Menu w najbliższym tygodniu - Masa

2018-06-13 (środa);I śniadanie: owsiane muffinki z jagodami, czekoladowy jogurt;II śniadanie: rzymska pieczeń z indyka, sałatka z młodych warzyw, czysto - żytni chleb na zakwasie;Obiad: filet z indyka w sosie bbq z gryczaną kaszą i surówką z białej rzodkwi;Podwieczorek: sałatka z kurczakiem curry i jajkiem, nusztardowy winegret;Kolacja:filet z dorsza z bazylią, karmelizowaną cytryną i warzywnym leczo, basmati z kurkumą 2018-06-14 (czwartek);I śniadanie: owsiany baton, naturalny jogurt z orzechowym masłem;II śniadanie: wiejski serek z oliwkami, sałatka z pomidorów i papryki, gryczany chleb (własny wypiek);Obiad: aromatyczna wołowa pieczeń, ziemniaki, surówka z czerwonej kapusty;Podwieczorek: czekoladowo - kokosowy sernik z nasionami chia;Kolacja: wrap z kurczakiem, szparagami i pikantnym pomidorowym sosem 2018-06-15 (piątek);I śniadanie: jaglanka z truskawkami i migdałami;II śniadanie: jajka na twardo z ostrym sosem paprykowym, sałatka z zielonych ogórków i papryki, czysto - żytni chleb na zakwasie;Obiad: spaghetti z dorszem i szpinakiem;Podwieczorek: salatka z kurczakiem i mango, żurawinowy winegret;Kolacja: brokułowo - porowy krem z czarną soczewicą i mozzarellą 2018-06-16 (sobota);I śniadanie: owsiane płatki z amarantusem, żurawiną i laskowymi orzechami, kefir z porzeczkowym musem;II śniadanie: papryka faszerowna twarożkiem, czysto - żytni chleb na zakwasie;Obiad: dietetyczne mielone kotlety z mizerią i jaglaną kaszą;Podwieczorek: sałatka z kurczakiem i kaparami, balsamiczny winegret;Kolacja: filet z łososia z cytryną i lubczykiem, mieszanka parabolicznego i dzikiego ryżu, pieczone warzywa 2018-06-17 (niedziela);I śniadanie: jaglane gofry z tropikalnym musem;II śniadanie: gryczana pizza z kurczakiem, mozzarellą i pieczarkami;Obiad: cielęca pieczeń, ryżowa komosa, pieczne pomidory i szparagi;Podwieczorek: sałatka z indykiem i brukselką, winegret z natką pietruszki;Kolacja: pikantny kebab z jaglaną kaszą i grillowanymi warzywami 2018-06-18 (poniedziałek);I śniadanie: owsiane płatki z kokosowymi wiórkami, morelami i babką płesznik, maślanka z malinowym musem;II śniadanie: pasta z kurczaka, małosolne ogórki, gruboziarnisty chleb;Obiad: filet z indyka w miodowej glazurze z sojowym sosem, jęczmienna kasza, warzywne puree;Podwieczorek: sałatka z jajkiem i tuńczykiem, czosnkowy winegret;Kolacja: sataje z ryżem basmati i warzywami 2018-06-19 (wtorek);I śniadanie: bezglutenowy chlebek bananowy z orzechami, naturalny jogurt z miodem i cynamonem;II śniadanie: twarożek z suszonymi pomidorami, pomidorowa sałatka, pumpernikiel;Obiad: cytrynowe risotto z kurczakiem i warzywami;Podwieczorek: sałatka z szarpaną wołowiną i arbuzem, bazyliowy winegret;Kolacja: krem z papryki, orkiszowe paluszki 2018-06-20 (środa);I śniadanie: waniliowy ryż z jagodowym musem;II śniadanie: hummus z bobem, pieczony filet z kurczaka, pomidorowa sałatka z papryką, ryżowe wafle;Obiad: spaghetti bolognese, pieczone buraki i szparagi;Podwieczorek: sałatka z kurczakiem curry i czerwoną kapustą, miodowo - musztardowy winegret;Kolacja: pieczony filet z dorsza z warzywami i czarnym ryżem 2018-06-21 (czwartek);I śniadanie: baton musli, naturalny jogurt z orzechowym masłem;II śniadanie: wiejski serek ze szczypiorkiem i kiełkami słonecznika, sałatka z rzodkiewkami, gryczany chleb (własny wypiek);Obiad: wołowa pieczeń, gryczana kasza, surówka z białej rzodkwi;Podwieczorek: karmelowe trufle;Kolacja: sałatka z wędzonym indykiem i fetą, winegret z natką pietruszki 2018-06-22 (piątek);I śniadanie: kokosowa jaglanka ze śliwkami;II śniadanie: jajeczny omlet ze szczypiorkiem, sałatka z papryką i kalarepką, czysto - żytni chleb na zakwasie;Obiad: filet z tęczowego pstrąga, ziemniaki, mizeria;Podwieczorek: sałatka z indykiem i roszponką, balsamiczny winegret;Kolacja: meksykańska zupa z mozzarellą 2018-06-23 (sobota);I śniadanie: owsiane płatki z laskowymi orzechami, siemieniem i białą morwą, kefir z porzeczkowym musem;II śniadanie: wrap z indykiem i sałatą;Obiad: faszerowany indyk, basmati z wasabi, surówka z marchewki i chrzanu;Podwieczorek: sałatka z kurczakiem i włoskim koprem, cytrusowy winegret;Kolacja: filet z łososia, kasza bulgur, duszony szpinak 2018-06-24 (niedziela);I śniadanie: waniliowe naleśniki z malinowym musem;II śniadanie: jaglana pizza z kurczakiem, mozzarellą i warzywami;Obiad: cielęcina z kapustą i pomidorami, kasza bulgur;Podwieczorek: sałatka z indykiem i szparagami, winegret z natką pietruszki;Kolacja: cukinia faszerowana drobiowym mięsem 2018-06-25 (poniedziałek);I śniadanie: owsiane płatki z migdałami, rodzynkami i amarantusem, maślanka z wiśniowym musem;II śniadanie: szynka z indyka, pasta z pieczonych buraków, gruboziarnisty chleb;Obiad: filet z kurczaka w zielonej paście curry z warzywami, brązowy ryż;Podwieczorek: sałatka z kurczakiem i oliwkami, bazyliowy winegret;Kolacja: ryżowa komosa z mozzarellą i warzywnym leczo
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel