Menu w najbliższym tygodniu - Zdrowa dieta na co dzień

2018-08-10 (piątek);I śniadanie: jaglanka z leśnymi owocami;II śniadanie: jajeczne omlety ze szczypiorkiem i suszonymi pomidorami, sałatka z pomidorami, czystożytni chleb na zakwasie;obiad: aromatyczny filet z pstrąga, ryż basmati z kurkumą, surówka z surowych buraków i marchewki;podwieczorek: sernik z wiśniami;kolacja: sałatka z fetą i borówkami, porzeczkowy winegret 2018-08-11 (sobota);I śniadanie: owsiane płatki z brazilijskimi orzechami, owocami goji i siemieniem, maślanka z malinowym musem ;II śniadanie: papryka faszerowana twarożkiem, czystożytni chleb na zakwasie;obiad: orientalne sznycle z indyka, jaglana kasza, surówka z kalafiora;podwieczorek: deser chia z musem z kiwi i żurawiny;kolacja: kebab z warzywnym leczo i mieszanką parabolicznego i dzikiego ryżu 2018-08-12 (niedziela);I śniadanie: czerwone naleśniki ryżowe z jgodowym musem;II śniadanie: jaglana pizza z indykiem i warzywami;obiad: filet z kaczki w pomarańczowo - balsamicznym sosie, mieszanka parabolicznego i dzikiego ryżu, cukinia pieczona z tymiankiem;podwieczorek: cynamonowe bułeczki;kolacja: tajskie szaszłyki z orzechowym sosem, warzywami i ryżem basmati 2018-08-13 (poniedziałek);I śniadanie: waniliowy ryż z porzeczkowym musem;II śniadanie: pasta z tuńczyka z czarnymi oliwkami, sałatka z rukolą, żytni chleb na zakwasie;obiad: filet z kurczaka z wiśniami, brązowy ryż, szparagowa fasolka z imbirem i pomarańczową skórką;podwieczorek: owoce pod kokosową kruszonką;kolacja: sałatka z indykiem i awokado, musztardowy winegret 2018-08-14 (wtorek);I śniadanie: owsiane płatki z orzechami nerkowca, suszonymi wiśniami i babką płesznik, kefir z wiśniowym musem;II śniadanie: sałatka z kurczakiem i fetą, bazyliowy winegret;obiad: filet z indyka w sosie mango, jęczmienna kasza, surówka z kiszonej kapusty;podwieczorek: karmelowe trufle;kolacja: kokosowo-kalafiorowa zupa krem 2018-08-16 (czwartek);I śniadanie: bananowy chlebek z makiem, bananowo-żurawinowy mus;II śniadanie: rzymska pieczeń, pasta z pieczonej papryki i bakłażana, pumpernikiel;obiad: boeuf strogonow z pieczarkami i gryczaną kaszą;podwieczorek: zielone ciastka ;kolacja: sałatka z kurczakiem i pieczonymi warzywami, balsamiczny winegret 2018-08-17 (piątek);I śniadanie: piernikowa jaglanka ze śliwkami;II śniadanie: jajka z tatarskim sosem, sałatka z rukolą i pomidorami, pełnoziarnisty chleb ;obiad: filet z pstrąga z rozmarynem, ziemniaki, surówka z czerwonej kapusty;podwieczorek: owocowa sałatka;kolacja: meksykańska zupa z mozzarellą
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel