Menu w najbliższym tygodniu - Pre - Keto

2020-04-06 (poniedziałek) ;I śniadanie: Pasta wieprzowa z chrupiącymi warzywami ;II śniadanie: Sałatka z jajkiem w sosie chimichurri ;obiad: Polędwiczka wieprzowa owinięta w boczek w sosie oliwkowym z pieczonym kalafiorem ;kolacja: Ratatouile warzywne z pieczonym udkiem z kurczaka, oprószony żółtym serem ;alergeny: jaja, mleko 2020-04-07 (wtorek) ;I śniadanie: Koktajl porzeczkowy ;II śniadanie: Pasztet drobiowo- wieprzowy z suszonymi pomidorami, sałatką warzywną i sosem majonezowym ;obiad: Pierś z indyka faszerowana orzechami i śliwką z serowo-śmietanowym sosem i warzywami ;kolacja: Pieczony łosoś w sosie cytrynowym z pieczonymi warzywami ;alergeny: orzechy, mleko, jaja, ryby 2020-04-08 (środa) ;I śniadanie: Sałatka z szarpaną wołowiną z sosem imbirowym z chilli ;II śniadanie: Pasta z makreli ze świeżymi warzywami ;obiad: Danie kebab z karczku wieprzowego z surówką z kapusty pekińskiej ;kolacja: Domowa zupa pieczarkowa z serkiem brie ;alergeny: mleko, ryby, jaja 2020-04-09 (czwartek) ;I śniadanie: Siemianka z pastą tahini ;II śniadanie: Sałatka z ogórkiem, gruszką i mixem serów z sosem żurawinowym ;obiad: Mini klopsiki wieprzowe z boczkiem w sosie BBQ z gotowanym brokułem ;kolacja: Pomidorowy bigos z boczniakami i kiełbasą myśliwską ;alergeny: orzechy, mleko, seler 2020-04-10 (piątek) ;I śniadanie: Pasta jajeczna z serem i świeżymi warzywami ;II śniadanie: Smoothie śmietanowo-truskawkowe ;obiad: Krewetki z warzywami po tajsku ;kolacja: Tłusta terrina z wędzonym łososiem z warzywami i oliwą z awokado ;alergeny: mleko, jaja, owoce morza, orzechy, ryby 2020-04-11 (sobota) ;I śniadanie: Śmietankowa galaretka z owocami i odżywką białkową ;II śniadanie: Pasta drobiowa z boczkiem, płatkami chili i ogórkową sałatką ;obiad: Polędwiczki z kurczaka w pierzynce z żótego sera z kremowym sosem i surówką ;kolacja: Rosół drobiowo- wieprzowy z mięsnymi klopsikami ;alergeny: mleko, orzechy, jaja 2020-04-12 (niedziela) ;I śniadanie: Cukinia faszerowana mięsem mielonym z bekonem i sosem tatarskim ;II śniadanie: Brokułowa fritatta z samych żółtek z dodatkiem śmietanki i włoskim sosem ;obiad: Schab faszerowany boczkiem w sosie pieczeniowym z zasmażaną czerwoną kapustą ;kolacja: Chaat masala z wołowiną i pieczonymi warzywami ;alergeny: jaja, mleko 2020-04-13 (poniedziałek) ;I śniadanie: Cukinia faszerowana mięsem mielonym z bekonem i sosem tatarskim ;II śniadanie: Brokułowa fritatta z samych żółtek z dodatkiem śmietanki i włoskim sosem ;obiad: Schab faszerowany boczkiem w sosie pieczeniowym z zasmażaną czerwoną kapustą ;kolacja: Chaat masala z wołowiną i pieczonymi warzywami ;alergeny: jaja, mleko 2020-04-15 (środa) ;I śniadanie: Sałatka z piersią kurczaka, serem bursztyn, kaparami i majonezowym sosem pietruszkowym ;II śniadanie: Pasta jajeczna z żółtek ze szczypiorkiem i czerwoną papryką z cząstkami pomidora ;obiad: Pierś z indyka w pikantnym sosie paprykowym z parowanym brokułem ;kolacja: Pieczona szynka wieprzowa w sosie śmietanowo - ziołowym z smażonymi warzywami ;alergeny: mleko, jaja 2020-04-16 (czwartek) ;I śniadanie: Pasta wieprzowa ze skwarkami i chrupiącymi warzywami ;II śniadanie: Koktajl śmietankowo - wiśniowy ;obiad: Pieczona karkówka w ziołach z surówką z czerwonej kapusty ;kolacja: Sałatka z oliwkami, serem lazur, piersią indyka i dressingiem bazyliowym ;alergeny: mleko, ryby, jaja 2020-04-17 (piątek) ;I śniadanie: Szaszłyk z sera halloumi ze świeżymi warzywami i paprykowym sosie majonezowym ;II śniadanie: Pasztet drobiowy z boczkiem, pesto pomidorowym i chrupiącymi warzywami ;obiad: Pieczony łosoś w sosie koperkowym z duszonymi warzywami ;kolacja: Zupa ogórkowa z boczkiem i piersią indyka ;alergeny: jaja, ryby 2020-04-18 (sobota) ;I śniadanie: Pasta z kurczaka z majerankiem i kiszonym ogórkiem ;II śniadanie: Sałatka z polędwiczkami kurczaka, szynką szwarcwaldzką i czosnkowym sosem majonezowym ;obiad: Wołowina nadziewana słoniną w sosie kurkowym z surówką z kapusty pekińskiej ;kolacja: Pieczone udko z kurczaka w sosie słodko - kwaśnym z pieczoną papryką ;alergeny: jaja, sezam 2020-04-19 (niedziela) ;I śniadanie: Kofta drobiowa z żółtym serem, kalafiorowym puree i masełkiem ziołowym ;II śniadanie: Jajko sadzone z pieczonym awokado i duszonymi warzywami ;obiad: Rolada z indyka faszerowana salami w sosie rozmarynowym z duszoną kapustą ;kolacja: Zupa krem z brokuła z serkami topionymi i pieczoną karkówką ;alergeny: jaja, mleko
Wybierz dietę
Dieta Pre-Keto

Dieta Pre-Keto

124,99 zł1100 pkt.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel