Menu w najbliższym tygodniu - Zdrowa dieta na co dzień

2020-10-28 (środa) ;I śniadanie: Czekoladowy baton owsiany z bananem i naturalnym jogurtem straciatella (jaja, mleko) ;II śniadanie: Tortilla faszerowana warzywami i mozzarellą marynowaną w papryce (gluten, mleko) ;obiad: Rolada z indyka faszerowana szpinakiem i orzechami w sosie porowym z mieszanką ryżu i pieczonymi warzywami (orzechy) ;podwieczorek: Jabłka pieczone w miodzie z bakaliami (orzechy) ;kolacja: Flaczki z boczniaka z chlebem (gluten, seler) 2020-10-29 (czwartek) ;I śniadanie: Pasta jajeczna ze szczypiorkiem z pieczonymi warzywami i bajglem (jaja, gluten) ;II śniadanie: Kawowa ryżanka z musem porzeczkowym (mleko, orzechy) ;obiad: Pieczona wołowina w sosie chrzanowym z kaszą pęczak i marchewką paryską z groszkiem (gluten) ;podwieczorek: Ciasto leśny mech (jaja, mleko, gluten) ;kolacja: Łazanki z duszoną kapustą i soczewicą posypane wegańskimi skwarkami (gluten, soja) 2020-10-30 (piątek) ;I śniadanie: Naleśniki z twarożkiem, pieczonymi śliwkami i kaki (gluten, mleko, jaja) ;II śniadanie: Ziołowy serek wiejski z chrupiącymi warzywami i pieczywem (mleko, gluten, seler) ;obiad: Pulpeciki z wędzonego tofu w sosie cebulowo-kminkowym z kaszą i surówką (mleko) ;podwieczorek: Kokosowy biszkopt z ananasem (orzechy, mleko, gluten) ;kolacja: Kolorowy makaron w sosie cukiniowym z pieczonymi warzywami i mozzarellą (gluten, mleko) 2020-10-31 (sobota) ;I śniadanie: Szpinakowa rolada z kremowym serkiem chrzanowym i pomidorkami koktajlowymi (mleko, gluten) ;II śniadanie: Koktajl malinowy z sokiem z żurawiny i acerolą (mleko) ;obiad: Pieczona pierś indyka w sosie pieczeniowym z buraczanym puree ziemniaczanym i surówką z kiszonych warzyw ;podwieczorek: Sernik na zimno oreo (mleko) ;kolacja: Vege sushi (sezam) 2020-11-01 (niedziela) ;I śniadanie: Migdałowe babeczki z musem truskawkowym (jaja, mleko, gluten) ;II śniadanie: Pasztet z zielonej soczewicy z pastą z pasternaku i cebulki z waflami ryżowymi ;obiad: Wołowe spaghetti bolognese z parowanym brokułem (gluten) ;podwieczorek: Ciasto drożdżowe z rodzynkami (mleko, jaja, gluten) ;kolacja: Słoneczna zupa krem z żółtej papryki z pieprzem cayenne 2020-11-02 (poniedziałek) ;I śniadanie: Owsianka z czerwoną porzeczką infuzowana rozmarynem (mleko) ;II śniadanie: Hummus z wędzoną papryką, warzywami i pieczywem chrupkim (sezam, gluten) ;obiad: Pierś kurczaka w sosie tymiankowym z różowym ryżem i warzywami pieczonymi w ziołach ;podwieczorek: Kokosowy pudding chia ze śliwkami prażonymi w bourbonie i goździkach (orzechy) ;kolacja: Kaszotto pieczarkowe z wędzonym serem i orzechami włoskimi (gluten, mleko, orzechy) 2020-11-03 (wtorek) ;I śniadanie: Sałatka z mozzarellą i wędzonym łososiem z sosem porzeczkowym i grzankami (ryby, mleko, gluten) ;II śniadanie: Smoothie banan-mango-pomarańcza z acerolą i sokiem z pokrzywy ;obiad: Kaczka na musie dyniowym z kaszą bulgur i surówką z marynowanego buraka (gluten) ;podwieczorek: Biszkopt green matcha z waniliowym kremem chantilly (gluten, jaja, mleko) ;kolacja: Warzywne frytki z sosem tzatziki (mleko) 2020-11-04 (środa) ;I śniadanie: Naleśniki z twarożkiem i persymoną pieczoną z kardamonem (mleko, jaja, gluten) ;II śniadanie: Wegetariański pasztet jaglano-warzywny z salsą z melona i papryki (jaja) ;obiad: Indyk w sosie winno-maślanym z ryżem i surówką z kapusty włoskiej (orzechy) ;podwieczorek: Migdałowa pianka z liofilizowanym burakiem (orzechy) ;kolacja: Zielony krem z groszkiem ptysiowym i sezamem (sezam) 2020-11-05 (czwartek) ;I śniadanie: Serowa terrina z orzechami, ogórkiem, mango i chlebem (mleko, orzechy, gluten) ;II śniadanie: Ryżanka kokosowa z tahini i granatem (orzechy, sezam) ;obiad: Gulasz z jelenia w sosie z czarnego bzu i jałowca z kaszą i kalafiorem (gluten) ;podwieczorek: Ciasto drożdżowe z jabłkami i kruszonką migdałowo-cynamonową (orzechy, gluten, mleko, jaja) ;kolacja: Sałatka ziemniaczana z jarmużem, pieczonymi warzywami, fetą i migdałami (mleko, orzechy, seler) 2020-11-06 (piątek) ;I śniadanie: Makowo-klonowy baton owsiany z dżemem brzoskwiniowym z baobabem (sezam) ;II śniadanie: Bazyliowa pasta jajeczna z sałatką i bajglami (jaja, gluten) ;obiad: Bakłażanowa moussaka z wędzonym tofu w rozmarynie i tymianku (soja, jaja) ;podwieczorek: Sałatka owocowa ;kolacja: Tagliatelle w sosie żurawinowym z kozim serem i słonecznikiem (gluten, mleko) 2020-11-07 (sobota) ;I śniadanie: Gofry kokosowe z niebieskim serkiem homogenizowanym i kwiatem ślazu (mleko, jaja, gluten, orzechy) ;II śniadanie: Koktajl pomidorowy z selerem naciowym, bazylią i chili (seler) ;obiad: Rolada drobiowa z gruszką i orzechami w kremowym sosie serowym z kaszą i surówką (orzechy, mleko, gluten) ;podwieczorek: Brownie z polewą czekoladową i orzechami pecan (orzechy) ;kolacja: Warzywne zielone curry kokosowe z liściem kafiru i pieczonymi krewetkami tygrysimi (skorupiaki, orzechy) 2020-11-08 (niedziela) ;I śniadanie: Racuszki waniliowe z malinowo-różanym musem (gluten, jaja) ;II śniadanie: Pizza z karczochami i szynką parmeńską z sosem chapotle (gluten, mleko) ;obiad: Polędwiczki wieprzowe w sosie sojowo - miodowym z czarnym ryżem i brokułem (soja) ;podwieczorek: Sernik z marakują i białą czekoladą (jaja, mleko, gluten) ;kolacja: Zupa z grzybów leśnych z tymiankiem i ziemniakami (seler)
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel