Menu w najbliższym tygodniu - Low Carb

2020-11-18 (środa) ;I śniadanie: Jajeczny omlet owsiany z prażonymi jabłkami i cynamonem (jaja) ;II śniadanie: Pieczona szynka wieprzowa z pastą słonecznikową i świeżymi warzywami ;obiad: Pieczony łosoś z surówką z kapusty pekińskiej (ryby) ;podwieczorek: Sałatka z pieczoną piersią indyka i bazyliowym pesto ;kolacja: Barszcz czerwony z łopatką wieprzową (seler) 2020-11-19 (czwartek) ;I śniadanie: Koktajl czekoladowo - bananowy z korzeniem macy i kokosowymi placuszkami (mleko, jaja, gluten) ;II śniadanie: Sałatka z serem pleśniowym i sosem porzeczkowym (mleko) ;obiad: Pieczeń wołowa w sosie musztardowym z surówką z czerwonej kapusty (gorczyca) ;podwieczorek: Szaszłyk z kurczaka z warzywami i pomidorowym sosem winegret (gorczyca) ;kolacja: Rolada z boczku faszerowana pieczarkami w sosie serowym z pieczonymi warzywami (soja) 2020-11-20 (piątek) ;I śniadanie: Ryżanka mango lassi (orzechy, mleko) ;II śniadanie: Zielony twarożek bazyliowy z warzywami (mleko) ;obiad: Pieczona karkówka w pikantnym sosie pomidorowym z gotowanym brokułem ;podwieczorek: Polędwiczki kurczaka z puree z pasternaka z dodatkiem boczku i oliwą czosnkową ;kolacja: Galareta drobiowa z warzywami i ziołowym dressingiem 2020-11-21 (sobota) ;I śniadanie: Smoothie z buraka, malin i jabłka z acerolą i babką płesznik oraz muffinkami orzechowymi (jaja, mleko, gluten) ;II śniadanie: Pieczona pierś indyka z kolendrowym pesto i warzywami ;obiad: Pieczone kotlety pożarskie w ciemnym sosie pieczeniowym z surówką z kiszonego kalafiora ;podwieczorek: Sałatka z szarpaną wołowiną i dressingiem z musztardy francuskiej (gorczyca) ;kolacja: Zupa krem z dyni z imbirem i mini pulpecikami wieprzowymi (mleko) 2020-11-22 (niedziela) ;I śniadanie: Muffinki z makiem i rumową frużeliną wiśniową (jaja, mleko, gluten) ;II śniadanie: Pieczony łosoś z duszonymi warzywami (ryby) ;obiad: Potrawka z kurczaka w sosie śmietanowo - koperkowym z duszoną marchewką z groszkiem (mleko) ;podwieczorek: Pałeczki kurczaka z warzywnymi frytkami i sosem bbq (seler) ;kolacja: Ratatouille z pieczonym schabem i serem feta (mleko) 2020-11-23 (poniedziałek) ;I śniadanie: Owsianka marchewkowa z daktylami i płatkami migdałowymi (mleko, orzechy) ;II śniadanie: Pasta jajeczna ze szczypiorkiem i warzywami (jaja) ;obiad: Pierś kurczaka w sosie tymiankowo-szałwiowym z pieczonymi warzywami ;podwieczorek: Polędwiczki z kurczaka z salami, warzywami i winegret musztardowo-miodowym (gorczyca) ;kolacja: Pieczona szynka wieprzowa z warzywami i orzechami włoskimi (orzechy) 2020-11-24 (wtorek) ;I śniadanie: Naleśniki z twarożkiem i konfiturą z gruszki, pigwy i syropu z agawy (gluten, mleko, jaja) ;II śniadanie: Smoothie warzywne z moringą, chilli, olejem lnianym i muffinkami drobiowymi (seler, jaja) ;obiad: Gulasz wołowy w węgierskim sosie paprykowym z duszonymi warzywami ;podwieczorek: Żeberka pieczone w miodzie z duszoną czerwoną kapustą i sosem bbq ;kolacja: Paprykarz z pieczoną rybą, kalarepką i zielonymi oliwkami (ryby) 2020-11-25 (środa) ;I śniadanie: Kokosowy baton jaglany z jogurtem cappuccino (jaja, orzechy, mleko) ;II śniadanie: Serek capresi z wędliną drobiową i pastą warzywną (mleko) ;obiad: Rolada z indyka w sosie musztardowo-miodowym z surówką (gorczyca, sezam) ;podwieczorek: Galareta drobiowa z oliwkami i kiszonymi warzywami ;kolacja: Krem z zielonych warzyw z piersią kurczaka (seler) 2020-11-26 (czwartek) ;I śniadanie: Pęczotto z prażonymi jabłkami, cynamonem, żurawiną i syropem z agawy (gluten, mleko, orzechy) ;II śniadanie: Serek z koperkiem i wędzonym łososiem z warzywami (mleko, ryby) ;obiad: Potrawka z kurczaka w sosie panang curry z duszonymi warzywami ;podwieczorek: Pieczona polędwiczka wieprzowa z warzywami i winegret z czarnego bzu (orzechy, gorczyca) ;kolacja: Placek kalafiorowy z karkówką, boczniakami, babką jajowatą i ziołami prowansalskimi (jaja) 2020-11-27 (piątek) ;I śniadanie: Granola z sezamem, makiem i suszoną morwą z leśnym musem owocowym i jogurtem greckim (sezam, mleko) ;II śniadanie: Pasta drobiowa z jarmużem i warzywami (jaja) ;obiad: Udziec z indyka w sosie śmietanowo - szpinakowym z surówką colesław (mleko) ;podwieczorek: Sernik dyniowy z kardamonem i konfiturą pomarańczową (jaja, mleko) ;kolacja: Chilli con carne z mielonym mięsem wołowym i duszonymi warzywami 2020-11-28 (sobota) ;I śniadanie: Koktajl kokosowo - bananowy z blue matchą i muffinkami kakaowymi (jaja, mleko, gluten, orzechy) ;II śniadanie: Sałatka z kozim serem, twarogiem i granatem (mleko) ;obiad: Mini pulpeciki drobiowe w sosie z suszonych pomidorów z duszonymi warzywami ;podwieczorek: Pieczona kiełbasa z duszonymi warzywami i orzechami (orzechy) ;kolacja: Pasztet drobiowy z warzywami i guacamole 2020-11-29 (niedziela) ;I śniadanie: Bułeczki cynamonowe z musem morelowo - grejpfrutowym (jaja, mleko, gluten) ;II śniadanie: Omlety jajeczne z wędzonym boczkiem i pieczonymi warzywami (jaja) ;obiad: Cielęcina w sosie cydrowo - cebulowym z buraczkami ;podwieczorek: Rolada ze schabu faszerowana mielonym mięsem drobiowym z puree marchewkowo - melonowym ;kolacja: Krem pomidorowy z prażonymi migdałami i pieczoną szynką wieprzową (orzechy)
Wybierz dietę
Dieta Low Carb

Dieta Low Carb

132,99 zł
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel