Menu w najbliższym tygodniu - Pre - Keto

2020-08-05 (środa) ;I śniadanie: Pasztet z podrobów z warzywami i sosem chrzanowym (seler) ;II śniadanie: Polędwiczki z kurczaka z warzywami, fetą i sosem majonezowo-cytrynowym (mleko, jaja) ;obiad: Gulasz z indyka w sosie własnym z duszonymi warzywami ;kolacja: Krem z białych warzyw z pulpecikami wieprzowymi (seler) 2020-08-06 (czwartek) ;I śniadanie: Plastry salcesonu i baleronu z sosem musztardowym i warzywami (seler, gorczyca) ;II śniadanie: Sałatka z kiełbasą krakowską z warzywami i sosem ziołowym ;obiad: Wołowina w sosie cebulowym z surówką z czerwonej kapusty ;kolacja: Udziec z indyka w sezamie z duszonymi warzywami (sezam) 2020-08-07 (piątek) ;I śniadanie: Pieczone udko kurczaka ze świeżymi warzywami i sosem imbirowym (gorczyca) ;II śniadanie: Twarożek z dodatkiem mascarpone z ogórkiem i rzodkiewką (mleko) ;obiad: Ryba w pikantnym sosie pomidorowym z frytkami warzywnymi (ryby, mleko) ;kolacja: Pieczona kiełbasa w sosie bbq z duszonymi warzywami 2020-08-08 (sobota) ;I śniadanie: Pomidory faszerowane pastą jajeczną (jaja) ;II śniadanie: Smoothie morelowe (mleko) ;obiad: Pulpet z indyka w sosie borowikowym z surówką z białej kapusty (mleko) ;kolacja: Szaszłyki z sera z surówką z pora i jabłka (mleko, jaja) 2020-08-09 (niedziela) ;I śniadanie: Burgery drobiowo-wieprzowe z duszonymi warzywami i sosem rozmarynowym ;II śniadanie: Jajka sadzone z szynką szwarcwaldzką i pieczonymi pomidorkami (jaja) ;obiad: Rolada z kurczaka na puree z pietruszki z pieczoną papryką (mleko) ;kolacja: Gazpacho z karkówką, koprem włoskim i migdałami (orzechy) 2020-08-10 (poniedziałek) ;I śniadanie: Pasta jajeczna z makrelą i świeże warzywa (ryby, jaja) ;II śniadanie: Polędwiczki z kurczaka w sezamie z warzywami i miętowym sosem (sezam, jaja) ;obiad: Pierś z indyka zapiekana serem camembert z duszoną kapustą włoską ;kolacja: Tajskie zielone curry z indykiem i pieczonymi warzywami (orzechy, mleko) 2020-08-11 (wtorek) ;I śniadanie: Sałatka z jajkami, pieczoną piersią indyka i porzeczkowym winegretem (jaja, gorczyca) ;II śniadanie: Pieczona pierś kurczaka ze świeżymi warzywami ;obiad: Gulasz wieprzowy w sosie pomidorowym z pieczonymi warzywami (mleko) ;kolacja: Zupa pieczarkowa z mini klopsikami wołowymi i smażonym salami (mleko, seler) 2020-08-12 (środa) ;I śniadanie: Pasta twarogowa z mascarpone ze świeżymi warzywami (mleko) ;II śniadanie: Pieczony łosoś ze świeżymi warzywami i dressingiem limonkowym (ryby, seler) ;obiad: Kalafiorowe kotlety drobiowe w kremowym sosie koperkowym z pikantną surówką z białej kapusty (mleko) ;kolacja: Sałatka szwajcarska (mleko, jaja) 2020-08-13 (czwartek) ;I śniadanie: Sałatka z serem brie i bazyliowym pesto (mleko) ;II śniadanie: Wieprzowa pieczeń rzymska z jajkiem, świeżymi warzywami i pikantnym sosem paprykowym (jaja) ;obiad: Warzywne leczo z parowaną piersią indyka ;kolacja: Kapuśniak z młodej kapusty z pieczonym udźcem indyka (seler) 2020-08-14 (piątek) ;I śniadanie: Śmietanowy koktajl z owoców leśnych (mleko) ;II śniadanie: Jajko na twardo z guacamole, frankfurterkami i świeżymi warzywami (jaja) ;obiad: Pieczony dorsz w sosie śmietanowo - ziołowym z gotowanym kalafiorem (ryby, mleko) ;kolacja: Pieczeń drobiowa ze szpinakiem, pieczonymi warzywami i chutneyem z czerwonej cebuli 2020-08-15 (sobota) ;I śniadanie: Pasztet wołowy z grzybami i pastą warzywną (seler) ;II śniadanie: Bakłażan faszerowany mięsem wieprzowym z oliwą pietruszkową ;obiad: Pierś kurczaka w sosie curry z pieczoną papryką ;kolacja: Krem pomidorowo - kalafiorowy z polędwiczkami indyka
Wybierz dietę
Dieta Pre-Keto

Dieta Pre-Keto

124,99 zł1100 pkt.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel