Menu w najbliższym tygodniu - Zdrowa dieta na co dzień

2019-10-07 (poniedziałek) ;I śniadanie: bazyliowy serek wiejski z suszonymi pomidorami, kolorową papryką i chlebem gruboziarnistym ;II śniadanie: gruszkowa owsianka z młodym jęczmieniem ;obiad: pieczeń z indyka w sosie żurawinowym z kaszą gryczaną i kalafiorem ;podwieczorek: ciasto bounty ;kolacja: bakłażanowe kaszotto z prażonymi orzechami ;alergeny: nabiał, gluten, orzechy 2019-10-08 (wtorek) ;I śniadanie: cinnamon buns z jogurtem naturalnym ;II śniadanie: paprykarz rybny z ogórkami kiszonymi i ciemnym pieczywem ;obiad: spaghetti bolognese z zieloną fasolką szparagową ;podwieczorek: hawajska sałatka owocowa ;kolacja: sałatka tabbouleh z serem feta i buraczanym pesto ;alergeny: gluten, nabiał, ryby 2019-10-09 (środa) ;I śniadanie: jajka na twardo w sosie chrzanowo-koperkowym ze świeżymi warzywami i chlebem ;II śniadanie: koktajl dyniowo-pomarańczowy na mleku kokosowym ;obiad: stripsy z kurczaka w sezamie z ziemniaczanymi łódeczkami, zieloną cukinią i salsą verde ;podwieczorek: czekoladowo-rumowe muffinki z wiśniami ;kolacja: zupa pho z makaronem udon ;alergeny: nabiał, gluten, jaja, sezam, orzechy 2019-10-10 (czwartek) ;I śniadanie: buraczany twarożek z zielonym ogórkiem i waflami ryżowymi ;II śniadanie: ryżanka z musem jabłkowo-cynamonowym ;obiad: wołowina sweet chilli z kaszą jaglaną w kurkumie i surówką z selera i marchewki ;podwieczorek: ciasto marchewkowe ;kolacja: zapiekanka makaronowa z szynką drobiową i brokułami, sos paprykowy ;alergeny: nabiał, gluten, jaja, seler 2019-10-11 (piątek) ;I śniadanie: dyniowy baton owsiany z musem porzeczkowym ;II śniadanie: sałatka wegetariańska z mozzarellą, sezamowym winegret i chlebem ;obiad: dorsz czarny w sosie pomidorowym z zielonym puree ziemniaczano-groszkowym i surówką z czerwonej kapusty ;podwieczorek: sernik nowojorski ;kolacja: zółte curry z ciecierzycą, szpinakiem i marynowanym tofu ;alergeny: gluten, nabiał, jaja, sezam, orzechy, soja, ryby 2019-10-12 (sobota) ;I śniadanie: tapioka z musem brzoskwiniowym ;II śniadanie: frijoles refritos z rzodkwią w słupkach i bułką grahamką ;obiad: burgery z indyka i kalafiora w sosie pieczeniowym z kaszą jęczmienną i mizerią ;podwieczorek: tarta banoffi ;kolacja: krem z pieczonej cuknii z mozzarellą ;alergeny: nabiał, gluten, orzechy, seler 2019-10-13 (niedziela) ;I śniadanie: jajko sadzone ze świeżymi warzywami z cebulką i pumperniklem ;II śniadanie: batony jaglane z czekoladą i jogurtem malinowym ;obiad: kurczak kung pao z makaronem ryżowym i warzywami na ciepło w sezamie ;podwieczorek: makowe gofry ;kolacja: lasagne bakłażanowa z kurczakiem i pieczarkami ;alergeny: jaja, gluten, nabiał, orzechy, sezam 2019-10-14 (poniedziałek) ;I śniadanie: owsianka truskawkowa ;II śniadanie: kolorowe kuleczki twarogowe z warzywami w słupkach i ciemnym pieczywem ;obiad: ziołowa pierś kurczaka w sosie cytrynowo-miętowym z brązowym ryżem i gotowanymi brokułami ;podwieczorek: kisiel jagoda-czarna porzeczka z mieszanką orzechów ;kolacja: turecka potrawka z perłową kaszą kuskus ;alergeny: gluten, nabiał, orzechy 2019-10-15 (wtorek) ;I śniadanie: zielona papryka faszerowana hummusem marchewkowym z chrupkim pieczywem ;II śniadanie: jabłkowo-cynamonowy baton owsiany z domową frużeliną żurawinową ;obiad: klopsiki drobiowe w sosie szpinakowo-śmietanowym z makaronem penne i pomidorkami koktajlowymi ;podwieczorek: słoneczna sałatka owocowa ;kolacja: dorsz z warzywami i ryżem po azjatycku ;alergeny: gluten, nabiał, sezam, ryb 2019-10-16 (środa) ;I śniadanie: bakaliowa kaszola z jogurtem porzeczkowym ;II śniadanie: sałatka z wędzonym twarogiem, kaszą jaglaną w kurkumie i ziołowym winegret ;obiad: rozmarynowa rolada z indyka w sosie śliwkowym z pieczonymi ziemniakami i surówką z białej kapusty ;podwieczorek: białe wege-brownie z fasoli z nutellą daktylową ;kolacja: krem z dyni z imbirem i domowymi grzankami ;alergeny: gluten, nabiał, orzechy, gorczyca 2019-10-17 (czwartek) ;I śniadanie: koktajl truskawkowy ;II śniadanie: wege-pasztet z czerwonej soczewicy z pomidorem i chlebem pradawnym ;obiad: gulasz wołowy po burgundzku z kaszą bulgur i buraczkami ;podwieczorek: pianka cappuccino na jogurcie greckim ;kolacja: naleśniki pszenno-razowe z drobiowym mięsem mielonym i duszonymi warzywami ;alergeny: gluten, nabiał, jaja, orzechy 2019-10-18 (piątek) ;I śniadanie: czekoladowa ryżanka z wiśniami ;II śniadanie: pasta jajeczna z siekaną bazylią, świeżymi warzywami i pitą razową ;obiad: caponata z pieczonym tofu i kaszą gryczaną ;podwieczorek: domowe ciasto z gruszką ;kolacja: zupa kalafiorowa z makaronem pełnoziarnistym ;alergeny: nabiał, gluten, jaja, orzechy, soja, gorczyca 2019-10-19 (sobota) ;I śniadanie: serek wiejski à la tzatziki ze świeżymi warzywami i chlebem z kiełkami żyta ;II śniadanie: kasza manna z musem malinowym ;obiad: ryba w fit panierce z kaszą jęczmienną i surówką ;podwieczorek: kulki mocy ;kolacja: sałatka jarzynowa ;alergeny: nabiał, gluten, ryby, jaja, orzechy 2019-10-20 (niedziela) ;I śniadanie: gofry pszenno-owsiane z musem brzoskwiniowym ;II śniadanie: pizza pełnoziarnista z chorizo i sosem bbq ;obiad: pierś z kaczki w pikantnym sosie pomarańczowym z ziemniaczanym puree i duszoną cukinią w ziołach ;podwieczorek: piernik tradycyjny ;kolacja: gulasz węgierski z boczniakami i ryżem basmati ;alergeny: gluten, nabiał, jaja
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel