Menu w najbliższym tygodniu - Zdrowa dieta na co dzień

2020-08-05 (środa) ;I śniadanie: Smoothie bowl (orzechy, sezam, mleko) ;II śniadanie: Sałatka z pieczonego bakłażana z serem feta, winegret limonkowym i pieczywem chrupkim (gorczyca, gluten, mleko) ;obiad: Pierś kurczaka w sosie orzechowym z kaszą pęczak i duszonymi warzywami ;podwieczorek: Babka zebra (gluten, jaja, mleko) ;kolacja: Zupa dyniowa (seler) 2020-08-06 (czwartek) ;I śniadanie: Pasztet jaglano-warzywny z salsą z melona i papryki (jaja) ;II śniadanie: Ryżanka z jabłkiem i cynamonem ;obiad: Wołowina w sosie cebulowo-piwnym z ziemniakami i surówką z czerwonej kapusty (gluten) ;podwieczorek: Kisiel agrestowy ;kolacja: Wrap z zieloną pastą, warzywami i sosem jogurtowo-miętowym (gluten, mleko, sezam) 2020-08-07 (piątek) ;I śniadanie: Baton owsiany z malinami i jogurtem naturalnym z syropem klonowym (mleko, jaja) ;II śniadanie: Twarożek z ogórkiem i rzodkiewką z chlebem gruboziarnistym (mleko, gluten) ;obiad: Ryba w pikantnej salsie pomidorowej z ryżem i frytkami warzywnymi (ryby) ;podwieczorek: Domowe ciasto z wiśniami i kruszonką (gluten, jaja, mleko) ;kolacja: Warzywny gulasz z cieciorką i kaszą kus kus (gluten) 2020-08-08 (sobota) ;I śniadanie: Wegańskie kiełbaski z sałatką warzywną i placuszkami z komosy ryżowej (gorczyca, jaja, gluten, mleko) ;II śniadanie: Smoothie morelowe (mleko) ;obiad: Pulpety z indyka w sosie borowikowym z kaszą bulgur i surówką z białej kapusty (gluten) ;podwieczorek: Galaretka porzeczkowa ;kolacja: Tarta z porem, mozzarellą i orzechami włoskimi (gluten, mleko, jaja, orzechy) 2020-08-09 (niedziela) ;I śniadanie: Babeczki jaglane z musem jagodowo-jeżynowym (gluten, mleko, jaja, orzechy) ;II śniadanie: Jajka sadzone z szynką szwarcwaldzką, pieczonymi pomidorkami i pumperniklem (jaja, gorczyca, gluten) ;obiad: Rolada z kurczaka na puree z marchewki z czarnym ryżem i pieczoną papryką (mleko) ;podwieczorek: Mini serniczki (mleko) ;kolacja: Gazpacho z koprem włoskim i migdałami (orzechy) 2020-08-10 (poniedziałek) ;I śniadanie: Pasta z tuńczyka i jajek z warzywami i żytnim chlebem (ryby, jaja, gluten) ;II śniadanie: Owsianka chałwowa (mleko, sezam) ;obiad: Buraczane risotto z zielonym groszkiem i serem camembert (mleko) ;podwieczorek: Krem czekośliwka (orzechy) ;kolacja: Tajskie zielone curry z tofu i pieczonymi warzywami (soja, orzechy) 2020-08-11 (wtorek) ;I śniadanie: Koktajl waniliowo - bananowy (mleko) ;II śniadanie: Wiosenny serek wiejski ze świeżymi warzywami i różowymi goframi (mleko, jaja, gluten) ;obiad: Gulasz wieprzowy w sosie pomidorowym z gotowanymi ziemniakami i pieczonymi warzywami ;podwieczorek: Jaglane kulki Ferrero Rocher (mleko, orzechy) ;kolacja: Zupa pieczarkowa z chlebem (seler, gluten) 2020-08-12 (środa) ;I śniadanie: Pasta z twarogu i ciecierzycy ze świeżymi warzywami i waflami ryżowymi (mleko) ;II śniadanie: Baton owsiany z migdałami i frużeliną owocową (mleko, orzechy) ;obiad: Kalafiorowe kotlety drobiowe w sosie koperkowym z kaszą pęczak i pikantną surówką z białej kapusty (gluten) ;podwieczorek: Agreściak (gluten, jaja, mleko) ;kolacja: Sałatka szwajcarska (mleko, jaja, gluten) 2020-08-13 (czwartek) ;I śniadanie: Ryżanka malinowa (mleko) ;II śniadanie: Tortilla śniadaniowa (gluten) ;obiad: Warzywne leczo z parowaną piersią indyka i kaszą jaglaną ;podwieczorek: Kisiel rabarbarowy ;kolacja: Kapuśniak z młodej kapusty z ziemniakami (seler) 2020-08-14 (piątek) ;I śniadanie: Koktajl z owoców leśnych (mleko) ;II śniadanie: Jajko na twardo z guacamole, świeżymi warzywami i chlebem (jaja, gluten) ;obiad: Pieczony dorsz w sosie śmietanowo - ziołowym z kaszą bulgur i kolorową fasolką szparagową (gluten, ryby) ;podwieczorek: Pianka truskawkowo - kokosowa (mleko, orzechy) ;kolacja: Zapiekanka ziemniaczana z dynią i oliwkami oraz buraczkowym chutneyem (jaja) 2020-08-15 (sobota) ;I śniadanie: Pasztet wołowy z grzybami, pastą warzywną i pumperniklem (gluten, seler) ;II śniadanie: Chlebek cytrynowy z waniliowym serkiem (jaja, mleko, gluten) ;obiad: Pierś kurczaka w ananasowym curry z brązowym ryżem i pieczoną papryką ;podwieczorek: Kruche ciasto z truskawkami (jaja, gluten) ;kolacja: Krem pomidorowo - kalafiorowy z groszkiem ptysiowym (gluten)
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel