Menu w najbliższym tygodniu - Masa

2020-03-30 (poniedziałek) ;I śniadanie: Owsianka banoffi ;II śniadanie: Pasta z zielonego groszku i fety z wędliną drobiową, marchewką i macą ;obiad: Kurkumowa pierś z indyka w sosie szpinakowym z makaronem i duszonymi warzywami ;podwieczorek: Majonezowa sałatka z kabanosami, piersią kurczaka i kaszą jęczmienną ;kolacja: Chakalaka z ryżem, mozzarellą i duszonymi warzywami ;alergeny: mleko, gluten, jaja 2020-03-31 (wtorek) ;I śniadanie: Jajko na twardo z sosem chrzanowym, świeżym ogórkiem i chlebem ;II śniadanie: Owocowe smoothie z cytrynowymi goframi ;obiad: Polędwiczka wieprzowa w sosie pieczeniowo - pieczarkowym z kaszą pęczak i surówką z tartych buraczków ;podwieczorek: Sałatka z piersią kurczaka, komosą ryżową i oliwą kolendrową ;kolacja: Gazpacho z makaronem i kruszonym serem ;alergeny: jaja, mleko, gluten 2020-04-01 (środa) ;I śniadanie: Migdałowy baton owsiany z frużeliną malinową ;II śniadanie: Sałatka śledziowa z ziemniakami i sosem z musztardy francuskiej ;obiad: Klopsy po bałkańsku w sosie pomidorowym z kaszą gryczaną i kalafiorem ;podwieczorek: Sałatka z piersią kurczaka, mieszanką ryżu parabolicznego z dzikim i koperkowym sosem winegret ;kolacja: Tortilla ze świeżymi warzywami i śmietankowym twarożkiem z serem feta ;alergeny: mleko, jaja, gluten, orzechy, gorczyca, ryby 2020-04-02 (czwartek) ;I śniadanie: Smalec z fasoli z żółtym serem, kiszonym ogórkiem i chlebem ;II śniadanie: Jogurtowy shake z mango z komosowymi placuszkami ;obiad: Gulasz wołowy po myśliwsku z puree ziemniaczanym i surówką wielowarzywną ;podwieczorek: Sernik kokosowy z chia ;kolacja: Rigatoni z pieczarkami, szpinakiem, pieczoną szynką i serem camembert ;alergeny: gluten, mleko, jaja 2020-04-03 (piątek) ;I śniadanie: Naleśniki szpinakowe z twarogiem i owocami ;II śniadanie: Sałatka z prażoną ciecierzycą, wołowiną z kaszą kuskus i miodowym sosem winegret ;obiad: Zębacz w sosie ziołowym z różowym ryżem i surówką z kapusty ;podwieczorek: Proteinowe brownie z cukinii ;kolacja: Krem z marchewki z udkiem z kurczaka i grzankami ;alergeny: mleko, jaja, gluten, ryby, seler, gorczyca 2020-04-04 (sobota) ;I śniadanie: Pasta drobiowa z oliwkami, świeżymi warzywami i chlebem ;II śniadanie: Domowa granola z waniliowym serkiem jogurtowym ;obiad: Carbonara z mielonym mięsem wieprzowym i pieczoną cukinią ;podwieczorek: Burgery rybne z kaszą kuskus, świeżymi warzywami i ketchupem z papryki ;kolacja: Azjatycki bowl warzywny z sosem carrot miso ;alergeny: mleko, jaja, gluten, orzechy, ryby 2020-04-05 (niedziela) ;I śniadanie: Omlety owsiane z wiśniami i kremem orzechowo - bananowym z dodatkiem kakao ;II śniadanie: Pasztet z kaszy bulgur, buraka i fasoli z chutneyem śliwkowym ;obiad: Pierś z kurczaka w sosie teryaki z kaszą jaglaną i fasolką szparagową ;podwieczorek: Ciasto jogurtowe z porzeczkami ;kolacja: Papryka faszerowana mielonym mięsem wieprzowym z brązowym ryżem ;alergeny: mleko, jaja, gluten, orzechy 2020-04-06 (poniedziałek) ;I śniadanie: Serek wiejski z wasabi i koperkiem z chrupiącymi warzywami i chlebem ;II śniadanie: Owsianka tiramisu ;obiad: Polędwiczki wieprzowe w oliwkowym sosie z ryżem i mieszanką warzyw ;podwieczorek: Sałatka z indykiem, komosą ryżową i sosem chimichuri ;kolacja: Ratatouille z pęczakiem i serem feta ;alergeny: gluten, mleko 2020-04-07 (wtorek) ;I śniadanie: Smoothie banan-marchew-pomarańcza z truflami daktylowymi ;II śniadanie: Pasztet drobiowy z suszonymi pomidorami, sałatką warzywną i chlebem ;obiad: Pierś z indyka w kremowym sosie z zielonego groszku z makaronem i warzywami ;podwieczorek: Jajka sadzone z pieczonymi warzywami i chlebem ;kolacja: Burgery z ciecierzycy i kaszy z pieczonym okoniem, warzywami i chutneyem mango-chilli ;alergeny: gluten, mleko, jaja, orzechy, ryby 2020-04-08 (środa) ;I śniadanie: Porzeczkowy baton z jogurtem sezamowym ;II śniadanie: Pasta z tuńczyka z kaparami ze świeżymi warzywami i waflami ryżowymi ;obiad: Danie kebab z ryżem i surówką z kapusty pekińskiej z sosem jogurtowo-czosnkowym ;podwieczorek: Sałatka z szarpaną wołowiną z kaszą jaglaną i imbirowym sosem z chilli ;kolacja: Domowa zupa pieczarkowa z makaronem ;alergeny: jaja, ryby, gluten, mleko, orzechy 2020-04-09 (czwartek) ;I śniadanie: Mleczna ryżanka z musem śliwkowym ;II śniadanie: Sałatka z burakiem, gruszką i serkiem camembert z sosem żurawinowym i chlebem ;obiad: Mini klopsiki drobiowe w sosie BBQ z kaszą i gotowanym brokułem ;podwieczorek: Pieczone piersi z indyka z duszonymi białymi warzywami i komosą ryżową ;kolacja: Pomidorowy bigos z boczniakami z ziemniakami oprószonymi koperkiem i kiełbasą ;alergeny: mleko, gluten, seler, orzechy 2020-04-10 (piątek) ;I śniadanie: Wrapy z pastą jajeczną i świeżymi warzywami ;II śniadanie: Truskawkowe smoothie z nasionami chia i jaglanymi ciasteczkami ;obiad: Tajski pad-thai z pieczonym tofu i krewetkami ;podwieczorek: Sałatka z mozzarellą, kaszą i paprykowym sosem winegret ;kolacja: Terrina serowa z wędzonym łososiem i groszkiem z warzywami i chlebem ;alergeny: gluten, jaja, mleko, orzechy, soja, ryby, owoce morza, gorczyca 2020-04-11 (sobota) ;I śniadanie: Domowa granola z orzechami i jogurtem naturalnym ;II śniadanie: Naleśniki z pastą z czerwonej soczewicy z chrupiącą sałatką warzywną ;obiad: Kukurydziane polędwiczki z kurczaka na buraczanym puree z ryżem i surówką ;podwieczorek: Sałatka z mozzarellą, brokułem i balsamicznym winegretem ;kolacja: Paprykowy krem z drobiowymi klopsikami i chrupiącymi grzankami ;alergeny: mleko, gluten, orzechy, jaja 2020-04-12 (niedziela) ;I śniadanie: Czekoladowe muffinki owsiane z frużeliną ananasową ;II śniadanie: Brokułowa fritatta z włoskim sosem i pumperniklem ;obiad: Schab w sosie pieczeniowym z niepaloną kaszą gryczaną i duszoną marchewką ;podwieczorek: Babka cytrynowa z rodzynkami i waniliowym twarożkiem ;kolacja: Chana masala z dodatkiem wołowiny, pieczonymi warzywami i ryżem basmati ;alergeny: jaja, gluten, mleko
Wybierz dietę
Dieta Masa

Dieta Masa

128,99 zł1100 pkt.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel