Menu w najbliższym tygodniu - Masa

2020-01-20 (poniedziałek) ;I śniadanie: Malinowa owsianka ;II śniadanie: Serek wiejski z pastą ajwar z kiszoną marchewką i gruboziarnistym chlebem ;obiad: Pierś z indyka w sosie słodko-pikantnym z ryżem i duszoną cukinią ;podwieczorek: Sałatka z paprykową polędwiczką z kurczak, kaszą pęczak i klasycznym sosem winegret ;kolacja: Makaron penne w kremowym sosie z suszonych pomidorów z pieczoną szynką wieprzową ;alergeny: mleko, gluten, orzechy 2020-01-21 (wtorek) ;I śniadanie: Koktajl gruszkowo-jabłkowy z goframi korzennymi ;II śniadanie: Hummus klasyczny z kabanosami, pomidorkami koktajlowymi i macą ;obiad: Pieczeń wołowa w sosie cebulowym z ziemniakami i surówką z białej kapusty ;podwieczorek: Burger wieprzowy z frytkami warzywnymi i sosem bbq ;kolacja: Sałatka z pieczonym burakiem, wędzonym twarogiem, salami i winegret balsamicznym ;alergeny: gluten, mleko, sezam, orzechy, gorczyca, jaja 2020-01-22 (środa) ;I śniadanie: Pasta twarożkowa z kurkumą, świeżym ogórkiem i bułką grahamką ;II śniadanie: Truskawkowo-ananasowy baton owsiany z jogurtem naturalnym ;obiad: Pierś z kurczaka w sosie mango z kaszą kuskus i duszonymi buraczkami ;podwieczorek: Proteinowy snickers z fasoli ;kolacja: Zielona zupa krem z serem pleśniowym, łopatką wieprzową i makaronem ;alergeny: mleko, gluten, jaja, orzechy, seler 2020-01-23 (czwartek) ;I śniadanie: Naleśniki waniliowe z musem śliwkowym ;II śniadanie: Wegetariański pasztet z suszonymi grzybami i świeżymi warzywami ;obiad: Pulpety drobiowe w sosie z zielonego pieprzu z kaszą jęczmienną i surówką z kapusty pekińskiej ;podwieczorek: Sałatka z piersią indyka, gruszką, świeżymi warzywami i dressingiem cytrusowym ;kolacja: Pad thai z tofu i piersią kurczaka ;alergeny: mleko, gluten, jaja, orzechy, soja, seler 2020-01-24 (piątek) ;I śniadanie: Ryżanka z owocową konfiturą ;II śniadanie: Budda bowl z sosem jogurtowym ;obiad: Fasolka po bretońsku ;podwieczorek: Szarlotka królewska ze śmietankowym twarożkiem ;kolacja: Trójkąty owsiane z wytrawnym jogurtem i pieczonymi warzywami ;alergeny: gluten, mleko, jaja 2020-01-25 (sobota) ;I śniadanie: Pasta z tuńczyka z kiszonymi warzywami i pieczywem ;II śniadanie: Makaron z serkiem i musem truskawkowym ;obiad: Rolada z indyka z kaszą gryczaną i surówką z marchewki i pora ;podwieczorek: Polędwiczki z kurczaka ze świeżymi warzywami, brązowym ryżem i winegret pietruszkowym ;kolacja: Greckie souvlaki z pieczonymi warzywami i salsą pomidorowo-kolendrową ;alergeny: gluten, mleko, jaja, orzechy, ryby, gorczyca 2020-01-26 (niedziela) ;I śniadanie: Racuchy serowe z porzeczkową frużeliną ;II śniadanie: Tarta z kozim serem i szpinakiem ;obiad: Polędwiczka wieprzowa w sosie koperkowym z kaszą bulgur i duszoną kapustą ;podwieczorek: Proteinowe jogurtowe ciasto z morelami ;kolacja: Zupa brokułowa z makaronem orzo i piersią z kurczaka ;alergeny: gluten, mleko, jaja, seler 2020-01-27 (poniedziałek) ;I śniadanie: Owsianka z konfiturą morelowo-brzoskwiniową ;II śniadanie: Hummus marchewkowy z chrupiącymi warzywami, frankfurterkami i pieczywem ;obiad: Spaghetti pełnoziarniste w sosie śmietanowo-szpinakowym z czosnkowym kurczakiem ;podwieczorek: Sałatka z piersią indyka, szynką szwarcwaldzką, świeżymi warzywami i dressingiem z sera pleśniowego ;kolacja: Risotto z zielonym groszkiem i karkówką pieczoną w majeranku ;alergeny: mleko, gluten 2020-01-28 (wtorek) ;I śniadanie: Tortilla z pastą jajeczną, suszonymi pomidorami i ogórkiem ;II śniadanie: Smoothie green monster z nasionami chia i cytrynowymi goframi ;obiad: Bigos z łopatką wieprzową duszoną w majeranku i ziemniakami ;podwieczorek: Zapiekanka owocowa z twarożkiem śmietankowym ;kolacja: Hamburger drobiowy ze świeżymi warzywami, sosem sweet chilli i bułką grahamką ;alergeny: jaja, gluten, mleko 2020-01-29 (środa) ;I śniadanie: Chlebek bananowy z miodowym serkiem homogenizowanym ;II śniadanie: Sałatka tabbouleh z czarną fasolą ;obiad: Sznycle z indyka w sosie śliwkowym z kaszą gryczaną i surówką z kapusty pekińskiej i papryki ;podwieczorek: Sałatka z piersią kurczaka, serem halloumi, świeżymi warzywami i sosem chałwowym ;kolacja: Krem z cebuli z pieczonym salami, czarnym sezamem i grzankami pełnoziarnistymi ;alergeny: gluten, mleko, jaja, sezam 2020-01-30 (czwartek) ;I śniadanie: Pasztet z buraków z migdałami, dipem chrzanowym i pomidorami ;II śniadanie: Granola z orzechami, jogurtem greckim i frużeliną truskawkowo-imbirową ;obiad: Wołowina w sosie z cydru i pieczonych jabłek z ryżem basmati i pieczonymi warzywami ;podwieczorek: Sernik czekoladowy z wiśnią ;kolacja: Pikantne noodle z sosem serowym, duszonymi warzywami i kurczakiem ;alergeny: gluten, orzechy, mleko, jaja 2020-01-31 (piątek) ;I śniadanie: Kurkumowa jaglanka z prażonymi gruszkami ;II śniadanie: Quiche ze szparagami, cukinią, chorizo i ketchupem z dyni ;obiad: Pulpety wieprzowe w sosie koperkowym z kaszą jęczmienną i duszonym brokułem ;podwieczorek: Sałatka śledziowa z selerem, jabłkiem i rodzynkami ;kolacja: Zupa jarzynowa z makaronem i piersią kurczaka ;alergeny: mleko, gluten, jaja, orzechy, ryby, seler 2020-02-01 (sobota) ;I śniadanie: Twarożek z pieprzem grubomielonym, chrupiącymi warzywami i pieczywem ;II śniadanie: Koktajl wiśniowo-jabłkowy z babką waniliową ;obiad: Pierś kurczaka w sosie panang curry z ryżem i surówką z sałaty i cukinii ;podwieczorek: Szaszłyki z indyka i ananasa ze świeżymi warzywami, kaszą kus kus perłową i winegret balsamiczno-limonkowym ;kolacja: Zapiekanka ziemniaczana z kalafiorem i piersią kurczaka ;alergeny: mleko, gluten, jaja 2020-02-02 (niedziela) ;I śniadanie: Muffinki malinowe z jogurtem naturalnym i kardamonem ;II śniadanie: Szakszuka z pomidorami, papryką i pieczywem ;obiad: Schab w sosie własnym z pęczotto jarmużowym i duszonymi buraczkami ;podwieczorek: Ciasto marchewkowe z kremem mascarpone ;kolacja: Naleśniki z soczewicą i pieczarkami ;alergeny: gluten, mleko, jaja
Wybierz dietę
Dieta Masa

Dieta Masa

128,99 zł1100 pkt.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel