caponata z pieczoną piersią kurczaka ;podwieczorek: Sałatka z piersią indyka i balsamicznym sosem ;kolacja: Zupa cebulowo - serowa z szynką wieprzową (mleko, seler) 2020-10-03 (sobota) ;I śniadanie: Ryżanka mango lassi (mleko) ;II śniadanie: Papryka faszerowana koperkową pastą drobiową (jaja) ;obiad: Pieczony dorsz pod porową pierzynka z surówką (ryby) ;podwieczorek: Pieczona pierś kaczki z warzywami i oliwą paprykowo - ziołową ;kolacja: Sałatka z wędzonym serem, ziołowymi polędwiczkami kurczaka i sosem żurawinowym (mleko) 2020-10-04 (niedziela) ;I śniadanie: Czekoladowe placuszki z frużeliną wiśniową (jaja, mleko, gluten) ;II śniadanie: Jajko sadzone z frankfurterkami i pieczonymi warzywami (jaja) ;obiad: Schab faszerowany śliwką w sosie śliwkowym z buraczkami ;podwieczorek: Kofty wołowe z pieczonymi warzywami i sosem czosnkowym (seler) ;kolacja: Zupa krem z dyni z pomarańczą, imbirem i pieczoną piersią kurczaka
Wybierz dietę
Dieta Low Carb

Dieta Low Carb

132,99 zł1100 pkt.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel