Menu w najbliższym tygodniu - Low Carb

2018-06-16 (sobota);I śniadanie: owsiane płatki z amarantusem, żurawiną i laskowymi orzechami, kefir z porzeczkowym musem;II śniadanie: papryka faszerowna twarożkiem;Obiad: dietetyczne mielone kotlety z mizerią ;Podwieczorek: sałatka z kurczakiem i kaparami, balsamiczny winegret;Kolacja: filet z łososia z cytryną i lubczykiem, pieczone warzywa 2018-06-17 (niedziela);I śniadanie: jaglane gofry z tropikalnym musem;II śniadanie: filet z kurczaka z mozzarellą i pieczarkami;Obiad: cielęca pieczeń, pieczne pomidory i szparagi;Podwieczorek: sałatka z indykiem i brukselką, winegret z natką pietruszki;Kolacja: pikantny kebab z i grillowanymi warzywami 2018-06-18 (poniedziałek);I śniadanie: owsiane płatki z kokosowymi wiórkami, morelami i babką płesznik, maślanka z malinowym musem;II śniadanie: pasta z kurczaka, małosolne ogórki;Obiad: filet z indyka w miodowej glazurze z sojowym sosem, warzywne puree;Podwieczorek: sałatka z jajkiem i tuńczykiem, czosnkowy winegret;Kolacja: sataje z ryżem basmati i warzywami 2018-06-19 (wtorek);I śniadanie: bezglutenowy chlebek bananowy z orzechami, naturalny jogurt z miodem i cynamonem;II śniadanie: twarożek z suszonymi pomidorami, pomidorowa sałatka;Obiad: gulasz z kurczaka z warzywami;Podwieczorek: sałatka z szarpaną wołowiną i arbuzem, bazyliowy winegret;Kolacja: krem z papryki 2018-06-20 (środa);I śniadanie: waniliowy ryż z jagodowym musem;II śniadanie: pieczony filet z kurczaka, pomidorowa sałatka z papryką;Obiad: sos bolognese z drobiowym mięsem, pieczone buraki i szparagi;Podwieczorek: sałatka z kurczakiem curry i czerwoną kapustą, miodowo - musztardowy winegret;Kolacja: pieczony filet z dorsza z warzywami 2018-06-21 (czwartek);I śniadanie: baton musli, naturalny jogurt z orzechowym masłem;II śniadanie: wiejski serek ze szczypiorkiem i kiełkami słonecznika, sałatka z rzodkiewkami;Obiad: wołowa pieczeń, surówka z białej rzodkwi;Podwieczorek: karmelowe trufle;Kolacja: sałatka z wędzonym indykiem i fetą, winegret z natką pietruszki 2018-06-22 (piątek);I śniadanie: kokosowa jaglanka ze śliwkami;II śniadanie: jajeczny omlet ze szczypiorkiem, sałatka z papryką i kalarepką;Obiad: filet z tęczowego pstrąga, mizeria;Podwieczorek: sałatka z indykiem i roszponką, balsamiczny winegret;Kolacja: grillowany filet z indyka z mozzarellą i duszonym jarmużem 2018-06-23 (sobota);I śniadanie: owsiane płatki z laskowymi orzechami, siemieniem i białą morwą, kefir z porzeczkowym musem;II śniadanie: pieczony filet z indyka z sałatą i jogurtowym sosem;Obiad: faszerowany indyk, surówka z marchewki i chrzanu;Podwieczorek: sałatka z kurczakiem i włoskim koprem, cytrusowy winegret;Kolacja: filet z łososia, duszony szpinak 2018-06-24 (niedziela);I śniadanie: waniliowe naleśniki z malinowym musem;II śniadanie: pieczony filet z kurczaka z mozzarellą i warzywami;Obiad: cielęcina z kapustą i pomidorami;Podwieczorek: sałatka z indykiem i szparagami, winegret z natką pietruszki;Kolacja: cukinia faszerowana drobiowym mięsem 2018-06-25 (poniedziałek);I śniadanie: owsiane płatki z migdałami, rodzynkami i amarantusem, maślanka z wiśniowym musem;II śniadanie: wędzony indyk, pasta z pieczonych buraków;Obiad: filet z kurczaka w zielonej paście curry z warzywami;Podwieczorek: sałatka z kurczakiem i oliwkami, bazyliowy winegret;Kolacja: grillowamy filet z indyka z mozzarellą i warzywnym leczo
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel