Menu w najbliższym tygodniu - Masa

2020-11-18 (środa) ;I śniadanie: Jajeczny omlet owsiany z prażonymi jabłkami i cynamonem (jaja) ;II śniadanie: Ruloniki szynki drobiowej faszerowane twarożkiem z świeżymi warzywami i bajglem (mleko, gluten) ;obiad: Pieczony łosoś z ryżem i surówką z kapusty pekińskiej (ryby) ;podwieczorek: Sałatka z pieczoną piersią indyka, kaszą bulgur i bazyliowym pesto (gluten) ;kolacja: Barszcz czerwony z ziemniakami i łopatką wieprzową (seler) 2020-11-19 (czwartek) ;I śniadanie: Sałatka makaronowa z serem pleśniowym i sosem porzeczkowym (gluten, mleko) ;II śniadanie: Koktajl czekoladowo - bananowy z korzeniem macy i kokosowymi placuszkami (mleko, jaja, gluten) ;obiad: Pieczeń wołowa w sosie musztardowym z łódeczkami ziemniaczanymi i surówką z czerwonej kapusty (gorczyca) ;podwieczorek: Szaszłyk z kurczaka z kaszą kuskus, warzywami i pomidorowym sosem winegret (gluten, gorczyca) ;kolacja: Tortilla na ciepło z warzywami, mozzarellą i sosem tzatziki (gluten, mleko) 2020-11-20 (piątek) ;I śniadanie: Ryżanka mango lassi (orzechy, mleko) ;II śniadanie: Zielony twarożek bazyliowy z warzywami i bułką grahamką (mleko, gluten) ;obiad: Pieczona karkówka w pikantnym sosie pomidorowym z kaszą bulgur i brokułem (gluten) ;podwieczorek: Babka cytrynowa z rodzynkami (jaja, mleko, gluten) ;kolacja: Tarta serowa z camembert i warzywami (gluten, mleko, jaja, orzechy) 2020-11-21 (sobota) ;I śniadanie: Tacosy z fasolowym hummusem z tahini, wędliną drobiową i warzywami (sezam) ;II śniadanie: Smoothie z buraka, malin i jabłka z acerolą i babką płesznik oraz muffinkami orzechowymi (jaja, mleko, gluten) ;obiad: Pieczone kotlety pożarskie w ciemnym sosie pieczeniowym z kaszą jęczmienną i surówką z kiszonego kalafiora (gluten) ;podwieczorek: Sałatka z szarpaną wołowiną, makaronem penne i dressingiem z musztardy francuskiej (gorczyca, gluten) ;kolacja: Zupa krem z dyni z imbirem, ziemniakami i mini pulpecikami wieprzowymi 2020-11-22 (niedziela) ;I śniadanie: Muffinki z makiem i rumową frużeliną wiśniową (jaja, mleko, gluten) ;II śniadanie: Wytrawne trójkąty z brokułem, kukurydzą i salsą z ananasa i papryczki chilli (gluten, jaja) ;obiad: Potrawka z kurczaka w sosie śmietanowo - koperkowym z kopytkami i duszoną marchewką z groszkiem (jaja, mleko, gluten) ;podwieczorek: Murzynek z powidłami śliwkowymi (jaja, mleko, gluten) ;kolacja: Ratatouille z brązowym ryżem, serem feta i pieczonym schabem (mleko) 2020-11-23 (poniedziałek) ;I śniadanie: Pasta jajeczna ze szczypiorkiem, warzywami i pieczywem (jaja, gluten) ;II śniadanie: Owsianka marchewkowa z daktylami i płatkami migdałowymi (mleko, orzechy) ;obiad: Pierś kurczaka w sosie tyminakowo-szałwiowym z kaszą jaglaną i pieczonymi warzywami ;podwieczorek: Polędwiczki z kurczaka z salami, warzywami i winegret musztardowo-miodowym (gorczyca) ;kolacja: Sałatka makaronowa z pieczoną szynką wieprzową, warzywami, orzechami włoskimi i sosem balsamico (orzechy, gluten) 2020-11-24 (wtorek) ;I śniadanie: Naleśniki z twarożkiem i konfiturą z gruszki, pigwy i syropu z agawy (gluten, mleko, jaja) ;II śniadanie: Smoothie warzywne z moringą, chilli, olejem lnianym i jarmużowymi goframi (seler, gluten, mleko, jaja) ;obiad: Gulasz wołowy w węgierskim sosie paprykowym z kaszą gryczaną niepaloną ;podwieczorek: Żeberka pieczone w miodzie z duszoną czerwoną kapustą, batatami i sosem bbq ;kolacja: Paprykarz z pieczoną rybą, warzywami i chlebem (ryby, gluten) 2020-11-25 (środa) ;I śniadanie: Serek capresi z wędliną drobiową, pastą warzywną i bajglami (mleko, gluten) ;II śniadanie: Kokosowy baton jaglany z jogurtem cappuccino (jaja, orzechy, mleko) ;obiad: Rolada z indyka w sosie musztardowo-miodowym z pieczonymi ziemniakami i surówką (gorczyca, sezam) ;podwieczorek: Galareta z golonki z oliwkami, kiszonymi warzywami i placuszkami z komosy ryżowej (jaja, gluten) ;kolacja: Krem z zielonych warzyw z mozzarellą i piersią kurczaka (seler, mleko) 2020-11-26 (czwartek) ;I śniadanie: Pęczotto z prażonymi jabłkami, cynamonem, żurawiną i syropem z agawy (gluten, mleko, orzechy) ;II śniadanie: Serek z koperkiem i wędzonym łososiem, warzywami i grahamką (mleko, ryby, gluten) ;obiad: Potrawka z kurczaka w sosie panang curry z ryżem i duszonymi warzywami ;podwieczorek: Pieczona polędwiczka wieprzowa z warzywami i winegret z czarnego bzu (orzechy, gorczyca) ;kolacja: Placek kalafiorowo-ziemniaczany z boczniakami, babką jajowatą i ziołami prowansalskimi (jaja, mleko, gluten) 2020-11-27 (piątek) ;I śniadanie: Pasta z jarmużu i ciecierzycy z kabanosami, warzywami i waflami ryżowymi ;II śniadanie: Granola z sezamem, makiem i suszoną morwą z leśnym musem owocowym i jogurtem greckim (sezam, mleko) ;obiad: Pierogi ruskie z prażoną cebulką i surówką colesław (jaja, mleko, gluten) ;podwieczorek: Sernik dyniowy z kardamonem i konfiturą pomarańczową (jaja, mleko, gluten) ;kolacja: Chilli con carne z ryżem, duszonymi warzywami i mielonym mięsem wołowym 2020-11-28 (sobota) ;I śniadanie: Sałatka z pieczonym batatem, kozim serem, twarogiem i granatem (mleko) ;II śniadanie: Koktajl kokosowo - bananowy z blue matchą i muffinkami kakaowymi (jaja, mleko, gluten, orzechy) ;obiad: Tagliatelle w sosie z suszonych pomidorów, pieczonymi warzywami i mini pulpecikami drobiowymi (gluten) ;podwieczorek: Pieczona kiełbasa z duszonymi warzywami, orzechami i chlebem (orzechy, gluten) ;kolacja: Pasztet drobiowy z warzywami, guacamole i bułką grahamką (gluten) 2020-11-29 (niedziela) ;I śniadanie: Bułeczki cynamonowe z musem morelowo - grejpfrutowym (jaja, mleko, gluten) ;II śniadanie: Omlety jajeczne z wędzonym boczkiem, pieczonymi warzywami i pumperniklem (jaja, gluten) ;obiad: Cielęcina w sosie cydrowo - cebulowym z komosą ryżową i buraczkami ;podwieczorek: Rolada ze schabu faszerowana mielonym mięsem drobiowym z mieszanką ryżu i puree marchewkowo - melonowym ;kolacja: Krem pomidorowy z prażonymi migdałami i pieczoną szynką wieprzową (orzechy)
Wybierz dietę
Dieta Masa

Dieta Masa

128,99 zł
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel